Final Fantasy

Moderator: GM

Final Fantasy

Postprzez ArecaS » So mar 28, 09 09:21

Zakładam, żeby już dłużej nie zaśmiecać tematu o zaliczonych tytułach.

Wracając do Dwunastki.
Saladin01 napisał(a):Nowy system jest kapitalny. Brak turowych potyczek choć to wciąż nie jest action rpg. Na pewno system jest bardziej dynamiczny i poniekąd stawia na refleks.

W starym dobrym ATB mieliśmy kapitalne animacje ataków i wszystko toczyło się szybko. Refleks też się liczył, bo ATB to nie tury - ociągasz się z atakiem i obrywasz więcej - proste. A co mamy w FF12? Paski ładują się zdecydowanie wolniej, a animacje siłą rzeczy zostały uproszczone. Nawet Mistom brakuje tej mocy, którą kiedyś miały Limity w Dzisiątce czy Siódemce.

SincoderFX napisał(a):FF XII bardziej przypomina mi MMORPG i myślę, że gra świetnie sprawdziłaby się właśnie w takiej roli. Kocham Finale, jednak tę odsłonę serii przechodziłem chyba z pół roku - na siłę.

Święte słowa. W końcu jeżeli mnie pamięć nie myli, system się z FF11 wywodził. I to widać - mnóstwo mobów, w oczy rzuca się ich mała różnorodność (nie mówię, że w starych tego nie było, ale tu to bardziej widać) i niesamowicie wydłużony czas pakowania postaci. Jeżeli straciłeś pół życia w WoWie, to FF12 na bank się spodoba, ale jak ktoś MMO nie lubi, to gra nuży...

Przyznam bez bicia, że od Dwunastki po stokroć wolę Dziesiątkę. Jest bardziej liniowa, ale fabuła dynamicznie się rozwija, jest ciekawa i klimat potrafi człowieka zabić w niektórych lokacjach (vide Macalania Woods). Po 4 godzinach one może się faktycznie nudna wydawać, ale potem jest zdecydowanie lepiej (potem = po ok. 7-8h).

Ja natomiast zakupiłem Ósemkę, za którą nie przepadam aż tak jak za pozostałymi, ale to lubię. ;) Czeka w kolejce zaraz za FF7. Muszę przyznać, że chyba najłatwiejsza do zdobycia eFeFka z czasów PSXa, bo na Allegro jest jej od groma i to w cenach poniżej 100 zeta. Ja moją kupiłem za 62 zł razem z wysyłką (NTSC, Greatest Hits). Fakt, że CD 3 i 4 nawet skopiować się nie da (myślicie, że gram na oryginalnych kopiach? Szkoda tych płyt ;)), ale takie już moje szczęście. :P W każdym razie rada dla Twiltiego - jak lubisz FF8, to kupuj bez wahania, bo się naprawdę opłaca. ;)

A tak korzystając z okazji, to nie wie ktoś może skąd dostać FF9 za rozsądne pieniądze? Moja ulubiona część, ale niestety, najtrudniejsza do zdobycia. Myślałem z USA sprowadzić, ale przy obecnym kursie dolara się to mimo wszystko nie opłaca. :/
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » So mar 28, 09 09:51

czasem trafisz, ale z 9 najtrudniej chyba, sam mialem okazje grać we wszystkie fajnale do 10 (ktorej nie zdarzylem skonczyc) i nie wyobrażam sobie tego systemu z 12stki...nie turowego.

osobiście polecam pograć w starsze fajnale (1-2, 4,5,6) są na prawde świetne i nie wiele ustępują nowym
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gillian » So mar 28, 09 09:59

No wiesz, FF XII kupiłem za 30zł z wysyłką, FF X też jakoś do 40, więc w sumie za taką kasę mogę sobie pozwolić na "sprawdzenie" co to. VIII to już wydatek rzędu 70-80zł, więc wolałbym się zastanowić. A już w ogóle wolałbym dołożyć do setki i kupić Vagrant Story.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez ArecaS » So mar 28, 09 10:25

uci napisał(a):osobiście polecam pograć w starsze fajnale (1-2, 4,5,6) są na prawde świetne i nie wiele ustępują nowym

Niestety, wszystkie za wyjątkiem Szóstki mają tą wadę (choć to problem sprzętu niestety), że po pewnym czasie wszystko zaczyna się wydawać identyczne - miasta, pola walki, itp. Choć nie powiem - nadal je lubię, a do Piątki mam sentyment szczególny. Tą część polecam jeszcze za jedną rzecz - niesamowity Job System, który jest jednym z lepszych w serii.

twilite kid napisał(a):VIII to już wydatek rzędu 70-80zł, więc wolałbym się zastanowić. A już w ogóle wolałbym dołożyć do setki i kupić Vagrant Story.

Nie przesadzaj z tą ceną. Zerknij w zakończone aukcje na Allegro - łatwo dorwać coś tańszego. Nawet teraz jest jedna za 40 zł, acz bez opakowania. Akurat Ósemkę, w przeciwieństwie do Siódemki czy Dziewiątki (zwłaszcza Dziewiątki), kupisz w cenie porównywalnej z tymi z PS2.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Operator » So mar 28, 09 13:11

Szczerze mówiąc nigdy nie lubiłem systemu "job", bo zawszę wybierałem klasy, o których małych możliwościach dopiero później się dowiadywałem.
Za to taki "balans" w FFVI i FFVII (chodzi mi o to, że nie trzeba jakoś mocno "pakować" bohaterów) podobał mi się bardzo, ciekawe czy coś takiego będzie w FF XIII.
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez ArecaS » So mar 28, 09 13:20

Ale ja mówię o Jobie z Piątki, a nie Jedynki. W FF5 zawsze możesz zmienić klasę, łączyć skille dwóch innych - to daje ogromne pole do popisu.

A w FF7 takiego "balansu" jakoś nie uświadczyłem. Pograj lepiej w FF10 albo (jeszcze lepiej) w Chrono Cross, a zobaczysz jak powinien być rozwiązany problem nadmiernego pakowania.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Gillian » So mar 28, 09 13:39

No VIII pojawiały się tanio, ostatnio niestety widzę tylko za ok 60-80zł. Nawet jakieś za 30-40 kiedyś były, ale podobno częściowo uszkodzone. Dla mnie to jest kwestia wyczajenia okazji. Pewnie, kiedy pojawi się jakaś szybka tania aukcja to nie będę się mógł powstrzymać i kupię :p.

V czy VI sprawdziłbym chętnie ale na SNESie czy GBA. Zobaczymy, może się coś pojawi. Chociaż nie wiem jak z tymi FF na SNESa było, na wiki twierdzą, że ukazały się tylko w NTSC (podobnie jak Chrono Trigger :/), a ja mam palowską konsolę, więc chyba pozostają wersje na GBA czy PSX.


Edit:
Kuurde...
http://allegro.pl/item591309250_chrono_ ... _ntsc.html
http://allegro.pl/item591309246_final_f ... _ntsc.html
Do tego to:
http://allegro.pl/item588188214_konsola ... japan.html

Ale cóż z tego, po japońsku, nic nie zrozumiem... Aczkolwiek sam fakt posiadania...

Fak, na ebayu Triggery amerykańskie to wydatek rzędu kilkuset złotych. Japońskie tańsze, a - co ciekawe - jednak droższe niż ten na allegro. W sumie niezła okazja dla kolekcjonera. Widzę, że ta aukcja jest wystawiona po raz drugi, dziwne że nikt nie kupił jeszcze.
Ostatnio edytowano So mar 28, 09 13:56 przez Gillian, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Kazuun » So mar 28, 09 13:41

ArecaS napisał(a):Pograj lepiej w FF10 (...), a zobaczysz jak powinien być rozwiązany problem nadmiernego pakowania.

CO masz na myśli, bo nie do końca rozumiem..
Mr Oogie Boogie says there's trouble close at hand
You better pay attention now, cause I'm the Boogie Man
And if you aren't shakin' there's something very wrong
Cause this may be the last time you hear the Boogie song
Avatar użytkownika
Kazuun
The End
 
Posty: 528
Dołączył(a): N cze 25, 06 23:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pabian01 » Pn mar 30, 09 11:26

twilite kid napisał(a):Właśnie te losowe turowe walki były dla mnie udręka w poprzedniczkach, podobnie jak w X (przez co też chyba nigdy żadnego FF nie skończyłem)

Ale przeiciez, nikt nie kaze Ci walczyc ;] Wystarczy wyekwipowac odpowiedni przedmiot i juz nie mamy encounterow :) X - najlepszy Final dla mnie, kiedys wkoncu pokanam wszystkie darki :D. Polecam Ci powrocic do X jesli masz okazje. Tylko pamietajcie zeby nie zaczynac kilku Finali na raz ;>
Priority my butt
Avatar użytkownika
Pabian01
Jack the Ripper
 
Posty: 1654
Dołączył(a): Pn maja 07, 07 20:25
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez SaladinAI » Pn mar 30, 09 12:31

Wystarczy wyekwipowac odpowiedni przedmiot i juz nie mamy encounterow


Raczej na początku gry go nie dostaniesz, ale nie wiem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Kazuun » Pn mar 30, 09 13:47

Saladin01 napisał(a):Raczej na początku gry go nie dostaniesz

No nie, ale co to byłby za sens żeby zacząć grę, założyć item i przeć przed siebie? Pierwsza fabularna walka i nie mamy szans, bo nasze postacie są groźne jak dzieci z przedszkola :P
Finale to zawsze były walki i zbieranie expa.

Item dostawało się wtedy kiedy dopiero zaczynało się myśleć o tym, ze takie coś by się mogło przydać. Wg mnie idealnie.
Mr Oogie Boogie says there's trouble close at hand
You better pay attention now, cause I'm the Boogie Man
And if you aren't shakin' there's something very wrong
Cause this may be the last time you hear the Boogie song
Avatar użytkownika
Kazuun
The End
 
Posty: 528
Dołączył(a): N cze 25, 06 23:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez ArecaS » Pn mar 30, 09 15:35

Kazuun napisał(a):
ArecaS napisał(a):Pograj lepiej w FF10 (...), a zobaczysz jak powinien być rozwiązany problem nadmiernego pakowania.

CO masz na myśli, bo nie do końca rozumiem..

Dziesiątka była tak skonstruowana, że nie trzeba było mieć na bossów zbyt wysokich poziomów (wyjątek - bossowie dodatkowi). Na każdego był dość łatwy do znalezienia haczyk, a jak nie, to przynajmniej jakaś ciekawa strategia. Przykład: ostatnia walka z Jechtem, Rikku miksuje LV.4 Key Sphere i Farplane Wind, dostajemy skilla Lucky 9999s (czy jakoś tak), Tidus wali z Dash&Slice kilkanaście ciosów po 9999, a Rikku kończy sprawę używając Gemów (każdy to 6x9999 obrażeń), a leczy Yuna za pomocą Pray. Możemy w ten sposób zniszczyć gościa choćbyśmy z wszystkich walk uciekali. W innych częściach nie przypominam sobie aby tak wiele zależało od samej strategii.

Natomiast ja dorwałem już FF9 za normalne pieniądze. :D Teraz kiedy zaś wrócę do grania na PS2 będę miał co robić, bo samych Finali muszę 4 przejść (7,8,9,12). xP
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Gillian » Wt mar 31, 09 12:39

Dotarła dwunastka. Szybko włączyłem na pół godziny. O kurde! Początek robi wrażenie ; ). Jest ładnie, dynamicznie. Kiedy poszła pierwsza walka, poczułem sie jak w Vagrancie! Ogólnie klimat zapowiada sie tak, jak tego oczekiwałem. Design charakterystyczny, kojarzący sie z VS (choćby budynki, postaci, ich zbrojenie). No i sam początek może nasuwac skojarzenia z koncówką Mrocznego Widma - te pochody, późniejsze nadejście wojsk czy też dynamiczna walka powietrzna.

Ja tam jestem zauroczony po tych kilkudziesięciu minutach. Myślałem, że walka będzie bardziej zręcznościowa, że musimy się rzeczywiście sami tłuc, ale nie zapowiada sie tak źle (chyba że zmieni się to później). Muzyka na początku również wgniata w fotel.
A przede wszystkim co mi się podoba to animacja i "gra" wirtualnych aktorów. W FFX odrzuciła mnie też ta sztywna animacja, przyklejone oczy i brak mimiki - dla mnie było to nie do pomyślenia, że coś takiego może mieć miejsce w grze, która ukazuje sie po MGS2 oraz uchodzi za piekną i dopracowaną. Ja wiem, że to nie świadczy o jakości RPGa, ale wrażenie zrobiło fatalne - zwłaszcza że przerywników i dialogów sporo, a trzeba na tych drągali patrzec :/.

Czuję, że sobie sporo pogram, dopóki mnie czymś nie wkurzy. Może nawet XII będzie pierwszym Finalem, jakiego zdołam przejśc? Postaram się ; )

A Matsuno niech się bierze za Vagrant Story II.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Wt mar 31, 09 13:09

która ukazuje sie po MGS2 oraz uchodzi za piekną i dopracowaną.


Ta, tyle że sama gra rozmiarami masakruje MGS 2 na starcie, a pod względem cut-scenek, dziesiątka ma ich bilion razy więcej niż XII.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gillian » Wt mar 31, 09 13:45

Co nie znaczy, że nie można było stworzyć lepiej dopracowanych postaci chociażby z naszej drużyny. Przecież takie rzeczy jak wodzenie oczami za obiektem są drobnym szczegółem, który jest kroplą w porównaniu do całej animacji wyreżyserowanej sceny. Jeżeli postać jest w stanie odwrócic głowę w danym kierunku, to może też skupic wzrok na obiekcie, który "przyciąga" głowę. Nie trzeba od razu zaprzęgac do tego zaawansowanego mo-cap.

A animacja biegu bohatera? Czy Tidus musiał tak zamiatac tymi nogami? Przecież to było paskudne, tak chodziły postaci na wcześniejszych generacjach. Dodanie subtelnej animacji też nie byłoby w tym przypadku czyms pracochłonnym i na to nie ma wpływu to jak wielka jest gra.

Powtarzam - dla mnie takie detale nie świadczą o poziomie gry. Ja jedynie zwracam na nie uwagę i przyznaję, że psują mi odbiór. Kiedy z jednej strony widzę bogate piekne scenerie, a z drugiej pokraczne podstawowe animacje i oczy przyklejone do głowy jak w Tenchu na PSXa. Kurcze, to już we wspomnianym Vagrant Story na szaraku było to lepiej zrobione ; ).


Jeżeli juz przy Finalach jesteśmy, grałeś w Lost Odyssey?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Kazuun » Wt mar 31, 09 13:53

twilite kid, w którym momencie FF X brakowało Ci ruszania oczami? No lol. Postacie oglądasz zawsze w takiej odległości, że taki element byłby totalnie zbędny. Z całym szacunkiem ale przy okazji FF X ten argument wydaje mi się totalnie bezsensowny i głupi. Takie czepianie się na siłę, byle jakoś sobie usprawiedliwić powód nieprzypadnięcia gry do gustu.
Mr Oogie Boogie says there's trouble close at hand
You better pay attention now, cause I'm the Boogie Man
And if you aren't shakin' there's something very wrong
Cause this may be the last time you hear the Boogie song
Avatar użytkownika
Kazuun
The End
 
Posty: 528
Dołączył(a): N cze 25, 06 23:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez ColonelAI » Wt mar 31, 09 14:31

twilite kid napisał(a):Ja tam jestem zauroczony po tych kilkudziesięciu minutach.


Ja też byłem pod wrażeniem na początku. Fabuła jest dobrze przedstawiona, a i eksploracja świata fajnie się zapowiada. Po kilkudziesięciu godzinach ta magia gdzieś się ulatnia. Fabuły coraz mniej, coraz więcej łażenia i walki. Postaci okazują się być zgrają ludzi, którzy nie wiedzą co robią. Tylko jedna postać z naszej drużyny jest ciekawa. Reszta postaci epizodycznych bije naszą ekipę na głowę. Nie zrozumcie mnie źle, gra jest bardzo dobra, ale mogła być znacznie lepsza. Czuć niewykorzystany potencjał na jednego z najlepszych Fajnali w historii. Może tobie dalsze losy postaci przypadną do gustu.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Gillian » Wt mar 31, 09 14:58

Kazuun napisał(a):twilite kid, w którym momencie FF X brakowało Ci ruszania oczami?
W pierwszym momencie.

Kazuun napisał(a):Postacie oglądasz zawsze w takiej odległości, że taki element byłby totalnie zbędny.
Kiedy grasz na 14" telewizorku z odległości kilku metrów to może.

Kazuun napisał(a):Z całym szacunkiem ale przy okazji FF X ten argument wydaje mi się totalnie bezsensowny i głupi.
A czytasz mnie uważnie? Ja nie mówie, że to ma istotne znaczenie dla gry. Ma to wpływ na odbiór, mój odbiór. Ja zwrtacam uwage na takie rzeczy, jestem wzrokowcem. Beznadziejnie wygląda, kiedy dwie postaci rozmawiają ze sobą i patrzą sobie na brode, ucho czy w punkt za rozmówcą. Tylko czym to tłumaczyć? Lenistwem, przyzwyczajeniami twórców czy ich nie przywiązywaniem uwagi do takich detali.

Kazuun napisał(a):Takie czepianie się na siłę, byle jakoś sobie usprawiedliwić powód nieprzypadnięcia gry do gustu.
Lol. Mogłeś sobie darować. Uwierz - nie masz do czynienia z dzieckiem, żebym miał takimi zabiegami usprawiedliwiać sobie pewne rzeczy.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez ColonelAI » Wt mar 31, 09 15:39

Ta co mnie najbardziej irytuje w FF, jeśli chodzi o stronę techniczną, to podział modeli postaci. Chodzi mi o te polepszone oraz te, z małą ilością polygonów. Na scenkach wygląda to tragicznie. Yuna np. w wersji lowpoly wygląda jakby spadła z 5 piętra.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez ArecaS » Wt mar 31, 09 15:47

http://www.unseen64.net/2008/04/19/fina ... y-10-beta/

Z dedykacją dla Twilitego. Polecam oblookać filmik. ;)

IMHO FFX jest i tak rewelacyjnie wykonana jak na PS2. Jakichś fajerwerków to tam nie ma, ale kurde - grę robili 3 lata, wstawek jest tam od groma (sporo więcej niż te minimum, które trzeba zobaczyć), świat olbrzymi. MGS2 jest, że tak to ujmę, miniaturką gry (13h grania za pierwszym razem przy 50h w FF10), a do tego prawdziwych wstawek jest mało i dowalili dialogów przez Codec. Widać, że nawet w tak małej grze nie mogli wszystkich wstawek w ten sposób zrobić z powodu ograniczeń technicznych. Ja będę za FF10 stał murem, bo ma wspaniały klimat, fabułę i system, a to się liczy.

Natomiast co do Dwunastki, to wszyscy cieszymy się, że przypomina VS, ale to dlaczego nie zrobili VS2, a dali temu tytuł FF12? Przyznam, że od Final Fantasy oczekuję czegoś zupełnie innego. To po prostu dwa inne światy. No i jakim prawem gra, która należy do jednej z najznamienitszych serii RPG na świecie zrzyna bezczelnie fabułę ze Star Warsów...
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » Wt mar 31, 09 17:54

ale fajnale od zawsze zrznały od star warsow...

ja osobiście znów czekam na tego DMCfantasy XIII - znaczy final fantasy 13, po pauzie jaka był brak PS2 i FFX/X2/XII gra mnie zamuruje na dobre i na długo
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez box » Wt mar 31, 09 17:57

So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 476
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi

Postprzez Gillian » Wt mar 31, 09 18:28

Ja napisał(a):No VIII pojawiały się tanio, ostatnio niestety widzę tylko za ok 60-80zł. Nawet jakieś za 30-40 kiedyś były, ale podobno częściowo uszkodzone. Dla mnie to jest kwestia wyczajenia okazji. Pewnie, kiedy pojawi się jakaś szybka tania aukcja to nie będę się mógł powstrzymać i kupię :p.

FAK FAK FAK FAK! Ja to zawsze wykrakam :/

http://www.allegro.pl/item599857072_fin ... aszam.html

Już moje... przynajmniej w teorii.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » Wt mar 31, 09 18:33

myśle że lepiej poczekać na 2 kwartał 2009 i kupić za normalne pieniądze
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez box » Wt mar 31, 09 20:29

zastanawiam się nad kupnem http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp ... 9208600820

[ Dodano: Wto Mar 31, 09 20:36 ]
i jeszcze tego http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp ... 5267959624
So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 476
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi

Postprzez ArecaS » Wt mar 31, 09 20:38

uci napisał(a):ale fajnale od zawsze zrznały od star warsow...

Ale to zawsze były delikatne aluzje (np. Wedge i Biggs), a tu mamy kompletnie skopiowany główny wątek fabularny.

[ Dodano: Wto Mar 31, 09 20:41 ]
box napisał(a):zastanawiam się nad kupnem http://www.bestbuy.com/si...d=1149208600820

[ Dodano: Wto Mar 31, 09 20:36 ]
i jeszcze tego http://www.bestbuy.com/si...d=1185267959624

Versus XIII ukaże się dopiero po premierze zwykłej XIII (2011? :P), więc nie ma się co śpieszyć, bo to wszystko co o nim wiadomo. Natomiast nie wiedziałem, że RE mają jakiś związek z Final Fantasy. :P
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Gillian » Wt mar 31, 09 20:47

box napisał(a):zastanawiam się nad kupnem http://www.bestbuy.com/si...d=1149208600820
W zrozumiałej wersji językowej dopiero za ponad rok w maju 2010...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » Wt mar 31, 09 21:01

to było oczywiste ze w końcu dojdzie do zrzynki z fabuły SW ;)

Box - ten FFvs.13 i tak by był na zimę, a na wiosne podobno ma być w europie
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez box » Wt mar 31, 09 21:04

I know ale może jeszcze wyjdzie PS4 i nowe FF
So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 476
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi

Postprzez SALADYN » Pn kwi 06, 09 09:12

Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Następna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron