Szczerze? Nie wiem. Musiałbym zagrać w taką grę. Na pewno gdyby bohaterem był Snake gra byłaby inna. Czy lepsza czy gorsza tego nie wiem.Sylvan Wielki napisał(a):Czy gdyby Snake był gł. bohaterem cały czas zmieniłbyś zdanie?
Po prostu Raiden jako całość do mnie nie przemówił. Nie pasuje mi w tej grze. Co znacznie wpływa na moją ogólną ocenę gry bo jest on główną i zaskakującą zmianą w stosunku do innych części. Ale to tylko moje marudzenie Nikogo nie staram się przekonać.uci napisał(a):to niby grywalność MGS2 jest gorsza przez raidena?
ale właśnie dlaczego gambit, bo to mnie ciekawi, poprosiłbym o uzasadnienie, bo tego nie rozumiem, tylko dlatego że taki mamy model gł. bohatera, czy to przez jego charakter/dialogi czy coś innego?
No tu bym polemizował... Podczas gry w MGS1 mało było informacji o Solidzie?? Czy w MGS3 mało było informacji o Big Bossie?? Tak samo byłoby w MGS2 tylko, że nie byłoby to przedstawione w tak oczywisty sposób ale ukazane w rozmowach przez CODEC , Cutscenkach, komentarzach Snake-a. Moim zdaniem łatwo by było wywnioskować to z powyższych sytuacji (a Kojima z pewnością by wplótł tam wszystkie informacje) tak jak to z powodzeniem udawało się w innych częściach. Swoją drogą: grasz Raidenem, i co mało o nim wiesz? Wręcz przeciwnie. Była to nowa, nieznana postać a jednak podczas gry SPORO się o nim dowiadujemy... Sprawa identycznie przedstawiałaby się gdyby to Snake był grywalną postacią przez całą grę.Gac666 napisał(a):Przecież zawsze jak gramy Snakiem to dowiadujemy się o wszystkim ale praktycznie nic o samym Snakeu.
to niby grywalność MGS2 jest gorsza przez raidena?
ale właśnie dlaczego gambit, bo to mnie ciekawi, poprosiłbym o uzasadnienie, bo tego nie rozumiem, tylko dlatego że taki mamy model gł. bohatera, czy to przez jego charakter/dialogi czy coś innego?
gambit88 napisał(a):Szczerze? Nie wiem. Musiałbym zagrać w taką grę. Na pewno gdyby bohaterem był Snake gra byłaby inna. Czy lepsza czy gorsza tego nie wiem.
Heh. To by musiał być baaaaaardzo rozbudowany MOD bo w takim przypadku musiałaby ulec zmianie fabuła I to znacznie. Po prostu gdyby Snake był głównym grywalnym bohaterem gry to cała fabuła i konspekt MGS2 wyglądałby inaczej (co ogromnie oddziaływałoby na późniejsze części)... Więc najlepszym i raczej jedynym moderem w tym przypadku jest KojimaSylvan Wielki napisał(a):Tu trzeba jakiegoś moda.
uci napisał(a):No chyba ze całą gre miałby wysłuchiwać od innych co o nim myślą i jak go podziwiają
Co było potrzebne? Ukazanie Snake'a oczami innego bohatera? W MGS3 kierujemy ruchami samego Naked'a i zgodnie z twoją opinią udało się "wejść za skórę diabła, pokazać jego ludzką twarz i nie zniszczyć jego legendy". Czyli wyszło to całkiem nieźle. Więc nie rozumiem Twojej wypowiedzi... Z jednej strony mówisz, że potrzebne było ukazanie głównego bohatera oczami innego a z drugiej chwalisz MGS3 za przedstawienie świata oczami Naked'a i twierdzisz, że to jest to samo i że się udało.... Skoro w MGS3 obyło się bez perspektywy innych postaci to po co nam Raiden? Sory ale Twoja wypowiedź nie ma sensu....MrPayne napisał(a):Tak, to było potrzebne. Tak samo jak MGS3, który pozwolił nam wejść za skórę diabła, pokazać jego ludzką twarz i nie zniszczyć jego legendy. Na złożone historie musimy mieć różne punkty widzenia.
Problem w tym, że my tej legendy nie znamy grając po raz pierwszy. O tym, że Snake stał się bohaterem po Shadow Moses i że niby jest martwy dowiadujemy się podczas gry jednocześnie widząc żywego Snake'a i rozmawiając z nim (nikt mi nie wmówi, że myślał, że to naprawdę jakiś tam "Pliskin" a nie Solid )..... Więc nie jesteśmy jak Raiden. Poznajemy legendę jednocześnie poznając fakty wyjaśniające i prostujące ją.MrPayne napisał(a):Patrząc na Snake'a jesteśmy w "dwójce" jak Raiden - znamy legendę, ale musimy ją zrozumieć na nowo.
Nie no w tym momencie mnie rozwaliłeś...... Co do ***** ma design do odbioru postaci????? Oceniasz MGS pod względem grafiki??? W moim przypadku wierzę, że (raczej nie tylko ja, ale ZNACZNA większość z nas...) grafika i projekty postaci mają baaaaaardzo mały wpływ na ich odbiór w MGS. Liczy się osobowość, charakter, sposób postępowania, właściwe umiejscowienie w przedstawianym świecie. Co z tego że zmienili Raidena wizualnie ( teraz ziomek nosi obcasy :D:D ), ogólne wrażenie i jego osobowość pozostaje...Sylvan Wielki napisał(a):Po jego designie w MGS4, chyba nikt by nie lamentował jak przy MGS2.
Nie no stary w tym momencie po prostu straciłem wiarę w ludzi i ich inteligencję...... Czy możesz mi na "miłość boską" wyjaśnić w czym się mieszam, w czym się plączę i w którym miejscu do jasnej chol... zmieniam swoje zdanie???????????????????????????????????? Z niecierpliwością czekam na argumenty i cytaty bo teraz widzę, że albo mnie kompletnie nie zrozumiałeś albo jesteś kompletnym... dopowiedz sobie sam...... PROSZĘ daj jakieś przykłady żebym je mógł z łatwością (przytaczając swoje własne wypowiedzi) obalić...... TOTALNY LOL A NAWET ROTFL :D:D:D:Dtwilite kid napisał(a):gambit88, teraz Ty wszystkich rozwaliłeś. Czy Ty jeszcze masz swoje zdanie? Czy tylko próbujesz tu ciągle coś pisać, próbując wyjść "na prostą"? Bo zaczynasz się mieszać. I to bardzo.
MrPayne napisał(a):gambit88 - SS uratował trzykrotnie świat przed wojną nuklearną. Jak dla mnie zapewnia mu to status legendy, zresztą wszyscy go tak nazywają (choćby Meryl).
BB widzimy w MG jako wrednego badassa, który chce zrujnować świat. Dopiero w MGS3 poznajemy uniwersum sagi z jego perspektywy. Zaś w przypadku Solida MGS2 jest pierwszą częścią, w której nie wcielamy się w jego postać. Dlatego nie za bardzo rozumiem Twojej logiki...
MrPayne napisał(a):SS uratował trzykrotnie świat przed wojną nuklearną
MrPayne napisał(a):BB widzimy w MG jako wrednego badassa, który chce zrujnować świat. Dopiero w MGS3 poznajemy uniwersum sagi z jego perspektywy.
gambit88 napisał(a):Sory ale Twoja wypowiedź nie ma sensu....
Johny Sasaki napisał(a):Dlatego dzieci w mowia na niego 'wujku' a Sniper Wolf uwaza go za bohatera, ktory chociaz troche uleczyl jej bol w sercu. Zaiste badass z Big Bossa musial byc okrutny;d
Powrót do Metal Gear Solid 2 i Substance
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość