Death Stranding

Czyli o Boktai, Z.O.E., Policenauts, oraz Snatcherze

Moderator: GM

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » N gru 04, 16 12:00

Kojima jak widać nie stracił nic z swojego kunsztu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10198
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez Metyl » Pn gru 05, 16 20:15

Ten sam trailer z nowym podkładem muzycznym:
https://www.youtube.com/watch?v=D7CRk7OMC4Q
Metyl
Black Viper
 
Posty: 148
Dołączył(a): N lip 06, 08 23:12

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » Pn gru 05, 16 20:41

Poszło na fejsa, dzięki.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10198
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » Pn gru 05, 16 22:59

A jednak silnik DS nie pochodzi od Sucker Punch tylko od Guerilla Games. Powstaje na nim również Horizon.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10198
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez SaladinAI » Śr gru 07, 16 18:28

Oglądając to czuje się jakby tył głowy miałbym podłączony do mechanicznego dozownika środków halucynogennych. Nawet nie próbuje tego rozbrajać pod kątem znaczeń symbolicznych bo kopuła sama imploduje w a la bowmanowskim kosmicznym tripie.

A może jednak? Nie, nie. Emgieesy epatując taką samą enigmatycznością dawały punkt oparcia w znanym środowisku, reszta była do przewidzenia. Tutaj wszystko jest nowe, niejasne, mętne. Pomijając aspekt fabularny nawet ciężko to co się ogląda przełożyć na język mechaniki. Obawa tkwi głównie w przesymbolizowaniu - którego może wcale i nie ma lub jest mniej obecny niż odczuwalny ale pamiętam ile energii traciło się na wyłuskanie wszystkich aspektów znaczeniowych płonącego wieloryba Mantisa, żeby potem nie przypisywać temu większej roli w toku odgrywanej narracji.
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 6996
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » Śr gru 07, 16 20:02

SaladinAI napisał(a):... pamiętam ile energii traciło się na wyłuskanie wszystkich aspektów znaczeniowych płonącego wieloryba Mantisa, żeby potem nie przypisywać temu większej roli w toku odgrywanej narracji.

Było to sprowadzić do parteru prostym...

Obrazek
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10198
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez uci » Pt gru 09, 16 01:14

ciągle zostaje czekać na gameplay - internety mówią że zwiastuny są bardziej symboliczne niż rzeczywiście odnosić się do tego co ma nam dać pełna gra.
Równie dobrze każdy trailer może być kolejnym kanałem w dziwnym intrze jak to miało miejsce w MGS4
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8405
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Death Stranding

Postprzez Solidny » Pt gru 09, 16 10:17

uci napisał(a):ciągle zostaje czekać na gameplay - internety mówią że zwiastuny są bardziej symboliczne niż rzeczywiście odnosić się do tego co ma nam dać pełna gra.
Równie dobrze każdy trailer może być kolejnym kanałem w dziwnym intrze jak to miało miejsce w MGS4

Aż tak oderwane to raczej nie jest. Kojima wspominał, że to co znalazło się w trailerach, będzie w grze - czyli postacie, dzieci, zdechła fauna, miasto pewnie też.
"It is representative. What you see will be in the game."
"Yes. It will be in the final game. But... it is a teaser." - Kojima
źródełko

Zgaduję, że sensownym porównaniem byłby pierwszy trailer MGS4 - ten z TGS 2005... nie wiem czemu, ale staro się poczułem :O

Najbardziej mnie ciekawi coop, ale też ciągle zapominam, że to ma być otwarty świat. Ten motyw z kijami i sznurami kojarzy mi się jak połączenie mechanik z typowej gry akcji tpp z Journey (ci co grali sami nie skumają). Jestem ciekaw jakie mechanizmy wymyślą i ile z tego wypali, bo współzależność to wciąż nieznane wody w grach.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2689
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Death Stranding

Postprzez Faja » Pt gru 09, 16 13:37

To co mówi Kojima to można między bajki wsadzić, dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3003
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Death Stranding

Postprzez Solidny » Pt gru 09, 16 14:07

Faja napisał(a):To co mówi Kojima to można między bajki wsadzić, dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę

Raczej między pomysły i plany. To normalne, że jak się eksperymentuje, to nie zawsze wychodzi. Nie przeszkadza to jednak szukać śladów tych pomysłów w trailerach i obrazkach koncepcyjnych. Zostaje tylko marzyć kilka lat.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2689
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Death Stranding

Postprzez uci » Pt gru 09, 16 19:46

też tak myślę - póki w gameplayu nie będzie szkieletowych żołnierzy to na razie ich nie ma, to nie zwiastuny z cutscenek, sporo moze się jeszcze odkręcić.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8405
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Death Stranding

Postprzez SaladinAI » N mar 12, 17 02:34

Zrobiłbym niusa ale nie mam jak.

Kojima teasuje Death Stranding przy pomocy klocków lego. Żółta łódź podwodna to jawne odwołanie do Beatlesów jako kolejna muzyczna inspiracja, reszta pomimo użycia formy klocków (wiem jak to brzmi) równie enigmatyczna. Motyw dzieci wszechobecny i chyba jedna murzyńska postać (obstawiamy aktorów - Idris Elba?). Można sobie pointerpretować celem połamania mózgóf.

Obrazek
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 6996
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Poprzednia strona

Powrót do Inne gry Hideo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron