Jaki pad?

Problemy techniczne. Przed założeniem tematu sprawdż czy problem nie został już opisany.

Moderator: GM

Jaki pad?

Postprzez mariano-italiano » So wrz 09, 06 12:49

Wczoraj zainstalowa?em MGS'a_2 na PC. Wcze?niej gra?em na PS2. Przerazi?em si?, kiedy zobaczy?em sterowanie klawiatur?. Kiedy gra?em w MGS_1 na klawiaturze, to wszystko da?o si? jako? sensownie poustawia?. NAtomiast tu jest problem tego typu, ?e albo klawisze ustawiaj? si? same, albo poprostu nie da si? ich zmieni?, tak aby dzia?a?y wed?ug moich oczekiwa?.
I dochodz? do sedna sprawy, a wi?c pytanie: Jakiego pada mam zakupi?, ?eby sterowanie odzwierciedla?o to, co jest w wersji na PS2. Najlepiej model i firm?. Czy istnieje pad, który b?dzie wygl?dem przypomina? Dual Shocka i posiada? te same przyciski w tych samych miejscach oraz b?dzie mo?liwa konfiguracja wed?ug pada PS2 w grze MGS_2?
mariano-italiano
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pt wrz 01, 06 14:17

Postprzez kul2 » So wrz 09, 06 12:56

Przenioslem do problemow technicznych i goraco zachecam do lektury tego dzialu.
Chociazby tego tematu http://mgs.imro.pl/forum/ftopic103.html
'Tak kompleksowe podejście do budowania społecznej odpowiedzialności obywateli za swój osobisty i grupowy wpływ na konieczność obniżenia emisji gazów cieplarnianych w tym CO2, jest przesłanką wysokiej efektywności uzyskanych efektów.'
Avatar użytkownika
kul2
Niewidzialna Armia
 
Posty: 2927
Dołączył(a): Śr lip 13, 05 17:55

Postprzez mariano-italiano » So wrz 09, 06 13:53

Przeczytalem, ale w dalszym ciagu nie wiem co zrobic. Bo jezeli inni uzytkownicy maja problemy z padami (nie mozna uzywac mieczy) to jaki jest sens? Slyszalem jeszcze o przejsciowce + pad PS2. Jednak nie znalazlem nigdzie opinii na ten temat w stosunku do MGS_2.
Przyznam szczerze, ze chce kupic pada wylacznie do grania w MGS_2. A nie ukrywajmy - ps2 DS najlepszym padem jest!!!
Ciekaw jestem czy po zastosowaniu przejsciowki i Dual Shocka, gra w ogóle wykryje pada i czy beda dzialaly wszystkie galki oraz stopien nacisku guzikow, bo bez tego niestety - MGS_2 to juz nie go samo :(
mariano-italiano
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pt wrz 01, 06 14:17

Postprzez John Doe » So wrz 09, 06 13:58

Proponuj? Ci zakupi? za oko?o 40 z? przej?ciówk? do PC na pady od PS i PS2. Ja u?ywam tego ju? od dawna i nie wyobra?am sobie zmiany. Pad chodzi jak pod pleyaczem, bez ?adnych problemów.
The Earth itself has no boundaries. No East, no West, no Cold War.
Avatar użytkownika
John Doe
Machinegun Kid
 
Posty: 13
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 01:00
Lokalizacja: Outer Heaven

Postprzez mariano-italiano » So wrz 09, 06 14:02

I wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo :)

Mam rozumiec, ze wszystkie funkcje beda dzialaly? Wszystko, ale to absolutnie wszystko... co oferuje nam MGS2 na PS2? A co ze stopniem nacisku galek (wolne poruszanie sie w MGS2)? Czy na PC bedzie taki sam efekt jak na PS2?
mariano-italiano
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pt wrz 01, 06 14:17

Postprzez John Doe » So wrz 09, 06 14:17

Je?eli przej?ciówka rozpoznaje ga?ki analogowe to przyciski analogowe te? powinna. Nie wiem tylko czy w MGS2:S na PC Konami zostawi?o te funkcje :) Nie powiem Ci te? na 100% czy to b?dzie dzia?a?, bo ja sam u?ywam pad od PS ,a tam wszystkie przyciski s? cyfrowe. Poszukam troch? na ten temat i dam Ci zna?.
The Earth itself has no boundaries. No East, no West, no Cold War.
Avatar użytkownika
John Doe
Machinegun Kid
 
Posty: 13
Dołączył(a): Śr wrz 06, 06 01:00
Lokalizacja: Outer Heaven

Postprzez Gac666x » So wrz 09, 06 18:22

Gwoli sprostowania.

Jesli chodzi o analogi to PCtowe pady chodz? bardzo dobrze i nie ma z tym problemu (rozpoznanie nacisku). Pctowe pady nie maj? tylko analogowych przycisków. Konami w konwersji zast?pi?o to dodatkowym przyciskiem "slow", który umo?liwia w?a?nie np. celowanie z ka?acha (bez strzelania).

Najlepszym tanim pctowym padem b?dzie Dual shock 2 firmy manta albo Dragon pad (tej samej firmy) kosztuj? w granicach 50-60 z?. Ja sam od dwóch lat posiadam Dragon Pada i naprawde dobrze si? spisuje.

Przejsciówka z PS2 na PC zadzia?a, ale nie b?dzie analogowych przycisków, poniewa? w kodzie gry jak i sterownikach jest to nieuwzgl?dnione, niestety.
I am your Doom...
Zapraszam -->the-predator.prv.pl
-->Aazero.com
Avatar użytkownika
Gac666x
Uber Big Boss
 
Posty: 16777214
Dołączył(a): N lip 31, 05 04:51

Postprzez Mr_Zombie » So wrz 09, 06 23:41

A ja tak tylko si? przyczepie tego: "tu jest problem tego typu, ?e albo klawisze ustawiaj? si? same, albo po prostu nie da si? ich zmieni?, tak aby dzia?a?y wed?ug moich oczekiwa?."

Wszystko si? da ;). Ja klawisze sam sobie ustawia?em i nie mia?em z tym ?adnych problemów.
Avatar użytkownika
Mr_Zombie
The Fury
 
Posty: 599
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 15:14
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez mariano-italiano » N wrz 10, 06 11:29

/// DO Mr Zombie ///

Nie moge tych lkawiszy ustawic. W wiekszosc gier, ktore gram a sa to np. samochodowki, lub konwersje z PlayStacji... klawiszologie ustawiam podobnie do pada z playa - a jest to nast?puj?co:

Krzy?ak - NUM5
Kwadrat - NUM4
Kó?ko - NUM6
Trójk?t - NUM8

Bieganie W, A, S, D

L1, L2, R1, R2 s? przypisane kolejno pod NUM1, NUM7, NUM3, NUM9...

Tym sposobem w kazdej grze w ktora gram, mam wszystko pod reka i nie myli mi sie z tym co jest na padzie. Sprawdza sie w NFS, serii Residentow, Tekkenie (na emulatorze) i na MGS_1. Jezeli chodzi o MGS_2, to jak ustawie te klawisze (wyczyszczam wszystkie pola w konfiguratorze) to i tak po odpaleniu gry, tam gdzie chcialem miec Trójk?ta, Krzy?yk itp (guziki odpowiedzialne za strzelanie, crawl, akcj? itp) mam bieganie wg. strza?ek. To samo z W, A, S, D - tam sa przyciski, ktore sa standardowo ustawione przez program...

Mo?e robi? co? ?le... ;(
mariano-italiano
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pt wrz 01, 06 14:17


Powrót do Problemy Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron