Co najbardziej przypadlo Ci do gustu w MGS2?

Pytania dotyczące Sons of Liberty i dodatku Substance

Moderatorzy: Snake., GM

Co najbardziej przypadlo Ci do gustu w MGS2?

Postprzez kul2 » Śr kwi 18, 07 11:23

Tak jak w przypadku tematu z MGS1 i MGS3, co najbardziej urzeklo Cie w MGS2?

Mnie niezwykle zlozona i bogata linia fabularna, zestawienie kontrastow typu Snake - Raiden, rzeczywistosc - VR, no i cyberpunk, w koncu Kojima nie bal sie pokazac tej strony swojej duszy ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez mati_mat » Śr kwi 18, 07 11:43

oczywiście fabuła,ładnie wyglądający vr i oczywiście GRAFIKA
Są trzy strony medalu, ta, którą widzisz, możesz zobaczyć i chcesz...
Avatar użytkownika
mati_mat
Red Blaster
 
Posty: 70
Dołączył(a): Wt mar 20, 07 23:06
Lokalizacja: Malbork

Postprzez SaladinAI » Śr kwi 18, 07 12:55

Ta część serii to przede wszystkim fabuła - masa wątków, zwroty akcji sprawiające że praktycznie nie dało się przewidzieć co będzie dalej, no i złożoność scenariusza sprawiająca że żeby to wszystko pojąć trzeba było co najmniej przejść dwa razy ten szpil. Zaś z mechanizmów rozgrywki to spodobało Mi się rozłożenie akcji gry na misje czyli szukanie bomb, Amesa za pomocą mikrofonu itp.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Śr kwi 18, 07 12:55

no jak dla mnie patent z usypianiem przeciwników, Vamp i Fortune. MG Ray i cutscenki od których dostawałem dreszczy.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Infernal Warrior » Śr kwi 18, 07 14:53

Dog Tagi( patent z danymi na końcu jest świetny ).Nowy rodzaj broni - broń biała - katana ;)
Avatar użytkownika
Infernal Warrior
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Cz paź 26, 06 13:09
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Postprzez Gac666x » Śr kwi 18, 07 14:55

Możliwości ruchu. Widok FPP z celowaniem z muszki, zabawa ze strażnikami. Kamuflaż optyczny i bronie.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Mr_Zombie » Śr kwi 18, 07 17:56

Filmowość gry, graficzka, oraz muzyka - to jeszcze przed zagraniem w grę ;).
A w samej grze - postacie oraz naprawdę spora ilość różnych smaczków.

Fabuła na początku nie za bardzo przypadła mi do gustu - aż zbyt nachalne nawiązania do pierwszej części (wprawdzie zostało to później wytłumaczone, ale pierwsze wrażenie mimo wszystko pozostaje najdłużej...).
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Bizon » Śr kwi 18, 07 22:47

Po prostu jedna rzecz TANKER

Grałem w wersję NTSC, włączyłem NEW GAME wybrałem EASY i się zaczęło.
To była najlepsza godzina spędzona przy jakiejkolwiek grze, czy to na kompie, czy na konsoli.
Uderzył we mnie ten stary MGS'owy klimat, scena z mostem wgniotła mnie w fotel, a sam Gameplay był taki sam jak w starym MGS, tylko że dodano parę rzeczy które w żadnym, nawet najmniejszym procencie nie były na minus! Każda nowa rzeczy wychodziła na plus.
Aż do momentu Big Shell, który to uważam za całkowicie pozbawiony klimatu. Jedyne co mi się podobało podczas drugiego epizodu, to wydarzenie na AG.
Wszystko przed tym było dla mnie ni jakie i praktycznie pozbawione klimatu.
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez kotlet_schabowy » N kwi 22, 07 00:40

Zbnowu niesamowity klimat, jednak inny, niż w pierwszej części, jak wspomniał kul, cuberpunk. Miażdżące wydarzenia w Arsenal Gear, najlepszej miejscówce z całej serii. Tanker też oczywiście. Filmiki, chyba najlepsze w serii, szczególnie te z udziałem Metal Gear RAYa, Solidusa i w AG (najlepiej wszystko to razem :D). Piękna grafika, płynniutka animacja. Muzyka, postacie, SCENARIUSZ. To największe plusy Metal Gear Solid 2.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez FoxGhost04 » Pn kwi 23, 07 19:15

Zgodze się z wszystkimi i dodam ze jak na 2 czesc ciekawe belo zastosownie First Person Look... chyba kazdemu ułatwiło to zycie i podkreciło klimacik:) I jeszcze raz trzeba pochwalic grafike scenariusz i chorobotwórcze cut-scenki(ile razy to o mało nie rozerwało mi pecherza, byle tylko nie przepuscic ani sekundy- chyba kazdy fan mgsa musi sie z tym liczyc:D) pozdrawiam
It's only one way to win... brave and honor
Avatar użytkownika
FoxGhost04
Coward Duck
 
Posty: 31
Dołączył(a): Wt kwi 03, 07 12:38

Postprzez plastus » Pn kwi 23, 07 21:33

fabuła,muzyka,katana i Snake w Tuxedo.
Whosever takes up this blade shall wield power eternal.Just as the blade rends flesh, so must power scar the spirit. (Frostmourne madafaka)
Avatar użytkownika
plastus
Psycho Mantis
 
Posty: 200
Dołączył(a): Pt gru 08, 06 19:02

Postprzez Gray Fox » Cz maja 03, 07 00:04

ponieważ mało kto z was to wymienił, a moim zdaniem tej osobie należy się oddzielny akapit:
Vaaaaaaamp ;]
Genialna postać. Budząca grozę, ale i zarazem szacunek. Wojownik wierny swej królowej - Fortune. Co prawda zabił biedną Emmę, ale ja mu to wybaczam. Najwspanialszy jest chyba moment, w którym go poznajemy. Jak rozwala oddział Marines, praktycznie bawiąc się z nimi, a potem obezwładnia Snake'a i nie daje się zabić Raidenowi. Miód, miód, miód... GENIALNA POSTAĆ. To dobrze, że pojawi się najprawdopodobniej w MGS4, mam nadzieję, że będzie renegatem nie stojącym po żadnej ze stron. Zapowiada się ciekawie...
Gray Fox
Inkarnacja VR
 
Posty: 4
Dołączył(a): Wt maja 23, 06 22:34

Postprzez Mr_Zombie » Cz maja 03, 07 13:46

Vamp byłby wg mnie genialną postacią, gdyby fabułę z A Dead Man Whispers przeniesiono do scenariusza głównego, bo motyw z "ludzie nas nie rozumieją, więc spuścimy na nich bombę" wydał mi się za mało rozwinięty i lekko naiwny.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Hal » So cze 16, 07 00:37

Nie do końca rozumiem. Przecież grupa Dead Cell nie zbuntowała się i nie wszczęła rewolty jedynie ze względu na niechęć w stosunku do niektórych osób. Ze znajdującej się w The Document of MGS2 kwestii, która nie została ostatecznie uwzględniona w końcowej wersji gry, dowiadujemy się jasno o powodach ich sprzeciwu. Wywołanie nuklearnego kryzysu miało stanowić konieczność do podjęcia jakiejkolwiek konfrontacji z The Patriots. Zrównanie Nowego Jorku z ziemią umożliwiłoby bowiem prowadzenie otwartej walki z Wisemen's Commite.
Jednak by nie offtopicować...
Vamp istotnie stanowi mocny punkt Sons of Liberty. Jakkolwiek na wysoki poziom prezentujący przez tę postać składa się wiele czynników. To przecież w Vampie najdobitniej prawdopodobnie odzwierciedla się charakterystyczne dla serii połączenie realizmu postaci z metafizycznym pierwiastkiem. Nie uważam, by jego potencjał został w grze zmarnowany. Wręcz przeciwnie; fabuła nie traktuje o nim co prawda wiele, ale ten fakt jedynie sprzyja wytworzeniu się wokół postaci charakterystycznego elementu tajemnicy. Ta z kolei osiąga swoje apogeum, kiedy okazuje się, że czlonek Dead Cell pojawia się w zwieńczeniu całej opowieści; stojąc niewinnie na ulicach Nowego Jorku. W kontekście słów Ocelota: "There's no such thing as supernatural or magic mambo-jambo", można dodatowo powątpiewać i w ponadnaturalne cechy Vampa. Równie ważny czynnik wpływający na pozytywny całokształt tej postaci, to niezwykle sugestywna rola Phila LaMarra; obok głosu nadanego Vampowi przez aktora po prostu nie sposób przejść obojętnie.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez itachi » Pt cze 22, 07 13:11

1.Grafika
2.Zdolność usypiania ludzi oraz bossuw
3.Nowe przydatne bronie np.M9,HF Blade,itp
Akatsuki Action Starts
Avatar użytkownika
itachi
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): So cze 02, 07 18:10

Postprzez Zychu(snipershit) » Pt cze 29, 07 22:42

Psychodelcziny klimat, pod koniec, oraz..Raiden..dla mnie wprowadzenie go bylo oryginalnym posunieciem..i odważnym.

Hal: Błąd błęda błędem pogania
Ostatnio edytowano Pt cze 29, 07 23:55 przez Zychu(snipershit), łącznie edytowano 4 razy
Zychu(snipershit)
Dostanie bana!
 
Posty: 136
Dołączył(a): Cz cze 29, 06 22:14
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Courso » N lip 15, 07 12:38

DualShock 2... nie. Ale poważnie! Przysięgam ! :happy6:
Avatar użytkownika
Courso
Coward Duck
 
Posty: 30
Dołączył(a): Pt lip 13, 07 05:01

Postprzez shalashaska » Pt lip 27, 07 10:17

Tanker, wspaniały klimat.



kul

Obrazanie Raidena - ostrzezenie.

EDIT@shalashaska
Raiden to główna postać w drugiej częsci MGS2 na Big Shell, która nie przypadła mi do gustu i moim zdaniem jest jedną wieleką porażką w MGS2.Jest to postać z gry więc jak mogłem ją obrazić?

Przepraszam ale uważam że komuś tutaj słoneczko zaszkodziło, proszę o usunięcie mojego konta.Nie ma sensu uczestniczyć w czymś gdzie nie można wyrażać swoich poglądów.Nadal uważam że Raiden jest nie odpowiednią postacią w MGS2.Bizon masz coś z tej postaci?
Ostatnio edytowano Pt lip 27, 07 10:24 przez shalashaska, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Postprzez Solid Snake 1989 » So lip 28, 07 19:16

A mnie ostatnio wzięło na przejście MGS2 po raz kolejny... Nie wiem dlaczego ale jakoś teraz poczułem bardziej niż zwykle klimat tej części. Poczułem że Raiden to żółtodziób, że Plisken to profesjonalista... Nawet jakoś fabuła wydała mi sie mniej zawiła. Wszystko miało jakiś sens, trzymało sie kupy. Co przypadło mi do gustu w MGS2? Wszystko
You got to live your life.
You got to find your own way.
Find your own flavour
Avatar użytkownika
Solid Snake 1989
Pyro Bison
 
Posty: 133
Dołączył(a): So maja 12, 07 14:02
Lokalizacja: z WARszawy

Postprzez Anik » So lip 28, 07 19:49

Uwaga będę wymieniać, co mi się podobało :P
Kontrast Snake-Raiden
Cóż sam Raiden, w końcu jakaś odskocznia od wszystko umiejących mądrali i madafuckerów
Solid Snake!!!!
Rozmowy z Pliskinem/Solidem przez Codek (Musisz pokochać kartonowe pudła, mówię Ci!:))
Ciachanie kataną
(Po pierwszym przejściu gry) Zawiła fabuła
Morał/wnioski
Inne rzeczy których nie wymienie, bo i tak nikt nie przeczyta :)
Ostatnio edytowano N lip 29, 07 19:39 przez Anik, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Anik
Crying Wolf
 
Posty: 244
Dołączył(a): N sty 14, 07 14:27
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Uzion » N lip 29, 07 19:15

- Klimat
a) Tanker
b) Offshore Decontamination Facility "Big Shell"
(wedlug tej kolejnosci)
- Grafika
- FABULA
- Cutscenki
- Muzyka
- Raiden, jego model przypadl mi do gustu. Jest to odskocznia i maly szok, gdy sie o tym przekonalem na poczatku rozdzialu "Big Shell". Sprawia wrazenie jakby byl jakims Yamakashi ;-) Nie jest to jakis napakowany kark, czy chudy jak patyk leszcz. Jest idealnie zrownowazony pomiedzy zwinnoscia, a sila (jest roznica "ruchowa" pomiedzy Snake'iem na Tankerze, a nim i to podkreslenie mi sie spodobalo)
- Caloksztalt
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez Old Snake » Cz sie 02, 07 03:43

-Rozsypujące się kostki lodu na tankerze :)
-Wielkie przywiązanie do szczegółów.
-Vamp i voice acting Lamarra
-Pliskin (nawiązanie do Snake'a Pliskena/ Snake pokazany w "normalnym" uniformie)
-Raiden (zrozumiałem że ta postać nie jest taka zła, wręcz przeciwnie w MGS3 zaczęło mi nawet go brakować i czasem specjalnie zakładałem maskę Raidena Big Bossowi)
-Metal Gear Ray (pójście w stronę zwinności i szybkości niż siły i masy)
-Olga i jej słodki rosyjski akcent (ta, wiem jestem zboczony)
-Jest to jedna z nielicznych gier która zmusza do myślenia i refleksji.
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Postprzez Sage » Pn sie 20, 07 13:54

Wbrew pierwszemu wrażeniu, jeszcze lepsze MGS1. Było to co znałem, odnowione na tyle by nie wiało odgrzewaniem kotleta, było to co stare, na tyle by dalej być MGSem.
Raiden - świeższe spojrzenie na fabułe, ustawione w innym miejscu niż Snejk.
Więcej możliwości - freeze jest świetne, jak ja bez tego grałem w mgs1?
piękna po prostu grafika. O ile na codzień lubię dwuwymiarową pikselozę tak tutaj po prostu siedziałem z otwartymi ustami. Minęło 6 lat od wydania, a mgs2 wciąż wygląda niesamowicie.


katana, to oczywiste.

Bardziej cyberpunkowy klimat, daleko ciekawsze pomysły. Problem selekcji informacji przemawia do mnie bardziej niż "trzeba po prostu żyć" z mgs1.
kinematyczność całej historii, jeszcze bardziej niż w poprzedniej części.
za art of mgs2 też.

I ogółem, podoba mi się to, że mgs2 jest po prostu świetne.
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Postprzez Lucky » Cz sie 23, 07 14:28

Raiden!:) i 'I can't say goodbye to yesterday', piekne
Avatar użytkownika
Lucky
Machinegun Kid
 
Posty: 15
Dołączył(a): Cz sie 23, 07 13:59
Lokalizacja: moonflow

Postprzez ColonelAI » Wt sie 28, 07 13:22

- Muzyka. Bardzo ładne połączenie elektroniki z muzyką filmową. Że tak to nazwę.
- Grafika, która trzyma wysoki poziom jeszcze dziś.
- Bardzo plastyczny gameplay.
- Rozbudowana walka za pomocą katany.
- Fabuła i jej przesłanie. ( myślenica po zakończeniu )
- Raiden jako postać dająca coś nowego do sagi.

Kolejność nie ma znaczenia.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Rafał » Wt sie 28, 07 16:52

Mi w 2. podobała się w szczególności Fabuła. Takich zwrotów akcji nie przeżyłem w żadnej innej grze. Grafika, która wtedy była oszołamiająca ( i dzisiaj mi się podoba ) - zresztą grafa to drugorzędna sprawa w grach. Wielu uważa że Raiden popsuł tą część, ja jednak tak nie uważam i postać ta przypadła mi do gustu.
Obrazek
"Ktokolwiek wygra, ta walka się nie skończy. Przegrany zostanie uwolniony od pola walki, jednak zwycięzca na nim pozostanie. Będzie musiał żyć jak wojownik, aż do swojej śmierci..."
Avatar użytkownika
Rafał
Coward Duck
 
Posty: 36
Dołączył(a): Cz sie 23, 07 17:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Readher » Cz sie 30, 07 14:14

Mi tez Raiden przypadl do gustu jest cos w grze nowego dzieki niemu no i jest on mladszy i zwinniejszy np.: mozna nim gwiazdy robic a Snake'iem tylko fikolka.Metal Gear Solid 2 mi najbardziej sie spodobal.
Raiden Rock !
Avatar użytkownika
Readher
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Cz sie 30, 07 13:15
Lokalizacja: Elblag

Postprzez slawo » Pt sie 31, 07 11:33

skok jakościowy mgs1/mgs2, słoneczna pogoda i ten wiatr który wręcz czułem w płucach jak wyszedłem na zewnątrz struta :)
A ja sobie gram na gramofonie! Tralilla lilla la tralilla lilla la! Latem, zimą na balkonie tralilla lilla la gramofon gra i nic mi nie przeszkodzi na gramofonie grać!
Avatar użytkownika
slawo
Running Man
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pt paź 07, 05 15:51
Lokalizacja: nie powiem :P

Postprzez Snake_VR4 » Pn wrz 03, 07 18:29

Na pierwszy rzut oka grafika ten padajacy deszcz jak zaczynasz na tankowcu zrobił na mnie ogromne wrazenie , puzniej nowe bronie oraz pojawienie sie Raidena. Moge tez wymienic mozliwosci naszego bohatera a własciwie bohaterow bo w grze gramy i SS i Raidenem
Avatar użytkownika
Snake_VR4
banan
 
Posty: 49
Dołączył(a): N wrz 02, 07 16:39
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez IroSnake » N wrz 16, 07 22:12

w MGS2 podobała mi się przede wszystkim fabuła skomplikowana i pełna zwrotów akcji.
Postacie choć Dead Cell bym troche zremontował
muzyka i KLIMAT na AG
IroSnake
Inkarnacja VR
 
Posty: 9
Dołączył(a): N wrz 16, 07 17:21

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid 2 i Substance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron