Gameplay - kałuże i ślady Snejka

Posty o grach Metal Gear Solid i Metal Gear Solid: Ghost Babel na Gameboy Color

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Gameplay - kałuże i ślady Snejka

Postprzez Bizon » Pt paź 31, 14 21:54

Dwa szybkie pytania:
1. Kałuże - czy ja dobrze pamiętam, że można się na nie natknąć jedynie w dokach?
2. Snake zostawia ślady na śniegu i po wdepnięciu w kałużę, więc czy w takim razie jedynie na dwóch pierwszych lokacjach przeciwnicy mogą śledzić nas po śladach? Bo nie przypominam sobie innej lokacji, w której można zostawiać ślady + chodzą po niej strażnicy..

Pytam, bo to by oznaczało, że jeden z ciekawszych motywów jeżeli chodzi o sztuczną inteligencję wrogów został pokazany na samym początku, a potem designerzy chyba o nim kompletnie zapomnieli..
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Re: Gameplay - kałuże i ślady Snejka

Postprzez Gillian » Pt paź 31, 14 22:50

To samo z cieniami i swiatlem w MGS2. Tanker byl napakowany bajerami, ktore krzyczaly "next-gen", a potem o nich na Big Shell jakos zapomniano.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Gameplay - kałuże i ślady Snejka

Postprzez uci » So lis 01, 14 01:17

tak kałuże były tylko w dokach - tam jedynie była woda w większych ilościach, tak samo śnieg, oprócz początku i miejsca walki z Wolf nie ma już w grze śniegu, co za tym idzie nie było jak wykorzystać motywu sprawdzania śladów - albo tak sprytnie twórcy postanowili graczom ukrócić możliwość zabawy ze strażnikami i ich AI
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Gameplay - kałuże i ślady Snejka

Postprzez ArecaS » So lis 01, 14 01:39

Na pewno nie rzuca się to w oczy tak bardzo jak w MGS2, gdzie Big Shell względem Tankera wygląda jak gra ze starszej generacji.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Gameplay - kałuże i ślady Snejka

Postprzez SALADYN » So lis 01, 14 10:20

O ile dobrze pamiętam to w TTS żołnierze chodzili sobie też po lokacji w której walczyliśmy z Abramsem, nie pamiętam jednak czy widzieli ślady na śniegu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Gameplay - kałuże i ślady Snejka

Postprzez Solidny » So lis 01, 14 12:29

Gillian napisał(a):To samo z cieniami i swiatlem w MGS2. Tanker byl napakowany bajerami, ktore krzyczaly "next-gen", a potem o nich na Big Shell jakos zapomniano.

Ale można było poślizgnąć się na kupie!
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Gameplay - kałuże i ślady Snejka

Postprzez RafalKa » N lis 02, 14 09:28

jest jeszcze magazyn z rakietami, w których metalowe kratki robiły za kałużę - tzn też nas "zdradzały"
Obrazek
Avatar użytkownika
RafalKa
Pyro Bison
 
Posty: 133
Dołączył(a): So wrz 17, 11 17:11
Lokalizacja: Toruń
Gram: MGS4, Syphon Filter1


Powrót do Metal Gear Solid

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron