Demo Metal Gear Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » So sty 19, 13 21:23

Coś się znajdzie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez ArecaS » So sty 19, 13 23:43

Ocwelot zfotszopuje komuś fotkę, gdzie Joakim Mogren ściska dłoń zwycięzcy. Jak znalazł.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Osvelot » N sty 20, 13 00:20

>dłoń

Przypominam, że jesteśmy forum MGSa

>krocze

OK
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Solidny » N sty 20, 13 00:42

Simon napisał(a):Eeee...Zdaje sie, ze to wszystko bylo w MGS juz w 1998.

Mówiłeś, że nie kojarzysz podobieństw, więc je podałem.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez SaladinAI » Śr sty 23, 13 12:51

Demo powinno już być, nie?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Śr sty 23, 13 12:58

Wczoraj wieczorem sprawdzałem i nie było.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Faja » Śr sty 23, 13 13:08

no przecież update dopiero będzie dziś po 16 więc jak ma już być? było wczoraj ale na XBox Live
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Śr sty 23, 13 13:49

Demo już jest.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Śr sty 23, 13 18:10

Demko ograne dwa razy, przede wszystkim strasznie krótkie to demko, gdyby pominąć turtorial, scenki i rozmowy przez codec to zaliczenie tego zajmuje niecały kwadrans.
Technicznie też widać że gra ubolewa, spadki animacji podczas szaleńczego ciachania arbuzów w VR to norma ale już w grze właściwej występowały rzadziej za to gdy sobie dla jaj chciałem pociąć beczkę to cała konsola się zwiesiła co chyba jest raczej winą dema, w systemie walki na razie nie podoba mi się tylko parowanie, skoro kółko jest wolne czemu więc tego nie wykorzystać na blok zamiast często nie wychodzącego parowania gałką i kwadratem, mogli też sobie darować poboczne bronie wyraźnie nie efektywne.
Ocenianie gry po demie uważam za niesprawiedliwe więc poczekam sobie na pełna wersję ale już widzę że w dniu premiery będzie patch i sporo osób będzie wytykać grze niedorobienie, mnie się nadal podoba i to bardzo.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Solidny » Śr sty 23, 13 19:29

Hmm jak grałem na euro to działało super, ale nie wiem czy to na jakichś kompach chodziło, z tego co widziałem :). Zobaczymy jak na x kloxku. Ktoś ma i grał?
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Coldman_9 » Śr sty 23, 13 19:38

Ocenianie gry po demie uważam za niesprawiedliwe więc poczekam sobie na pełna wersję ale już widzę że w dniu premiery będzie patch i sporo osób będzie wytykać grze niedorobienie, mnie się nadal podoba i to bardzo.


A mnie się wydaje, że entuzjazm w tobie nieco przygasł :) Ale jesteś usprawiedliwiony.

BLOK: a nie mówiłem, że jest strasznie lipny?!
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Solidny » Śr sty 23, 13 20:10

Ten blok mi nie przeszkadza, właśnie o to chodzi, żeby wymagał skilla i refleksu, a nie trzymasz przycisk i jesteś nie do ruszenia. To nie boks tylko szermierka :D
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Soul » Śr sty 23, 13 20:35

Właśnie jestem świeżo po tutorialu. Wszystko niby okay, poza systemem Blade Mode. Jest okropnie nieintuicyjny i niewygodny. Ale to co najbardziej doskwiera, to okropne spadki płynności. Zazwyczaj właśnie w Blade Modzie.
Avatar użytkownika
Soul
Predator
 
Posty: 93
Dołączył(a): Śr lut 02, 11 14:59
Lokalizacja: Gallifrey

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez uci » Cz sty 24, 13 13:36

przyznam że chrupła mi gra jak w blade mode siekałem palmę na drobne placki, pozatym śmigało całkiem dobrze, choć czasem boli kamera kiedy np. w wąskim miejscu odpalamy jakiegoś specjala (trójkąt + kółko), brakuje też backflipu z bayo czy chociaż turlania z Vanquish.

Ale to w sumie dla mnie detale, bawiłem się przednio, Blade mode nie jest taki zły - błyskawiczne cięcie pionowe + poziome na koniec dobicie cięciem precyzyjnym. Blok wymaga za to trochę wprawy, mięsko armatnie tnie się przecudownie. Hype pozostał :]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Faja » Cz sty 24, 13 13:40

Kamera to porażka, brak lokowania się na przeciwniku też woła o pomstę do niebios, blade mode kompletnie na siłę wciśnięte, blok a raczej jego brak to kpina. Na razie po dwóch razach kaszana jak dla mnie.
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez uci » Cz sty 24, 13 13:49

jest przecież lock-on

a blok cóż to trudniejsza wersja amuletu z bayo czy bloku z DMC4, raczej kwestia gustu
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Faja » Cz sty 24, 13 13:51

gdzie ten lock-on jest? Motyw wyrywania baterii to też jakiś taki z dupy, pewnie to kwestia wprawy, ale zanim namierzyłem ten kwadracik to delikwent już zdążył odskoczyć, a jak już mi się udało ciachnąć to nie zdążyłem wdusić kółka
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez uci » Cz sty 24, 13 13:53

miałem to samo, zawsze możesz w blade mode siekać kwadratem i trójkątem można trafić fuksem:P ale chyba najlepiej to im sieknąć nogi i ręce a potem tylko wyrywać fluidy.

w konfiguracji typu - c jest po R2
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Cz sty 24, 13 16:10

Johan napisał(a):A mnie się wydaje, że entuzjazm w tobie nieco przygasł :) Ale jesteś usprawiedliwiony.

BLOK: a nie mówiłem, że jest strasznie lipny?!


Nope nic nie przygasło, właściwie to spodziewałem się jakiś takich technicznych niedoróbek a z blokiem to się musiałem osobiście przekonać, zamiast tego parowania mogliby dać chociaż jakiś unik jak w Lollipop Chainsaw i po sprawie.

Faja, ciachając przeciwników w Blade Mode nie puszczaj R1 dopóki Raiden nie wyrwie flaków, sam tak miałem że nie potrafiłem nikogo wypatroszyć dopóki się nie skapnąłem że trzeba cały czas trzymać R1.
Niech mi też ktoś powie jak się podbija przeciwnika w powietrze i wykonuje to combo z szatkowaniem w powietrzu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Solidny » Cz sty 24, 13 17:23

Tak po tych pierwszych relacjach Joahana zacząłem się zastanawiać, czy aby na pewno dobrze to zapamiętałem? Może byłem podniecony, bo targi, kolejka, hałas, bo Metal Gear! Zagrałem teraz w demo na spokojinie i... kuchnia, dalej mi się podoba! I to obaliłem od razu po DmC, które też jest spoko, ale bardziej mi Castlevanię ostatnią przypomina z tym trzymaniem L2 i R2 dla różnych stylów. Dropy animacji niby są, ale w ogóle mi nie przeszkadzają w gameplay'u. Może już się na konsolach przyzwyczaiłem, albo na moim szajsowatym laptopie... ta, pewnie tak. Nadal mi się podoba, nadal chętnie ogram całą, nadal nie planuję premierowo. Idę obalić demo jeszcze raz, może wykombinuję nowe ciosy.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Cz sty 24, 13 17:31

Solidny napisał(a):może wykombinuję nowe ciosy.


Ninja Run w stronę przeciwnika, trójkąt a zaraz potem Blade Mode.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Solidny » Cz sty 24, 13 17:44

SALADYN napisał(a):
Solidny napisał(a):może wykombinuję nowe ciosy.


Ninja Run w stronę przeciwnika, trójkąt a zaraz potem Blade Mode.

Naaaajjjjsssss :D
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez uci » Cz sty 24, 13 17:51

ważne że blade mode można urzywać w trybie szybkim i precyzyjnym, a kombosy już były na jednym z filmików które wygrzebał w sieci Sal01.
Co do bloków i uników - wedle demka mamy bodajże akt 2 (po tym jak sam pociachał raidena) ale jeszcze przed walka z Mistrell, pamiętając Bayo może się okazać że jakieś nowe bloki/uniki wpadną jako itemy do kupienia lub w trakcie gry . (jak pantera/blok i inne talizmany w Bayo).

Swoja drogą z technicznych bolączek mi się demko zawisło jak skipowałem cutscenkę, czy będzie patch, albo czy gra już jest załatana dowiemy się z premierą.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Solidny » Cz sty 24, 13 18:06

Ja nie miałem żadnej zwiechy a ograłem ze trzy razy (a może cztery? szybko zlatuje).

Zauważyłem też, że to celowanie analogiem nie jest tak trudne jak zapamiętałem. Kilka trupów i już przywykłem.
Po pierwsze, nie trzeba machać gałką żeby ciąć, wystarczy nacelować i puścić. Po drugie, możemy nawet celować lewą gałką, obracając kamerę, a kwadratem i trójkątem zadawać pionowe i poziome ciosy. Innymi słowy do wyboru, do koloru.
Zajrzałem do opcji i wygląda na to, że sterowanie domyślne nazywa się Type C. Ciekawostka.

Nadal nie znalazłem kotka :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Tidus93x » Cz sty 24, 13 18:14

Ściąga się... 3GB? Kurna, za stary się na to robię, od kiedy dema tyle ważą?! To oznacza tylko jedno... Przydałby się szybszy net -,-
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez uci » Cz sty 24, 13 18:25

kotek jest na samym początku na plaży, jak masz wejść po schodach to on jest na lewo - tuż przy wodzie
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Tidus93x » Pt sty 25, 13 00:28

W slashery nigdy nie byłem dobry. Ani GOWa ani DMC nie skończyłem. Mimo to ograłem demko, wrażenia mam mieszane, choć to i tak zaskoczenie. Najpierw co mi się podoba.
+ ciachanie na zawołanie - naprawdę dobry patent, szybko nauczyłem się wyrywać kręgosłupy biedakom
+ muzyczka - pasuje mi do tej gry
+ klimacik - jest naprawdę na plus
Zaś z tych minusów:
- blok - do niczego, nadal wychodzi mi przypadkiem, unik byłby jak znalazł
- grafika - naprawdę się zawiodłem, animacja chrupie, twarze postaci jakieś takie sztuczne, już otoczenie lepiej wygląda. Niemniej nawet przy wiekowym MGS4 bida z nyndzą
- kamera - no w blade mode to już zdrowe przegięcie (prosty przykład - skaczę, jestem teoretycznie nad Gekko i puf, nie widzę nic prócz pleców Mr. LB i kawału blachy. Fajnucho) ale i ogólnie nie spisuje się najlepiej

Ogólnie naprawdę nie jest TAK źle, jak twierdził Johan, ale cukierkowo też nie jest. Gdyby nie to, że fabularnie powątpiewam w ten tytuł może i bym czekał z niecierpliwością aż stanieje. A tak ogram z chęcią kiedyś, bo ciachanie naprawdę sprawia frajdę. Tylko dostaję tęgie baty od psiunia. Jakieś rady dla nowicjusza w temacie slasherów? ^^
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Pt sty 25, 13 08:24

Do tego parowania trzeba przywyknąć, gdy Wolf/Gekko/cyborg robi szarże pchasz gałkę do przodu i wciskasz kwadrat, problemem może być to że parowanie ma opóźnienie jeżeli akurat skończyłeś jakieś podstawowe combo zwłaszcza te które Raiden wykonuje nogami.
Z tym ciachaniem to machanie gałką rzeczywiście przysparza kłopotów dopóki się człowiek nie skapnie że wystarczy ją szarpnąć jakby się robiło unik w God of War, mimo wszystko wygodniej mi było celować gałką i naciskać kwadrat lub trójkąt.
Tak jeszcze odnośnie niedoróbek, wspominana przez Johana synchronizacja ruchu ust z wypowiadanymi słowami w przypadku rozmów przez codec rzeczywiście woła o pomstę do nieba, w scenkach wszystko gra, w rozmowach wywoływanych przez gracza też jakoś nie zauważyłem zbytnich różnic ale te wiadomości od Borisa to po prostu błąd przedszkolaka, zobaczymy czy zrobili coś z tym w pełnej wersji.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez Solidny » Pt sty 25, 13 11:12

SALADYN napisał(a):Tak jeszcze odnośnie niedoróbek, wspominana przez Johana synchronizacja ruchu ust z wypowiadanymi słowami w przypadku rozmów przez codec rzeczywiście woła o pomstę do nieba, w scenkach wszystko gra, w rozmowach wywoływanych przez gracza też jakoś nie zauważyłem zbytnich różnic ale te wiadomości od Borisa to po prostu błąd przedszkolaka, zobaczymy czy zrobili coś z tym w pełnej wersji.

O, to to! Zapomniałem wspomnieć. Poziom z Warcraft 3 miejscami (z rozmów w gameplay'u, nie ze scenek!). :D
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Demo Metal Gear Rising

Postprzez shalashaska » Pt sty 25, 13 12:27

Stwierdzam że produkcje Kojimy są coraz gorsze. Jak chciałby zrobić dobrą siekankę to powinien postawić flaszkę twórcom Tenchu czy Shinobido.
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron