przez Snake. » N sie 29, 10 20:55
Liczyłem na propozycję, ale widzę, że jej teraz nie masz.
Moja propozycja więc:
(Przepraszam, że tak chaotycznie i niepoukładanie).
1. Przede wszystkim quizy. Dwie osoby przygotowujące, tylko nie stale, zrobilibyśmy takie swoiste codwutygodniowe dyżurki, żeby ludzie czasem się zmieniali. Quizy co dwa tygodnie ze wszystkich emigeesów, zarówno ich zapowiedzi i rozstrzygnięcia ogłaszane na głównej.
2. Jedna osoba czuwająca nad procesem czatów. Mogę to być ja, może to być ktoś inny, ktoś bardziej odpowiedzialny. On pilnowałby całości i dopilnowywał by, żeby quizy się odbywały.
3. Natomiast. Na czatach bez quizów poruszane są elementy struktury oraz propozycje efektywniejszych prac nad Zanzibarem, propozycje zmian, zorganizowane dyskusje o emigeesach, zapisywane do loga. Najciekawsze wypowiedzi na główną.
To tylko dwie, bo nie mam czasu na resztę, przeze mnie zapisaną.
EDIT:
3. Zorganizowane dyskusje o emigeesach co tydzień, nadzorowane przez osobę do tego wyznaczoną. Określone tematy, tj. luźne dyskusja podsumowująca i omawiająca tematy poruszone na forum: postacie Rising, Rising w sensie stricte, przeszłość Raidena, przyszłość Kojimy i Kojima Productions, wszelkie tematy powiązane z Peace Walkerem i innymi emigeesami, ich wpływem na nas, nasze przemyślenia, koncepcje, domysły i analizy, ustalanie w jakim miejscu usytuowana jest seria na polskim rynku, jaki mamy na to wpływ oraz omówienie potencjalnych projektów związanych ze stroną, rozmaite pytania, wątpliwości i skargi.
4. Czat tematyczny w całości poświęcony odpowiednio spakowanym tematom. Ostatni czat miesiąca po części poświęcony czatom nadchodzącym i pomysłom na najbliższy miesiąc. Na końcu zaś Czat Miesiąca. Zwycięzca ogłoszony na głównej.
5. Czaty quizowe dzielą się na dwie części: sprawy quizowe po nich zaś luźna dyskusja, żeby rozładować napięcie i polepszyć więzi międzyludzkie.
a) Quiz zawiera 10 pytań z dowolnych części. Czas na odpowiedź 30 sek.
b) Quiz jest quizem. Nie prowadzimy rozmów między pytaniami.
c) Przeliczający odpowiedzi podaje wyniki i przekazuje je osobie, zajmującej się prowadzeniem tabeli. Ten aktualizuje dane i wprowadza poprawki w głównym rankingu quizów na stronie głównej. Turniej jest poprzedzony i podsumowany ogłoszeniem na stronie głównej.
d) Czat quizowy musi być poprzedzany listą zgłoszeń uczestników quizu, która jest otwarta od czata tematycznego do ostatniej minuty przed quizem. Jest to konieczne do spisania tabeli.
6. Tabela składa się z użytkowników, którzy wzięli udział w quizie, ilość odpowiedzi poprawnych i błędnych oraz liczby rozegranych turniejów. Poprawna odpowiedź to jeden punkt, błędna minus jeden punkt. Wynik umieszczany jest w rubryce i stanowi o miejscu w rankingu na stronie głównej.
7. Przygotowywanie tematów na czaty podlega jednej osobie, ale nie wyznaczonej na stałe. Muszą się zmieniać.
8. Na czacie jest przynajmniej jedna osoba moderująca.
9. Czat rozpoczyna się oficjalnie o 21:00. Quizy rozpoczynają się o 21:30.
10. Log z czata jest umieszczany na forum następnego dnia w przeznaczonym do tego dziale "Czat".
11. Czaty organizowane są w soboty.
Zamieszczanie wyników quizów i ciekawych dyskusji na stronie jest kolejnym krokiem w stronę integracji strony, forum i czatów i w tym upatruję nadzieję.
Teraz czekam na Wasze opinie i propozycje. Kilka rzeczy chodzi mi po głowie, ale muszę się zastanowić i jakoś je usensownić.
[center]Nie pieprz,
[/center][center] CZATUJ![/center]