przez Mr_Zombie » Cz cze 14, 07 14:36
A ja nie rozumiem.
Jak Microsoft może wydawać grę sprzed prawie 3 lat (Halo2 wyszło na Xa pod koniec 2004r) i wymagać od graczy, by żeby ją uruchomić, potrzebowali kompa, który może udźwignąć Vistę o_O. Przypuszczam, że poprawnie skonwertowane H2 miałoby mniejsze wymagania niż wymagania samej Visty (chodzi o wymagania, które umożliwiają poprawną pracę na tym systemie, a nie uruchomienie i gapienie się w pulpit, nie włączając żadnych efektów ani cięższych programów).
Nie mówiąc już o tym, że nawet, jeżeli dodadzą jakieś efekty DX10 only, to ta gra i tak będzie brzydsza niż większość obecnych fps'ów :/. Co zresztą mówili już ludzie, którzy ją testowali (na Gamespot chyba).
Dodatkowo, jako gra z serii "Games for Windows" gra ma umożliwiać grę na padzie od XO. A co za tym idzie, jeżeli ktoś będzie grał na padzie, będzie miał już zaimplementowanych kilka ułatwień (typu delikatne autocelowanie) by teoretycznie wyrównać szansę z tymi, którzy grają na myszy. I właśnie w w/w artykule autor narzekał, że to widać - czuć, kiedy ktoś gra na myszy, a kiedy na padzie.