Castlevania: Lords of Shadow

Moderator: GM

Castlevania: Lords of Shadow

Postprzez Gillian » Pt maja 29, 09 10:56

Obrazek

http://www.konami.jp/kojima_pro/mask/


Nowy projekt Kojimy. Jak myślicie, będzie tworzony równolegle z MG "NEXT"? Czy może zamieszanie z Metal Gearem, wycieki z Famitsu itp to taka zasłona dymna? Próba odwrócenia uwagi? A może oba te projekty będą ze sobą w jakiś sposób korespondowały?

Uznałbym z pewnością, że są to niezależne rzeczy, gdyby nie...

Obrazek

To pojawia sie również na stronie poświęconej "NEXT". To coś znaczy? Czy po prostu wskazuje na istnienie czegoś jeszcze poza "NEXT"?


Maska ze strony niewiele nam mówi, a jednocześnie może rodzic kilka podejrzeń.
Saladin01 już pisał, że stylistycznie pasuje do Lord of Shadow. Ale o Lord of Shadow już wiemy, a to zapowiada sie na nowy tajemniczy projekt.
Ja bym poszedł w nieco innym kierunku. Pierwszy raz, kiedy zobaczyłem maskę, nasuneły mi sie skojarzenia z okładką SystemShock 2 i tego typu tematyką. Czyli może jednak Snatcher lub gra w tych klimatach? A może klimaty zostaną zupełnie wymieszane? Jeszcze jedno skojarzenie to gry Team ICO.

Co to będzie? Jakieś pomysły? Domysły? Jakieś nowe informacje?


PS. A muzyka idąca w tle jest niesamowita, buduje klimat ; ).


I jeszcze to:
http://www.siliconera.com/2009/05/28/th ... ions-mask/

Obrazek
Ostatnio edytowano So cze 06, 09 11:26 przez Gillian, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » Pt maja 29, 09 11:11

Naprawdę bardzo to ciekawe , obstawiam jednak że to coś całkiem nowego , świeżego , coś co Kojima chciał zrobić od dawna tylko mu ten przeklęty MGS nie pozwalał.
Przynajmniej taką mam nadzieję.

PS. A muzyka idąca w tle jest niesamowita, buduje klimat ; ).


Też tak uważam ;)
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez uci » Pt maja 29, 09 11:12

hmm, ja mam ciągle logo kojima pro (liska) ale po jego kliknięciu od razu władowało mi się na stronę Mask, więc może jednak te projekty nie są łaczone i to jest tylko odnośnik.

CO do samej maski jest dla mnie zbyt Fantasy na to by to było do gry cyberpunkowej jak snatcher czy coś w klimatach Sci-Fi. Mi do LoS nie podchodzi ta maska
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Pt maja 29, 09 11:21

Ciekawi mnie czemu trzeba podać datę urodzin ???
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gillian » Pt maja 29, 09 11:24

Mnie ciekawi, dlaczego wyskoczyli z Rating Pending. Coś sie tam stanie pewnie w niedługm czasie, coś co usprawiedliwi i rating ESRB i konieczność podania daty.

Może to projekt nastawiony głównie na zachód? W "NEXT" nie mamy żadnych ratingów. NEXT nastawiony na Japonie, MASK dla nas? Prośba o datę jest w języku angielskim. Wszystko jest po angielsku plus ten amerykańśki ESRB. Na stronie NEXT znajdziemy jeszcze jakies "krzaczki"...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez uci » Pt maja 29, 09 12:08

jedna gra skierowana na Jap, jedna na zachód - jak kojima jakiś czas temu opowiadał o przyszłych projektach to jakoś mniej więcej tak to ujął, więc to może byc to. MGS nastawiony na japońskiego gracza i Mask na "zachodniego"
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Znamir » Pt maja 29, 09 12:11

twilite kid napisał(a):Na stronie NEXT znajdziemy jeszcze jakies "krzaczki"...

Konkretnie o ile dobrze rozczytuję tę drugą kandzię to "Kono peeji ni wa oto ga tsukaremasu" czyli to co mamy wyżej po angielsku :D
...
Avatar użytkownika
Znamir
Red Blaster
 
Posty: 74
Dołączył(a): Pt maja 15, 09 18:45

Postprzez Venom » Pt maja 29, 09 13:56

Klimat tej strony pasuje mi do jakieś przygodówki Point & click. Byłoby to genialne, biorąc pod uwagę talent Kojimy do pisania scenariuszy :-)
Venom
Inkarnacja VR
 
Posty: 6
Dołączył(a): Wt kwi 01, 08 21:25

Postprzez SaladinAI » Pt maja 29, 09 15:04

twilite kid napisał(a):Mnie ciekawi, dlaczego wyskoczyli z Rating Pending. Coś sie tam stanie pewnie w niedługim czasie, coś co usprawiedliwi i rating ESRB i konieczność podania daty.


Projekt może być bardziej dojrzały, może dla dorosłych.

http://www.megaupload.com/?d=2UGPCPM5

Kawałek ze strony

Kojima w klimatach fantasy zapowiada się wyśmienicie i jakże odmiennie od dotychczasowych, futurystycznych stylów. Stawiam jednak na Lord of Shadows. Stylistycznie jest podobnie, choć po jednej masce trudno to stwierdzić to jestem daleki od twierdzenia iż nie ma żadnych podobieństw. Wystarczy spojrzeć:

Obrazek

Obrazek

Jeżeli nie będzie to rąbanka pokroju God of War, mogę kupić w ciemno.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gillian » Pt maja 29, 09 15:32

No tak, ale Lord of Shadows już znamy. Przecież nie tworzyliby takiej tajemnicy dla projektu, który już został zapowiedziany.

Mam tylko nadzieję, że nie będzie to fantasy ze smokami, magami, krasnalami, elfami i innym sztampowym gównem.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Pt maja 29, 09 15:38

twilite kid napisał(a):No tak, ale Lord of Shadows już znamy. Przecież nie tworzyliby takiej tajemnicy dla projektu, który już został zapowiedziany.


Kojima mógł przejąc projekt i inaczej go nazwać lub zmienić koncepcję.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Projekt "MASK"

Postprzez Simon » Pt maja 29, 09 16:10

twilite kid napisał(a):http://www.konami.jp/kojima_pro/mask/


Nowy projekt Kojimy. Jak myślicie, będzie tworzony równolegle z MG "NEXT"? Czy możzamieszanie z Metal Gearem, wycieki z Famitsu itp to taka zasłona dymna? Próba odwrócenia uwagi? A może oba te projekty będą ze sobą w jakiś sposób korespondowały?


Raczej nie odwraca uwagi. Albo będą to projekty równoległe albo ściśle ze sobą powiązane IMHO.

Muzyka na stronie zacna:)
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez SaladinAI » Pt maja 29, 09 17:13

Tak sobie sprawdziłem tłumaczenie słowa MASK, rzuca się w oko kilka słów:

Słownik:
rzeczownik

1. maseczka
2. maska
3. pozór
4. głowa lisa
5. maszkaron [arch.]

czasownik

1. maskować
2. zamaskować
3. kryć
4. maskować się


Lis, bo Hal mówił o lisie. Reszta może oznaczać że Kojima coś ukrywa i że wyprowadził wszystkich w pole. Osobiście jednak uważam że jest bardziej przewidywalny niż wszyscy myślą.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Pt maja 29, 09 17:31

Aha, różne warianty maski ukryte w pliku flash:

http://www.siliconera.com/2009/05/28/th ... ions-mask/

Jak nic przypomina mi to...asari z Mass Effect
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » So maja 30, 09 12:43

jak dla mnie brakuje mi na tych artach motywów z krzyżami ktore przewineły się w trailerze i wydają się wazne.
Poczekajmy, ale gierka fantasy - sweet
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » N maja 31, 09 19:49

To jest bliskie Zachodniej koncepcji tworzenia tytułów. Wciąż jest w fazie eksperymentalnej, więc jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, wtedy wszystko co zrobiliśmy będzie dyskusyjne; być może to się nawet nie sprzeda - śmieje się na koniec Hideo. Twórca sugeruje także iż produkt mógłby wylądować na półkach sklepowych całkiem niedługo.


Prawdopodobnie ten tekst Hideo odnosi się do Mask. Sugerowanie że gra wyjdzie niedługo może odnosić się do LoS. Kojima mówił także że nie za bardzo chciał się brać za projekt lecz nie miał wyboru więc to może być Lords of Shadow.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gillian » Pn cze 01, 09 10:40

Zczaił ktoś, jak ta strona sie zmienia?

Nie było mnie cały weekend. Wczoraj wieczorem wlazłem na te strone i przywitała mnie ta zniszczona maska. Teraz znów jest normalna. Zmienia sie to zgodnie z porą dnia? Czyżbyśmy mieli mieć w grze rzeczywisty cykl dnia i nocy? Tak jak w Boktai?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Pn cze 01, 09 12:21

Wiesz, ja też widziałem zniszczoną właśnie w nocy
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Wt cze 02, 09 07:23

Castelvania: LoS bardzo lubiłem tą serię, a teraz jeszcze robiona pod ręką Kojimy, powiem że pojawił mi się rogal na ustach, byle tylko zrobili z tego mulitiplatformowca
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez dante195 » Wt cze 02, 09 09:13

W pierwszej Castlevanii było coś takiego jak zmiana pory z dnia na noc więc możliwe, że podobnie będzie w przypadku tej gry. Ostatnio przecież lubią wracać do korzeni wielu serii.
Avatar użytkownika
dante195
Running Man
 
Posty: 60
Dołączył(a): So cze 07, 08 10:22
Lokalizacja: Białystok

Postprzez ArecaS » Wt cze 02, 09 09:20

Zmiana pory dnia na NESie? A gdzieś Ty to dojrzał!? Widocznie mi jakoś umknęło. ;) Natomiast gdyby Kojima robił Castlevanię... Raj... Gdybym jeszcze mógł w to potem zagrać! lol
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » Wt cze 02, 09 09:37

nie grałem w pierwszą Castelwanie ale może mu chodziło o to że w grze był i dzień i noc (fabułowo)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Wt cze 02, 09 10:26

Zapowiada się kolejne multi od Kojimy. Dobrze że więcej osób zagra w jego twórczość.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Wt cze 02, 09 10:34

Jak i nową Castelvanie, swoją droga czekam na jakiś nowy trailer bo teaser mało zapowiedział, ino przeciwników godnych colosów :]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Wt cze 02, 09 13:45

uci napisał(a):nie grałem w pierwszą Castelwanie ale może mu chodziło o to że w grze był i dzień i noc (fabułowo)


No w końcu to jedna z wampirzych serii gier więc dzień i noc fabułowo grają ważną rolę.

A tak przy okazji gdzie ten Teaser coś znaleźć nie mogę ???
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Bizon » Wt cze 02, 09 13:52

ArecaS napisał(a):Zmiana pory dnia na NESie? A gdzieś Ty to dojrzał!?

W Castlevania II: Simon's Quest na NES była zmiana z dnia na noc (nie fabularna, po prostu po jakimś czasie robiła się noc). Efekty tego możecie zobaczyć w recenzji Angry Video Game Nerda na YouTube (bodajże to była jego pierwsza recka...).
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez ColonelAI » Wt cze 02, 09 14:50

Myślę, że Kojima Productions ma głównie ozdobić pudełko gry. Chciałbym się mylić.

[ Dodano: Sro Cze 03, 09 16:29 ]
Rozwiązana zagadka z twittera KP. Pewnie dotyczy tego projektu. Przynajmniej tak wnioskuję.

Kod: Zaznacz cały
    * "There is a shadow: lw olhv zlwklq xv doo." = "it lies within us all."
    * "It consumes us. ju efwpvst vt." = "It devours us."
    * "We cannot escape it, exlm px wxlmkhr hnklxeoxl." = "lest we destroy ourselves."
    * "This shadow makes us who we are. Cn cm qy qbi uly nby gihmnylm." = "It is we who are the monsters."
    * "Join me: fasqftqd, Xqgoaftqm, iq omz fgdz ftue iadxp fa pmdwzqee." = "together, Leucothea, we can turn this world to darkness."
    * "But I can't! Ymnx btwqi sjjix rj, fsi ny sjjix dtz ytt." = "This world needs me, and it needs you too."
    * "Pda odwzks zeooelwpao..." = "The shadow dissipates..."
    * "Uif tjmfodf tfut jo..." = "The silence sets in..."
    * "Obr o bsjsf orjsbhifs psuwbg." = "And a never adventure begins." (Typo in that one?)
    * "Fruu cqn vjbt xo mjatwnbb lxwzdna?" = "Will the mask of darkness conquer?"
    * "Ps xjmm mjhiu tijof uispvhi bu mbtu?" = "Or will light shine through at last?"
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez SALADYN » So cze 06, 09 08:27

Wow.
Dopiero teraz obejrzałem trailer i gra wygląda naprawdę obiecująco , jest jakaś ustalona data premiery ???
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » So cze 06, 09 11:32

2010
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Okosław » So cze 06, 09 19:32

Gra zapowiada się bardzo ciekawie. Mam nadzieje że już niedługo pokażą jak wygląda w akcji.
Avatar użytkownika
Okosław
Running Man
 
Posty: 69
Dołączył(a): Pt cze 05, 09 17:20

Następna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron