Odczucia podczas przechodzenia MG/MG2/SR

Wszystkie pytania i opinie dotyczące którejś z gier: - Metal Gear - Metal Gear 2 - Metal Gear: Snake's Revenge

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez Zychu(snipershit) » Pt lis 03, 06 19:16

MG: Przeszeldem wczoraj na ps2 (MGS3:S)..napoczotku myslem, ze sie nie zabiore biedzie mnie odstraszac prostota grafa itp itd,..Ale w koncu sie zabralem i szok<WOW> Moze grafa stara, fabula dosc prosta itp itd ale jak sobie uswiadomimy ze to gra z 1987!!! jak mialem kilka lat to w mario gralem aoni juz od tylu lat mieli takei genialne gry.
MG2:SS dzis mam sie zamiar zabrac:)
MG:SR..raczej nie zabieram sie niechce sobie popsuc..zdanie o mgsie

A ktos mi wytlumaczy po co solida walneli, do tego outer heaven (czy jak to sie pisze) ??
Zychu(snipershit)
Dostanie bana!
 
Posty: 136
Dołączył(a): Cz cze 29, 06 22:14
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Bizon » Pt lis 03, 06 19:55

Bo by? ma?o do?wiadczonym agentem Fox Hound, nikt nie my?la? ?e da rad?.
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Zychu(snipershit) » Pt lis 03, 06 22:55

przeczytalem w opisie..chodzilo mi oto jaki mieli w tym cel aby big boss go wysylal:)
Zychu(snipershit)
Dostanie bana!
 
Posty: 136
Dołączył(a): Cz cze 29, 06 22:14
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Bizon » Pt lis 03, 06 23:08

Hmm... w celu zakamuflowania tego ?e to big boss jest "szefem" Outer Haven?
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Solidny » So lis 04, 06 00:25

MG: Przeszeldem wczoraj na ps2 (MGS3:S)..napoczotku myslem, ze sie nie zabiore biedzie mnie odstraszac prostota grafa itp itd,..Ale w koncu sie zabralem i szok<WOW> Moze grafa stara, fabula dosc prosta itp itd ale jak sobie uswiadomimy ze to gra z 1987!!! jak mialem kilka lat to w mario gralem aoni juz od tylu lat mieli takei genialne gry.
MG2:SS dzis mam sie zamiar zabrac:)


Mnie MG nie wydawa? si? taki genialny. Nie wiem jakie dok?adnie tytu?y powstawa?y w 1987. Gameplay nie jest a? taki boski, cz?sto nie wiedzia?em gdzie i?? i b??dzi?em... no i ta prostota. A Mario to te? hicior by? przecie? :)

Stary, nie zwlekaj z MG2. Ja codziennie po powrocie ze szko?y czu?em si? ?le jak w to nie zagra?em. Dla mnie MG by? zaledwie dobry... MG2 GENIALNY! Dla fana serii mo?e spokojnie sta? mi?dzy MGS'ami.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez kul2 » So lis 04, 06 09:20

SniperShit napisał(a):przeczytalem w opisie..chodzilo mi oto jaki mieli w tym cel aby big boss go wysylal:)


Jezeli czytales opis, to tam znajdowalo sie wyjasnienie. Zapewne jakos Ci umknelo.
Odpowiadam: Big Boss wyslal jednego z najmlodszych i najbardziej niedoswiadczonych agentow swojego oddzialu poniewaz byl pewny ze nie da on rady zniszczyc jego planow. Innymi slowy, wyslal agenta bo rzad go zmusil, ale wyslal 'najgorszeg' zeby nie zmniejszyc swoich szans na realizacje swoich planow.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Hal » N lis 05, 06 15:24

Wracaj?c do tematu...;) Jestem w?a?nie pod koniec Metal Gear i gdybym mia? spojrze? na gr? krytycznym okiem, to jednak kilka motywów denerwuj?. Faktycznie, fabu?a zosta?a nakre?lona baaardzo delikatnie, aczkolwiek na tle innych produkcji z tamtego okresu i tak dawa?a rad?. Denerwuj? mnie bardzo motyw z kartami, trzeba ci?gle wchodzi? do ekwipunku i po kolei sprawdza? która karta, otwiera jakie drzwi. Mogli to rozwi?za? wg. mnie w inny sposób (np. karta z numer 4, otwiera wszystkie drzwi posiadaj?ce numery 1, 2, 3 i 4). Wkurza te? to, ?e mo?na sobie w niesko?czono?? uzupe?nia? Ration, czy te? amunicj?, cho? gdyby si? upar?, to przecie? nie trzeba z tego korzysta?;) Moja opinia o MG jest jednak nadal pozytywna, zobaczymy jak b?dzie dalej...
Ostatnio edytowano N lis 05, 06 15:31 przez Hal, łącznie edytowano 1 raz
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez kul2 » N lis 05, 06 15:27

Hal Emmerich napisał(a): Denerwuj? mnie bardzo motyw z kartami, trzeba ci?gle wchodzi? do ekwipunku i po kolei sprawdza? która karta, otwiera jakie drzwi. Mogli to rozwi?za? wq inny sposób (np. karta z numer 4, otwiera wszystkie drzwi posiadaj?ce numery 1, 2, 3 i 4).


Kojima powiedzial ze niepewnosc jakiej karty uzyc miala budowac napiecie.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Sage » N lis 05, 06 15:36

Tak, s?siedzi u góry, którzy s?uchali moich przekle?stw na pewno czuli si? klimatycznie.

Chyba mu numer nie wyszed?.
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Postprzez Hal » N lis 05, 06 15:48

Dok?adnie Sage :D Hmm...motyw mia? budowa? wed?ug Kojimy napi?cie? A i owszem, budowa?...tyle, ?e takie, po którym kilkakrotnie mia?em ochot? wyrzuci? konsol? za okno, a spokojny jestem cz?owiek :wink: No có?, up?ynie troch? czasu po 1987 roku, jak Kojima nauczy si? budowa? klimat i atmosfer?, w zupe?nie inny sposób, za co jestem mu osobi?cie wdzi?czny :wink:
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez kul2 » N lis 05, 06 16:06

Po raz kolejny sprawdzam Metal Gear z MSXa, który zostanie do??czony do Subsistence. Za ka?dym razem, gdy otwieram drzwi, musze wybra? odpowiedni? kart?. Przyk?adowo, gdy gracz sprawdza wszystkie karty w pokoju z gazem, musi wej?? do podmenu sprz?tu i zmieni? przedmiot z maski przeciwgazowej na kart?. Gdy sprawdzam karty, ?ycie Snake’a spada z powodu truj?cego gazu. Przy innych drzwiach, zosta?em zgnieciony przez czo?g, gdy sprawdza?em wszystkie karty.

Tak, znowu zgnieciony.

Gdy wersja z MSXa zosta?a przeniesiona na telefony komórkowe w Japonii, zosta?em zapytany, ‘Czy uaktualni? t? cz??? gry, do obecnych standardów, czyli tak jak to mia?o miejsce w MGS1?’. Pomys? w oryginale by? taki, ?eby gracz prze?ywa? niepewno?? wyboru karty, w momencie w którym ucieka przed stra?nikami. Nalega?em by tego nie zmieniano.

Podczas pracy nad wersj? do Subsistence, pomy?la?em, ‘Mo?e to zbyt trudne?’. Gdy d?ugo si? nie gra?o, ci??ko jest dostosowa? si? do poziomu trudno?ci starych gier.


Nerwowi jestescie ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez kul2 » N lis 05, 06 16:36

Dwa razy nie.
Zmieniono to w MGS1.
Musisz wytrzymac ;)
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez PiotrB » N lis 05, 06 17:26

Hal Emmerich napisał(a):a czy pod koniec Metal Geara i Metal Gear 2: Solid Snake, wystawiane s? rangi, tak jak w MGSach?

Tak, rangi s? wystawiane, ale tylko w wersjach MG i MG2 z komórek (ta wersja jest w Subsistence). Rangi s? nawet wystawiane nawet w bonusowym trybie walk z bossami w zale?no?ci jak szybko ich pokona?e?.

W MG2: Solid Snake mo?emy zebra? specjalne karty, które "zamieniaj?" 3 karty w jedn?. Ale to pewnie wiecie? :D
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kul2 » N lis 05, 06 20:06

A faktycznie, zapomnialem ze dodali te rangi, my bad.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Zychu(snipershit) » Pn lis 06, 06 13:21

moje pytanie jest takie..cos daj? te rangi w MG?? czy za zdobycie najwyzszej w trybie zwyklym, i w tym nowym trybie chyba "przetrwanie" dostaj sie jakis maly prezecik :? ??
Zychu(snipershit)
Dostanie bana!
 
Posty: 136
Dołączył(a): Cz cze 29, 06 22:14
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Gac666x » Pn lis 06, 06 14:43

Tak samo jak w innych cz??ciach MGS. Satysfakcj?.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez PiotrB » Pn lis 06, 06 22:10

Gac666 napisał(a):Tak samo jak w innych cz??ciach MGS. Satysfakcj?.

Zgadza si?. Na os?od? dodam, ?e s? te? nowe rangi np. ja mam rang? Turtle (zó?w) za bossów w Boss Survival.

Czy jaki? mistrzu poda mi wymogi na rangi w MG czy MG2? :D
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Solidny » Pn lis 06, 06 22:41

PiotrB napisał(a):
Gac666 napisał(a):Tak samo jak w innych cz??ciach MGS. Satysfakcj?.

Zgadza si?. Na os?od? dodam, ?e s? te? nowe rangi np. ja mam rang? Turtle (zó?w) za bossów w Boss Survival.

Czy jaki? mistrzu poda mi wymogi na rangi w MG czy MG2? :D


Po pierwsze - zna? walki na pami??
Po drugie - jeszcze szybciej

Sory, no, ale taka prawda, no nie? :)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Postprzez Hal » So lis 11, 06 23:44

Wreszcie uda?o mi si? przej?? Metal Gear, tak?e ju? na ch?odno mog? wyg?osi? swoj? opini? na jej temat. Z ca?? pewno?ci? jest to gra, jak na swoje czasy, nies?ychanie innowacyjna i oryginalna. Motywy takie jak skradanie, chowanie si? do pud?a, u?ywanie fajek w celu zdemaskowania pozycji wi?zek laserowych, czy te? ciekawy pomys? na zaskakuj?c? (cho? prost?) fabu??, to wszystko sprawia, i? mamy do czynienia z gr? niezwyk?? i wa?n? dla rozwoju elektronicznej rozrywki. Oczywi?cie, pozycje ta nie pozbawiona jest potkni??. Okryty z?? s?aw?, frustruj?cy motyw z kartami, bardzo cz?sty backtracking, przeciwnicy zachowuj?cy si? jak totalni idioci o klapkach na oczach, czy wreszcie nie do ko?ca wykorzystany potencja? scenariusza, to wed?ug mnie najistotniejsze minusy gry, która da?a pocz?tek wielkiej historii. Jednak nawet one nie s? w stanie zanadto przy?mi? jako?ci tej produkcji, mimo wszystko ponadczasowej. Moja ocena:8-
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Gac666x » N lis 12, 06 00:59

"Okryty z?? s?aw?, frustruj?cy motyw z kartami, bardzo cz?sty backtracking, przeciwnicy zachowuj?cy si? jak totalni idioci o klapkach na oczach, czy wreszcie nie do ko?ca wykorzystany potencja? scenariusza, to wed?ug mnie najistotniejsze minusy "

Gdyby? ocenia? te gre w 87 to by? stwierdzi?, ?e tak dobrego zachowania AI jeszcze nie widzia?e? ;] wierz mi ;]. Scenariusz! Przecie? tam jest scenariusz, w tamtych czasach 80% gier nawet nie mia?o wst?pu. Inwentory/menu/itemy... to rzadko?? straszna wi?c jak najbardziej (nawet ?e toporne) to jest to plus. Backtracking te? mo?na zaliczy? na plus (MGSy z tego s?yn?) zwykle gra mia?a plansze, której si? ju? nigdy w tej samej grze nie widzia?o ;].

No ale to takie dywagacje. Owszem dzisiaj to minusy, ale w tamtych latach jak najwi?ksze plusy to by?y.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Sage » N lis 12, 06 08:54

by?o nie by?o, minęło 19 lat
Ostatnio edytowano Wt gru 19, 06 13:38 przez Sage, łącznie edytowano 1 raz
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Postprzez kul2 » Wt gru 19, 06 00:30

Posiadacze Subsistence w ogole sie tu nie wypowiadaja? No co jest ludzie...
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez Hal » Wt gru 19, 06 00:53

Aktualnie jestem w trakcie przechodzenia Metal Gear 2:Solid Snake. Z ostateczną opinią poczekam jednak do zakończenia tego tytułu. Nie ukrywam, że pierwsze spędzone z grą chwile wywołały u mnie niemały zachwyt. Przecież ta pozycja to zwyczajnie w świecie Metal Gear Solid, tyle, że w 2D. Po początkowej euforii, postanowiłem trzeźwo (?), na chłodno już spojrzeć na kontynuację MG, lecz nawet taka postawa nie była w stanie zmienić mojego dotychczasowego zdania. Urzekły mnie głównie dialogi pełne emocji (Kyle i Gustava), a także kolejna, spora dawka nowatorskich rozwiązań (choćby łapanie gołębia). Oczywiście w mojej opinii gra nie pozbawiona jest potknięć, choć nie rzutują one znacząco na wizerunku całości (a raczej połowy w moim przypadku). Wymienić tu mogę, niepoprawiony względem poprzedniczki, kłopotliwy system kart, lub też bezbarwne sylwetki bossów (za wyjątkiem Schneidera), gdzie na czoło wybija się nie kto inny, jak osławiony Running Man. Z oceną całokształtu wstrzymam się do chwili obejrzenia napisów końcowych. Stay Tuned...
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez PiotrB » N gru 24, 06 22:25

Hal Emmerich napisał(a):Wymienić tu mogę, niepoprawiony względem poprzedniczki, kłopotliwy system kart

Skończyłeś całego MG2? Chyba nie. Pod koniec gry można zebrać specjalne karty, które zastępują nam trzy inne i w rezultacie z 9 kart robią się 3. No chyba, że masz też na myśli fakt, że przed każdymi drzwiami trzeba sprawdzać po kolei, która karta pasuje?
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez plastus » N sty 14, 07 21:53

MG1-jeszcze na pegazie:) "ale fajna gierka,fajnie się gra,tylko za dużo rozmów:( (no co mały byłem,angielskiego NIC,a dopiero potem przeszłem grę ze zrozumieniem)
MG2-to już na emulatorze,bardzo fajna giera,rozbudowana jak na tamte czasy i wogóle dobra fabuła.
MG:SR-zacząłem... i mi się znudziło:)

EDIT:Jezuuuu,jak mogłem sie tak pomylić???
Ostatnio edytowano Pn sty 15, 07 11:11 przez plastus, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
plastus
Psycho Mantis
 
Posty: 200
Dołączył(a): Pt gru 08, 06 19:02

Postprzez kul2 » N sty 14, 07 22:47

o_O

Co rozumiesz pod pojeciami MG2 i MG:SS?
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez PiotrB » N sty 14, 07 23:15

Pomyliło mu się i zamiast R po S napisał też S. Czyli powinno być MG: SR.

Szczerze Wam powiem, że nigdy nie grałem w Snake's Revenge.
Avatar użytkownika
PiotrB
The Fear
 
Posty: 491
Dołączył(a): Wt lip 19, 05 13:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Hal » So lut 03, 07 19:56

Jakiś czas temu udało mi się ostatecznie ukończyć Metal Gear 2: Solid Snake. Chociaż rzecz jasna początkowy, euforyczny nastrój w miarę moich postępów w grze osłabł, to i tak pozostało pozytywne uczucie. Już wcześniej wspomniałem o tym, iż tytuł ten jest swoistym MGSem umieszczonym w środowisku 2D i zdania nie zmienię. Utwierdzają mnie w tym również fabularne podobieństwa do nowszej gry (wątek z poszukiwaniem Gustavy, czy też bieg Solida na dach budynku po charakterystycznych schodach). Wreszcie jest to chronologicznie pierwszy Metal, który posiada ten specyficzny, unikalny dla serii feeling. To przecież w MG2 pierwszy raz graczom przyszło poznać emocje, uczucia, których doświadcza Snake, tragizm niektórych bohaterów (Gustava, Schneider), czy też całe zaplecze realnie przedstawionych, istotnych dla dalszych odsłon sagi postaci (Master Miller i oczywiście Big Boss). Tak więc historia w zestawieniu ze swoim poprzednikiem jest dużo bardziej przekonywująca i angażuje gracza, w czym pomagają rozbudowane partie dialogowe (opowieść Gustawy).
Sam system rozgrywki przeszedł w stosunku do Metal Gear zmiany ewolucyjne. Na istotny dla przyszłych odsłon gry element, należy uznać wprowadzenie do rozgrywki możliwości czołgania się, a także dystrakcji przeciwników za pomocą wrażeń dźwiękowych. Równiez pojedynki z bossami zyskały na głębi i nie są już tak rażąco schematyczne, za najlepszy przykład tutaj posłużyć może bardziej złożony pojedynek z samym Big Bossem. Metal ten nie byłby jednak Metalem, gdyby zabrakło w nim paru rewolucyjnych patentów. Za taki w mojej opinii uznać należy wątek ze zmieniającą kształt pod wpływem temperatury broszką Gustavy (element ten rozwinie MGS), czy też motyw z sowim jajkiem, bodaj pierwszym przedmiotem w historii branży, który reaguje na zmianę czasu w grze. Wartym wspomnienia jest fakt rozwiązania problemu poprzednika z kartami otwierającymi drzwi. Trzy karty, które łączą w sobie funkcje dziewięciu wcześniej odnalezionych przez gracza, w dużym stopniu minimalizują element frustracji :wink:
Na tym lśniącym, połyskującym czystym światłem diamencie dostrzec można niewielką ilość rys. Na plan pierwszy wysuwa się tu stosunkowo częsty backtracking (bolączka serii, której w całości pozbędzie się dopiero MGS3). O niezbyt wysokim poziomie inteligencji zanzibarowych najemników wspominać nie trzeba (co można też wybaczyć, zważywszy na rok produkcji gry, 1990).
Mamy więc do czynienia z pozycją wyjątkową, obowiązującym klasykiem, który nawet dziś potrafi wywołać niemały zachwyt. Gdybym miał wystawić temu wiekowemu tytułowi ocenę, która uwzględniłaby jego stopień "podatności" na upływający czas, bez wachania przyznałbym 8+/10.
Przeczytałem setki książek, po to tylko by zrozumieć, że wcale ich nie potrzebuję
Avatar użytkownika
Hal
Zanzibar
 
Posty: 1246
Dołączył(a): Pn wrz 18, 06 15:30
Lokalizacja: Brandy Hall
Gram: Gran Turismo 6

Postprzez Sieq » N mar 04, 07 23:56

Sam niedawno skonczylem MG1 i MG2:SS (w MGS3:Subsistance) i uwazam ,ze MG1 był fajny ,ale juz MG2:SS był wrecz cudowny :D !!! Poczułem się znowu jak wtedy ,gdy konczylem je pierwszy raz (a to juz kawalek czasu temu bylo :P) i od razu z nostalgia zlapalem za pierwszego MGS'a - ukonczenie dwoch pierwszych MG to absolutnie koniecznosc dla fanow :D !
Sieq
Inkarnacja VR
 
Posty: 6
Dołączył(a): Pn lut 26, 07 21:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Zychu(snipershit) » Śr sie 01, 07 00:15

Właśnie jestem w trakcie granie MG2:SS zabralem sie po pul roku, jakos chrapka mi sie zrobila na ta czesc po zlocie:) Cuz jak czlowiek widzi codek, czlganie sie, stare postacie, i motywy z MGS, czlowiek az sie dziwi jak ta gra jest wielka. Ale po poznaniu MG i MG2:SS, Metal Gear Solid wypada gorzej juz nie taki orginalnie;). I uwarzam ze te czesc MG i MG2:SS sa trudniejsze od nowszych!! musialem w przypadku MG zaglodac do solucji!! Az mi wstyd, a MG2:SS gdybym nie wyczytal w dialogach ktore sa umieszczone na stronie, za chiny bym sie nie skapnol ze to stukanie to nr kodeku do Petro. Jak wy na to wpadliscie? I wogle to co to jest alfabet morsa? No odpowiedzcie mi jak po tych stukaniach mozna wynioskowac numer?? Do mgs2 i mgs3 wogle nie potrzebowalem solucji, a takie stary gry sprawia mi problem. Znak nadchodzacych czasow?
Zychu(snipershit)
Dostanie bana!
 
Posty: 136
Dołączył(a): Cz cze 29, 06 22:14
Lokalizacja: Toruń

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Seria Metal Gear

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron