Silent Hill 6

Forum Zanzibar SH Community

Postprzez mshm » Wt cze 07, 11 19:03

SALADYN napisał(a):Najnowszy Silent ma mieć system walki tylko że taki na siłę realistyczny gdzie będziemy używać tego co mamy pod ręką np krzesła które połamane na głowie stworka da nam czas na ucieczkę.


Chwała Ci za tą odpowiedź. Miejmy nadzieję, że tak będzie naprawdę, i że dobrze to zgrają ze sobą twórcy, bez zbędnego bajerowania.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
mshm
Inkarnacja VR
 
Posty: 6
Dołączył(a): Wt maja 24, 11 22:45
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Snake. » Wt cze 07, 11 19:08

W tych "prawdziwych" SH można było latać z gnatem i jakoś nikomu to nie przeszkadzało.
[center]Nie pieprz,
[/center]
[center] CZATUJ![/center]
Avatar użytkownika
Snake.
The Fury
 
Posty: 586
Dołączył(a): Śr mar 26, 08 22:01
Lokalizacja: Z Raju Niemych Żądz

Postprzez uci » Wt cze 07, 11 22:42

a chyba w Origins były zniszczalne bronie (co prawda kieszeń przeogromna) i dalej było miło i walczyć można było a nie tylko uciekać
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Śr cze 08, 11 13:01

Snake. napisał(a):W tych "prawdziwych" SH można było latać z gnatem i jakoś nikomu to nie przeszkadzało.


Jeśli się dobrze przypatrzeć trailerowi z E3 to widać moment w którym postać strzela z Shotguna a w innym trzyma nóż.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez mshm » Śr cze 08, 11 19:35

Otóż to, więc jednak jest szansa na to, że Silent Hill z wolna powraca do korzeni. Już zbieram pieniądze na PS3.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
mshm
Inkarnacja VR
 
Posty: 6
Dołączył(a): Wt maja 24, 11 22:45
Lokalizacja: Łódź

Postprzez mshm » Pt cze 10, 11 19:20

http://www.cdaction.pl/news-19924/e3-20 ... wideo.html

Nie wiem czy ktoś widział :)
Cieszy mnie fakt, że w końcu posiadając jakieś narzędzie można bez trudu otworzyć drzwi, a nie szukać kluczyków czy innych bzdur; bohater nauczył się w końcu skakać (co prawda było to w SM, ale tylko przy ucieczce) i omijać niektóre przeszkody (co nie znaczy, że od razu musi być to Tomb Raider). Twórcy postarali się o to, abyśmy świat obserwowali tak, jak w SH - delikatnym bokiem za postacią, skupiając uwagę na promieniu latarki, i podglądając, co znajduje się w pomieszczeniu otwierając drzwi - natomiast znajdując się w małych, ciasnych miejscach, powraca klasyczna kamera Silent Hilla [nieco podobna do dawnych RE]. Naturalne ruchy i reakcje bohatera (fajnie to widać przy pożarze w owym filmie), ucieczka przed zagrożeniem niczym w SM (o ile nie będzie to po jakimś czasie nudne i monotonne, jak u poprzedniczki), no, i można walczyć z przeciwnikami! Zakochałem się.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
mshm
Inkarnacja VR
 
Posty: 6
Dołączył(a): Wt maja 24, 11 22:45
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Gillian » Pt cze 10, 11 20:28

W jedynce tez był motyw z rozwaleniem czy odstrzeleniem kłódki :). W ogóle to demo wygląda świetnie. To ma spore szanse być lepsze od Alana. Kolejny must have... skąd tylko czas i pieniądze brać?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » Pt cze 10, 11 20:59

Czyli jednak seria odżywa, cudów się nie spodziewam ale rzemieślnicza robota to i tak aż nadto.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez uci » So cze 11, 11 01:38

i tak mi ciągle jednak brakuje tej walki a nie tylko uciekanie. Z drugiej strony dla fanów zabijania będzie Dead island i operation raccon City
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kALWa888 » So cze 11, 11 19:50

Gra zapowiada się naprawdę bardzo dobrze. Jednak wciąż martwię się o muzykę. Akira Yamaoka to jednak mistrz.

Polecam stronkę dużo info
http://www.silenthillmemories.net/main/main_en.htm
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Snake. » So cze 11, 11 20:22

Znaczy że McGlynn nie będzie?
[center]Nie pieprz,
[/center]
[center] CZATUJ![/center]
Avatar użytkownika
Snake.
The Fury
 
Posty: 586
Dołączył(a): Śr mar 26, 08 22:01
Lokalizacja: Z Raju Niemych Żądz

Postprzez Operator » So cze 11, 11 22:10

Snake. napisał(a):Znaczy że McGlynn nie będzie?

Obrazek
Dziękuję, dobranoc >_<
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez SALADYN » So cze 11, 11 23:24

Brak Yamaoki to już ból ale Marry musi być bo sie pochlastam.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Silent Hill 6

Postprzez SALADYN » Wt maja 15, 12 09:25

No i jakie macie zdanie o wkładzie Daniela Lichta w najnowsza odsłonę SH ?

Jak dla mnie to facet dał radę i wysmażył nam klimatyczną i idealnie pasującą do gry ścieżkę dźwiękową ale jednak całkowicie odmienną od dokonań Yamaoki i to można zauważyć już w pierwszy utworku, po prostu poszedł w inną stronę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Silent Hill 6

Postprzez Coldman_9 » Cz wrz 06, 12 18:59

Dziś rano odebrałem paczkę z Silent Hill: Downpour, a kilka minut temu wysłałem już komuś innemu. Ta gra to KOSZMAR. Kupiłem ją ze względu na ponoć świetny scenariusz i klimat. Historii nie ocenię, gdyż doszedłem tak do 1/3 gry. Dalej nie miałem już sił - mechanika i oprawa tej gry to, delikatnie mówiąc, syf i malaria. Złe jest wszystko - tekstury, animacje, nieziemskie chrupnięcia praktycznie non-stop (nawet w scenkach i podczas spacerku - bez komentarza), PRZE**BANY system walki czy 20-sekundowe loadingi po zgodnie. Jak ktoś mógł to zrobić, a Konami wypuścić - zachodzę w głowę i nie znam odpowiedzi. Odradzam wchodzić w to nawet, jeśli dostaniecie grę za darmo albo pożyczycie. Downpour to bad joke.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Silent Hill 6

Postprzez Gillian » Cz wrz 06, 12 21:37

Kusił mnie ten tytuł, ale dzięki za opinię. Szkoda, że żadnego dema nie można ograć...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Silent Hill 6

Postprzez kALWa888 » Cz wrz 06, 12 22:12

Nie sądziłem, że ta gra to taka kicha. Silent Hill stacza się ponoć już od czwórki, w którą jeszcze nie grałem. Natomiast Origins trzyma dość wysoki poziom, bardzo dobrze się w to gra i śledzi całą historię. W Homecoming grałem tylko dwie godziny, ale nie jest zły ponoć, a Shaterred Memories jest niezły i ma fajny system zakończeń. Co mnie najbardziej "zasmuciło" to odejście Yamaoki z serii. Jego muzyka była jedyną w swoim rodzaju. Ciekawe jak sprawdza się nowy composer w ulewnym Silent Hill. Co do najnowszego Sh, to miał być sandbox, jakieś poboczne questy i nowe sposoby (względem serii) na przedostanie się za zamknięte drzwi np. To też im nie wyszło?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Silent Hill 6

Postprzez Faja » Pt wrz 07, 12 06:16

Całe szczęście, że ja nie mam problemów w tych czasach z graniem w pierwszego SH
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Silent Hill 6

Postprzez uci » Pt wrz 07, 12 06:19

podobno nawet multi rozważali a to oznacza że dobrze im ta część pójść nie mogła.
Zresztą sam na YT widziałem scenki że koleś wchodzi na pole, widzi ustawienie potworów i przedmiotów a potem crack i nagle dogrywa się gra.


ja z nowymi SH skończyłem na 4ce i co do reszty nie wiem jak wygląda, powiem tylko że Origins (grałem na PSP) jest świetny i ma swoje momenty (choć jeśli chodzi o starsznie to jakoś mało starsznie było a i broni było tyle że walki też problemu nie robiły) ale nadrabiało sympatycznym klimatem i przed wszystkim ogromem bajerów dostępnych za różne przechodzenia gry (kostiumy/bronie) wiem że wyszła wersja na PS2 i polecam bardzo
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Silent Hill 6

Postprzez Gillian » Pt wrz 07, 12 08:36

Faja napisał(a):Całe szczęście, że ja nie mam problemów w tych czasach z graniem w pierwszego SH

No ale tez ile razy mozna przechodzic SH1 i 2? :) zobaczyc kazde zakonczenie to po ok 5 razy. I potem od nowa?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Silent Hill 6

Postprzez SaladinAI » Pt wrz 07, 12 09:29

To poczekajcie jak Kojima zrobi Silenta na FOX to seria może wróci do łask.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Silent Hill 6

Postprzez SALADYN » Pt wrz 07, 12 09:37

O tym nigdy nie pomyślałem, może nie od razu Kojima ale dobry silnik mógłby uratować tą serię.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Silent Hill 6

Postprzez Coldman_9 » Pt wrz 07, 12 12:42

kALWa888 napisał(a): Co do najnowszego Sh, to miał być sandbox, jakieś poboczne questy i nowe sposoby (względem serii) na przedostanie się za zamknięte drzwi np. To też im nie wyszło?


Nowy sposób na sforsowanie drzwi to rozwalenie kłódki lub wyrąbanie desek siekierą/łomem. Niestety, drzwi zamknięte na zasadzie "bo tak" oraz te "od drugiej strony" pojawiają się bardzo często. Co do side-questów, to niby są porozrzucane po chatkach, ale jakikolwiek system nawigacji nie istnieje, przez co niełatwo się w ogóle za jakieś zabrać. Poza tym, trzeba by spacerować po mieście w tym celu, a to determinuje spotkania z potworkami na ulicach (3 modele na krzyż - bez komentarza vol. X.), a walka z nimi to, bez cienia przesady, męka pańska.

Fabuła - doczytałem resztę na Wiki. Żadne ochy i achy, ot - zgrabna, brutalna historyjka, którą po części szybko rozgryzłem, no i wkrada się tam śmieszny rodzinno-telenowelowy wątek.

kALWa888 napisał(a):Co mnie najbardziej "zasmuciło" to odejście Yamaoki z serii.


Muzyka to akurat jeden z nielicznych elementów, który jest bardzo dobry. Nie ma ambientu Akiry, ale i tak jest bardzo klimatycznie.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Silent Hill 6

Postprzez uci » Pt wrz 07, 12 14:11

te serie mógłby uratować tylko dobry pomysł - jak ten z SH2 czy 4. Wykorzystując tylko element miasteczka + coś nowego.
za to dobry silnik mógłby głownie pomóc by gra chodziła tak jak powinna.

BTW. a co z silent hill 2 i 3 HD ? udana konwersja??
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Silent Hill 6

Postprzez Solidny » Pt wrz 07, 12 16:11

uci napisał(a):te serie mógłby uratować tylko dobry pomysł - jak ten z SH2 czy 4. Wykorzystując tylko element miasteczka + coś nowego.
za to dobry silnik mógłby głownie pomóc by gra chodziła tak jak powinna.

BTW. a co z silent hill 2 i 3 HD ? udana konwersja??

W polskiej prasie czytałem, że wersje HD to kicha. Ktoś "mądry" stwierdził, że jak lepszy sprzęt, to zwiększą widoczność - zredukowano mgłę. W SH2 mgła jest tak rzadka, że potwory widać z takich odległości, że radio jest bezużyteczne. No i w ogóle widać rzeczy, których nikt poza twórcami nie powinien oglądać. Zwalili przez to klimat i samą grafikę (jak na ironię). A przynajmniej tak czytałem. Grać dalej będę na ps2.

EDIT:
Z kolei na gamespot jest raczej pozytywna recenzja. Hmmm... No i nowy dubbing jest, podobno lepszy od oryginalnego.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Silent Hill 6

Postprzez SALADYN » So wrz 08, 12 00:25

Moim zdaniem seria SH powinna iść w kierunku który pokazał Shattered Memories.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Silent Hill 6

Postprzez Coldman_9 » So wrz 08, 12 00:33

SALADYN napisał(a):Moim zdaniem seria SH powinna iść w kierunku który pokazał Shattered Memories.


Po ograniu Shattered Memories było to naturalne i oczywiste. Niestety, dla wszystkich, prócz Konami :/ Ale wraz z FoxEngine prawdopodobnie seria wróci do macierzy i wierzę, że Japończycy usmażą coś dobrego.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Silent Hill 6

Postprzez kALWa888 » So wrz 08, 12 10:40

Johan napisał(a):
SALADYN napisał(a):Moim zdaniem seria SH powinna iść w kierunku który pokazał Shattered Memories.


Po ograniu Shattered Memories było to naturalne i oczywiste. Niestety, dla wszystkich, prócz Konami :/ Ale wraz z FoxEngine prawdopodobnie seria wróci do macierzy i wierzę, że Japończycy usmażą coś dobrego.

No oby tak było. Mieli pomysły nie do przebicia, wzorowali się na wspaniałych dziełach i wyszło z tego arcydzieło. Nie mogę doczekać się 4, choć większość mi ją odradza, głównie ze względu na gameplay (skrzynia) i głównego bohatera.

A edycji HD chyba nigdy nie kupię. W dwójce jest do wyboru ang dubbing oryginalny lub ten zmieniony, który jak dla mnie jest kichą totalną. W trójce już tego wyboru nie ma- jest tylko zmieniony. Z tego co widziałem SH2 w hd wygląda masakrycznie, z trójką już nie jest tak źle. Ale jak sam mogę potwierdzić jeśli chcemy SH HD to wystarczy zdobyć wersję na PC. To tylko zwiększona rozdzielczość, ale przynajmniej nie ograniczyli gęstości mgły i nie pozmieniali va.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Silent Hill 6

Postprzez Faja » So wrz 08, 12 13:18

Kalwa jesteś typowym trollem to raz.
SH HD dostało pacza, który dużo poprawia to dwa.
Nowy dubbing jest o wiele lepszy to trzy.

A SH4 jest w porównaniu z innymi częściami kupą straszną, ale za to jako gra, która by nie miała w tytule SH byłaby całkiem dobra.
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Silent Hill 6

Postprzez Coldman_9 » So wrz 08, 12 13:25

Faja napisał(a):SH HD dostało pacza, który dużo poprawia to dwa.


Ale i tak wygląda niegodnie. Wystarczy porównać do MGS HD albo GoW'ami HD - tam wszystko wymuskane, wygładzone, 60 klatek. W SH HD ponoć wciąż sporo popsutego (np. horyzont). No i X360 nie dostał tego patcha.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zanzibar SH Community

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron