Deus Ex: Human Revolution

Moderator: GM

Postprzez Gac666 » Śr wrz 21, 11 07:23

TK wtf ? O_O?

U mnie to w 100% pomogło, mogę odpalić grę na praktycznie najwyzszych detalach i nic nie tnie...

Poleciłbym odinstalowac i zainstalowac ponownie gre, bo to niemożliwe. Z tego co czytałem na forach to ludzie przestali się skarzyć.

Jaką masz kartę graficzną?
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez Gillian » Śr wrz 21, 11 08:47

HD4850. Ten bug byl ponoc niezalezny od sprzetu. Znajomy ma dokladnie to co ja (HD4850 i Phenom x945) i jeszcze przed patchem nie mial problemow. Sprawdzalem spojnosx plikow na steamie i bylo ok. Moze rzeczywiscie zrobie reinstall bo to jakas zenada z ta gra.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake_VR5 » Śr wrz 21, 11 11:44

SALADYN napisał(a):A tak przy okazji jak sie zapatrujecie na pierwsze DLC do Deus Ex ?


Fabuła DLC nie będzie podobno związana z fabułą gry, ale dla samego klimatu chętnie zagrał bym w ten The Missing Link ?

http://www.youtube.com/watch?v=KhCLThRN ... r_embedded
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gac666 » Śr wrz 21, 11 19:34

Ah Radek, no fakt, ja mam GForce'a i z tego co czytam to wszystkich GFom pomogło.

Powiem tak, radki są spierdolone i basta ;].

Missing link ma starczyc na minimum 5h, a powiązanie będzie takie, że zobaczymy co się stało z Jensenem w czasie 3 dni kiedy go nie było, zapowiada się super, szczególnie, że będzie reset skilli.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez Gillian » Śr wrz 21, 11 20:12

Gac666 napisał(a):Powiem tak, radki są spierdolone i basta ;].
Ta, zwłaszcza że gra jest brandowana przez AMD.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Gac666 » Śr wrz 21, 11 21:21

No właśnie ;]

Mam na drugim kompie radka 4650 i do dzisiaj nie mogę mu odpowiednich sterowników dobrać, pomimo, że najnowsze 11.7 go supportują to komputer nie wstaje po ich instalacji :D:D:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez SALADYN » N wrz 25, 11 00:46

Trzeba przyznać twórcom że z zakończeniami dali radę, niby to tylko taka gadka szmatka ale jednak dają sporo do myślenia i na boga żadne nie jest jednoznacznie złe czy dobre a każde wydaje sie być tym właściwym.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SALADYN » So paź 01, 11 15:54

http://www.youtube.com/watch?v=ymtCllSsfcg&feature=player_embedded

XD

Tak z innej beczki, prasa donosi że łączna dotychczasowa sprzedaż DE:HR sięga już ponad dwóch milionów kopii a nie od jakiegoś czasu jest to taka magiczna bariera dzięki której mozna być pewny kontynuacji.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » So paź 01, 11 17:34

FAAK! Ja zwracam uwage na coś innego - tanker jak z MGS2 :D:D:D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Gac666 » So paź 01, 11 18:12

Ale klimat!!! Biorę na bank O_o, mam nadzieje tylko, że nie bedzie za drogi ten DLC.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez Snake_VR5 » So paź 01, 11 20:08

twilite kid napisał(a):FAAK! Ja zwracam uwage na coś innego - tanker jak z MGS2


Po 1. deszcz zacina zbyt słabo
Po 2. przeciwnicy to nie specnaz co widać w tym krótkim ujęciu
I wreszcie
Po 3. bliżej klimatem do Splinter Cell: Chaos Theory lub Soldier of Fortune 2: Double Helix
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gac666 » So paź 01, 11 20:13

Thank you captain obvious...
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez Snake_VR5 » So paź 01, 11 20:15

Gac666 napisał(a):Thank you captain obvious...


Ostatnio wszyscy są jakoś dziwnie złośliwy, rozumiem idą wybory...
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gac666 » So paź 01, 11 22:43

Nie, skądże.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez SALADYN » N paź 02, 11 08:29

Ano właśnie wiadomo jaka będzie cena tegoż dodatku ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » N paź 02, 11 15:14

Raiden, no nie przesadzaj już. Scenę z SC:CT tez pamiętam, ale pierwsze co mi na myśl przyszło to klimat z Discovery.


Prawdę mówiąc grając w DX i wiedząc już, że będzie DLC czułem się lekko oszukany, bo jednak widać, że ten fragment gry został celowo tak skonstruowany, żeby DLC tam wcisnąć.

Jeszcze wspomnę o czasie gry. Raptr wskazał mi 41 godzin. Steam coś 47. Pewna część tego to walka z bugami. Ale jestem w stanie uwierzyć, że te 40 godzin grałem, z czego gameplayu mogło być ze 30, bo grałem bez zabójstw i alarmów (to drugie mi nie wyszło niestety) więc dużo akcji powtarzałem. Bardzo chętnie przejdę grę jeszcze raz za jakiś czas tym razem próbując nie wzbudzać alarmów, ale za to nie przejmując się zabóstwami i nie liżąc już tak ścian. Myślę że wtedy minimum 20h by to zajęło.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » N paź 02, 11 15:46

twilite kid napisał(a):grałem bez zabójstw i alarmów (to drugie mi nie wyszło niestety) więc dużo akcji powtarzałem.


Mnie tez nie wyszło przejście bez alarmów i myślę że trzeba przechodzić grę wymijając strażników niż próbować ich unieszkodliwić, pewno podczas jednej z akcji (ratowanie Malik) w jakiś sposób wzbudziłem alarm, szperając po kątach i obecnie przeglądając poradnik to widzę że zawsze jest jakiś szyb wentylacyjny dzięki któremu mozna wyjść niepostrzeżenie, taka obława w Tai Yung Medical w biurze Zhao jest wręcz banalna jeśli wiedzieć gdzie sie znajduje pewien szyb.

twilite kid napisał(a):przejdę grę jeszcze raz za jakiś czas tym razem próbując nie wzbudzać alarmów, ale za to nie przejmując się zabójstwami


Na opancerzonych przeciwników nawet headshot to za mało a morderczy takedown powoduje tyle hałasu co rzucenie pudłem więc jednak lepiej będzie na szybko wymijać.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Snake_VR5 » N paź 02, 11 22:37

twilite kid napisał(a):Raiden, no nie przesadzaj już. Scenę z SC:CT tez pamiętam, ale pierwsze co mi na myśl przyszło to klimat z Discovery.


Nie przesadzam po prostu w MGS2 deszcz mocniej zacinał, był Specnaz i była inna gra świateł czy cieni. Jednak gdyby powstał remake MGS2 lub sam MGS2 został wydany właśnie w 2011, a choćby rok później to kto wie może tak właśnie wyglądał by Discovery. Tylko że wtedy pojawiło by się domniemanie że ktoś tu od kogoś zerżnął....
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gac666 » N paź 02, 11 22:54

Raiden bez fanboizmów proszę. Jest podobnie i tyle, MGS 2 zaś zerżnął scenę z czego innego (na pewno sie znajdzie ;] ) i tak można w kółko.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez Gillian » N paź 02, 11 23:11

Raiden napisał(a): po prostu w MGS2 deszcz mocniej zacinał, był Specnaz i była inna gra świateł czy cieni.
Ty sobie jaja robisz. No tak - ni cholerę to MGS2 na myśl nie przywodzi, bo była INNA GRA ŚWIATEŁ I CIENI.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake_VR5 » N paź 02, 11 23:12

Tylko że właśnie fanboizmem są takie porównania, gdy w grze X mamy penetrowanie statku nocą i gra to FPP, FPS, albo TPP. Od razu przychodzi na myśl, pojawiają się skojarzenia czy też porównania do MGS2. Ok wszystkim nam zapewne Discovery utkwił mocno w pamięci, będziemy o nim mówić i zachwycać się nim zawsze przy okazji omawiania tej gry. Jestem jednak daleki od zabawy we wszelkie porównania Deus EX: Human Revolution z serią MGS.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gillian » N paź 02, 11 23:23

Ale kto porównuje w tym momencie perspektywę, gatunek gry, rodzaj wrogów i intensywność deszczu? Naprawdę nie masz czego się uczepić? Widzę statek podczas sztormu, kolorystyka taka szaro-niebieska to mi się przypomniał Tanker. Nie rozumiem po co pieprzysz nam tu o jakichś Specnaz, kiedy to nie ma najmniejszego znaczenia. To co komu przywodzi na myśl to indywidualna sprawa więc weź się uspokój.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake_VR5 » N paź 02, 11 23:30

twilite kid napisał(a):No tak - ni cholerę to MGS2 na myśl nie przywodzi, bo była INNA GRA ŚWIATEŁ I CIENI.


Czy to że w grze X która będzie FPP, FPS, albo TPP dana misja będzie nocą na płynącym statku w padającym deszczu i szalejącym sztormie zawsze będzie przywodzić na myśl MGS2? Mi osobiście nie. A co do gry cieni i świateł, uczepiając się na siłę różnica jest. Pokład był węższy, a schody na wyższe poziomy były inne :P Jednak mniejsza oto, skoro to ma przywołać wspomnienia to co powiecie o czujnikach laserowych wewnątrz statku ? brzmi i wygląda znajomo. A śmigłowiec pojawiający się na chwile pewnie Kasatka...

http://www.youtube.com/watch?v=b0Sg_LYV ... re=related

twilite kid napisał(a):Nie rozumiem po co pieprzysz nam tu o jakichś Specnaz, kiedy to nie ma najmniejszego znaczenia.


W porównaniu jednego z drugim i w odbiorze drugiego ma ;) To jednak nie Tanker z MGS2, choć robi dobre złudzenie
Ostatnio edytowano N paź 02, 11 23:36 przez Snake_VR5, łącznie edytowano 1 raz
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gillian » N paź 02, 11 23:35

Raiden napisał(a):A co do gry cieni i świateł, była inna. Pokład był węższy, a schody na wyższe poziomy były inne
Nieno. Ty nie robisz sobie jaj. W zaparte sypiesz absurdem na lewo i prawo.

Otóż oficjalnie odszczekuję. Ten kilkunasto-sekundowy fragment nijak nie przypominał Tankera z MGS2, bo:
a) nie było Specnaz
b) deszcz padał sobie słabiej
c) MGS to TPP, DX to FPP
d) pokład był węższy
e) schody zaś były inne
f) i przede wszystkim: była inna gra świateł i cieni
g) tekstury w DX są w wyższej rozdzielczości
h) Jensen ma na imię Adam, a Snake David
i) ten strażnik po lewej nosił inny numer buta



To jednak nie Tanker z MGS2, choć robi dobre złudzenie
No popatrz! A ja głupi myślałem, że Jensen wkradł się Snejowi do gry.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake_VR5 » N paź 02, 11 23:50

twilite kid napisał(a): W zaparte sypiesz absurdem na lewo i prawo.


Nie widzę tu absurdów, no chyba że niektóre usilne starania które mają za cel zrobienie z Deus EX: Human Revolution kolejnego MGS. No i to co wypuentowałeś sobie jako punkt ''i'' Natomiast punkty a, b,d,e, f są tylko zaiste stwierdzeniem faktu i obaleniem tego jak się okazuje złudzenia że to Tanker z MGS2. Rozumiem że obie serie są fenomenalne i wybitne, może z małymi wyjątkami jeśli chodzi o jakąś część. Jednak skoro jesteśmy przy punkcie''h'' wydaje mi się że właśnie zaczyna nam się tu zacierać różnica między jednym a drugim i dochodzimy do absurdu o którym już napisałem.
Ostatnio edytowano Pn paź 03, 11 00:00 przez Snake_VR5, łącznie edytowano 2 razy
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gillian » N paź 02, 11 23:59

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

na więcej nie mam siły... normalnie śmiech przez łzy
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake_VR5 » Pn paź 03, 11 00:03

Ale naprawdę twilite kid mogłeś sobie to darować...

Wracając jednak do wcześniejszej mojej wypowiedzi i tematu, w którym sporo już cukru przecież pod adresem Deus Ex: Human Revolution poszło (z czym się oczywiście absolutnie zgadzam bo gra jest tego warta). To jednak by nie było tak za słodko, o ile The Missing Link jest próbą wyciągnięcia z kieszeni graczy kolejnej kasy. Kasy którą jednak na ten dodatek jak i na sam Deus EX: Human Revolution warto wydać. O tyle ten krótki Gameplay pokazuje że albo ktoś tu się mocno inspirował MGS2, albo mocno zerznął co nieco. I to już mi się nie podoba, czyżby ludziom z Eidosa zbrakło już pomysłu na coś oryginalnego ? OK jednym ten statek przywróci miłe wspomnienia z MGS2, dla innych będzie tylko marnym złudzeniem i zerżnięciem niektórych pomysłów. Gdzie różnica pomiędzy głównymi postaciami i momentami obu gier zaczyna zanikać i właśnie o tym chciałem powiedzieć.
Ostatnio edytowano Pn paź 03, 11 00:11 przez Snake_VR5, łącznie edytowano 6 razy
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gillian » Pn paź 03, 11 00:04

Raiden napisał(a):Ale naprawdę twilite kid mogłeś sobie to darować...
Człowieku, Ty sobie mogłeś darować porównywanie metrażu pokładu i rodzaju oświetlenia.

Zresztą widzę że dalej nie czaisz, mi się już nie chce po prostu.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Snake_VR5 » Pn paź 03, 11 00:10

twilite kid napisał(a):Zresztą widzę że dalej nie czaisz, mi się już nie chce po prostu.


Być może, ale czego ci się nie chce ?

twilite kid napisał(a):Jensen ma na imię Adam, a Snake David


Adam Jensen niczym Solid Snake...czy może Solid Snake niczym Adam Jensen ?

Obrazek
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Simon » Pn paź 03, 11 13:42

Raiden, przestać wypisywać już bezedury bo jesteś w tym momencie po prostu śmieszny.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron