Wymogi na rangę "Big Boss" dla MGS: The Twin Snake

Posty o grach Metal Gear Solid i Metal Gear Solid: Ghost Babel na Gameboy Color

Moderatorzy: Snake., Bizon, GM

Wymogi na rangę "Big Boss" dla MGS: The Twin Snake

Postprzez PiotrB » Pn paź 30, 06 19:31

Chcia?bym si? dowiedzie? jakie s? wymogi na najlepsz? z rang w MGS1 - BIG BOSS. W celach informacyjnych napisz?, ?e gram w wersj? PAL i wymogi podane na Gamespot i w poradniku pewnego jegomo?cia nie skutkuj? i dostaj? rang? FOX.

Wymogi wed?ug Seribicus'a (twórca poradnika na rang? BB):

As I know them here are the requirements for Big Boss rank:

1. No Kills
2. No Continues
3. 1 or No Rations
4. No more 9 Alerts, 8 is the Min.(I Had 9 and still got it on my first time)
5. No more than 3 hours

I'm not sure but I think Game Over if Discovered has to be on,
you'll want it on any way it makes your life easier
(not having to die before you restart).

I'm not sure on the actual limit of saves you can have,
but the original MGS aloud for 80(I had 23) so i think you're aloud a lot.

All in all this is as difficult as you think it might it is.
Moving right along. This doesn't need to be said but skip all cut scenes
and codec conversations.
Also, save wherever you feel like saving
I'll just tell you where it's a REALLY good idea to.



Mój wynik:

Game Level: Extreme
Play Time: 1:40:11
Save: 11 Times
Continue: 0 Times
Alert Mode: 8 (podobno 8 to minimum)
Enemies: 0 Killed
Rations: 1 Used

Ranga: FOX

Czyli wynika, ?e wymogi spe?ni?em. Czy?by opcja "Game Over if Discovered" musi by? w??czona? Mia?em j? wy??czon?.

Czy kto? mo?e mi poda? lepszy opis do wersji PAL? Seribicus gra? w wersj? NTSC.
Ostatnio edytowano Pt cze 15, 07 20:55 przez PiotrB, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kul2 » Pn paź 30, 06 20:04

GOID musi byc wlaczone inaczej pupa zbita.
Reszta bez zmian.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez PiotrB » Pn paź 30, 06 20:11

kul napisał(a):GOID musi byc wlaczone inaczej pupa zbita.
Reszta bez zmian.

Jak zawsze Kul pomocny :). Dzi?ki.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kul2 » Pn paź 30, 06 21:02

Nie ma sprawy ;)
Swoja droga, bardzo ladny wynik, w szczegolnosci czas.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez PiotrB » Śr lis 01, 06 19:20

kul napisał(a):Nie ma sprawy ;)
Swoja droga, bardzo ladny wynik, w szczegolnosci czas.

Dzi?ki. Gra?em bez przedmiotów specjalnych (Bandana, Stealth), wi?c my?l?, ?e czas b?dzie jeszcze lepszy, gdy znowu zabior? si? za speedrun'a. W?a?nie TTS jest wyj?tkiem w tej kwestii, ?e mo?na u?ywa? przedmiotów specjalnych na najlepsz? rang?.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kul2 » Śr lis 01, 06 19:32

Stealth do wszelkiego rodzaju testow pomyslow jest niezastapiony ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55


Powrót do Metal Gear Solid

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron