Moderator: GM
Osvelot napisał(a):Trochę lipa że tyle się brandzlowali nad Fox Engine i nawet go sobie porządnie nie poużywają.
Faja napisał(a):Straszne normalnie koniec świata
SALADYN napisał(a):Osvelot napisał(a):Trochę lipa że tyle się brandzlowali nad Fox Engine i nawet go sobie porządnie nie poużywają.
Patrząc na wypowiedź Kojimy można stwierdzić że Fox Engine był jedną z cegiełek w konflikcie Konami-Kojima. W czasach gdy wystarczy tylko kupić odpowiednią licencję na sprawdzony produkt, tworzenie silnika dla dwóch gier to wyrzucanie kasy w błoto. Inna sprawa że Konami samo sobie jest winne nie potrafiąc wykorzystać zainwestowanych środków i potencjału który Fox Engine jak dotąd pokazał.
ArecaS napisał(a):Może mam spaczony umysł, ale hasło "I'll keep coming" wydaje mi się nieco niefortunne...
uci napisał(a):ja bardziej polece po prostszej bandzie - ropa, martwe zwierzęta - czuje coś mocno klimat ochrony/zniszczenia środowiska
SaladinAI napisał(a):Ta zapowiedź, jest piękna, stylowa, pokazuje na co może stać Kojime kiedy wypuści się go - nomen omen - z więzów, już z miejsca epatuje zalążkami przyszłych pomysłów w chemii narkotycznych tripów i niebanalnej stylistyki science fiction (więzień podpięty syntetyczną pępowiną do noworodka).
"A strand in psychology is often used to refer to ties or chains," he explained, alluding to Death Stranding's obtuse title. "So how all the crabs [in the trailer] have this weird umbilical chord and how the baby is tied to Norman [Reedus' character] is a representation of this.
"There's a Japanese author I am a huge fan of called Kobo Abe. He has a short novel called 'Rope' in which he makes a definition, a statement: the first tool mankind made was a stick. It was made toto keep away bad things. It's a weapon.
"The next tool created by mankind was rope. The rope is not to keep away bad things. On the contrary, it's a tool used to keep good things close to you, to tie good things close to you. Sticks and ropes are some of the tools most used by mankind even these days.
"In most games you see that are online multiplayer or co-op - or even single player - the communication is through sticks. In this game you will be able to use what will be the equivalent of sticks. But I also want people to use what will be the equivalent of ropes."
"I want the story and the world and the gameplay, as well as the characters in the game and the the player - the life and death elements - all to be tied together," he explained. "That's the strong theme that is in this stranding concept.
"The player will be controlling Norman Reedus' character and it will be an action game if you really want to put a genre on it. For example, when I made Metal Gear, it was an action game but it was different because the main thing was about hiding. People eventually ended up calling that 'stealth action'. In this game the player will be controlling Norman but by playing it they will find something different, something that won't fit in established terms."
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość