Residenty

Moderator: GM

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » Śr sty 29, 14 02:00

Zależy co rozumiemy przez "gameplay", bo to słowo zawiera wiele innych. Na pewno zmiana ułożenia kamery wpływa na tajemniczość chociażby, ale nie wiem czy w RE faktycznie ma to takie znaczenie jak np w SH. Ogólnie nie zgodzę się póki co, że nowy gameplay musi zmieniać klimat. Nie musi, ale może jakoś narzuca pewne zmiany.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez Zancudo » Śr sty 29, 14 03:14

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 17:55 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » Śr sty 29, 14 03:52

Niedawno grałem sobie w Resident Evil 2 i po obejrzeniu tego czegoś nie czuję się jakoś szczególnie inaczej. Zmiana perspektywy niekoniecznie zmienia klimat. FPP a TPP to innego rodzaju gry, ale nie dlatego że oferują inne "spojrzenie". Ot to spojrzenie jakoby narzuca pewne schematy, ale niekoniecznie trzeba im ulegać i takich przykładów jest kilka.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez Pabian01 » Śr sty 29, 14 10:00

Panowie, jaka zmiana klimatu?
Jeśli nie odpowiada kamera z RE4 to będzie także z standardowa z RE2.
https://www.youtube.com/watch?v=A0cFokn ... height=480
Problem rozwiązany :)
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez DejaVu » N cze 29, 14 20:35

Trzy pierwsze Residenty były najlepsze, później seria zaczęła ewoluować w kierunku który przyznam szczerze niezbyt mi odpowiada. Ostatnimi czasy zagrałem w Resident Evil: Operation Racoon City, która była takiem powrotem ale jednocześnie historią opowiedzianą z nieco innej perspektyw. Cóż opinie o tej grze są różne, ale mi gra w co-opie sprawiła masę frajdy. Co dalej z serią ? Mam wrażenie że najlepsze lata ma już jednak za sobą...
Obrazek
Avatar użytkownika
DejaVu
Running Man
 
Posty: 66
Dołączył(a): Wt cze 10, 14 21:25
Lokalizacja: Zanzibar
Gram: Carmageddon: Reincarnation
Czytam: Uncanny X-Men: Second Genesis

Re: Residenty

Postprzez Solidny » Wt sie 05, 14 13:25

Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Residenty

Postprzez Zancudo » Wt sie 05, 14 13:58

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 19:07 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Wt sie 05, 14 14:26

No i fajnie, jestem za. Na GCN nie byłem w stanie grać, taka wersja HD z uwspółcześnionym sterowaniem może prędzej siądzie.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez Gac666 » Wt sie 05, 14 16:41

No ja tez chętnie łyknę remaster na PC :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Residenty

Postprzez uci » Wt sie 05, 14 18:08

sterowanie z RE6 + RE1 to było by super, byle tylko znów nie robili z tego uncharted
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Wt sie 05, 14 19:04

E nie... to ma być raczej po prostu upscalowany do HD REmake z gacka pewnie z opcją sterowania relatywnie do kamery, a nie do postaci.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez Gac666 » Wt sie 05, 14 19:10

W wywiadzie powiedzieli, że nie będą zmieniać tempa gry, więc sterowanie pozostaje.

https://www.youtube.com/watch?v=2CpX9vkXsk0
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Odp: Residenty

Postprzez SALADYN » Wt sie 05, 14 21:12

Gillian napisał(a):No i fajnie, jestem za. Na GCN nie byłem w stanie grać, taka wersja HD z uwspółcześnionym sterowaniem może prędzej siądzie.

Mnie również ten RE ominął więc łykam bez popity.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » Wt sie 05, 14 21:43

Ja chętnie przejdę jeszcze raz, tym razem wbijając platynkę. Przydałoby się jescze Zero, ale i to bardzo git jak na razie.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez uci » Śr sie 06, 14 06:38

a to taki resident :P

w pracy nie miałem możliwości sprawdzić linku i myślałem że robią prawdziwy reboot.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez macio2000 » Śr sie 06, 14 23:22

uci napisał(a):sterowanie z RE6 + RE1 to było by super, byle tylko znów nie robili z tego uncharted

To całe niewygodne sterowanie w starszych RE i MGS to jest po dłuszym namyśle...całkiem dobrze zrobione.No bo popatrz sterowanie w MGS zmuszało nas do skradania gdyż nie było przystosowane do zadymy,w RE było dzięki temu poczucie strachu także dzięki statycznej kamerze.No bo czy dałbyś do Call of duty klawiszologie typu:strzał kwadrat,celowanie L1 i brak poruszania sie podczas strzelania? :tard:
MGSV Masterpiece#€=€÷€!(*(*××€*_''&=\
Avatar użytkownika
macio2000
Running Man
 
Posty: 63
Dołączył(a): Śr lip 30, 14 17:51
Lokalizacja: Tselinorysk
Gram: WSZYSTKIE MGSy
Czytam: Książki to zuo

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Cz sie 07, 14 08:28

Nie chodzi o to. Chodzi o to ze w RE steruje sie postacia jak czolgiem. Przod na padzie to przod postaci.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Śr lut 11, 15 17:59

Ponoć remaster rimejka bije rekordy popularności i sprzedażowe, capcom pewnie sobie pluje w brodę że dał się swego czasu namówić na ekskluzywność dla nintendo. Anyway remaster RE:Zero mamy jak w banku.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez uci » Śr lut 11, 15 19:02

pewnie jeszcze zabiorą się za zrobienie i zremasterowanie RE2 i 3 :P
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Solidny » Śr lut 11, 15 19:53

SALADYN napisał(a):Ponoć remaster rimejka bije rekordy popularności i sprzedażowe, capcom pewnie sobie pluje w brodę że dał się swego czasu namówić na ekskluzywność dla nintendo. Anyway remaster RE:Zero mamy jak w banku.

Rekord sprzedaży na PSN. Pamiętam jak swego czasu pobiło go Journey i musieli zamknąć studio. Ten remaster był łatwy, w przypadku RE 2 i 3 musieliby wyożyć znacznie więcej kasy, bo to już pełny remake. Zero za to brzmi sensownie, chociaż nie wiem jakie swego czasu było (czytaj: mogłoby być, oczami Capcom) na niego parcie w porównaniu z "jedynką".
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Śr lut 11, 15 21:52

Remake dwójki już praktycznie mamy tyle że fanowski i raczej bez szans na jakiekolwiek wydanie. Powstał praktycznie bez środków i zespołu więc to nie kwestia finansowa a raczej bilans zysków i strat. Teraz można mieć nadzieję że coś może jeszcze się w sprawie ruszy.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez uci » Śr lut 11, 15 23:07

a nie mieli robić na gacka rimejku RE2 bo chyba kiedyś nawet zwiastun widziałem
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Śr lut 11, 15 23:34

Nope, coś tam chcieli robić ale skończyło się na konwersji.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez SaladinAI » Pt lip 31, 15 17:31

A teraz zrobią dwójkę. Robi się coraz ciekawej

http://gematsu.com/2015/07/resident-evi ... pcom-today
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Pt lip 31, 15 17:53

Byłoby super, oby tylko nie skończyło się na jakimś poprawieniu tekstur i modeli 3D. Jak remake to pełną gębą z klasycznym gameplayem.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Faja » Pt lip 31, 15 18:02

Tylko nie z tym dretwym gejplejem gdzie sie nie da strzelac i isc rownoczesnie
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Pt lip 31, 15 18:30

Ta ta, jak w RE6 dali taką możliwość to nagle nikt tego nie chciał.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez ArecaS » Pt lip 31, 15 18:49

Niech nowe części robią jak chcą. Remaki klasyków muszą mieć klasyczny gameplay. Inaczej te gry po prostu nie działają. A swoją drogą to jestem na tak, bo dwójka to mój najulubieńszy RE. C:
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Residenty

Postprzez Faja » Pt lip 31, 15 18:54

Mam nadzieje, ze zrobia po nowemu. Zupelnie jak z systemem walki w remaku FF7, ktory bedzie napisany kompletnie os nowa
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez uci » Pt lip 31, 15 19:05

chyba jednak pójdzie w stronę rimejku RE1, skoro taki się sprzedał to po co go zmieniać na wzór RE6 czy RE:R
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron