walka w vr?

Pytania dotyczące Sons of Liberty i dodatku Substance

Moderatorzy: Snake., GM

walka w vr?

Postprzez Sage » Cz lip 24, 08 10:53

Obrazek

kiedys to sam zauwazylem ale nie poswiecilem wtedy na to duzo czasu. myslicie, ze cos w tym jest, czy po prostu komus spodobal sie ten design?
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Postprzez phsx » Cz lip 24, 08 23:42

Spisek!!! Aresnal Gear był już w MGS1!11!
Nie no imo to po prostu takie nawiązanie lub właśnie upodobanie sobie tego miejsca przez ekipę.
Avatar użytkownika
phsx
Sniper Wolf
 
Posty: 241
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 12:44

Postprzez Drax » Pt lip 25, 08 03:09

NO co za ciekawostka. ;) Nigdy nie widziałem powiązania. ;p
I'm no hero. Never was. Never will be.

http://ja.gram.pl/draxo0s
Avatar użytkownika
Drax
Vamp
 
Posty: 366
Dołączył(a): Pn sty 28, 08 00:34
Lokalizacja: Shadow Moses...

Postprzez uci » Pt lip 25, 08 05:39

no ja też, cały AG mial w końcu taki desing wszedzie jakies hologramy i latające światełka.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » So cze 06, 09 20:13

Dobra, przebiłem się przez skrypt z Dokumentu i znalazłem coś na ten temat:

- to jest hangar wewnątrz Arsenal Geara
- to bardzo duży hangar
- nie widać ścian i dachu ponieważ jest zbyt ciemno i pomieszczenie jest spowite mgłą
- przestrzeń jest zapętlona więc gracz nie może dojść do ścian

Tyle, co wyklucza kwestię przeniesienia Raidena do VR jak kiedyś spekulowano. Raye także miały mieć w tej scenie zimowy kamuflaż.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35


Powrót do Metal Gear Solid 2 i Substance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron