Moderatorzy: Snake., Bizon, GM
kul napisał(a):Trzy lata temu wyglądałoby to tak:
Rav3n - ban na konto
SALADYN - 3 ostrzezenia czyli ban na miesiac
ArecaS - ostrzezenie za rozmywanie
Shalashaska - ostrzezenie za rozmywanie
Zancudo - ostrzezenie za rozmywanie
Gillian i Ocwelot - 2 ostrzezenia za pyskowki
No to powspominalem.
Gillian napisał(a):Ciekawe... ja pamiętam taki motyw, że poszedłem tam bez broni. Zastanawiałem, się jak sprawa się rozwinie i pamiętam taką scenę podczas rozmowy z zakamuflowaną Meryl, że Snake zamiast do niej celować (bo nie miał czym), chwycił lufę jej karabinu. A podczas walki chyba załatwiłem wszystkich wręcz. Było coś takiego, czy mi pamięć figle płata?
Gillian napisał(a):SAL, kiedy szedłeś bez Socoma dolnym szybem była inna rozmowa właśnie o broni.
A Snake chyba nie miał szans mieć tłumika w konfrontacji z Meryl. Tłumik był chyba dopiero po zdobyciu karty?
The second hidden scene can be viewed by NOT picking up the SOCOM and heading into the first floor vent shaft. Once you get it, crawl to the left, not right (where Master contacts you) all the way to the end (there is a ration there). You get a scene of the two guards talking about the SOCOM storage door being broken. And if you set off an alarm before hand, they continue into a conversation about and intruder being spotted outside.
Solidny napisał(a):Gillian napisał(a):Ciekawe... ja pamiętam taki motyw, że poszedłem tam bez broni. Zastanawiałem, się jak sprawa się rozwinie i pamiętam taką scenę podczas rozmowy z zakamuflowaną Meryl, że Snake zamiast do niej celować (bo nie miał czym), chwycił lufę jej karabinu. A podczas walki chyba załatwiłem wszystkich wręcz. Było coś takiego, czy mi pamięć figle płata?
Dokładnie tak, pamiętam to.
Nie sądzę żeby gra zmuszała do wracania na heliport albo słuchania rozmów strażników z górnego szybu. To by nie miało sensu. Musi być inny powód zamknięcia szybu... np pirat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość