Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Informacje o filmie

Moderator: GM

Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » Wt sty 15, 13 01:03

Sądzę, że to odpowiedni dział do tego tematu, jeśli nie to proszę o przeniesienie.
Od jakiegoś czasu pracuje o projekcie pt. "Dwemer Gear Solid". W skrócie jest to adaptacja fabuły w świecie The Elder Scrolls.
Na podstawie tej adaptacji mam zamiar zrobić fanowski film trwający około 90 - 120 minut. Przedstawiający wydarzenia z gry "Metal Gear Solid".
Dzięki pewnej wiedzy wiem, że jest to możliwe (choć jest lekki problem z nazewnictwem). Film będzie całkowicie zdubbingowany, oczywiście przez amatorów.
Widziałem, że na stronie tego serwisu są dostępne scenariusz (skrypt) i dialogi przetłumaczone na język polski. Czy mógłbym z nich skorzystać? - byłyby mi podparciem w tworzeniu filmu.
Jeśli ktoś natomiast chciałby pomóc w jakiś sposób w realizacji tego projektu (pomoc w scenariuszu, dubbing, dobór muzyki itp.) niech śmiało piszę na PW, a ja z chęcią przyjmę każdą pomoc.
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Solidny » Wt sty 15, 13 17:55

Ale to jest na poważnie? To nawet nie parodia?
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » Wt sty 15, 13 20:30

Tak, naprawdę. Nawet jakbym chciał to nie mam głowy do pisania komedii/parodii. Więc to prawdziwy film poważnymi z elementami humorystycznymi (takim mgs-owskimi)
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Gillian » Wt sty 15, 13 21:57

Poważne MGSowe elementy hunorystyczne? Dude, please ;).

Btw, w Skyrim to bedzie robione czy jak?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » Wt sty 15, 13 22:10

Może źle to ująłem. Sam MGS ma w dialogach pewne elementy humorystyczne. O to mi chodziło :)
Tak, w Skyrimie
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Solidny » Wt sty 15, 13 22:56

W sumie pasowałoby do nawiązań do nordyckiej mitologii w serii. Tylko nie widzę jak amatorzy by zagrali to na poważnie.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Osvelot » Wt sty 15, 13 23:32

Ja bym mógł. Zgłaszam się do dubbingu, jak przyjdzie co do czego.

Kwalifikacje: ocena 5,5 z kursu "Emisja głosu" :------------------------------D
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez uci » Śr sty 16, 13 10:27

można wykorzystac cechy konkretnych ras jako wersje zdolności np. fox hound itd.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Osvelot » Śr sty 16, 13 12:54

Właśnie sobie wyobraziłem Ocelota jako Khajita = mój mózg jest pełen kremówek.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Solidny » Śr sty 16, 13 17:58

Haha dobry pomysł :). Z metafory do dosłowności :). Czyli Snake będzie jakiejś gadziej rasy? A no tak, Dragonborn... mam Skyrim do nadrobienia... tak jak całą serię TES :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez SALADYN » Śr sty 16, 13 21:13

My tu gadu gadu a nikt jeszcze nie udzielił odpowiedzi na prośbę wykorzystania skryptu, Tomek weź się udziel.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Simon » Cz sty 17, 13 00:47

To sa kula skrypty, niech on sie wypowie.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez SaladinAI » Cz sty 17, 13 12:30

No właśnie, ja tego nie pisałem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez kul » Cz sty 17, 13 12:54

W sensie przetłumaczone dialogi z jedynki? Poważnie? Przecież one są na poziomie ogólniaka...W sumie to wtedy był tłumaczony.
Znaczy jeżeli Cię to nie razi to bierz, korzystaj, tylko daj w creditsach informację o Zetce i tela.
I bought a ceiling fan the other day. Complete waste of money. He just stands there applauding and saying "Ooh, I love how smooth it is."
Avatar użytkownika
kul
Niewidzialna Armia
 
Posty: 1042
Dołączył(a): N sie 23, 09 11:49
Lokalizacja: Luoyang, Henan, ChRL
Gram: O kurde...
Czytam: ...

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » N sty 20, 13 13:51

Powiem tak,ja sam lubię pracować z tekstem. Gdy mam coś na "piśmie" to lepiej mi coś z tego wymyśleć.
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez kul » Pn sty 21, 13 02:18

Bierz, korzystaj, tylko napisz o Zetce w creditsach.
I bought a ceiling fan the other day. Complete waste of money. He just stands there applauding and saying "Ooh, I love how smooth it is."
Avatar użytkownika
kul
Niewidzialna Armia
 
Posty: 1042
Dołączył(a): N sie 23, 09 11:49
Lokalizacja: Luoyang, Henan, ChRL
Gram: O kurde...
Czytam: ...

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » Pt lut 08, 13 22:49

Ogólnie chcę, by to nabrało filmowy charakter, który można zauważyć na filmach Kefki
http://www.youtube.com/watch?v=xsmdY_PyM2M

Jeśli ktoś chciałby spróbować dubbingu podsyłam demówki (są trochę przerobione, ale to przerobienie będzie wycofane i będzie nieco inne)
Póki co moim największym dylematy jest to czy zostawić nazwy własne czy je nieco zmienić.
Solid Snake

Spoiler:


Ninja ( Gray Fox)

Spoiler:


Roy Campbell

Spoiler:


Liquid Snake

Spoiler:

Psycho Mantis

Spoiler:



Master Miller

Spoiler:


Vulcan Raven

Spoiler:



Kenneth Baker

Spoiler:


Donald Anderson

Spoiler:

Jim Houseman
Spoiler:


Revolver Ocelot

Spoiler:


Otacon

Spoiler:


Sniper Wolf

Spoiler:



Mei Ling

Spoiler:



Naomi Hunter

Spoiler:
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Simon » So lut 09, 13 08:20

Nie chce mi sie cytowac bo pisze z konsoli ale 'zwalniać' wypowiadane przez SS brzmi tragicznie...Uzyj 'spowalniać':)
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » So lut 09, 13 15:06

Simon, to są takie wersja "czyste" ze skryptu ze strony. Nieprzerabiane jeszcze :)
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Simon » N lut 10, 13 05:55

Ach, pardon.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Koz'i » Wt lut 26, 13 23:05

Hej obczaicie moją próbkę Snake'a? :p

http://www.speedyshare.com/jdZYM/snake.wma
Koz'i
Coward Duck
 
Posty: 36
Dołączył(a): Pt lut 22, 13 21:39

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Solidny » Wt lut 26, 13 23:19

Heh. Kurka wodna. Nawet nawet :)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Koz'i » Pt mar 01, 13 18:01

Dzięki Solidny, to tak amatorsko tylko. ;) Wiadomo, że głos Davida Haytera jest nie do zastąpienia :P
A co do dylematu autora, to imo powinny zostać nazwy własne. Ze Snake'a chcesz zrobić Węża? Czy może chodzi Ci żeby nikt się nie czepiał o prawa autorskie?
Koz'i
Coward Duck
 
Posty: 36
Dołączył(a): Pt lut 22, 13 21:39

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » So mar 02, 13 10:07

Jest pewien problem z nazwami własnymi, szczególnie że niektóre nazwy po prostu nie pasują do klimatów, takie jak Roy Campbell. Co do nazw własnych tych "zwierzęcych" - członkowie FOX HOUND, Solid Snake czy Gray Fox albo zostaną normalne nazwy albo dostosowane do świata TES, np. Solid Snake - Stalowy Jaszczur (zarówno Liquid jak i Solid będą argonianami), ale raczej pozostaną oryginalne.
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Osvelot » So mar 02, 13 12:21

Nazwy mogą albo zostać oryginalne, albo z lekkim jajem (np. Solidny Wąż, w sumie brzmi niepoważnie, ale czemu nie). Stalowy Jaszczur brzmi poprawnie, ale już się strasznie mało kojarzy z MGS, klimat ulatuje.

Koz'i napisał(a):Hej obczaicie moją próbkę Snake'a? :p

http://www.speedyshare.com/jdZYM/snake.wma

Pretty good! Nie próbowałem jeszcze głosu Snejka po polsku - a przypomniałeś mi, że też mam próbkę nagraną. http://www.youtube.com/watch?v=IseECpU2YQc - gościnnie dałem głos do 15sekundowej introdukcji, tekst zresztą powinien być znajomy.

PS. Odradzam oglądania całości Bizantyjskiej Intrygi.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » So mar 02, 13 14:39

Wiem, problematyczne są te nazwy własne. Szczególnie, że niektóre nazwy ciężko przetłumaczyć - np. Vulcan Raven. Więc myślałem by zostawić nazwy własne poza tymi nazwiskami, które sztucznie wyglądają w klimatach fantasy - Jim Houseman, Roy Campbell
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » N mar 03, 13 14:27

Jeśli ktoś były ciekaw prac nad filmem to może zajrzeć na stronę:
http://dwemergearsolid.ucoz.pl/
Narazie jest tam jeden news, ale w najbliższym czasie można spodziewać się więcej newsów, screenów, próbek głosów, itp.
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Koz'i » Śr mar 13, 13 14:50

Koz'i
Coward Duck
 
Posty: 36
Dołączył(a): Pt lut 22, 13 21:39

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Solidny » Śr mar 13, 13 15:29

ArhibaldWest napisał(a):Jeśli ktoś były ciekaw prac nad filmem to może zajrzeć na stronę:
http://dwemergearsolid.ucoz.pl/
Narazie jest tam jeden news, ale w najbliższym czasie można spodziewać się więcej newsów, screenów, próbek głosów, itp.

Sieć blokuje mi stronę. Chyba słabo zabezpieczona ;)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Dwemer Gear Solid - Adaptacja fabuły MGS'a i pytania

Postprzez Szada Farkas » Pt mar 15, 13 20:16

Przez jakiś kreator ją zrobiłem. Bynajmniej sobie to odpuszczę (stronę, nie projekt), miałem 3 tygodnie przerwy więc prace stały. Ale teraz już ruszam za przerabianie tekstów. Koz'i świetna próbka Miller'a. I po tym okresie pracy jaki mam za sobą chciałem podziękować uci'emu, który pomógł mi w wielu zagadnieniach.
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Następna strona

Powrót do Metal Gear Solid Movie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron