Moderator: GM
Zapomniałem też dopisać, że w te część nigdy nie grałem.
Kamera była jak najbardziej statyczna z wyjątkiem kilku lokacji (np podczas ucieczki przed Stevem)
Przez te przeklęte sterowanie zawsze ciężko mi się wraca do Residentów.
nobodylikeyou napisał(a):Jesli ktos chce nieco sie zapoznac z cala dotychczasowa historia sagi polecam te retrospekcje:
http://www.gametrailers.com/player/46616.html
Otóż nie, podążała za graczem i nie była ustawiona w jednym miejscu. Można to zobaczyć na YT, choćby w korytarzu którym idzie Claire:
Ciekawe czy będą w nowej oprawie graficznej (jak na przykład REmake)Kazuun napisał(a):Pewnie niektórych zaciekawi...
SALADYN napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=C-wM83ZNJRw
Nowa gra z uniwersum i drugi już argument zachęcający mnie do zakupu Wii.
ArecaS napisał(a):Co nie zmienia faktu, że sama fabuła też potrafi nieźle wciągnąć.SALADYN napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=C-wM83ZNJRw
Nowa gra z uniwersum i drugi już argument zachęcający mnie do zakupu Wii.
Dwójeczka piękna była, ale czy to faktycznie odcinanie kuponów nie będzie. Niby historie Claire i Leona to niejako "druga ścieżka fabularna" obok przygód byłych S.T.A.R.S., ale można to było upchnąć w UC wszystko. Niemniej prezentuje się lepiej od tego tytułu. Swoją drogą, ciekawe czy mają zamiar wydać u nas REmake i RE0 w wersji na Wii... Nie wie ktoś?
Co nie znaczy, że nie mogą drugi raz zarobić na tym : ).SALADYN napisał(a):Na Wii bez problemu zagrasz w poprzednie Residenty z GC w końcu Wii jest w pełni kompatybilne z GC.
SALADYN napisał(a):Na Wii bez problemu zagrasz w poprzednie Residenty z GC w końcu Wii jest w pełni kompatybilne z GC.
In late 1994, Capcom Entertainment in the US was starting to ramp up marketing plans for the game that would eventually become known as Resident Evil in the US. Capcom Japan had let us know that the name of the game was going to be ‘Biohazard' in Japan, but I pointed out to the person who ran marketing at the time that it would be next to impossible for Capcom to register the name in the US.
As an example, I pointed out that a crappy DOS-based game had just come out in the US called ‘Biohazard' (not to mention the New York hardcore band of the same name) and that we'd never be able to secure the mark. As a result, the head of marketing held a company-wide contest to come up with a new name for the game.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość