Wszystko chodzi jak trzeba oprócz... gameplay'u.
Animacja jest wolniejsza niż na PC (widać to wyraźnie), a Snake reaguje z opóźnieniem (nie jest tak straszne, że nie można grać, ale denerwuje).
Cut-scenki i codec są chyba ok, bo jakoś nie zauważyłem zmiany w stosunku do wersji PC (no może oprócz tych filtrów obrazu

Jest jakieś rozwiązanie?
[ Dodano: Sro Paź 03, 07 22:56 ]
Pograłem przed chwilą trochę w VR Trening (wow, fajnie, że dali parę tych misji nawet do oryginału) i idzie się przyzwyczaić do tego opóźnienia.
Teraz za to, nie mam pewności co do zwolnień. Może po zbyt długim graniu w MGS2 mam problemy z odczytywaniem płynności

Nie mniej jednak, ja odczuwam lekkie opóźnienie w ruchach Snejka (już myślę, co będzie przy np. pojedynku ze Sniper Wolf :/).
A może to ja się mylę? Może na PC'cie sterowanie było inne?
Ludzie nakierujcie mnie chociaż
