Moderator: GM
windomearl napisał(a):Mi się od dawna marzy (ale to raczej właśnie inne ip) futurystyczne GTA. Jakiś Cyberpunk lub coś takiego, klimaty żywcem wyjęte z Blade Runnera. RDR już jest, pora na coś nowego!
windomearl napisał(a):Mi się od dawna marzy (ale to raczej właśnie inne ip) futurystyczne GTA. Jakiś Cyberpunk lub coś takiego, klimaty żywcem wyjęte z Blade Runnera. RDR już jest, pora na coś nowego!
Gillian Seed napisał(a):To, co jest nowym standardem zweryfikuje branża i kierunek jaki obierze miesiące po premierze gry.
Ja stawiałbym na dynamiczne przełączanie między bohaterami w grach akcji.
Simon napisał(a):Gillian Seed napisał(a):To, co jest nowym standardem zweryfikuje branża i kierunek jaki obierze miesiące po premierze gry.
Ja stawiałbym na dynamiczne przełączanie między bohaterami w grach akcji.
To nie żadna nowość, było wieki temu u Cage'a w FAHRENHEIT.
Spoiler:
Simon napisał(a):Spoiler:Spoiler:
Simon napisał(a):A co do real-time to w Fahrenheicie też te zmiany były w real-time a nie wymuszone fabularnie bo nikt cie do nich nie przumuszał.
Zaś Cod to marny przykład bo tam po prostu gra się dwie kampanie zazwyczaj - SAS i Rangersi.
To, co jest nowym standardem zweryfikuje branża i kierunek jaki obierze miesiące po premierze gry.
Ja stawiałbym na dynamiczne przełączanie między bohaterami w grach akcji.
Poza tym mowie o grach akcji. Jesli chodzi o przygodowki to Broken Sword mial wczesniej wiele postaci.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość