Castlevania: Lords of Shadow

Moderator: GM

Postprzez Crusher » So cze 06, 09 20:32

Jak to będzie takie jakby połączenie patentów DMC z God of War, to może nawet będzie niezła gra. A co z fabułą? Nie grałem w żadną Castlevanie, więc ktoś mi może napisać o co ogólnie w tym chodzi?
Avatar użytkownika
Crusher
Vamp
 
Posty: 359
Dołączył(a): Pt maja 16, 08 14:24
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez SaladinAI » Cz cze 11, 09 19:33

Z głównej:

- gra jest skończona w 40 procentach
- by nadać serii nowy kierunek, przekazano serię europejskiemu zespołowi
- Kojima-san jest producentem wykonawczym gry, doradza przy tworzeniu gry choć nie wtrąca się do procesu bezpośrednio
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Cz paź 14, 10 08:53

Ledwo się gra ukazała a już ogłoszono że pracują nad druga częścią.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez box » Wt lis 23, 10 17:55

Widziałam dzisiaj już któryś raz z kolei jak bywam w sklepie z grami Castlevanie na ps2 używana nikt jej nie kupił od 3 miesięcy a cena nie jest jakaś bajeczna do 50zł
So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 476
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi

Postprzez Gillian » Wt lis 23, 10 19:15

Ale cóż z tego? Lords of Shadow to nie jest Castlevania na PS2
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez box » Śr lis 24, 10 14:24

myślałam że waszym zdaniem Castlevania to jakiś rarytas bo jak wklejacie linki z naprawdę nieźle pojechanymi cenami.
So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 476
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi

Postprzez Gillian » Śr lis 24, 10 15:32

Rarytas to Castlevania: Symphony of the Night na PSX.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Simon » Cz sty 06, 11 14:34

Mój kuzyn bardzo chwali tę Castlevanię...do tego stopnia, że uważa Gabriela i w ogóle cały tytuł za lepsze od Kratosa.
Nie wiem co mu się tak spodobało bo nie miałem jeszcze okazji zagrać, ale na pewno musi być grubo skoro tak zachwala.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez Gillian » Śr lis 02, 11 11:12

Btw tez słyszałem, że ta Castlevania gniecie GoWy. Jak się ogarnę z grami to biorę na pewno.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » Śr lis 02, 11 19:13

Jak dla mnie to tytuł jest konkurencją dla GoW3 - niestety do 1/2 nieco mu brakuje. Posiada bowiem wszystko to co wywalono z GoW 3 a było w poprzednikach.

Słabo tez trochę pod względem systemu walki, ale to moja skromna opinia, za to epilog miażdży
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Gillian » N kwi 22, 12 20:11

Jestem dopiero pod koniec II rozdziału, ale na razie słabawo. Systemu walki nie rozumiem. Grałem na normalu i dostawałem ciężkie baty. Nie wiem czy mi coś istotnego umknęło i nie wykorzystuję pewnych elementów gameplayu, ale coś jest nie tak... Na razie zszedłem na easy i od III rozdziału wrócę na normal. Może zbyt zmęczony siadałem do gry.

Klimat w I rozdziale był świetny. Muza jest niesamowita - 10/10 jak nic. Grafika bardzo ładna, ale mam wrażenie, że przez większość czasu ciągnie poniżej 20fps (gram na PS3, słyszałem że na X360 są większe dropy), czego nie widać, bo kamery są statyczne. Apropo kamery - jest beznadziejna. Nieraz nie widać połowy pola walki. Tragedia. Może to też jest czynnik, przez który gra mi się źle.

Ogólnie oprawa jest świetna, klimat też, ale gameplay mi nie pasuje. Choć ja nie jestem fanem tego gatunku, więc może w tym rzecz. Mam nadzieję, że im dalej, tym lepiej.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Coldman_9 » Pt wrz 07, 12 17:30

Grałem w Lords of Shadow i będąc w III rozdziale musiałem zrezygnować. Powód? Nietypowy - nie potrafiłem za nic zrobić poprawnie QTE z "kółkami w kółkach". Trzeba było obowiązkowo ujeżdżać wielkiego pająka, żeby popchnąć grę do przodu i pomimo wielkich chęci nie mogłem tego zrobić. Grałem na PS3, a tam R2/L2 nie pomagają. Ktoś jeszcze miał podobny kłopot?

P.S. Mimo to trochę żałuję, że nie wykazałem więcej cierpliwości, bo gra to zacna. Może kiedyś raz jeszcze ją kupię.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re:

Postprzez Solidny » Pt wrz 07, 12 17:50

uci napisał(a):Jak dla mnie to tytuł jest konkurencją dla GoW3 - niestety do 1/2 nieco mu brakuje. Posiada bowiem wszystko to co wywalono z GoW 3 a było w poprzednikach.

Czyli co, bo nie czuję czego tam zabrakło :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez uci » Pt wrz 07, 12 18:09

raczej chodziło mi o to że LoS podobnie jak GoW3 stracił to co mi się ogromnie podobało w GoW1/2 - większe tereny, eksplorację, bronie i system walki.
W LoS rzadko kiedy używałem rękawicy czy dodatkowych broni, podobnie jak w GoW3 gdzie wszystkie bronie prócz rękawic herkulesa są identyczne, ale i tak niepotrzebne przy ostrzach wygnania. Ogólnie w obu tytułach leci się przed siebie po wąskich ścieżkach i mashuje co popadnie.

Zobaczymy jak wyskoczy LoS2, liczę na dużą poprawę względem jedynki.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Solidny » Pt wrz 07, 12 22:59

Pożyczyłem LoS od kumpla, ale nie dał mi skończyć. Zabrał i sam potem nie grał ;p. W sumie ciekawe, ale właśnie przekombinowany ten system walki. Starałem się korzystać z różnych umiejętności, trzeba było wykorzystać co się dało, bo grałem na poziomie wyższym niż normalny (nie pamiętam jaka była skala poziomów). Czuć trochę taki previous-genowy klimat, sztywnota przypomina mi Onimushę. W pierwszym DMC ruchy, możliwości i interakcja z otoczeniem wydają się być płynniejsze. Te monologi między levelami szybko przestały być interesujące, stały się trochę obowiązkowymi wykładami na zasadzie "dobra panowie, loading - co piszemy?". Mimo wszystko czułem pewną degradację umysłu bohatera z każdą zwiedzoną lokacją, więc chyba spełniły swoją rolę :). Rzadko gra zawiera taką analizę uczuć bohatera. Swoją drogą, kto wyłapał motyw z MGS :D? Kiedy trzeba się wkraść do tego grubasa do kuchni, w tunelu przez chwilę słychać motyw główny pierwszego MGS - w momencie, kiedy kamera jest nad bohaterem ;).

A co do GoW3, mi się bardzo podobała eksploracja od Hadesu po Olimp :). Nie odczułem, by wolność była mniejsza niż w poprzednikach, ale każda część jest na tyle inna, że oczywiście można mieć swoje preferencje :). Broń niestety powtarzalna, ale ostrza Hadesa strasznie mi się podobały, przy drugim podejściu to była moja główna broń (zaraz po zdobyciu) :D. A system walki - można po ukończeniu nawet sobie przełączyć na ten z początku gry :). Fajny motyw.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Gillian » So wrz 08, 12 00:53

Ja w sumie po tym moim poscie powyzej puscilem gre dalej. Animacja tak rwala ze grac sie nie dalo, glowa mnie autentycznie bolala. Kamera zasysala na maksa. Systemu walki nie rozumialem, a fragmentaryczny gameplay dobijal. Co mam na mysli? Ano to, czego nie lubie, czyli gra podpowiadala mi co i jak mam zrobic na pare krokow w przod. Tragiczne bylo to na poczatku jak ta laska krzyczala za mna co 3 minuty zebym jakies krysztaly zbieral. Nie jestem debilem, raz wystarczy...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Faja » So wrz 08, 12 13:21

Obrazek
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Simon » Śr wrz 26, 12 00:56

Ja jebie, twilite, jak ty zrzedzisz. Napisz sobie sam jakas gre to moze bedziesz zadowolony.
Ja gralem w LoS tylko kilka pierwszych rozdzialow i gra mnie urzekla. Jest trudna i wymagajaca ale rekompensuje klimatem, muzyka i lokacjami.
Spoiler:

a raczej sam ten motyw - coś wspanialego. Na pewno kiedys do tej gry wroce.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez uci » Śr wrz 26, 12 04:34

to niestety była jedyna tak klimatyczna i wymagająca minigierka.

problem z LoSem jest taki że gra jest klimatyczna (+ muza i lokacje) ale nie daje rady w systemie walki (bardzo niewykorzystany potencjał) jak i gameplayu - czasem miałem wrażenie że gram w Pandemonium jeszcze z PSXa - nawet spojrzeć się nie dało w inna stronę niż korytarz którym kazano nam iść (ogólnie ciasno było niczym w Dante Inferno).

Jestem za to ogromnie ciekaw co pokaże gameplay z loS2
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Gillian » Śr wrz 26, 12 08:13

Taaa... Jak komus sie gra podoba a mi nie to zrzedze i sam powinienem sobie gry pisac. Ludzie macie juz jakis paranoiczny filtr w oczach. Wiele gier chwale, po wielu grach nieraz wspolnie jedziemy to wtedy jest ok, nikt nie zwraca uwagi. Ale jak napisze pare zlych slow o grze, ktora wiekszosc urzekla to juz jestem zrzeda. Comedy gold normnalnie.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Simon » Śr wrz 26, 12 16:11

Bo przesadzasz. Nie ma gry idealnej, dluuugo takiej nie bedzie i nie zanosi sie by kiedykolwiek taka powstala. A w Deusie jak sie ciagle kreciles po siedzibie a Sarif do spolki z pracownikami non toper przypominali ci ze trza isc ratowac zakladnikow to zapewne nie doszedles do wniosku, ze gra ma ciebie za 'debila'.
Mnie tez wkurzalo to przypominanie o krysztalach ale to sa pierdoly.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Gillian » Śr wrz 26, 12 16:17

Normalnie beton jestes. Nie chce mi sie nikomu niczego tlumaczyc...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Simon » Śr wrz 26, 12 17:02

Czyli nie przeszkadzalo ci to a ja jestem beton.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Gillian » Cz wrz 27, 12 01:07

Po prostu odpisałeś mi tak jakbyś nie przeczytał mojego posta. Za idiotę mnie uważasz? "Nie ma gry idealnej" - co to w ogóle za tekst?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Simon » Cz wrz 27, 12 02:25

Gdybym go nie czytal to bym doń nie nawiazywal. Gdzie tam za idiote, za zrzede jedynie:]
A co z tym tekstem jest nie tak skoro to prawda?
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Re: Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Gillian » Cz wrz 27, 12 15:06

Simon napisał(a):A co z tym tekstem jest nie tak skoro to prawda?

Po co mi to piszesz skoro to oczywiste. Nie oczekuję po żadnej grze ideału. Kwestia jest tylko taka czy gra jest na tyle fajnie zrobiona, że jestem w stanie przymknąć oko na uproszczenia i debilizmy, czy może rzuca mi nimi w twarz. DX - pierwszy przypadek, LoS - drugi przypadek.

Proszę nie piszcie mi już że jestem zrzęda, kiedy mi się nie podoba gra, którą lubicie. Bo nie o zrzędzenie chodzi.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Aktualnie grane.

Postprzez windomearl » Pt lip 19, 13 09:11

Gillian Seed napisał(a):a Castlevanie sprzedałem, bo w crapa grać nie mogłem)


Tylko przez trochę niższy framerate odpuściłeś sobie tę grę?
Obrazek
Avatar użytkownika
windomearl
Shlasher Hawk
 
Posty: 115
Dołączył(a): Pt cze 19, 09 00:19

Re: Aktualnie grane.

Postprzez Gillian » Pt lip 19, 13 09:13

windomearl napisał(a):
Gillian Seed napisał(a):a Castlevanie sprzedałem, bo w crapa grać nie mogłem)


Tylko przez trochę niższy framerate odpuściłeś sobie tę grę?

I przez to że była słaba. Tzn pierwsze 3-4h były dla mnie słabe a przez framerate odpuściłem w ogóle i nie chciało mi się sprawdzać, czy dalej będzie lepiej. Po 30min musiałem robić sobie przerwę, bo gra tak klatkowała. Nie wiem czy osiągała nawet te 20 fps...

Zresztą chyba nie muszę mówić, jak istotny w slasheropodobnych grach jest framerate.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Aktualnie grane.

Postprzez Faja » Pt lip 19, 13 09:32

to ja chyba miałem jakąś inną wersję w takim razie, no ale nic, może Tyś jest na wyższym szczeblu w ewolucji i postrzegasz świat szybciej niż zwykły człek
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Aktualnie grane.

Postprzez Gillian » Pt lip 19, 13 09:45

W przypadku Castlevanii to nie były spadki a sporadyczne wzrosty :D. Słabo to wyglądało, kiedy postać idąc w tradycyjne prawo przeskakiwała o pare pikseli :D
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron