Death Stranding

Czyli o Boktai, Z.O.E., Policenauts, oraz Snatcherze

Moderator: GM

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » N gru 04, 16 12:00

Kojima jak widać nie stracił nic z swojego kunsztu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10227
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez Metyl » Pn gru 05, 16 20:15

Ten sam trailer z nowym podkładem muzycznym:
https://www.youtube.com/watch?v=D7CRk7OMC4Q
Metyl
Black Viper
 
Posty: 152
Dołączył(a): N lip 06, 08 23:12

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » Pn gru 05, 16 20:41

Poszło na fejsa, dzięki.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10227
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » Pn gru 05, 16 22:59

A jednak silnik DS nie pochodzi od Sucker Punch tylko od Guerilla Games. Powstaje na nim również Horizon.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10227
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez SaladinAI » Śr gru 07, 16 18:28

Oglądając to czuje się jakby tył głowy miałbym podłączony do mechanicznego dozownika środków halucynogennych. Nawet nie próbuje tego rozbrajać pod kątem znaczeń symbolicznych bo kopuła sama imploduje w a la bowmanowskim kosmicznym tripie.

A może jednak? Nie, nie. Emgieesy epatując taką samą enigmatycznością dawały punkt oparcia w znanym środowisku, reszta była do przewidzenia. Tutaj wszystko jest nowe, niejasne, mętne. Pomijając aspekt fabularny nawet ciężko to co się ogląda przełożyć na język mechaniki. Obawa tkwi głównie w przesymbolizowaniu - którego może wcale i nie ma lub jest mniej obecny niż odczuwalny ale pamiętam ile energii traciło się na wyłuskanie wszystkich aspektów znaczeniowych płonącego wieloryba Mantisa, żeby potem nie przypisywać temu większej roli w toku odgrywanej narracji.
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7000
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » Śr gru 07, 16 20:02

SaladinAI napisał(a):... pamiętam ile energii traciło się na wyłuskanie wszystkich aspektów znaczeniowych płonącego wieloryba Mantisa, żeby potem nie przypisywać temu większej roli w toku odgrywanej narracji.

Było to sprowadzić do parteru prostym...

Obrazek
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10227
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez uci » Pt gru 09, 16 01:14

ciągle zostaje czekać na gameplay - internety mówią że zwiastuny są bardziej symboliczne niż rzeczywiście odnosić się do tego co ma nam dać pełna gra.
Równie dobrze każdy trailer może być kolejnym kanałem w dziwnym intrze jak to miało miejsce w MGS4
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Death Stranding

Postprzez Solidny » Pt gru 09, 16 10:17

uci napisał(a):ciągle zostaje czekać na gameplay - internety mówią że zwiastuny są bardziej symboliczne niż rzeczywiście odnosić się do tego co ma nam dać pełna gra.
Równie dobrze każdy trailer może być kolejnym kanałem w dziwnym intrze jak to miało miejsce w MGS4

Aż tak oderwane to raczej nie jest. Kojima wspominał, że to co znalazło się w trailerach, będzie w grze - czyli postacie, dzieci, zdechła fauna, miasto pewnie też.
"It is representative. What you see will be in the game."
"Yes. It will be in the final game. But... it is a teaser." - Kojima
źródełko

Zgaduję, że sensownym porównaniem byłby pierwszy trailer MGS4 - ten z TGS 2005... nie wiem czemu, ale staro się poczułem :O

Najbardziej mnie ciekawi coop, ale też ciągle zapominam, że to ma być otwarty świat. Ten motyw z kijami i sznurami kojarzy mi się jak połączenie mechanik z typowej gry akcji tpp z Journey (ci co grali sami nie skumają). Jestem ciekaw jakie mechanizmy wymyślą i ile z tego wypali, bo współzależność to wciąż nieznane wody w grach.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2711
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Death Stranding

Postprzez Faja » Pt gru 09, 16 13:37

To co mówi Kojima to można między bajki wsadzić, dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3017
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Death Stranding

Postprzez Solidny » Pt gru 09, 16 14:07

Faja napisał(a):To co mówi Kojima to można między bajki wsadzić, dopóki nie zobaczę tego w grze to nie uwierzę

Raczej między pomysły i plany. To normalne, że jak się eksperymentuje, to nie zawsze wychodzi. Nie przeszkadza to jednak szukać śladów tych pomysłów w trailerach i obrazkach koncepcyjnych. Zostaje tylko marzyć kilka lat.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2711
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Death Stranding

Postprzez uci » Pt gru 09, 16 19:46

też tak myślę - póki w gameplayu nie będzie szkieletowych żołnierzy to na razie ich nie ma, to nie zwiastuny z cutscenek, sporo moze się jeszcze odkręcić.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Death Stranding

Postprzez SaladinAI » N mar 12, 17 02:34

Zrobiłbym niusa ale nie mam jak.

Kojima teasuje Death Stranding przy pomocy klocków lego. Żółta łódź podwodna to jawne odwołanie do Beatlesów jako kolejna muzyczna inspiracja, reszta pomimo użycia formy klocków (wiem jak to brzmi) równie enigmatyczna. Motyw dzieci wszechobecny i chyba jedna murzyńska postać (obstawiamy aktorów - Idris Elba?). Można sobie pointerpretować celem połamania mózgóf.

Obrazek
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7000
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Death Stranding

Postprzez SALADYN » Pt gru 08, 17 10:41

Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10227
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Death Stranding

Postprzez Faja » Pt gru 08, 17 18:49

Bullshit straszny, niech pokażą rozgrywkę, niech chociaż powiedzą co to ma być za gra.


Wysłane z mojego MI 5s Plus przy użyciu Tapatalka
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3017
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Death Stranding

Postprzez Gillian » Pt gru 08, 17 21:29

Sceny rozciągnięte jak to u Kojimy od czasu MGS4...

Poza tym co można powiedzieć... nic nowego.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8680
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Death Stranding

Postprzez SaladinAI » Pt gru 08, 17 22:39

Niszczyciel, pokazujący jakimi wizjami potrafi operować Kojima gdy nie robi nic co jest związane z emgieesami. Obrazy płynnie przemieszane z halucynogenną domieszką, brak punktów odniesienia, magia zagadek a przede wszystkim reżyserki kunszt mistrza, początek długich ujęć pozbawionych cięć, jeden płynny ruch kamerą zapoczątkowany w piątym epizodzie uniwersum MGS ale niezupełnie wykorzystany, tutaj znajduje swoje uzupełnienie i ujście.
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7000
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Death Stranding

Postprzez Solidny » So gru 09, 17 04:17

Jezu, kocham Kojimę...

Tyle jestem w stanie wykrzesać. Choćby to był kosz ze słodyczami zamiast gry.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2711
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Death Stranding

Postprzez Metyl » So gru 09, 17 21:54

Mistrzu Hideo: nie wiem jak się nazywa to co palisz, ale poproszę kilogram pod choinkę...
Metyl
Black Viper
 
Posty: 152
Dołączył(a): N lip 06, 08 23:12

Re: Death Stranding

Postprzez Faja » N gru 10, 17 11:24

SaladinAI napisał(a):Niszczyciel, pokazujący jakimi wizjami potrafi operować Kojima gdy nie robi nic co jest związane z emgieesami. Obrazy płynnie przemieszane z halucynogenną domieszką, brak punktów odniesienia, magia zagadek a przede wszystkim reżyserki kunszt mistrza, początek długich ujęć pozbawionych cięć, jeden płynny ruch kamerą zapoczątkowany w piątym epizodzie uniwersum MGS ale niezupełnie wykorzystany, tutaj znajduje swoje uzupełnienie i ujście.
Zdecydowanie za dużo pijesz

Wysłane z mojego MI 5s Plus przy użyciu Tapatalka
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3017
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Poprzednia strona

Powrót do Inne gry Hideo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron