No Man's Sky

Moderator: GM

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Wt wrz 06, 16 13:35

W sumie racja, gra w tym kształcie mogłaby mieć mikrotransakcje już od premiery.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » N lis 27, 16 12:16

Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » N lis 27, 16 18:31

No wow, akurat dzisiaj zauważyłem że nowy update konsola dodała do listy i się zastanawiałem co za pierdołę poprawili a tu zaskoczenie, darmowe i bardzo konkretne nowości i kolejne w drodze, nie dało się tak od razu ?

Problem jednak w tym że od Wiedźmina mnie to raczej nie oderwie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » N lis 27, 16 19:56

SALADYN napisał(a): nie dało się tak od razu ?
.

W jakim sensie?

Premierowy update wprowadził masę zmian, w dodatku wymagających resetu wszechświata. To był dobry przykład tego na ile ich stać.

Jeśli chodzi o to że od razu po premierze nie było takich - naprawiali bugi przecież, to jest priorytet jeśli chcesz dodawać coś nowego.

A jeśli masz na myśli informowanie - zapowiadali to wszystko od premiery, chociaż przyznam, że nie spodziewałem się wszystkiego już w 1.1. Myślałem że będą pierdoły i "fundamenty", jak to sami określili. Nie mogę się doczekać aż będę miał czas sprawdzić.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » N lis 27, 16 20:20

W takim sensie że tego typu rzeczy powinny być w grze od premiery, nie day one patch i nie update tyle czasu po premierze (i oceanu hejtu) a zwykła zawartość gry w grze. To albo gra w niższej cenie w cyfrowej dystrybucji ale z perspektywą rozwoju.

Ale spoko luz nie narzekam bo rozwój gry idzie w dobrą stronę ale czy gracze dadzą się przekonać i wrócą do odkrywania galaktyki ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » N lis 27, 16 21:07

SALADYN napisał(a):W takim sensie że tego typu rzeczy powinny być w grze od premiery, nie day one patch i nie update tyle czasu po premierze (i oceanu hejtu) a zwykła zawartość gry w grze. To albo gra w niższej cenie w cyfrowej dystrybucji ale z perspektywą rozwoju.

Ale spoko luz nie narzekam bo rozwój gry idzie w dobrą stronę ale czy gracze dadzą się przekonać i wrócą do odkrywania galaktyki ?

No widać nie dało się ;). Mieli datę premiery i wyrobili się z tym co wtedy dostaliśmy.

Problem w tym, że jak wydasz grę za niższą cenę, to masz mniej pieniędzy na tworzenie darmowych update'ów. Tzn dla mnie one nie tyle są darmowe, co w cenie ;). Oczywiście można zakładać, że gdyby wydali early access, tanio i niszowo, to nie byłoby takiego sajgonu i mniejsza ilość zwrotów dałaby w rezultacie większy dochód... ale to jest gdybanie. Ja się cieszę, że mogłem kupić to pudełko.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » N lis 27, 16 22:16

Zgodzę się ale jednak pozostanę sceptyczny co do przyszłości tej gry. Żyjemy mimo wszystko w erze gdzie gry żyją i zarabiają tylko w krótkim okresie czasu po premierze poza niektórymi wyjątkami gatunkowymi i multiplayerem i ciężko będzie utrzymać zainteresowanie nawet darmowymi update'ami, o ile pozostałe też będą darmowe.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Pn gru 12, 16 14:06

Wiesiek przeorany to sprawdziłem sobie ostatni update. Na start miałem wybór poziomu trudności ale zapis miałem tylko w podstawowym trybie który w sumie można nazwać uznać za normal. Kusił mnie trochę ten tryb z nieograniczonymi zasobami, może nawet kiedyś go wypróbuje gdy ogarnę zmiany, póki co jednak zaczynanie od nowa wydaje mi się bezsensowne.
Pierwsza zauważona zmiana to kolor statku który nie wiedzieć czemu nagle zrobił się niebieski a wcześniej był żółty ? Ostatnio skończyłem na stacji ale nie pamiętam czy aktualny start odbył się w tym samym układzie bo gra ponoć mogła mnie przesunąć niewiadoma gdzie. Na stacji, w pomieszczeniu na prawo od startu, znajduje się teraz portal który przenosi gracza automatycznie do jego bazy. Nie wiem jednak czy on działa w jedną stronę co w sumie zaprzeczałoby dotychczasowemu gameplay'owi który kazał graczowi przeć do centrum galaktyki. Niby jest jakiś przenośny portal ale na razie nie wiem jak on działa, miejmy nadzieje że stawiając go mogę wrócić te kilkaset lat świetnych do bazy i z powrotem. W drugim pomieszczeniu poza typowym samotnikiem z obsługi czekają też chętni do pracy i zwykli NPC, nie jest więc już tak przygnębiająco pusto.
Ponoć usprawniono sterowanie statkiem podczas bitw ale ja nie zauważyłem żadnej różnicy a bardzo szybko miałem okazję pomóc frachtowcom w odparciu ataku. Po udzieleniu pomocy atakowanej jednostce mogłem wylądować jej pokładzie gdzie dostałem nagrodę za pomoc i od razu zaoferowano mi kupno całego statku. Posiadany frachtowiec może przylecieć na twoje wezwanie do dowolnego miejsca w galaktyce i służy jako przenośną bazę oraz składowisko surowców. Można go rozbudowywać w ten sam sposób co bazę na powierzchni planet i wydaje mi się że to będzie bardziej opłacalne niż budowa naziemnych baz ale to się dopiero zobaczy.
Teraz naciskając dół na krzyżaku ma się szybki dostęp do technologi które wymagają surowców. Nie trzeba już więc grzebać w plecaku żeby naładować broń lub tarcze, tak samo działa to w statku. Naciskając górę na krzyżaku otwiera się menu budowania bardzo podobne do XMB z konsol sony. Jest to bardzo wygodne i przypomina mi to co swego czasu widziałem w Fallout 4. Doszło też sporo nowych pierwiastków, półproduktów i technologii (np terminal w którym można zostawić wiadomość dla innego podróżnika, jak w serii Souls).

Zmiany poszły w zdecydowanie dobrym kierunku ale nadal im czegoś brakuje. Na przykład rozbudowa frachtowca póki co ogranicza się tylko do tego jednego pomieszczenia. Jeżeli nadal będzie trzeba za bajońskie sumy kupować nowy frachtowiec dla dwóch ekstra slotów w ładowni to się chyba wkurzę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » Pn gru 12, 16 15:10

SALADYN napisał(a):Jeżeli nadal będzie trzeba za bajońskie sumy kupować nowy frachtowiec dla dwóch ekstra slotów w ładowni to się chyba wkurzę.

Ja kupowałem statki tylko na początku gry, za małe sumy. Do maksimum slotów doszedłem znajdując i naprawiając wraki, więc ominąłem ten "paywall" :P. Dla mnie było ciekawiej szukać potrzebnych do naprawy surowców niż zbierać kosmiczne ilości hajsu. Miałem jednak raz zonka, bo gra się zawiesiła w trakcie przenoszenia towarów na inny statek (robię to na kilka razy) i straciłem większość rzadkich surowców.

Jeśli frachtowiec można tylko kupić, to będę musiał trochę zmienić swój styl grania. Zbieranie kasy dotąd nie wychodziło mi zbytnio.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Pn gru 12, 16 15:46

Ja wykorzystałem glitch z atakowaniem stacji i zapisem. Natrzepałem tak ładnych paręset milionów i potem tylko szukałem statku który najbardziej mi się podobał, a wystarczyło dodać składanie statków z komponentów i każdy byłby zadowolony.
Ogólnie ekonomia w tej grze do update'u leżała i kwiczała, nie wiem jeszcze co się teraz zmieniło. Wcześniej farmienie żeby kupić lepszą broń czy statek to był wręcz przymus, jednocześnie nie mogłeś oszczędzić kasy na jakąś super ofertę, zawsze musiałeś brać to co jest bo lepszy sprzęt pojawi się dopiero wtedy gdy kupisz aktualnie dostępny.
Może baza pozwoli w końcu zarabiać bez naszego udziału a sloty w frachtowcu pojawią się po zakupie mniejszych jednostek którego będą towarzyszyć tej głównej ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » Pn gru 12, 16 15:57

Nie interesują mnie metody wykorzystujące błędy :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez Faja » Pn gru 12, 16 16:02

za to gry do dupy już tak :D zdążyłem zapomnieć o tym gniocie, a wy przypominacie z uporem maniaka
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Pn gru 12, 16 16:27

Solidny napisał(a):Nie interesują mnie metody wykorzystujące błędy :P

Próbowałem bawić się normalnie ale jak zauważyłem że to strasznie przeciąga zabawę to odpuściłem i wykorzystałem błąd. Plecak rozbudowałem bo bożemu, dało się ?

Faja napisał(a):zdążyłem zapomnieć o tym gniocie, a wy przypominacie z uporem maniaka

Nawet z całym tym hejtem i aferami to i tak jedna z najciekawszych gier tego roku. Poza tym zapłaciłem za tą grę masę kasy to wycisnę z niej ile się da (a przynajmniej spróbuje bo jak wydadzą płatne DLC to spakuje swoja kopię i wysle sony z karteczką żeby ją sobie wsadzili gdzie im się podoba).
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » Pn gru 12, 16 17:05

Faja napisał(a):za to gry do dupy już tak :D zdążyłem zapomnieć o tym gniocie, a wy przypominacie z uporem maniaka

Co zrobisz, nic nie zrobisz.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » Pt gru 16, 16 16:49

W końcu miałem okazję zagrać po aktualizacji i zauważyłem kilka rzeczy, o których niewiele się mówi (albo wcale).

Wylądowałem na planecie w systemie, w którym akurat przebywałem i zauważyłem, że krajobraz wydaje się ciekawszy, mniej prosty i sztuczny. A może to tylko moja kiepska pamięć? Ok, czas na skan... gdzie są wszyscy? Nie mogę znaleźć żadnego budynku, kiedy wcześniej były niemal wszędzie. Ląduję. Ej, co z plutonem? To podstawowe paliwo potrzebne do startu jest teraz znacznie rzadsze. Wcześniej można się było o nie potykać, teraz muszę się rozglądać żeby nie przegapić złoża. Można łatwo utknąć! Wcześniej gra unikała takich sytuacji jak ognia, ale to właśnie one tworzyły najlepsze historie i na szczęście Hello Games uświadomiło to sobie.

Nagle planeta stała się ogromna i groźna.

Wylądowałem na brzegu jednego z niewielu jezior w okolicy, bo zauważyłem niebieskie złoże. Zebrałem trochę surowca, odszedłem kawałek, rozejrzałem się i... uświadczyłem czegoś nowego... niemal kompletnej ciszy. Słychać tylko moje kroki, oddech i chyba lekki wiatr, czasem wodę jak w nią wdepnę. Zatrzymałem się, spojrzałem na horyzont i dałem sobie chwilę żeby wchłonąć ten piękny, cichy moment.
Jak to się stało, że nie miałem tego wcześniej? Na pewno pomogło uczucie samotności (brak budynków). Może pamięć płata mi figle, ale wcześniej było chyba znacznie więcej muzyki. Zawsze coś przygrywało. A może to powrót do gry tak na mnie zadziałał? Nie wiem, ale wydaje mi się, że muzyka gra oszczędniej. Inaczej chyba nie zauważyłbym tego. Jeśli tak rzeczywiście jest, to cieszę się, bo po dziesiątkach godzin muzyka w NMS stała się tłem na które ciężko zwrócić uwagę. Może to przypomni o jej wyjątkowości.

Jeszcze coś na koniec.

Poleciałem na sąsiednią planetę. Masa fauny. Znalazłem tam w końcu budynek.... seledynowo-różowy. Fuj :P. Na stacji te same kolory. Czyli zmienili trochę palety barw. Mam nadzieję, że potem spotkam lepsze zestawy :P.

Zobaczyłem też wielkiego stwora i zbliżyłem się. Wiecie co im wcześniej dolegało? Te największe pokraki nie miały kolizji. Teraz nareszcie można je ujeżdżać!

A, i kupiłem sobie frachtowiec praktycznie od razu. Piękna sprawa :thumbright:
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Pt gru 16, 16 18:50

No właśnie, zmieniły się też niektóre pierwiastki koniecznie do zasilania technologii, taką tarczę w statku można teraz zasilać żelazem który jest wszędzie. Dzięki takiej małej zmianie mogłem w końcu spróbować pobawić się w pirata i zaatakować flotę frachtowców. Oczywiście momentalnie pojawili się strażnicy i to falami aż w końcu przyleciał wielki statek wojenny i wypuścił sześć myśliwców. Nawet dałbym rade go zniszczyć ale gdzieś go posiałem w ferworze walki ale będę dalej próbował.
Co do pustek na planetach to rzeczywiście, wcześniej planety były dosłownie usiane budynkami a większość miała mieszkańców. Zniknęły też anteny radiowe czy wykrywacze sygnałów, teraz trzeba je sobie zbudować. Nie znalazłem też ani jednego reliktu a ich nie można już wyszukać po sygnale. Nauka języka będzie teraz znacznie cięższa.
Z takich małych ciekawostek to zauważ że drapieżniki atakują teraz inne zwierzęta.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » Pt gru 16, 16 20:12

Drapieżnik zaatakował tylko mnie, mimo że było dość gęsto w zbiorowisku fauny. Jeszcze się trafi :)

Znalazłem dwa monolity przypadkiem jak latałem i ruiny dzięki zagadce w budynku, więc to po staremu.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Pt gru 16, 16 23:31

Dla drapieżników priorytetem jest wciąż gracz mimo zmian ale wystarczy się przyjrzeć gdzieś z daleka i widać jak się za sobą uganiają, problem w tym że to nadal bardzo sztucznie wygląda.

Monolity z kolei wyszukiwałem głównie dzięki tym wykrywaczom które dotąd stały praktycznie przy wszystkich budynkach. Po prostu przedkładałem naukę języków nad i tak bezcelowe interakcje z kosmitami czy zagadki.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Pn mar 13, 17 16:43

https://www.youtube.com/watch?v=ZDNtbosTCvo

Poprzedni update nie utrzymał mnie na długo przy przeoranej wtedy grze, może teraz coś się zmieni.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » Pn mar 13, 17 18:24

Ja się boję wracać bo szkoda mi czasu. A konkretniej, to nie ten moment. Nie potrzebuję gry na uspokojenie się, wręcz przeciwnie :). Chcę pozaliczać trochę backlogu i mam wystarczająco zajęć poza godzinami pracy. Ale lubię myśleć, że gra sobie siedzi i czeka na moment, kiedy znowu będę miał wszystkiego dosyć i wrócę do swojego kolorowego statku żeby odkryć nową planetę. Na pewno jednak chciałbym odpalić ją chociaż raz na update. Miło patrzeć jak dodają tyle ciekawych rzeczy.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Pt sie 18, 17 22:51

Lol, do czego to doszło że pierwszy od dawna post na forum wrzucam z powodu tej gry, ale hej, jest dobry powód.
Pare dni temu trafił sie kolejny update.

https://www.youtube.com/watch?v=5328iuzHw-w

Jeszcze go nie sprawdziłem ale chyba tym razem zatrzyma mnie na dłużej niż poprzedni który po zbudowaniu wszystkich pojazdów stracił moja uwagę. Nowa kampania, nowa rasa, nowe światy po cyber/nano apokalipsie, nieskończony generator fetch questów, formowania terenu, eksploracja wraków, masa innych mniejszych usprawnień i funkcjonalności, no i wisienka na torcie w postaci tego pieprzonego multi. Teraz jest chyba najlepszy moment żeby sprawdzić grę kto jeszcze tego nie zrobił, kto nie chce ten jest rozgrzeszony bo w końcu ileż można było czekać na grę która miała taka być od początku.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » Pt sie 18, 17 23:37

Trochę pograłem, reset wszechświata zmienił moją zimową planetę w post-nano-apokaliptyczną. Jest wrażenie, że wypada zacząć od nowa, bo questy uczą mnie podstaw. Troche mnie to wkurzało, więc zrobiłem nowy save na Survivalu, bo mimo wszystko głupio tracić ten który mam od premiery :). Jak ogarnę wszystkie nowości, co pewnie zajmie wieki grając od nowa, to wrócę do starego. Wkręcił mnie ten poziom trudności, początek bywa sadystyczny. Przy pierwszej aktualizacji utknąłem, a teraz udało mi się zginąć tylko na samym początku, więc mogę chyba śmiało atakować Permadeath :D. Teraz trochę utknąłem bo questowy obiekt mam pod wodą, a nie znalazłem technologii by sobie z tym poradzić. Ciekawe czy się zresetuje jak zmienię system, bo coś takiego już mi się zdarzyło. A, i można sobie zrobić kolekcję statków na frachtowcu :). Tego mi brakowało.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » Pt sie 18, 17 23:46

Jak tam online, da się coś robić razem czy to tylko taki pic na wodę ? No i czy plus jest konieczny?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » So sie 19, 17 04:54

SALADYN napisał(a):Jak tam online, da się coś robić razem czy to tylko taki pic na wodę ? No i czy plus jest konieczny?

Póki co online doświadczyłem tyle co na premierę :D. Nie sprawdzałem jak to odblokować, nie widziałem też wyraźnej opcji. Dodali przewodnik w menu, może coś tam jest, nie sprawdzałem. Z tego co widziałem na yt, gracze są w różnych wymiarach i widzą swoją pozycję, więc wspólnej kopalni raczej nie wykopią. Nie wiem jak z komunikacją audio.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » So sie 19, 17 11:17

Mam nadzieję że to wstęp do pełnoprawnego multi, tylko trzeba to rozwinąć z głową bo nie chciałbym żeby gra zamieniła się w siedlisko niszczących wszystko i wkurzających trolli.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Solidny » So sie 19, 17 13:31

SALADYN napisał(a):Mam nadzieję że to wstęp do pełnoprawnego multi, tylko trzeba to rozwinąć z głową bo nie chciałbym żeby gra zamieniła się w siedlisko niszczących wszystko i wkurzających trolli.

Ciężko by było przy takich rozmiarach wszechświata. W centrum pierwszej galaktyki jest hub, ale tam są tylko pasjonaci z wiadomych powodów. Trolle nie mają cierpliwości do tej gry, oni siedlą się w komentarzach pod artykulami o nms.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: No Man's Sky

Postprzez Faja » N sie 20, 17 14:28

Już kiedyś wyliczyłem jakie jest prawdopodobieństwo spotkania innego gracza w NMS

Wysłane z mojego MI 5s Plus przy użyciu Tapatalka
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » N sie 20, 17 18:00

Przypadkowego spotkania pewnie znikome o ile w ogóle możliwe ale z nową łątka wrzucili do gry portale obsługujące glify do nawigacji między układami. Może da się dzięki temu zaprosić znajomego do swojej części galaktyki/bazy/planety.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: No Man's Sky

Postprzez Faja » N sie 20, 17 21:52

Misłem wracać, ape każdy mi odradza. Mówią "jesteś wolny ciesz się życiem, bo ja o niczym innym nie mogę myśleć tylko o tym co dziś będę robić w NMS"

Wysłane z mojego MI 5s Plus przy użyciu Tapatalka
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: No Man's Sky

Postprzez SALADYN » N sie 20, 17 23:19

Bez przesady, ta gra nie uzależnia. Jak znam życie to robię tą nową kampanię i po zobaczeniu wszystkiego co nowe to znowu sobie odpuszczę.

Trochę mnie dzisiaj wkurzył fakt że gra mi chyba zresetowała wszystko co wypracowali moi technicy. Potrzebowałem części której teraz nijak nie mogę stworzyć bo gdzieś schemat wsiąknął, mam nadzieje że to nie glitch przez który cały mój progres pójdzie na grzyby.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry i Konsole

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron