Pliskin, czyli bezsensowna przebieranka

Pytania dotyczące Sons of Liberty i dodatku Substance

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez Xello » N lut 20, 11 15:03

twilite kid napisał(a):Teraz to się czepiasz takich detali jakich w grach/kinie mnóstwo. Pogódź się z tym, że sama w sobie "besensowna przebieranka" nie była przebieranką i daj sobie spokój... Drążysz temat popadając w absurd.


Właśnie była bezsensowną przebieranką - jedynym jej celem było krzyknięcie w odpowiednim momencie "niespodzianka" dla tych kilku osób które grając w mgs2 nie grały w mgs1, nie nadziały się nigdy na spoiler Raidena i nie potrafią dodać dwóch do dwóch. To się nie może podobać nikomu kto zastanowił się nad tym dwie minuty :P
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez Gillian » N lut 20, 11 15:27

Nie, nie przeczytałeś naszych poprzednich postów. To już wiemy.

Bo cel "przebieranki" został wyjaśniony - Snejk wtopił się w ten sposób w oddział Marines, a nie przyznał się do swojej tożsamości, bo byłby skończonym debilem gdyby to zrobił.

Z perspektywy gracza również sobie wszystko na poprzedniej stronie wyjaśniliśmy. Jedyną nieścisłością może być fakt, że Snake za szybko się przebrał. Ale to jest pewna umowność, jakich wiele w grach czy w filmach.
Zresztą tak btw nie wiem skąd wziąłeś to 30 sekund. I o jakiej windzie mówisz? Poplątałeś fakty z gry...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Xello » N lut 20, 11 16:47

Wyjaśniliśmy sobie tylko, że Snejk obserwując sytuację z Vampem myślał sobie "o jejku, chciałbym kogoś uratować, ale muszę się przedstawiać jak ktoś na kogo wyglądam, moja inwencja jest taka malutka, na szczęście walają się trupy, coś wymyślę" :)

Winda - ta przy której Snejk rozłożył strażników, Raiden zobaczył go nią wyjeżdżającego tuż przed nim. Plątanie faktów z gry xD
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez Gillian » N lut 20, 11 21:24

Między windą a sceną z Vampem mieliśmy po drodze ze dwa struty. Co najmniej pół godziny grania, nie 30 sekund. W tym czasie mogło się wiele zdarzyć. Ten Marine, z którego Snake zdarł ciuchy już mógł nie żyć.

Przypomnij sobie tę scenę, bo pomieszałeś: http://www.youtube.com/watch?v=-Iod-ghQ1rc
Przydałoby się, byś sobie przypomniał całą grę. Winda była w Strut A, rzeźnia w Strut B.

Pliskin wszedł długo później po całej akcji Vampa. Wszedł przez drzwi, więc cały czas był na zewnątrz. A zwłoki walały sie po całym poziomie. Tak naprawdę dopowiadasz sobie jakieś bzdury, kiedy fakty nic takiego nie podsuwają.

Powtórzę jeszcze raz - wyskoczyłeś z głupią teorią, teraz popadasz w jakiś absurd, żeby ją poprzeć. A nawet sobie nie przypomnisz, jak to w grze wyglądało...
Najlepiej skończmy ten temat, bo pretenduje do miana najgłupszego tematu 2011.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Xello » Pn lut 21, 11 19:34

twilite kid napisał(a):Między windą a sceną z Vampem mieliśmy po drodze ze dwa struty. Co najmniej pół godziny grania, nie 30 sekund. W tym czasie mogło się wiele zdarzyć. Ten Marine, z którego Snake zdarł ciuchy już mógł nie żyć.

Przypomnij sobie tę scenę, bo pomieszałeś: http://www.youtube.com/watch?v=-Iod-ghQ1rc
Przydałoby się, byś sobie przypomniał całą grę. Winda była w Strut A, rzeźnia w Strut B.

Najwyraźniej to nie ja powinienem sobie przypominać grę, o logice wydarzeń nie wspominając - te "ze dwa struty" to Strut A jak zauważyłeś i animacja zaczynająca się w drzwiach do Strut B. Jeśli dojście od windy do B komuś zajmuje pół godziny to przykro, ale przeciętnemu graczowi max 2 minuty. Sama rzeźnia, jeśli ktoś do sprawy podchodzi logicznie, musiała mieć miejsce na bieżąco, gdy Raiden tam wchodził. Inaczej komandosi musieli by tamtędy przejść, stracić połowę składu, po czym w podskokach zawrócić żeby wykrwawić się do reszty. Snejk wchodzi drugimi drzwiami, owszem. Ale drzwi pierwsze i drugie połączone są zewnętrznym korytarzem (znowu luki w pamięci, które tak chętnie innym wytykasz?) - jeśli cała akcja miałaby mieć sens, to Snejk musiałby się przebierać za rogiem gdy Raiden wchodził pierwszymi drzwiami - tylko dlatego Wąż mógłby zostać niezauważony przez blondaska.

twilite kid napisał(a):Powtórzę jeszcze raz - wyskoczyłeś z głupią teorią, teraz popadasz w jakiś absurd, żeby ją poprzeć. A nawet sobie nie przypomnisz, jak to w grze wyglądało...
Najlepiej skończmy ten temat, bo pretenduje do miana najgłupszego tematu 2011.

No cóż, na tym forum przynajmniej jedna osoba gotowa jest walczyć do upadłego o to, że odgórne założenie Snejka na Big Shell o zostaniu tatą Raidena pod postacią komandosa ma sens. Głupie tematy się ignoruje zamiast się nimi niezdrowo podniecać, czyż nie?
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez maciej1- » Pn lut 21, 11 20:39

No cóż, na tym forum przynajmniej jedna osoba gotowa jest walczyć do upadłego o to, że odgórne założenie Snejka na Big Shell o zostaniu tatą Raidena pod postacią komandosa ma sens.


Przecież Snake wcale nie planował podszywania się pod Marines aby oszukać Raidena. Z tego co pamiętam - mogę się mylić po grałem dosyć dawno - Snake był zdziwiony obecnością Raidena na Big Shell.

Ja ciągle obstaje przy wersji, że Wężu się przebrał tylko po to aby wtopić się w oddział Marines i nie zwracać uwagi innych kluczowych graczy na platformie. Obserwując go z daleka łatwiej zbagatelizować problem jakiegoś niedobitka z oddziału Marines niż obecność Snake'a - który jak wiadomo może namieszać.
maciej1-
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Pn mar 09, 09 19:39

Postprzez Gillian » Pn lut 21, 11 20:57

Jeśli dojście od windy do B komuś zajmuje pół godziny to przykro, ale przeciętnemu graczowi max 2 minuty
Odpal sobie MGS2 i przypomnij jednak, bo nie pamiętasz tej części gry. 2 minuty to czekało się na windę conajmniej.

jeśli cała akcja miałaby mieć sens, to Snejk musiałby się przebierać za rogiem gdy Raiden wchodził pierwszymi drzwiami - tylko dlatego Wąż mógłby zostać niezauważony przez blondaska.
A Raiden nosi Stingera i Nikitę w kieszeni. Jaki to ma sens !!??!!!?


Mówiłem - popadasz w absurd.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake. » Pn lut 21, 11 23:16

Dodajmy jeszcze pięć sekund na zmianę majtek na te od Marines.
[center]Nie pieprz,
[/center]
[center] CZATUJ![/center]
Avatar użytkownika
Snake.
The Fury
 
Posty: 586
Dołączył(a): Śr mar 26, 08 22:01
Lokalizacja: Z Raju Niemych Żądz

Postprzez kALWa888 » So mar 12, 11 03:23

No i Xello jakie dwie minuty do k**wy nędzy? Mówisz o tym że Snake pobiegł do Strut B lub nawet dalej i przebrał się w dwie minuty, tak? Może i uda dojść się w dwie minuty ze Strut A do Strut B ale zapominasz o jednym istotnym fakcie. Uda się to tylko i jedynie wtedy kiedy pomijać będziesz wszelkie scenki i rozmowy przez codec. A wiadomo co to oznacza. Teraz tak, Raiden wchodzi do pomieszczenia z windą widzi plecy Snake'a i lecące ciało żołnierza. Potem dzwoni do Colonela by opowiedzieć mu co się stało. Sama ta rozmowa zajmuje z dwie minuty (już teraz nie pamiętam - nigdy zresztą nie siedziałem ze stoperem w ręce podczas tego dialogu - wybacz), potem kolejna rozmowa po zrobieniu kroku, trochę z Colonelem trochę z Rose. Potem scenka gdy Raiden porażony prądem loguje się do node'a. Po tym kolejna rozmowa o tym że strażnicy się budzą i trzeba się chować. Przyjeżdża winda i Raiden wjeżdza sobie nią na górę. Rozmawia z pułkownikiem i w miedzyczasie podsłuchują rozmowę SEAL Team 10. Potem w Strut A znów o tym jak odwrócić uwagę strażnika. Idzie przez AB Bridge, gdzie uruchamia się kolejna scenka i codec call, gdzie toczy się rozmowa na temat Hanging mode. Tak? Dobrze jak do tej pory? Myślę że tak, może jakiś SZCZEGÓŁ mi umknął. W końcu Raiden dostaje się do Strut B i przez zamknięte drzwi przysłuchuje się rzezi jakiej dokonuje Vamp. Sama rzeź trwa z dwie minuty, potem jeszcze Raiden patrzy jak Vamp ssie. Rozmawiają sobie i Vamp kreśli sobie wzorek na klacie, potem skacze do góry i WTEDY wpada Snake, krzycząc "Get down!". No zobacz. Ile to czasu minęło oglądając te wszystkie scenki? Snake zdążyłby przebrac się za jakiegoś gościa z Bravo Team a potem zmienić zdanie, zaatakować Stillmana i ukraść mu strój, po czym znów zmienić zdanie i wrócić do "sealowego" stroju. No i nie zapominajmy o zapaleniu fajki.

Doszukujesz się jakichś głupich bugów w świetnej fabule MGS2 zamiast po prostu się nią cieszyć.

"Przebieranka" jak ją nazywasz nie jest ani trochę bez sensu. Wiedziałbyś o tym gdybyś słuchał tego co w pewnym momencie Snake razem z innymi bohaterami mają do powiedzenia. Mówię miedzy innymi chociażby o scenie kiedy to wychodzi na jaw że Pliskin to Snake (zaraz przed walką z Harrierem). Snake chciał żeby uważano go za martwego. Był posądzony o terroryzm, pamiętasz prawda? I tak jak już ktoś wspomniał, Snake byłby skończonym debilem wparowując sobie jako "on" w całym tym zamieszaniu i cała operacja jaką sporządziło Philantropy poszłaby na marne. Nawet Ocelot przy koncu gry mówi że pojawienie się Snake'a na Big Shell było nieprzewidziane. Pewnie znaczy to ze faktycznie wszyscy uwierzyli że Snake zginął podczas Tanker Incydent. Stąd ukrycie swojej tożsamości. Więc skończ te biadolenie bo ta dyskusja nie prowadzi do niczego poza tym że sam jesteś bugiem.


edit:
Specjalnie dla ciebie przeprowadziłem mały eksperyment. Ze stoperem w ręce przeszedłem cały fragment o którym tutaj mowa. Czyli od momentu jak Raiden widzi Snake'a wjeżdżającego windą do momentu gdy Snake krzyczy Get Down! gdy dochodzi to spotkania wielkiego trio w Strut B co go krew zalała.

Mówię tu o przejściu z oglądaniem wszystkich filmików na Normal i jako nieprzeciętny (tudzież doświadczony) gracz który MGS2 przeszedł kilkadziesiąt razy łącznie z poziomem European Extreme. (skoro już istnieją takie podziały pozwolę przypasować się do jednego z nich). Wspomniany moment zajął mi 19 minut. Gdzie gracz "świeży" na pewno grałby dłużej, zakręciłby się tu i tam i posłuchał jakiejś dodatkowej rozmowy przez codec. I tyle do powiedzenia na temat twoich dwóch minut. Zdecydowanie Snake miał dużo czasu na przebieranki. Poza tym twoja błyskotliwość i spostrzegawczość jest wręcz porażająca. Taki widoczny szczegól jak sam go określiłeś a zauważenie go zajęło ci, ile? 9 lat? zalezy kiedy zacząłeś w MGS2 grać. Tak czy siak kwestia kilku lat z pewnością.
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Gac666 » So mar 12, 11 11:28

Pamiętajmy też o umowności i czwartej ścianie, chwyty, które Kojima stosuje non stop.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez Gillian » So mar 12, 11 12:56

No, ale widzisz. Xello chciał nam wszystkim udowodnić, że ma rację. Kiedy okaząło się że racji nie ma, zniknął, bo po co brac udział w dyskusji na głupi temat :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » So mar 12, 11 13:27

Dużo tych zniknięć ostatnio na forum , pewno UFO czy cuś XD
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » So mar 12, 11 14:24

KaLwA888 napisał(a):ze Strut A do Strut B


Tak na marginesie - Raiden nie musi walić prosto jak w pysk strzelił do Strut B. Zamiast tego może wybrać się wpierw na spacer do Strut F, gdzie znajdzie pistolet na strzałki.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez kALWa888 » So mar 12, 11 14:32

Fakt, jakoś jak grałem pierwszy raz to coś mnie ciągnęło na prawą stronę. Jak już logujemy się node'a to te drzwi po prawej są widoczne i chyba większość osób idzie do nich ale to już raczej nieprzewidywalne.

Odliczałem czas możliwie szybkiej drogi jako gracz który wie gdzie iść i ogląda wszystkie scenki. Bo mówi o upływie czasu w historii gry. Nawet jak my omijamy scenki i rozmowy codecowe to Raiden jednak i tak ich doświadcza. Xello zdawał się tego nie dostrzegać.
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Gillian » So mar 12, 11 14:45

Xello udawał, że pamięta grę, bo chyba myslał, że po wyjeździe windą do góry od razu mamy akcję z vampem.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez kALWa888 » So mar 12, 11 14:53

Może tylko filmiki na YT oglądał :D
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Gillian » So mar 12, 11 15:03

No i ktoś mu cutscenki źle ponumerował :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Infernal Warrior » So mar 12, 11 19:09

Dość najeżdżania na Xello.
Niech się wypowie, obroni się, a jeśli nie to sobie odpuśćcie.
Avatar użytkownika
Infernal Warrior
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Cz paź 26, 06 13:09
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Postprzez Simon » So mar 12, 11 22:02

Infernal Warrior napisał(a):Dość najeżdżania na Xello.
Niech się wypowie, obroni się, a jeśli nie to sobie odpuśćcie.

Polać mu. Co za dużo żółci to nie zdrowo.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez kotlet_schabowy » N mar 13, 11 23:03

Pomijając wątek spotkania z Vampem itd :

Dlaczego piszecie w ogóle o jakimś oszukiwaniu graczy nie znających MGS1 ? Zapomnieliście o tak małym szczególiku, jak Tankowiec ? Element zabawy z graczem kończy się po ściagnięciu maski przez Raidena, a wątpliwości pojawiają się przy scence z widzianym od tyłu Solidem. Kropka.

Po drugie : przebieranka czy nie (kwestia nazewnictwa), skoro całym działaniem incognito jest przedstawianie się jako ktoś inny, to mamy fajne uproszczenie. To już korzystniej przyjąć, że chodziło głównie o zmianę ciuchów i zdjęcie bandany.

Po trzecie : podpisuję się pod tym, że nie znać twarzy Solida, będąc w położeniu Raidena, jest wręcz niemożliwym i naciąganym, czego zresztą wcale nie wywnioskowałem z gra.

Trzeba pogodzić się z tym, że to było troszkę naiwne, ale jednak przebieranie. Aspekt wtopienia się w otoczenie i ukrycia tożsamości dla przeciętnego, pobocznego obserwatora.
Już Miller w MGS1 miał lepsze przebranie (tam można by się czepiać, że Solid znał przecież głos prawdziwego Millera).
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez kALWa888 » Pt mar 18, 11 11:55

Jednak wciąż faktem jest, że ten temat jak i sam zarzut o bezsensowność przebieranki jest... bez sensu. Czepianie się szczegółów i sranie w banię.

I to co mówisz o zabawie z graczem nie znającym MGS1 to się nie zgadzam. Zabawa kończy sie dopiero na moście gdzie toczymy walkę z Harrierem. Tam kończy się ostatecznie. Nie wcześniej. Nawet jeśli ktoś poznaje głos Davida Haytera, można pomyśleć że to Snake, ale również może być to kolejny jego "brat". Różne myśli różnym ludziom do głowy przychodzą. Element zagadki więc wciąż pozostaje.

Nawet na moim przykładzie. Pierwszą część przeszedłem około 20 razy zanim zabrałem się za dwójkę. Co prawda wszystko działo się za gnoja, ale ja np nie poznałem Snake'a w Pliskinie od razu gdy tylko go zobaczyłem i usłyszałem jego głos. Dopiero gdy zaczął się przedstawiać. Kiedy mówi "My name is S... My name is.. Pliskin". To "S" wyraźnie mówi nam że to Snake, ale jednak nie każdy jest na tyle spostrzegawczy. Poza tym Snake nie był tylko jeden. Był Liquid, Solid, Solidus, mógł być kolejny. Gracz więc wciąż się zastanawia czy to na pewno Snake. Do momentu z walki z Harrierem nie jest to takie pewne.

Wciąz uważam że przebieranka Snake'a ma sens. Co do tego że Raiden nie poznał Snake'a. Jak wspominałem ja też go od razu nie poznałem. Zawsze widzimy go w bandanie. A to dużo zmienia w jego wyglądzie ;). Poza tym Raiden nigdy nie widział go na żywo. Uczestniczył jedynie w Shadow Moses na VR (i to pewnie w takiej pikselozie jak my) i widział zdjęcia w internecie z incydentu na statku, które swoją droga robione były z dość sporej odległości. nic dziwnego że nie poznał Snake'a.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Simon » Pt mar 18, 11 15:53

KaLwA888 napisał(a):Nawet na moim przykładzie. Pierwszą część przeszedłem około 20 razy zanim zabrałem się za dwójkę. Co prawda wszystko działo się za gnoja, ale ja np nie poznałem Snake'a w Pliskinie od razu gdy tylko go zobaczyłem i usłyszałem jego głos. Dopiero gdy zaczął się przedstawiać. Kiedy mówi "My name is S... My name is.. Pliskin". To "S" wyraźnie mówi nam że to Snake, ale jednak nie każdy jest na tyle spostrzegawczy.

Wybacz, Kalwa, ale jeśli ograłeś Tankowiec i potem byłeś na tyle naiwny by się nie skapnąć, że Pliskin to Snake to ja nie mam pytań...
Co innego gdybyś grał tylko Big Shell.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez kALWa888 » Pt mar 18, 11 20:05

Sorka ale gdy pierwszy raz grałem w MGS2 było to u kolegi i bardziej zajęty byłem gadaniem i graniem niż oglądaniem scenek. Grałem więc na raty, troche Tankowiec, trochę BS, i byłem może 15 letnim nierozumnym dzieciakiem. Poza tym nie miałem jak za bardzo się skupić na fabule skoro grałem tak na raty. Ale mówię tu wciąż o pierwszym razie gdy zagrałem akurat ten fragment u kumpla. Zapytałem się tylko coś w stylu "A to nie Snake?" ale kolega nie chciał ujawnić więc pewny nie byłem. Dopiero gdy dostałem swój egzemplarz zauważyłem jak łatwo poznać Snake'a skoro zna się całą gre od Tankowca poczynając. Czy bym poznał go od razu gdybym miał swój egzemplarz tego nie wiem, ale tak czy siak za późno by to stwierdzić. Dlatego od tamtej pory unikam wszelkiego grania w MGSy u kumpli :)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Xello » N mar 27, 11 12:09

Zniknąłem, fakt, ale nie dlatego że poczułem się obezwładniony przez intelektualną moc twilita, tylko dlatego, że "dzieciak" (jak się sam nazywa :P ) był jedyną osobą biorącą udział w "dyskusji" któryś dzień z rzędu, a że nie warto z nim dyskutować, zwłaszcza o mgs2, wie każdy kto choć czasem tu zagląda. Sam zaglądam tu tylko okazyjnie, gdy gram w jakiegoś mgsa, więc pretensje że zniknąłem zamiast codziennie sprawdzać czy ktoś mi nie odpowiedział niczym mała dziewczynka czekająca na nową ocenę na fotce uważam za ciut śmieszne, ale ogólnie opieranie całego swojego życia o stronę internetową zawsze mnie śmieszyło, więc pod tym względem się pewnie nie dogadamy, trudno ;)

No ale wracając do meritum, na początek szczegół - codec. To że Raiden prowadzi dwie godziny rozmów przez codec to w świecie mgsa nie znaczy że on spędza te godziny na siedzeniu i gadaniu - no chyba że komuś pasuje wersja że gdy dzwoni w trakcie alarmu to żołnierze palą fajkę, gdy rozmawia w trakcie walki z Fatmanem to ten zajęty jest zatrzymywaniem wszystkich bomb żeby grzecznie poczekać itd. W serii (aż do MGS PW, które w końcu coś tu zmienia) radio to magiczny inny wymiar, w którym czas nie płynie.

Ale to był szczegół. A teraz jeszcze raz czemu Pliskin jest bez sensu. Na początek czysta logika. Samo przebranie, owszem, ma sens. Ale z drugiej strony przebierając się Snejk nie mógł gorzej wybrać niż marines - co mu to daje? Małe oddziałki marines bez wątpienia się znają (przynajmniej w swoim obrębie), za wiele by im nie pościemniał, a dla każdej innej osoby jest jasne że jest tu intruzem. Sensowne przebranie? Żołnierz Olgi, a nawet zwykły zakładnik. No i przede wszystkim innych misjach wystarczyło mu być niewidzialnym, więc nie musiał się przejmować jak go widzą postronni. Co to, nagle nie umie się ukrywać?
Po drugie: konsekwencja. Snejk nie przebierał się innych mgs-ach poza 4ką, ale tam dla odmiany miał jasny i oczywisty powód.
Po trzecie: sama postać. Ogólnie w dwójce Snejk jest zupełnie nie w klimacie postaci, ale z Pliskinem to już przegięcie. Bez przynudzania już o MG1 i 2, w MGS1 i MGS4 mamy wyrachowanego zabójcę, który chce odwalić swoje i mieć święty spokój, najchętniej z dala od ludzi, których ogólnie nie lubi. W mgs2 na tankowcu dowiadujemy się, że Snejk z Otaconem stworzyli objazdowy cyrk któego popisowym numerem jest wysadzanie fabryk metal gear'ów, a wszystko to robią z dobroci swoich gołębich serc podlizując się organizacjom międzynarodowym, żeby te łaskawie mówiły im że dobrze robią. Z Pliskinem to już wogóle parodia postaci - transformacja w legendarnego Wujka Dobra Rada i dobrotliwe trzymanie za rączkę Raidena, BO TAK.

Te trzy bardzo ogólne powody imho jednoznacznie świadczą że Pliskin to jeden wielki niewypał, tak jak i cały Snejk w MGS2. Do tych ogólnych powodów mogę dodać dzięsiątki szczególików, małych nielogiczności, na które Wy z kolei znajdywalibyście kontrargumenty, na które ja z kolei znajdywałbym kontrargumenty i tak dłuuugo by to szło, więc tyle odemnie.
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez kALWa888 » N mar 27, 11 15:20

I tak w dalszym ciągu nie masz racji. Umyka ci wszystko po kolei, albo grałeś w MGS2 na YT albo grałeś tak dawno temu, że już nie pamiętasz podstawowych faktów. W MGS4 chyba też nie grałeś, skoro mówisz że tam Snake jest inny niż w MGS2. To ja grałem tylko raz a dobrze pamiętam, że Snake chciał się poświęcić dla dobra sprawy i całego świata. Prowadzenie z tobą dyskusji prowadzi donikąd. Fakt, na końcu zaczniesz nawet z dupy wyciągać kontrargumenty. Zagraj sobie jeszcze raz w MGS2 wtedy może pogadamy.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Gillian » N mar 27, 11 19:33

jestes już nudny xello
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake_VR5 » N kwi 03, 11 14:53

KaLwA888 napisał(a):Poza tym Snake nie był tylko jeden. Był Liquid, Solid, Solidus, mógł być kolejny. Gracz więc wciąż się zastanawia czy to na pewno Snake. Do momentu z walki z Harrierem nie jest to takie pewne.


Nie będę procentowo podawał na ile byłem pewny że to Solid Snake, jednak uważam że ta niepewność z kim mamy do czynienia mogła by być jednak większa. Szkoda że zrezygnowano z pomysłu by miał blond włosy, albo tak jak inny członkowie SEAL Team 10 by miał zakrytą twarz przez kominiarkę. Wzbudziło by to chyba większą podejrzliwość moim zdaniem u potencjalnego gracza i wtedy teoria z kolejnym dzieckiem projektu Les Enfants Terribles nabrała by większego sensu. A tak niestety z tym Pliskinem więcej zgrzytów niż tajemniczości.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez snake971 » Cz kwi 21, 11 21:41

Pliskin. Gdy go zobaczylem mowie co tu robi Snake i dlaczego zmienil imie? Bylem w 100% pewny ze to Snake po twarzy i po nalogu palenia. Gdzies byla taka scena. No i gdy zobaczylem nazwisko Hayter.
Avatar użytkownika
snake971
Arnold
 
Posty: 25
Dołączył(a): Pt kwi 08, 11 15:33

Postprzez kotlet_schabowy » So kwi 23, 11 22:18

Jeszcze mała uwaga : w serii każdy klon miał inny głos, więc dla mnie kontrargument dotyczący głosu odpada.

Trzymam się dalej swego.
Avatar użytkownika
kotlet_schabowy
Zanzibar
 
Posty: 500
Dołączył(a): Pt lip 15, 05 16:10
Lokalizacja: Kraków : Nowa Huta

Postprzez Gac666 » Cz kwi 28, 11 16:29

Jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że do oddziału marines miał czas przez 2 lata by się dołączyć to możemy rozwiać problem, że się z kimś z oddziału nie zna.


PS.

No tak, bo maska Raidenovicha i Cyfrowego snake'a miała większy sens ;D.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Solid 2 i Substance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron