Sound Track Metal Gear Solid 3

Pytanka dotyczące muzyki i grafiki z gier MGS

Moderatorzy: Bizon, GM

Sound Track Metal Gear Solid 3

Postprzez Dymek » Wt lip 19, 05 09:48

jak si? nazywaj? i sk?d mo?na ?ci?gn?? kawa?ki które lec? podczas walki z Ocelotem i Volginem bo mi na tych dwóch zale?y
Avatar użytkownika
Dymek
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:33
Lokalizacja: wawa

Odp: Sound Track Metal Gear Solid 3

Postprzez Avadon » Wt lip 19, 05 10:59

mozesz sobie sciagnac caly soundtrack tutaj link >> http://www.joncaido.com/aumaan/mgs3_ost.php
be the sorrow... jedna z Trójcy
Avatar użytkownika
Avadon
Machinegun Kid
 
Posty: 16
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:06

Odp: Sound Track Metal Gear Solid 3

Postprzez Jack-BB » So sie 20, 05 18:59

A ja kupi?em sobi? orginalnego soundtracka do MGS 3. Nie chc? si? chwali?, nie zrozumcie mnie ?le. Acha! Jeszcze jedno... soundtrack jest ?wietny.
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Odp: Sound Track Metal Gear Solid 3

Postprzez Zombie_Snake » So sie 20, 05 19:14

A powiedz mi, który z OST MGS nie jest ?wietny co?
Avatar użytkownika
Zombie_Snake
Zanzibar
 
Posty: 16777213
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 12:02
Lokalizacja: Katowice

Odp: Sound Track Metal Gear Solid 3

Postprzez Jack-BB » So sie 20, 05 20:09

Nie znam takiego, ale s? soundtracki do gier, które s? do dupy, za przeproszeniem. Niestety nie jestem w stanie poda? konkretnego przyk?adu. Muzyka w MGS-ach rules!!!
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Odp: Sound Track Metal Gear Solid 3

Postprzez kul2 » N sie 21, 05 09:52

To po kiego wafla sie wpisujesz ?
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Odp: Sound Track Metal Gear Solid 3

Postprzez Jack-BB » N sie 21, 05 12:14

Ha! Znalaz?em przyk?ad fatalnego ud?wi?kowienia gry. Trigger Man! S?ysza?em, ?e gra ta jeden wielki utwór jazzowy.
Mialem tu jebitny obrazek, teraz mam bana.
Avatar użytkownika
Jack-BB
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So sie 20, 05 15:36
Lokalizacja: ?winouj?cie

Postprzez solim » Pt mar 10, 06 12:31

Najlepsza dla mnie strona z SoundTrackami to http://gh.ffshrine.org/soundtracks/view-all . Muza z ka?dego MGS'a. Czego chcie? wi?cej... :) 8) reszt? jak chcecie to zapytajcie si? kogo? na forum.gry.ilife.pl na odpowied? nie treba tam czkac d?ugo :D . Pos?pni klikacze, ewentualnie moherowe klawisze odnajd? w moim po?cie kszt? reklamy, ale co tam :D
:D
Avatar użytkownika
solim
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pt mar 10, 06 11:19
Lokalizacja: ::: ja jestem? :::

Postprzez solim » Pt mar 10, 06 12:31

Najlepsza dla mnie strona z SoundTrackami to http://gh.ffshrine.org/soundtracks/view-all . Muza z ka?dego MGS'a. Czego chcie? wi?cej... :) 8) reszt? jak chcecie to zapytajcie si? kogo? na forum.gry.ilife.pl na odpowied? nie treba tam czkac d?ugo :D . Pos?pni klikacze, ewentualnie moherowe klawisze odnajd? w moim po?cie kszt? reklamy, ale co tam :D
:D
Avatar użytkownika
solim
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pt mar 10, 06 11:19
Lokalizacja: ::: ja jestem? :::

Postprzez FOX HUND » Pt mar 10, 06 21:02

Dzieki ?e zamie?ci?e?link link ze soundtrack'ami!!! Bardzo sie mi przyda?...dzieki jeszcze raz :)
Tylko umarli znają koniec wojny......Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny.....
Sic vi pacem para bellum.
Avatar użytkownika
FOX HUND
The Patriot
 
Posty: 421
Dołączył(a): Wt lut 21, 06 22:54
Lokalizacja: Katowice

Postprzez solim » Pn mar 13, 06 10:53

Mi dzi?kujesz ?? :D NMZC :D
:D
Avatar użytkownika
solim
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pt mar 10, 06 11:19
Lokalizacja: ::: ja jestem? :::

Postprzez kALWa888 » Cz cze 10, 10 12:56

A ja mam pytanie. Martwi mnie jedna rzecz. Interesuje mnie nazwa utworu i to czy pojawia się na oryginalnym ost do gry. Otoz chodzi mi o melodie która przygrywa nam podczas pierwszej rozmowy z the boss przez radio, lub podczas rozmowy z Evą o The Boss, lub przed walką z The Boss jak o sobie opowiada. To dosyc smutny utwór ale jest charakterystyczny. No i piękny. Ostatnio szukałem go na ściągniętej wersji osta ale nie znalazłem. Moze dlatego ze robilem to niedokladnie :). Licze na pomoc. Wole byc przygotowany psychicznie na ewentualny brak tego utworu zanim zakupie oryginalny soundtrack.

No i cóż, przesłuchałem dzisiaj ściągniętą wersję osta z mgs3 i niestety nie było tego utworu, przynajmniej nie w mojej wersji. A tracklist zgadza się z tylną okładką płyty. Cóż, jeśli to fakt to dla mnie smutniejszy niż wspomniana piosenka.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2689
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28
Gram: Suikoden, KHII FM HD
Czytam: American Psycho

Postprzez Osvelot » Pn lip 26, 10 15:23

Niestety, sam nie byłem w stanie znaleźć tego utworu (nie żebym specjalnie go szukał, łowiłem wszystko, co popadnie, no i nie wpadł, a nie wydaje mi się, żebym coś przeoczył) - ale za to w kwestii soundtracka do MGS3 mam kolejny, mniej znany smaczek (na pewno nie wrzucali tego na gh.ffshrine.org) - Metal Gear Solid 3: Snake Byte Fan Soundtrack.

Zawiera brakującą na oficjalnych OST muzykę wprost z gry, taką jak każdy motyw(alert, caution, itp.) z dżungli rozbity na osobne, samodzielne utwory (w odróżnieniu do znajdującego się na OST "Battle in the jungle") czy może nuty lecące w tle walk z bossami (przeładowanie Ocelota, polowanie Feara) albo a capella wersja "Snake Eatera" z arcydługiej drabinki. Przesłuchać go sobie można tutaj, na YT: -KLIK-
Jeśli chodzi o download, to skombinowanie wyszukiwarki google'a ze słowami "Metal gear solid 3 snake byte" wypluje nam na dzień dobry link do paczki wrzuconej na MU.

Smacznego.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2129
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Postprzez bladerunner21 » N lut 27, 11 16:22

ost z trójki jest dla wielu najlepszy i ja to rozumiem :icon_smile: . Jednak według mnie partytura samego HGW wypada troszkę gorzej niż w MGS4, całość ratują świetne utwory różnych zespołów ( nie Gregsona ) stylizowane na lata 60. W samej grze ponoć kompozycja wypada rewelacyjnie, nie wiem nie grałem . Na krążku wiele utworów ma jakby zmarnowany potencjał np Virtuous Mission, który ma świetne momenty, ale zakończony jest nudnym 2 minutowym udnerscorem, nie zmienia to faktu, że na pewno warto posłuchać bo czasami fun z obcowania z tą muzyką jest ogromny.
Avatar użytkownika
bladerunner21
Machinegun Kid
 
Posty: 16
Dołączył(a): N lut 27, 11 02:46

Postprzez Gillian » N lut 27, 11 16:52

solim napisał(a):Najlepsza dla mnie strona z SoundTrackami to http://gh.ffshrine.org/soundtracks/view-all .
Hehe, ta strona jeszcze istnieje ; )
Tylko chyba wszystko w 128kbps niestety... Więc jedynie w celu odsłuchania przed ewentualnym kupnem sie nadaje.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8664
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Simon » N lut 27, 11 16:55

twilite kid napisał(a):Tylko chyba wszystko w 128kbps niestety... Więc jedynie w celu odsłuchania przed ewentualnym kupnem sie nadaje.

Dlatego też:
http://forums.ffshrine.org/
KOPALNIA muzyki w super jakości (320kbps, lossless).
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2504
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez Gillian » N lut 27, 11 17:40

O fajnie ;]
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8664
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30


Powrót do Soundtracki i Grafiki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość