Max Payne 3

Moderator: GM

Max Payne 3

Postprzez Half » Pn mar 23, 09 21:18

Glut napisał(a):Bo gdyby nie istniały wersje pirackie, ludzie nie kupowaliby oryginałów.
Avatar użytkownika
Half
Achievementor
 
Posty: 146
Dołączył(a): N cze 08, 08 01:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Gac666xx » Pn mar 23, 09 21:20

Yaaaaaaaaaaay.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez ColonelAI » Pn mar 23, 09 21:35

Bullet time już w grach jest normalką, ale niech Max pokaże, że inni w tej dziedzinie są ciency jak barszcz. Oczekuje dobrego klimatu. Payne wygląda na nieźle zmęczonego.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez uci » Pn mar 23, 09 22:36

tylko czemu pierwsza rzecz to mi się sojarzył z Niko z GTA4? - ale brodka jest niezła - poczekajmy na trailer

IW się ucieszy:P
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SincoderFX » Wt mar 24, 09 02:46

Ale zaraz, zaraz... nie ma znaczka "PC"?

Tutaj np. jest: http://www.rockstargames.com/maxpayne/index2.html

Martwi mnie to trochę, bo ok, mam PS3, ale jedynka i dwójka na PS2 były tragiczne w stosunku do pecetowej wersji. Na pewno w to na konsoli grał nie będę, oooj NIE.
SincoderFX
Pyro Bison
 
Posty: 138
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 00:36

Postprzez Gillian » Wt mar 24, 09 02:50

SincoderFX napisał(a):Martwi mnie to trochę, bo ok, mam PS3, ale jedynka i dwójka na PS2 były tragiczne w stosunku do pecetowej wersji. Na pewno w to na konsoli grał nie będę, oooj NIE.
Ale za to nawet nie bierze się Remedy tylko kanadyjski oddział R* więc nawet nie ma czego porównywać...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » Wt mar 24, 09 06:14

racja...stad te podobieństwo do nicka i ten art a'la GTA, R*...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666xx » Wt mar 24, 09 10:56

Będzie na PC, bo zostało zapowiedziane na PC w jednej z tych stron.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez SincoderFX » Wt mar 24, 09 12:47

Jedynkę na PC przeszedłem 9 razy, w tym na najtrudniejszym, dwójkę 3 razy, też na najtrudniejszym. Później wpadła mi w ręce jedynka na PS2... Postanowiłem i w ten "sposób" ją zaliczyć. Grafika, ok, w sumie taka sama. Grywalność po wersji PC... - uhh, pad. Ilość klatek na sekundę... - no ok, też w to grałem kiedyś na wolnym kompie. Ale okrojone lewele? What the fuck? Nieznacznie, bo nieznacznie, no ale jednak.
SincoderFX
Pyro Bison
 
Posty: 138
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 00:36

Postprzez Sylvan Wielki » Wt mar 24, 09 13:59

Pierwszy Max Payne, to jedna z moich ulubionych pozycji na PC. Jeden, ogromny zachwyt. Kontynuacja cierpiała na to co później dosięgło i Devil May Cry 2 , czyli niby sequel niezwykle gorącej gry, który to jednak aż tak nie grzał. Choć oczywiście i MP 2 był (bardzo) dobry. Trudno prorokować, ale osobiście, życzę jak najlepiej części trzeciej. I mniemam, iż pozostanie typową grą akcji Max Payne trzeci, bez zbytniego przekombinowania i dobrze jakby grafika robiła wrażenie jak przed laty.
Obrazek
Avatar użytkownika
Sylvan Wielki
Mniejsza połówka "Myth busted"
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 22:13

Postprzez Operator » Wt mar 24, 09 16:15

Max z brodą?! To nie będzie to samo co wcześniej, szkoda...
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez Gillian » Wt mar 24, 09 16:34

Operator napisał(a):Max z brodą?! To nie będzie to samo co wcześniej, szkoda...
No tak. Bez brody by wymiatał. Z brodą gra bedzie cianka.

-.-'
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Gac666xx » Wt mar 24, 09 16:34

Kto stawia na to, że będzie system cover jak w GoW XD? W sumie byłoby to ciekawe rozwiązanie przydatne dla tej gry.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez SaladinAI » Wt mar 24, 09 18:31

On mi bardziej przypomina tego pana:

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Uzion » Wt mar 24, 09 18:38

Sam Fisher, huh?
Avatar użytkownika
Uzion
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 19:04

Postprzez Kazuun » Wt mar 24, 09 19:00

Snake stary i siwy... może Maxiu tez taki będzie.

BTW, tez mieliście wrażenie, że Max z "dwójki" nie przypominał z twarzy Maxa z "jedynki" ? Jak by zupełnie inna postać (imo gorsza). Jedynke uwielbiałem, a dwójka mnie strasznie zmęczyła.
Mr Oogie Boogie says there's trouble close at hand
You better pay attention now, cause I'm the Boogie Man
And if you aren't shakin' there's something very wrong
Cause this may be the last time you hear the Boogie song
Avatar użytkownika
Kazuun
The End
 
Posty: 528
Dołączył(a): N cze 25, 06 23:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez ColonelAI » Wt mar 24, 09 19:09

Gac666 napisał(a):Kto stawia na to, że będzie system cover jak w GoW XD? W sumie byłoby to ciekawe rozwiązanie przydatne dla tej gry.


Ja stawiam. Jak pierwszy raz zobaczyłem info o Maxie 3 to pomyślałem o systemie osłon. Pasowałoby jak najbardziej. Grając w GoWa nie uświadczyłem cover systemu, w slasherze nie jest on potrzebny. ;)
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Bizon » Wt mar 24, 09 19:42

Kazuun napisał(a):tez mieliście wrażenie, że Max z "dwójki" nie przypominał z twarzy Maxa z "jedynki" ? Jak by zupełnie inna postać (imo gorsza). Jedynke uwielbiałem, a dwójka mnie strasznie zmęczyła.

Bo to zupełnie inny aktor?
Przy MP1 budżet nie pozwalał na wynajęcie aktorów, dlatego "komiksowe" postacie były odgrywane przez członków studia Remedy (w przypadku Maxa był to scenarzysta gry, Sam Lake). W MP2 znalazła się kasa na aktorów i twarz mu się BARDZO zmieniła :).
Ja po dłuższym zagraniu nawet się przyzwyczaiłem do nowego wyglądu, ale Payne już chyba zawsze będzie mi się kojarzył z krzywym uśmiechem Lake'a :).
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez ColonelAI » Wt mar 24, 09 20:17

Teraz przy zaawansowanej technologii mocap mogliby spokojnie zeskanować twarz pana Lake'a i przenieść do cyfrowego świata.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Blady » Wt mar 24, 09 20:27

Mam tylko nadzieję, że Max nie będzie jeździł po Detroit odbierając telefony od kuzyna i jedząc hamburgery.

Co do cover system- DOŚĆ. Gdzie czasy, kiedy szło się środkiem i było gwiazdą kina akcji? MP2 dał to poczucie posiadanie przewagi nad przeciwnikami, wolę, aby o sukcesie decydowała szybkość reakcji, a nie to, czy mogę kamerą "podglądać" przeciwników.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Bizon » Wt mar 24, 09 20:28

ColonelAI napisał(a):Teraz przy zaawansowanej technologii mocap mogliby spokojnie zeskanować twarz pana Lake'a i przenieść do cyfrowego świata.

Jak na razie z arta jasno wynika, że pod chwilową nieobecność Sama Fishera Rockstar zapożyczyło jego twarz do gry ;)
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez uci » Wt mar 24, 09 21:00

jak nic czuje że silnik bedziemy mieli z GTA4... ukrywanie za rogami, miejsca postrzałów u przeciwników, celoniwk znad ramienia... ale mam nadzieje że się mylę...
Dla mnie Max to seria (oczywiście Gameplay) gdzie biegliśmy przed siebie z pistoletami - umieraliśmy, a potem robiliśmy to samo w BT i udawało nam się przeżyć, ale nastawione na czystą akcję, bez skradania i wychylania się zza ścian
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Operator » Wt mar 24, 09 21:27

Szczerze mówiąc w drugiej części (gdy próbowałem ją przejść na hardzie) przydał by się cover, oraz kamera była znad ramienia, tylko trzeba było właściwie kamerą pomanipulować by to zobaczyć.
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez Gillian » Wt mar 24, 09 22:13

uci napisał(a):jak nic czuje że silnik bedziemy mieli z GTA4... ukrywanie za rogami, miejsca postrzałów u przeciwników, celoniwk znad ramienia... ale mam nadzieje że się mylę...
Nie martw się. Silnik, na którym pracuje gra nie ma żadnego wpływu na gameplay (patrz Renderware na którym powstawały Burnouty i BLACK). To jeden z mitów. Celownik soboe możesz ustawic jak chcesz, ukrywac się możesz też jak chcesz - silnik nie ma na to wpływu.

ColonelAI napisał(a):Teraz przy zaawansowanej technologii mocap mogliby spokojnie zeskanować twarz pana Lake'a i przenieść do cyfrowego świata.
Skanowanie 3D twarzy nie ma nic wspólnego z mocap.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Blady » Wt mar 24, 09 22:25

Ale po co komu jakiś fiński developer, skoro stać ich na jakąś gwiazdę kina, albo chociaż profesjonalnego modela?

To może od razu chcielibyście Haytera w wersji kinowej MGS? HAHAHA <--- sarkazm
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez ColonelAI » Wt mar 24, 09 22:45

Jakoś się ta technologia nazywała tylko nie pamiętam jak. Faktycznie mocap to od animacji postaci.

Co do Maksia mam nadzieję, że nie zmienią charakteru oprawy dźwiękowej. Ta ze wcześniejszych odsłon dawała radę jak nic.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez uci » Śr mar 25, 09 13:02

no ale skoro już mamy silnik który się sprawdził to po co go zmieniać, wystarczy zmienić skórkę na Nico i mamy Maxa - wywalamy auta, kradzieże i randki i dostaniemy maxa P. 3? - tego się boje - że to będzie GTA bez samochodów jeżeli chodzi o gameplay.
Oczywiście nic nie mam do GTA4, ale to nie pasuje do Maxa...

Mam nadzieje że trailery rozwieją moje obawy
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gac666xx » Śr mar 25, 09 13:11

No nie przesadzajmy już. Popatrz na silnik GTA 3 i popatrz na Manhunt. Ten sam engine, co prawda widać podobieństwa, ale zupełnie inna rozgrywka.

MP i MP3 na pewno nie będą się dużo różnić.

Ludzie nie mylmy tu pojęć. Silnik graficzny służy do generowania grafiki, nie rządzą się nim prawa typu, że tylko w tym silniku da się kucać. Wszystkie aspekty grywalne są pisane poprzez skrypty i są one doszywane do silnika. Ale jedno od drugiego jest niezależne.
What the frag ya lookin' at huh?
Gac666xx
Big Boss
 
Posty: 3036
Dołączył(a): So cze 09, 07 13:34

Postprzez Gillian » Śr mar 25, 09 13:57

Uci, nie rozumiesz za co odpowiada silnik gry (nieważne czy graficzny czy fizyczny czy jakikolwiek). To taka biblioteka. Robisz co chcesz przy uzyciu napisanych wcześniej narzędzi. A co zrobisz zależy od Ciebie i od tego, na co technicznie pozwala silnik. Mówisz o napisanym szkielecie gry (w tym przypadku GTA IV) i jego modyfikacjach (na rzecz MP3).

Ale tak czy inaczej za Maxa bierze sie grupa z Vancouver a nie z Edynburga. Tylko jak się tak nad tym dłużej zastanowic to Twoje obawy uci mogą być uzasadnione. R* Vancouver zrobili Bully - czyli swoiste GTA w szkole. Teraz może być niestety podobnie...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8740
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Kazuun » Śr mar 25, 09 14:21

twilite kid, tak... ale niekoniecznie. Zarówno GTA jak i Max Payne to serie, które jak by nie patrzeć mają już swój dorobek i rządzą się swoimi prawami. Bully było grą nową, więc mogli ją zrobić na wzór GTA. Samemu nie grałem ale z tego co pamiętam to gra zebrała raczej pozytywne oceny i całość się sprawdziła. Osobiście bym się tak bardzo nie przejmował tym, zę naleciałości z GTA "zdominują" Maxa.... no ale pożyjemy, zobaczymy...
Mr Oogie Boogie says there's trouble close at hand
You better pay attention now, cause I'm the Boogie Man
And if you aren't shakin' there's something very wrong
Cause this may be the last time you hear the Boogie song
Avatar użytkownika
Kazuun
The End
 
Posty: 528
Dołączył(a): N cze 25, 06 23:59
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron