Wasze rysunki nie związane z MGS

Pytanka dotyczące muzyki i grafiki z gier MGS

Moderatorzy: Bizon, GM

Wasze rysunki nie związane z MGS

Postprzez SOSO » Śr maja 16, 07 17:21

Jak w temacie. Jeżeli ktos rysuje niech tu zamieści swoje prace, niekoniecznie w tematyce MGS.

Oto jedna z moich:
Obrazek
Avatar użytkownika
SOSO
Arnold
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn sie 15, 05 03:50
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Gac666x » Śr maja 16, 07 18:33

Bardzo ciekawe, szkoda tylko, że zdjęcie kiepskie ;).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Pabian01 » Śr maja 16, 07 19:39

Tez mi sie podoba. Tez bym chcial tak umiec ;] Oby jak najwiecej taich prac. Soso pokaz inne swoje prace bo nie wierze ze masz "tylko" jedna.
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1652
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez SOSO » Cz maja 17, 07 15:19

Chcieliście to i macie:

Obrazek

Ale mi chodzi zebyscie tez pokazali swoje dzieła. O wiem jak ktoś doda swoje
to i ja dodam następne ;) (ciekawe czy ktoś na to pujdzie :P)
Avatar użytkownika
SOSO
Arnold
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn sie 15, 05 03:50
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Gac666x » Cz maja 17, 07 15:23

Ja rysuję tylko w photoshopie i nie są to raczej obrazy artystyczne, a concepty i fotomontaże.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez SOSO » Cz maja 17, 07 15:59

No ale są to twoje prace więc mozesz jakąś zamieścić
Avatar użytkownika
SOSO
Arnold
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn sie 15, 05 03:50
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Gac666x » Cz maja 17, 07 16:25

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Drugi i trzeci jest nieskończony. Dwa pierwsze to koncepty do projektu Deamoneth, trzeci to Necron z Warhammera 40k :).

A tu post z dwoma photoshopami

http://www.metalgearsolid.us/forum/viewtopic.php?t=533
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez SOSO » Cz maja 17, 07 16:50

No nieźle, nieźle :) podoba mi się ten 1 a ten 3 wygląda też kozacko nawet nie skończony ;)
więc ja też dodam jakieś swoje teraz ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ten 3 jest na dużym formacie
Avatar użytkownika
SOSO
Arnold
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn sie 15, 05 03:50
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Gac666x » Cz maja 17, 07 16:58

Bardzo dobrze narysowane twarze, styl jaki lubie. Ja jeśli chodzi o twarz to wysiadam hehe ;).

Niestety reszta moich obrazków przepadła jakiś czas temu, więc więcej jak narazie nie mam.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez SOSO » Cz maja 17, 07 17:04

mi zato nie wychodzą dłonie :P
Avatar użytkownika
SOSO
Arnold
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn sie 15, 05 03:50
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez SniperWolf » Cz maja 17, 07 20:45

Cofam ;d
Ostatnio edytowano Wt cze 12, 07 22:45 przez SniperWolf, łącznie edytowano 1 raz
"To czego się najbardziej boimy, już nam się przytrafiło."
Avatar użytkownika
SniperWolf
Shotgunner
 
Posty: 8
Dołączył(a): N paź 02, 05 23:11
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez uci » Cz maja 17, 07 21:09

no gac ładny Necron;)
SOSO no tez tworzysz w stylu który uwielbiam oglądac, szzegolnie obraz nr. 1
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8405
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Mr_Zombie » Pt maja 18, 07 00:10

SOSO - świetne rysunki. Szkoda, że zdjęcia w tak słabej jakości. Nie masz może pod ręką kogoś, kto by Ci to poskanował w porządnej rozdzielczości?

Ja rysuję raczej fanarty, skupiając się głównie na postaciach (a dokładniej to jedynie na postaciach; perspektywa i rysowanie obiektów już mi jakoś nie idzie, kiedyś się trzeba tego w końcu nauczyć :/).

Obrazek
Obrazek


Reszta mojej bardzo skromnej galerii: http://mrzombie.deviantart.com/gallery/.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez SOSO » Pt maja 18, 07 15:12

Raczej ciężko zeskanować "obrazek" tej wielkości :P

Obrazek

a ono nastepny:

Obrazek

noi cos z MGSa (w temacie jest "rysunki nie związane z MGS" ale co tam :P)

Obrazek
Avatar użytkownika
SOSO
Arnold
 
Posty: 21
Dołączył(a): Pn sie 15, 05 03:50
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Gac666x » Pt maja 18, 07 15:24

Zeskanowac niekoniecznie, ale statyw, dobre oświetlenie i aparat robią cuda :).
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez itachi » So cze 16, 07 09:05

jak wysyła się obrazek
Akatsuki Action Starts
Avatar użytkownika
itachi
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): So cze 02, 07 18:10

Postprzez kul2 » So cze 16, 07 09:09

www.imageshack.us
Wybierz, wybierz plik
Upload, czekasz
Kopiujesz zawartosc Thumbnail for forums (1)
Wklejasz w okienko
Dajesz Wyślij
Gotowe
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez itachi » So cze 16, 07 09:16

Dzięki za POMOC
Akatsuki Action Starts
Avatar użytkownika
itachi
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): So cze 02, 07 18:10

Postprzez kitek84 » N cze 24, 07 13:35

Od czasu do czasu cos tam rysuje w corel painter, polecam program, jest kozacki do tabletu.
Obrazek
Obrazek
kitek84
Shotgunner
 
Posty: 2
Dołączył(a): N cze 24, 07 07:17
Lokalizacja: wawa

Postprzez Johny Sasaki » N cze 24, 07 15:08

Ja wszelkim rysownikom (tak jak wczoraj naszemu nadwornemu komixiarzowi:) polecam www.photobucket.com . Ladny i przejrzysty album internetowy w ktorym mozna trzymac swoje prace, bez potrzeby zapamietywania chorych linkow z imgshack.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Johny Sasaki
Zanzibar
 
Posty: 1392
Dołączył(a): Pn paź 03, 05 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Gram: MGS2,3,5

Postprzez Old Snake » N cze 24, 07 16:17

Do tabletów to najlepsza jest Pixia, na dodatek jest darmowa.
Świat to poligon między dobrem, a złem
Avatar użytkownika
Old Snake
Vamp
 
Posty: 364
Dołączył(a): Śr paź 11, 06 07:54
Lokalizacja: Groznyj Grad

Postprzez Gac666xx » N cze 24, 07 16:28

Ja bawię się wyłącznie photoshopem, paintera badałem, ale jakoś nie mogłem się przemóc.

Muszę w końcu coś nowego narysować, ale za kija nie mam weny żadnej. No ale w sumie mam już wakacje to może w końcu coś z tego wyjdzie :).
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez kitek84 » N cze 24, 07 20:39

Mhh... nieslyszalem o tej pixji. Probowal ktos nasladowac Shinkawe, z tym chaotycznym stylem?

[ Dodano: Nie Cze 24, 2007 11:46 pm ]
Obrazek
kitek84
Shotgunner
 
Posty: 2
Dołączył(a): N cze 24, 07 07:17
Lokalizacja: wawa

Postprzez Sage » Pn sie 20, 07 10:55

Noth próbował.
Rysuję już koło dwóch lat, ale postęp nie jest tak duży jak można by się spodziewać przez ten czas. Oh well, nie spieszy mi się.
swoją drogą, nie posiadam obecnie mozliwości zeskanowania czegokolwiek. na powiekszeniu widać całkiem nieźle.

Obrazek
włosy wydają się nieco krzywe, ale to przez pochylenie zdjęcia.

Obrazek
taka wolna nawalanka.

Obrazek
nieco dziwna poza.

Obrazek
Crono z Chrono Trigger.
TONIGHT WE DINE IN HELL!
Obrazek
Avatar użytkownika
Sage
Zanzibar
 
Posty: 333
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 18:57
Lokalizacja: Neo Elysia

Postprzez Gac666xx » Pn sie 20, 07 17:24

Obrazki całkiem fajne:)

Aczkolwiek jeśli nie masz skanera to warto wziąść kawałek szyby, postawić to na podłodze lub biurku i robić zdjęcie przy dobrym oświetleniu i będzie lepiej, teraz mało naprawde widać.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Marta_agentka006 » Pn sie 20, 07 23:51

No really, I'm fine.
Avatar użytkownika
Marta_agentka006
Machinegun Kid
 
Posty: 14
Dołączył(a): So sty 27, 07 20:01
Lokalizacja: Z Doliny Muminków

Postprzez Uzion » Śr sie 22, 07 17:22

Nie chce nic mowic, ale rysunek Marty powala na kolana :D Przypomina mi walke z Ravenem. Marta chyba umiescilas swoj rysunek w nieodpowiednim dziale. To takie MGSowe
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez GRAY » Pn sie 27, 07 13:22

ja mam w ogrodzie figurke GRAY'a FOX'a :) ale nie mam cyfrowki :) [code][/code][quote][/quote]jak cos o pokaze :)

[ Dodano: Pon Sie 27, 2007 1:26 pm ]
Dziadek mi zrobil z porcealny :)
Avatar użytkownika
GRAY
Machinegun Kid
 
Posty: 15
Dołączył(a): Śr lip 25, 07 13:08
Lokalizacja: Jelonka

Postprzez liquid kaczor » Cz sie 30, 07 23:40

Marta to jest fajne :D tez tak kiedyś rysowałem, ale ja miałem wiecej "sprzętu" na obrazkach ;P

SOSO podobają mi sie twoje prace

Gac wymiatasz :D
Zombiego strone na devaintarcie to nawet dość często odwiedzam, ma talent chłopak.


właśnie gdzie jest NOTH?
Obrazek
Avatar użytkownika
liquid kaczor
Olga Gurlkovich
 
Posty: 276
Dołączył(a): Pn lip 25, 05 20:26
Lokalizacja: MOGŁEM WIEDZIEĆ!?!

Postprzez kul2 » Pt sie 31, 07 09:28

właśnie gdzie jest NOTH?


No wlasnie.
Zrobmy petycje ktora zmusimy go do powrotu na forum, bo to niedopuszczalne zeby mial jakies zycie poza nim.
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Następna strona

Powrót do Soundtracki i Grafiki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron