Residenty

Moderator: GM

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » N mar 24, 13 12:36

Jeżeli zombiak wyskakujący z szafy i robiący boo lub zwłoki podnoszące się na nogi gdy podejdziesz uznajesz za wyznacznik horroru kalwa to te wymagania masz bardzo niskie, zwłaszcza że pierwsze residenty były grami nawiązującymi do klasyki kina klasy B a te często bardziej były komediami i straszyły pięcioletnie dzieci.

kALWa888 napisał(a):(W RE na pewno nie, no bo przecież kiedyś były inne klimaty a teraz są inne. Ale polubmy to, nie żyjmy przeszłością -.-)

Nie chwytaj mnie chłopie za słówka bo niczego ci nie karze lubić tylko zwrócić uwagę na to że nowe residenty nie mogą być porównywane pod kątem zamierzchłego dorobku serii i pod tym względem ocenianie, idziesz w chłopie zaparte bo nowe jest be a stare było lepsze jak jakiś emeryt komentujący wieczorne wiadomości.

Recoil napisał(a):I właśnie dlatego nowe Resy są dobrymi grami (no, niektóre), ale słabymi Resami.


O właśnie słabymi w twoim odczuciu ale jednak Resami, mimo wszystko spora grupa fanów uważa że marka została przyszyta do jakiejś innej serii gier a taki przypadek spotkał naprawdę tylko Operacje Raccon City
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Gillian » N mar 24, 13 12:40

Ale drama :>.

Popieram po części obie strony, bo dla mnie nowe Resy są grywalniejsze niż stare i myślę, że dobre gry z tego eksperymentu wyszły, ale z drugiej strony przecież dałoby się uwspółcześnić gameplay starych RE tak, żeby zachował stary charakter, ale przy okazji nie był archaiczny. Inna sprawa, czy wyszłaby z tego tak dobra gra jak RE4.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » N mar 24, 13 12:56

twilite kid napisał(a):Ale drama :>.

Popieram po części obie strony, bo dla mnie nowe Resy są grywalniejsze niż stare i myślę, że dobre gry z tego eksperymentu wyszły, ale z drugiej strony przecież dałoby się uwspółcześnić gameplay starych RE tak, żeby zachował stary charakter, ale przy okazji nie był archaiczny. Inna sprawa, czy wyszłaby z tego tak dobra gra jak RE4.

Otóż to.

SALADYN napisał(a):Jeżeli zombiak wyskakujący z szafy i robiący boo lub zwłoki podnoszące się na nogi gdy podejdziesz uznajesz za wyznacznik horroru kalwa to te wymagania masz bardzo niskie, zwłaszcza że pierwsze residenty były grami nawiązującymi do klasyki kina klasy B a te często bardziej były komediami i straszyły pięcioletnie dzieci.

Nigdzie nie napisałem o wyskakiwaniu z szafy, bo sprawy typu "bu!" mnie nie łapią. Nie będę się powtarzać, pisałem o elementach horroru w poprzednich postach raczej dość dosadnie. Druga sprawa, że horror to nie tylko zastraszanie, ale również nastrój budzący emocje jak niepokój chociażby. Ogólnie GROZA. I w nowych RE nie ma czegoś nawet trochę podobnego. Jest jatka, adrenalinka itp, a niepokój czuję gdy myślę o tym co dalej będzie z serią RE.

A to, że stare RE nawiązują do filmów klasy B to ja doskonale wiem, ale bardzo lubię filmy od George A. Romero "Świt Żywych Trupów", "Blask Żywych Trupów" czy inny "Ogródek Zywych Trupów". No i te filmy jak i pierwsze RE są tym co dalej chciałbym oglądać i przegrywać w tematyce Zombie. Przykładowo Dead Rising też całkiem mi się spodobał.

SALADYN napisał(a):
kALWa888 napisał(a):(W RE na pewno nie, no bo przecież kiedyś były inne klimaty a teraz są inne. Ale polubmy to, nie żyjmy przeszłością -.-)

Nie chwytaj mnie chłopie za słówka bo niczego ci nie karze lubić tylko zwrócić uwagę na to że nowe residenty nie mogą być porównywane pod kątem zamierzchłego dorobku serii i pod tym względem ocenianie, idziesz w chłopie zaparte bo nowe jest be a stare było lepsze jak jakiś emeryt komentujący wieczorne wiadomości.

Po pierwsze to Ty zacząłeś jakieś określanie ludzi na podstawie tego co lubią i co sobie cenią - ja tylko normalnie wyrażałem swoje zdanie. Nagle zacząłeś coś tam biadolić że drażni. Panie. Teraz że emeryt? Wiadomości? Nie dramatyzuj, to niepokojące.

I nie mów mi żem ograniczony, że zmian nie lubię i tylko oldskul i wogle co nowe to fube.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » N mar 24, 13 13:25

kALWa888 napisał(a):Nigdzie nie napisałem o wyskakiwaniu z szafy, bo sprawy typu "bu!" mnie nie łapią. Nie będę się powtarzać, pisałem o elementach horroru w poprzednich postach raczej dość dosadnie. Druga sprawa, że horror to nie tylko zastraszanie, ale również nastrój budzący emocje jak niepokój chociażby. Ogólnie GROZA. I w nowych RE nie ma czegoś nawet trochę podobnego. Jest jatka, adrenalinka itp, a niepokój czuję gdy myślę o tym co dalej będzie z serią RE.


Tylko powiedz mi co takiego poza muzyką oczywiście budowało nastrój grozy i zastraszenia w starych residentach ?
Chodzące trupy, zombiaki w szafach i psy wskakujące przez okna, to samo masz w nowych odsłonach tyle że zmieniono mechanikę i o amunicje łatwiej, dlaczego więc te gry nie mogą być nazywane Residentami.

kALWa888 napisał(a):Po pierwsze to Ty zacząłeś jakieś określanie ludzi na podstawie tego co lubią i co sobie cenią - ja tylko normalnie wyrażałem swoje zdanie. Nagle zacząłeś coś tam biadolić że drażni. Panie. Teraz że emeryt? Wiadomości? Nie dramatyzuj, to niepokojące.

I nie mów mi żem ograniczony, że zmian nie lubię i tylko oldskul i wogle co nowe to fube.


A ja za to nie wyrażałem zdania tylko najeżdżam na ludzi, poza tym za bardzo czytasz między wierszami po czym myslisz że ktoś cie obraża.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » N mar 24, 13 17:38

SALADYN napisał(a):
kALWa888 napisał(a):Nigdzie nie napisałem o wyskakiwaniu z szafy, bo sprawy typu "bu!" mnie nie łapią. Nie będę się powtarzać, pisałem o elementach horroru w poprzednich postach raczej dość dosadnie. Druga sprawa, że horror to nie tylko zastraszanie, ale również nastrój budzący emocje jak niepokój chociażby. Ogólnie GROZA. I w nowych RE nie ma czegoś nawet trochę podobnego. Jest jatka, adrenalinka itp, a niepokój czuję gdy myślę o tym co dalej będzie z serią RE.


Tylko powiedz mi co takiego poza muzyką oczywiście budowało nastrój grozy i zastraszenia w starych residentach ?
Chodzące trupy, zombiaki w szafach i psy wskakujące przez okna, to samo masz w nowych odsłonach tyle że zmieniono mechanikę i o amunicje łatwiej, dlaczego więc te gry nie mogą być nazywane Residentami.

Własnie zmieniono nie tylko mechanikę i ilość amunicji. Znacznie wzrosła ilość...
(Dobra, kręcimy się w kółko. Nie wiem czy to co teraz napiszę doda coś do tematu. Mam wrażenie że się powtarzam :). Myslisz że moje negatywne nastawienie do RE6 bierze się jedynie z tego, że jest w najnowszej odsłonie dużo amunicji, że nowa odsłona to nowa odsłona i że next geny sucks?)
...zabijanych przeciwników - choć pewnie jest to wyjaśnione fabularnie - i tym samym ilość zbieranej amunicji by mieć czym ich zabijać. Jest w tym wszystkim za dużo zwykłej strzelaniny a prawie nic z gry grozy (czy horroru - jak tam zwał(ka)). Ciągle odnoszę się jedynie do RE5 (tą akurat przeszedłem dwukrotnie) i znajomości jedynie dema RE6. I podobnych cech, które wymieniałem wcześniej jako element pierwszych REsów, które czyniły te gry horrorkami (i nie są to leżące na ziemi zombie, biegające psy czy szafy pełne niespodzianek) jest w RE5 i demie RE6 jak na lekarstwo. Cały RE5 ma kilka momentów które byłbym w stanie nazwać horrorem, bo to że bossowie obrzydliwie wyglądają i strasznie krzyczą podczas mutacji nie znaczy jeszcze że to straszne. Nawet na przykładzie RE4, autentycznie bałem się tych dziwnych zombie, którym z ciała robiło się coś na wzór kolców, wrażenie potęgowały odgłosy jakie wydawały. Inny przykład, tym razem RE5 Gold ten mały epizodzik. Sama sceneria zasługuje już na miano horrowatej. Coś na wzór sal do tortur, laboratoriów w których diabeł wie co się działo i jakiego rodzaju eksperymenty przeprowadzali. W RE5 przez wiekszość czasu nie ma czegoś podobnego. Podobało mi się w wiosce, było tam tak dziko i cały ten rozkład i ten rodzaj zombie mnie po trochu przerażało.
Dużo by się rozpisywać. Sek w tym, że w RE5 jest za duzo zwykłej strzelaninki. Zaczęło się już w RE4 (nie licząc przeróznych trybów Mercenaries) ale tam jeszcze momentami czułem coś na wzór strachu i jakiejś paniki. W demo RE6 jedynym momentem gdzie się przestraszyłem to nagły jęk leżącego na podłodze zombie w kampanii Leona.

A, i odnośnie muzyki w RE1. Nie wyobrażam sobie żeby to co przygrywa nam podczas zwiedzania lokacji w klasycznym Resident Evil miało budować nastrój grozy. Po tym co uslyszałem w Silent Hill na PSa to co jest w RE raczej nie potęguję uczucia grozy. Choć kilka kawałków (może trzy) spełniających te kryteria by się znalazło. Nie powiedziałbym, że muzyka jest ważnym elementem budującym nastrój grozy w Resident Evil.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Pn mar 25, 13 00:47

Masz racje że zaczynamy się obaj powtarzać w swoich racjach, w każdym razie wiadomo co miałem na myśli pisząc że ludziska ogłupieli próbując nazywać kolejne residenty jakimiś innymi grami bo mimo wszystko to nadal są dobre gry.
Tak jeszcze jedna sprawa o której wspomniano wyżej a mianowicie możliwość restartu serii, oczywiście mogłoby by to wyjść RE na dobre i powstałe w ten sposób gry byłyby świetnymi tytułami jednak uważam że to trochę za wygodne rozwiązanie dla twórców rzucać wszystko co wypracowali i zaczynać od nowa z tym samym materiałem, Mortal Kombat to idealny przykład takiej gry. Wole już żeby powstał jakiś duchowy następca czerpiący garściami z poprzedniej serii ale tak naprawdę będący czymś zupełnie innym jak ostatnio Tomb Raider czy pierwotnie Yakuza.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Solidny » Pn mar 25, 13 00:52

SALADYN napisał(a):Masz racje że zaczynamy się obaj powtarzać w swoich racjach, w każdym razie wiadomo co miałem na myśli pisząc że ludziska ogłupieli próbując nazywać kolejne residenty jakimiś innymi grami bo mimo wszystko to nadal są dobre gry.
Tak jeszcze jedna sprawa o której wspomniano wyżej a mianowicie możliwość restartu serii, oczywiście mogłoby by to wyjść RE na dobre i powstałe w ten sposób gry byłyby świetnymi tytułami jednak uważam że to trochę za wygodne rozwiązanie dla twórców rzucać wszystko co wypracowali i zaczynać od nowa z tym samym materiałem, Mortal Kombat to idealny przykład takiej gry. Wole już żeby powstał jakiś duchowy następca czerpiący garściami z poprzedniej serii ale tak naprawdę będący czymś zupełnie innym jak ostatnio Tomb Raider czy pierwotnie Yakuza.

Po słabej sprzedaży DmC raczej nie będą się spieszyć z rebootem RE. Chociaż kto ich tam wie.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Cz mar 28, 13 19:25

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7jr6i-UtDv0#!

Pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone, wtrącenia lektora to istne mistrzostwo.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Recoil » Pt mar 29, 13 00:11

W jedynce rzeczywiście. Ale nie widzę nic złego w tekście z dwójki o odwołanym przyjęciu ;)
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: Residenty

Postprzez Gac666 » Pt mar 29, 13 11:54

Ja zaś z kumplem łoję Mercenaries w trybie zwykłym i No mercy. Zabawa jest przednia, tryb jest dużo lepszy niż w RE 5 :), a tam był już super. Głównie przez to, że jest więcej rodzajów przeciwników.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Residenty

Postprzez Recoil » Pt kwi 19, 13 22:26

Mam RE2 na z PSN. Chciałem wybrać sobie scenario, ale okazało się, że opcja "Zmień dysk" jest u mnie zacieniona (obok napis "Dysk 1" jest już normalny, biały), jako jedyna opcja zresztą, i nie mogę zmienić dysku. Klikanie w tę opcję nic nie daje. Myślałem, że jak przejdę scenario A (narzucone z góry jako Leon) to wgrywając zapis Claire B będę mógł zmienić dysk, ale niestety nic z tego. Jakieś pomysły co to może być, jak to naprawić? Może coś źle robię? Na bank zawartość gry jest pełna. Opcje pokazują ponad 700 mega danych, gdzie w przypadku RE1 i RE3 jest to koło 300 mega.
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: Residenty

Postprzez uci » Pt kwi 19, 13 23:16

ale zacieniona z poziomu gry czy z poziomu XMB nie możesz zmienić dysku?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Recoil » Pt kwi 19, 13 23:43

Z poziomu gry. Z poziomu XMB nie ma w ogóle opcji wyboru dysku. Ale już rozwiazalem problem. W menu należy wybrać "zresetuj grę" a następnie gra uprzedza, który dysk resetuje i z którego ma startować ponownie.
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: Residenty

Postprzez Szada Farkas » So kwi 27, 13 19:46

Obecnie nie wiem czy ta częściowo zła opinia RE6 jest wynikiem normalnych graczy czy zgorzkniałych "fanów" serii, którzy nie są w stanie zaakceptować zmian w gameplayu i ewolucji danej marki (podobnie jak w przypadku Hirołsów i innych długich serii gier ). Początek kampanii Leona mnie bardzo pozytywnie zaskoczył - Tall Oaks ma świetny klimat, straszaki działają (ten pies z kluczem na cmentarzu - naprawdę może wystraszyć).
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Residenty

Postprzez kALWa888 » So kwi 27, 13 21:29

Nie wiem, grałem w RE4 i bardzo mi się podobał. Gra przez większość czasu obcowania z nią sprawiała że czułem niepokój i może coś w rodzaju strachu. RE5 ma lepszy gameplay, ale nastrój gry to coś co nie zasługuje na miano "horror". Sądząc po demie RE6 - czyste Gears of War, trochę horroru w kampanii Leona, ale raczej typowe chwyty (zombie leżące na podłodze i chwytające za nogę) mające przestraszyć i wciąż zbyt dużo akcji (nie mówiąc o kampanii Chrisa i tego drugiego poza Leonem). Ale gra się świetnie, szczególnie w co-opie, tyle że z horrorem ma to niewiele wspólnego. A szkoda, bo taki Re4 jeszcze potrafił sprawić że czuliśmy iż mamy do czynienia z grą która ma straszyć. Re5 tego nie ma ani trochę, Re6 w bardzo małych ilościach.

Co do zatwardziałych fanów serii RE, mój kumpel który należy do tego grona wychwala grę pod niebiosa twierdząc że wszystko ma iść do przodu. Tylko czy robienie ze wszystkich gier tego samego jest pójściem naprzód? Nie sądzę.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: Residenty

Postprzez Gac666 » So kwi 27, 13 22:12

Ja ostatnio doszedłem do wniosku, że chyba uodporniłem się na horrory. Może to nie kwestia tego, że RE5/6 nie ma klimatu horroru tylko dlatego, że bardzo dobrze znamy mechanikę gry i niezależnie od tego czy mamy z kolejną częścią styczność po raz pierwszy to po prostu już na nas tak nie działa?

Jak grałem z moją dziewczyną w RE 6 to było wiele miejsc gdzie podskakiwała z przerażenia, gdzie te same momenty w ogóle mnie nie ruszały.

Był też taki moment w RE6 gdzie myślałem, że wyłączę grę, bo dostałem ataku paniki (trauma z dzieciństwa w scenie przygniatającego sufitu w kampanii chrisa).

Trzeba sobie jedno pytanie zadać czy rzecz, która nas raz wystraszyła, będzie straszyć ponownie? Sądzę, że nie.


Tak swoją drogą ukończyłem już RE 6 wszystkie kampanie i muszę powiedzieć tak:

Leon - fajny klimat, momentami można wyczuć horror, fajna walka z bossem na końcu.
Chris - świetna łupanina, dużo się dzieje, na plus jest to, że krzyś nie bije tym razem kamienia ;)
Sherry - grywalność spoko, fabularnie meh. Niektóre momenty to mega porażka, łapałem się nie raz za głowę, że tak sobie pofolgowali. Najsłabsza kampania ze wszystkich niestety. Choć scena w laboratorium jest fajna :), Ustanak też niczego sobie, szczególnie w scenie skradankowej.
Ada - Każdej kampanii po trochu, fajnie się wszystko zawiązuje, szkoda tylko że kampania jest solo z coopem na przymus (teleportujacy się Agent jest meh...), końcowy boss jest bomba :)

Jednakże nie jest aż tak różowo. W porównaniu do RE4 i 5 to gra ma problem z replayability. Owszem fajnie się pyka ponownie z nowymi brońmi, ale w 4 i 5tce można było sobie dobierać oręż dowolnie, a tu jesteśmy zmuszeni do używania tego co nam serwuje kampania. Trochę słabo, bo wystarczyłoby dać na New Game+ jakąś swobodę w wyborze jak to było w 5tce.
Okazuje się, że w kampanii Krzysia mamy tyle gnatów, że nie wiadomo do czego amunicję zbierać, co jest trochę słabe.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Residenty

Postprzez Szada Farkas » Wt kwi 30, 13 19:45

Ograna kampania Leona - kampania trochę zmieniała klimat, ale grało się mega przyjemnie (a przecież to jest najważniejsze w grach), myślałem, że ostatniego bossa nigdy nie pokonam i będzie mutował w nieskoczoność :D
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Residenty

Postprzez uci » Wt kwi 30, 13 20:36

a ten resident z 3dsa to serio jest takie dobry jak go wszędzie wychwalają?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Gac666 » Wt kwi 30, 13 20:48

Ponoć jest zajebisty. Ja go biorę na PC w ciemno, chorowałem już na 3dsa, a tak to już nie muszę :) (choć jak już 3dsa bede miał to pewnie go sobie kupię i tak na podróż).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Residenty

Postprzez uci » Śr maja 01, 13 00:34

właśnie próbuje jakoś się zorientować, bo ten RE wygląda jak 5tka, tylko po ciemku
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Residenty

Postprzez Szada Farkas » Pn maja 06, 13 19:15

Ostatecznie przeszedłem szóstkę. Znacznie lepiej by to wyszło, gdyby się skupili na jednym klimacie.
Spoiler:
Wszyscy jesteśmy demonami w okowach.
Avatar użytkownika
Szada Farkas
Olga Gurlkovich
 
Posty: 252
Dołączył(a): Wt sty 15, 13 00:08

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Pn maja 06, 13 19:25

Demo Revelations całkiem spoko, ale wiele tam nie pokazano. Sterowanie na jedną gałkę dobrze zrobione, nie klnąłem jak przy MGS3D. Circe pad w przypadku RE:R to opcja, a nie mus :).

Kupić kupię, ale jak sie uda za 5 dyszek, nie więcej.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez Zancudo » Wt maja 07, 13 21:29

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 17:18 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Residenty

Postprzez Pabian01 » Wt maja 07, 13 22:44

Możesz wymienić co było durnego w 4 ?
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez Zancudo » Wt maja 07, 13 23:12

Ostatnio edytowano So cze 27, 20 17:18 przez Zancudo, łącznie edytowano 1 raz
Zancudo
Jack the Ripper
 
Posty: 1209
Dołączył(a): Cz sty 03, 13 21:33

Re: Residenty

Postprzez Gillian » Wt maja 07, 13 23:12

Pabian napisał(a):Możesz wymienić co było durnego w 4 ?

Szybciej byłoby wymienić, co tam nie było durnego :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Residenty

Postprzez ArecaS » Śr maja 08, 13 00:31

Bądźmy szczerzy. Fabularnie to ta gra majstersztykiem nie była, ale taka konwencja - horror klasy B. Przynajmniej nie ciągnięto wątków ze starszych części jakoś chamsko, więc grało się pod tym względem bardzo dobrze. Durne to było Degeneration. ;) Aż boję się piątki pod tym względem.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Śr maja 08, 13 05:29

ArecaS napisał(a): Durne to było Degeneration. ;)


Jeszcze trochę i będę gryzł, niedopracowanie, to jedyne co można złego powiedzieć o warstwie fabularnej tego filmu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Residenty

Postprzez Pabian01 » Śr maja 08, 13 18:45

SAL a widziałeś już Damnation ?
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Residenty

Postprzez SALADYN » Cz maja 09, 13 07:17

Hektar czasu temu i tego filmu bronić nie mam zamiaru, niekonsekwentny, nielogiczny, z całą gamą głupich postaci i żenujących scen. Oglądać tylko na własna odpowiedzialność dla samej akcji.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron