Death Stranding

Czyli o Boktai, Z.O.E., Policenauts, oraz Snatcherze

Moderator: GM

Death Stranding

Postprzez SALADYN » So maja 21, 16 16:46

Tytuł tematu roboczy, może na E3 doczekamy się jakiś konkretów bo na razie wiadomo tyle że coś będzie, plus jeszcze to ...

http://metalgearsolid.pl/2016/05/21/nowa-gra-kojima-productions-powstanie-dzieki-technologii-firm-trzecich/
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Osvelot » So maja 21, 16 20:50

Trochę lipa że tyle się brandzlowali nad Fox Engine i nawet go sobie porządnie nie poużywają.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Faja » N maja 22, 16 10:38

Straszne normalnie koniec świata
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez SALADYN » N maja 22, 16 11:22

Osvelot napisał(a):Trochę lipa że tyle się brandzlowali nad Fox Engine i nawet go sobie porządnie nie poużywają.

Patrząc na wypowiedź Kojimy można stwierdzić że Fox Engine był jedną z cegiełek w konflikcie Konami-Kojima. W czasach gdy wystarczy tylko kupić odpowiednią licencję na sprawdzony produkt, tworzenie silnika dla dwóch gier to wyrzucanie kasy w błoto. Inna sprawa że Konami samo sobie jest winne nie potrafiąc wykorzystać zainwestowanych środków i potencjału który Fox Engine jak dotąd pokazał.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Osvelot » N maja 22, 16 12:41

Faja napisał(a):Straszne normalnie koniec świata

no nie zesraj się przypadkiem

SALADYN napisał(a):
Osvelot napisał(a):Trochę lipa że tyle się brandzlowali nad Fox Engine i nawet go sobie porządnie nie poużywają.

Patrząc na wypowiedź Kojimy można stwierdzić że Fox Engine był jedną z cegiełek w konflikcie Konami-Kojima. W czasach gdy wystarczy tylko kupić odpowiednią licencję na sprawdzony produkt, tworzenie silnika dla dwóch gier to wyrzucanie kasy w błoto. Inna sprawa że Konami samo sobie jest winne nie potrafiąc wykorzystać zainwestowanych środków i potencjału który Fox Engine jak dotąd pokazał.

Pro Evolution Soccer będzie wychodziło nadal, a korzysta ze zmodyfikowanego Fox Engine o zmienionej nazwie (Fluidity). Prawdziwe marnotrastwo będzie wtedy, jak nie znajdą dla niego żadnego innego zastosowania :Q

Aczkolwiek jest bardzo prawdopodobne, że na stworzeniu Fox Engine przegra każdy - KojiPro, bo stworzyli pod siebie silnik, z którego już nigdy nie skorzystają, no i Konami, które wyłożyło kasę na stworzenie osobistych narzędzi dla kogoś, kogo już nie ma w firmie. Mimo wszystko byłoby ciekawie zobaczyć coś jeszcze na FE poza piłkarzami.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Faja » N maja 22, 16 13:12

Ale ro Ty masz ból dupy
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez SALADYN » N maja 22, 16 13:46

W Konami wciąż zostali ludzie którzy Fox Engine stworzyli więc teraz jest to tylko kwestia mądrego wykorzystania technologii do czegoś więcej poza pachinko i komórkowymi bzdetami.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Gillian » N maja 22, 16 15:24

Zawsze mozna licencjonowac ten silnik i na tym zarabiac.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez SALADYN » N maja 22, 16 16:23

Można, można, tylko że Konami jakoś się do tego nie pali. W końcu dojdzie do sytuacji że będzie już przestarzały i figę zarobią.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez SALADYN » Wt cze 07, 16 15:45

Obrazek

Robi się coraz ciekawiej. Raczej nie ma co liczyć na jakieś konkrety podczas tegorocznego E3.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Zancudo » Wt cze 07, 16 15:56

Ostatnio edytowano Pt cze 26, 20 17:20 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez ArecaS » Wt cze 07, 16 23:46

Może mam spaczony umysł, ale hasło "I'll keep coming" wydaje mi się nieco niefortunne...
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Gillian » Śr cze 08, 16 07:24

Chyba ze to jakis nowy hit na VR :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Solidny » Śr cze 08, 16 13:12

ArecaS napisał(a):Może mam spaczony umysł, ale hasło "I'll keep coming" wydaje mi się nieco niefortunne...

Jak tam przygotowania do ślubu?
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez kALWa888 » Wt cze 14, 16 04:39

Jest zwiastun nowej gry Kojimy. Projekt nosi nazwę Death Stranding. Będzie Norman Reedus. I jak się okazuje, "I'll keep coming" to tytuł piosenki użytej w zwiastunie - o ile nie chodzi o coś jeszcze.
https://www.youtube.com/watch?v=i2nuHEGhwiw
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Pabian01 » Wt cze 14, 16 07:10

Bez zmian. Wszystkie fetysze pozostały mu te same.
Jestem ciekaw na jakim silniku to tworzy.
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez ArecaS » Wt cze 14, 16 07:28

Nawet gorzej niż bez zmian. Ah ta "symbolika".

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Tidus93x » Wt cze 14, 16 08:05

Z tego, co twierdzi PPE (a wiemy, że to gówniane źródło) ponoć Kojima powiedział, że jeszcze nie zdecydował na jakim silniku to pójdzie, ale ma kilku kandydatów. No i oczywiście, że gra będzie czymś zupełnie innym, klasyk.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Gillian » Wt cze 14, 16 08:48

Kojima ostatnio wycieczkował się po Szwecji szukając silnika. Czyli to co widzimy na trailerze to render, spoko ;]

Pewnie spieprzy tę grę swoim wybujałym ego, ale staram się być dobrej myśli.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Zancudo » Wt cze 14, 16 09:39

Ostatnio edytowano Pt cze 26, 20 17:20 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez uci » Wt cze 14, 16 10:07

zwierzęta giną, więzień rodzi sztuczne dziecko, ropa? wylewa się ze wszystkiego - ok symbolikę na start już mamy, zobaczymy teraz co da radę zrobić gameplay
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez SALADYN » Wt cze 14, 16 11:16

Jebłem newsa.

http://metalgearsolid.pl/2016/06/14/death-stranding-nowa-gra-hideo-kojimy/

Znajdzie się tęga głowa na rozgryzienie tego mindfucka ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez SaladinAI » Wt cze 14, 16 13:05

Ta zapowiedź, jest piękna, stylowa, pokazuje na co może stać Kojime kiedy wypuści się go - nomen omen - z więzów, już z miejsca epatuje zalążkami przyszłych pomysłów w chemii narkotycznych tripów i niebanalnej stylistyki science fiction (więzień podpięty syntetyczną pępowiną do noworodka).

Symbolika pozostaje niejasna. Więcej tu naleciałości i odwołań do klasycznych inspiracji Kojimy wraz z nawrotami do obrazów, skojarzeń z poprzednich gier. Nagi Reedus to wypisz wymaluj Raiden z jedynym elementem widocznego ubioru czyli nieśmiertelnikami: w przypadku Normana z zapisanymi wzorami, które odwołują się do równań opisujących funkcjonowanie czarnych dziur.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez SALADYN » Wt cze 14, 16 14:28

Obrazek

Obrazek

XD
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez uci » Śr cze 15, 16 04:26

ja bardziej polece po prostszej bandzie - ropa, martwe zwierzęta - czuje coś mocno klimat ochrony/zniszczenia środowiska
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Gillian » Śr cze 15, 16 07:30

To nie ropa tylko ta substancja z x files. Kosmici confirmed :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez SALADYN » Śr cze 15, 16 10:10

uci napisał(a):ja bardziej polece po prostszej bandzie - ropa, martwe zwierzęta - czuje coś mocno klimat ochrony/zniszczenia środowiska

Eva Suit to właśnie taki kombinezon pozwalający przetrwać w zabójczych warunkach. Kojima jednak mówił że Homo Ludens nie ma nic wspólnego z Death Stranding, że to tylko maskotka studia.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Osvelot » Śr cze 15, 16 14:57

SaladinAI napisał(a):Ta zapowiedź, jest piękna, stylowa, pokazuje na co może stać Kojime kiedy wypuści się go - nomen omen - z więzów, już z miejsca epatuje zalążkami przyszłych pomysłów w chemii narkotycznych tripów i niebanalnej stylistyki science fiction (więzień podpięty syntetyczną pępowiną do noworodka).


Zaraz się okaże, że prima aprilisowy artykuł nie był dowcipem :x

#haidara
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez kALWa888 » Cz cze 16, 16 13:09

Nie wiem czemu ludzie spodziewają się horroru sci-fi po tym Death Stranding, czy jakiegoś rozwinięcia pomysłu na Silent Hills, czy PT (sama obecność Reedusa nie musi o tym świadczyć), no ale Kojima w wywiadzie dla GameSpy rozwiał wątpliwości, choć już wcześniej była mowa że jego nowa gra będzie przepełniona akcją. Teraz odnosi się do Metal Gear Solid, ale w jego nowej produkcji raczej nie uświadczymy skradania. Wychodzi też na to, że głównym narzędziem do walki w grze będzie jakiegoś rodzaju broń biała - mówi o tym, że jest wielkim fanem autora nazwiskiem Kobo Abe, który swego czasu napisał opowiadanie o tytule "Rope". W tym opowiadaniu pojawiło się stwierdzenie że kij był pierwszym narzędziem wynalezionym przez ludzkość, że służyła do odganiania złych rzeczy - może więc nie uświadczymy broni palnej. Dalej wg opowiadania, kolejnym narzędziem wynalezionym przez ludzkość wg ww autora jest lina, która służyła do trzymania dobrych, ważnych rzeczy przy sobie. Kojima chce dać graczom możliwość korzystania z odpowiednika kija i liny właśnie w takiej formie jak opisał to Kobo Abe.

"A strand in psychology is often used to refer to ties or chains," he explained, alluding to Death Stranding's obtuse title. "So how all the crabs [in the trailer] have this weird umbilical chord and how the baby is tied to Norman [Reedus' character] is a representation of this.

"There's a Japanese author I am a huge fan of called Kobo Abe. He has a short novel called 'Rope' in which he makes a definition, a statement: the first tool mankind made was a stick. It was made toto keep away bad things. It's a weapon.

"The next tool created by mankind was rope. The rope is not to keep away bad things. On the contrary, it's a tool used to keep good things close to you, to tie good things close to you. Sticks and ropes are some of the tools most used by mankind even these days.

"In most games you see that are online multiplayer or co-op - or even single player - the communication is through sticks. In this game you will be able to use what will be the equivalent of sticks. But I also want people to use what will be the equivalent of ropes."

Kojima jednocześnie wyjaśnił, że gra nie będzie tytułem multiplayer, który polegać będzie na używaniu liny w fizycznej formie, a o więzach czy czymś takim.
"I want the story and the world and the gameplay, as well as the characters in the game and the the player - the life and death elements - all to be tied together," he explained. "That's the strong theme that is in this stranding concept.


No i oczywiście ma to być coś, czego nigdy przenigdy NEVER nie uświadczyliśmy.
"The player will be controlling Norman Reedus' character and it will be an action game if you really want to put a genre on it. For example, when I made Metal Gear, it was an action game but it was different because the main thing was about hiding. People eventually ended up calling that 'stealth action'. In this game the player will be controlling Norman but by playing it they will find something different, something that won't fit in established terms."


Gra nie weszła jeszcze w fazę produkcji. O tym będzie można powiedzieć, gdy zespół deweloperski będzie kompletny (bo wciąż poszukują nowych pracowników) oraz gdy zdecydują się na to jaki silnik graficzny zostanie użyty. Ponadto, Kojima chwalił się, że ten teaser był w pełni stworzony przez jego zespół, więc gracze mogą im zaufać.

zródełko:
http://www.digitalspy.com/gaming/ps4/fe ... ubstitute/
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Homo Ludens - pierwszy projekt Hideo bez Konami

Postprzez Zancudo » Cz cze 16, 16 14:53

Ostatnio edytowano Pt cze 26, 20 17:20 przez Zancudo, łącznie edytowano 2 razy
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Następna strona

Powrót do Inne gry Hideo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron