Wieści oraz przypuszczenia na temat MGS: Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez Snake_VR5 » N cze 27, 10 11:25

A może Cardboard Box w ogóle się nie pojawi, choć to symbol serii to nie zapominajmy że Rising będzie czymś nowym
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez fightclub87 » N cze 27, 10 12:06

They believed they were creating a Paradise
Avatar użytkownika
fightclub87
Fire Trooper
 
Posty: 40
Dołączył(a): Wt mar 16, 10 14:16
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Snake_VR5 » N cze 27, 10 12:59

Staramy się stworzyć dwie odrębne serię Metal Gear, które mogłyby funkcjonować niezależnie od siebie.


W sumie nic nowego patrząc z perspektywy Metal Gear Ac!d i Ac!d 2 i Ghost Babel, ciekawi jednak fakt czym będzie ta druga seria nie związana z Raidenem. Kolejny epizod z życia Big Bossa po Peace Walker ?, a może coś z Meryl lub Sunny Gurlukovich gdy ta ostatnia będzie już na tyle dorosła. Akurat gdyby przerosła wyszkoleniem i umiejętnościami Olgę było by ciekawie, dla samej serii również bo jeszcze nie kierowaliśmy losami kobiety. Martwi mnie jednak fakt że miałby one funkcjonować niezależnie od siebie, jeśli pod kątem technicznym to ok. Rising i seria z Raidenem jako coś nowego, gra nastawiona na dużą dynamikę i ciecie mieczem. Druga seria jednak powrót do korzeni i schematu jaki wyróżniał do tej pory serie MGS. Chciałbym jednak by fabularnie obie były wobec siebie jakoś spójne i w jakimś stopniu niektóre elementy fabuły się łączyły.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » N cze 27, 10 13:40

jasne ze może działać niezależnie, troche włąśnie jak gry z solidem i z BB, są od siebie niezależne toczą się w tym samym timeline. Przygody raidena odbijają po wydarzeniach z dwójki w nową serię z nowym gameplayem tak jak przygody BB odbiły po 3jce w serie skradankowo-ekonomiczną.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » N cze 27, 10 14:07

Akurat już od początku wiadomo było że zespół Rising powstał po to żeby kontynuować serię na nowym poziomie, zaś Kojima miał poświęcić się innym projektom, kończąc w sumie tam gdzie zaczął. No bo w końcu mamy Rising i wiemy że jak się uda to będzie kontynuacja, o czym była mowa zanim sama gra pojawiła się mediach. Z drugiej strony sam Kojima mówił że Peace Walker to tylko zalążek więc możemy spodziewać się kolejnej gry z tego uniwersum (niedawno zostało potwierdzone że Kojima dalej będzie pracował na serią: obecnie Rising i MGS 3D).

Właściwie to już jakiś czas temu podzieliłem sobie serię na różne kanony:

1. Kanon Tselinoyarsk: czyli ukazanie egzystencjalnej wędrówki Big Bossa na przestrzeni kilkudziesięciu lat (w jego skład wchodzą: MGS 3, MPO, Peace Walker, MGS 3D)
2. Kanon Les Enfants Terribles: a więc Solid Snake i historia jego braci rysowana od Metal Geara do MGS 4
3. Kanon Raijina? Prawdopodobnie głównie Rising i kontynuacje, a wiec okres przemiany Raidena

Widzę więc już trzy różne serie, przy czym należy się spodziewać kontynuacji 1 i 3 Kanonu.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » N cze 27, 10 15:33

Tylko że historia Solid Snake'a i Big Bossa w pewny momencie się krzyżuje, czy nawet łączą ze sobą i to nie raz fabularnie ściśle. Jeśli w przypadku tych dwóch odrębnych serii Metal Gear, o których mówi Shigenobu Matsuyama będzie podobnie to jestem za. Wszystko zależny od tego jak bardzo i pod jakim kątem obie będą niezależne od siebie. Jeśli technicznie ok, jeśli fabularnie to już nie tak ok.

Wracając do Rising swoją drogą ciekawe jak i czy w ogóle mocno fabularnie zamiesza, może dzięki grze zmienimy nieco pogląd na temat głównego bohatera. I tu ciekaw jestem jak bardzo, zwłaszcza mając go w pamięci jeszcze z MGS4. Mam tylko nadzieje że fabularnie gra nie będzie tworzyć jakiś absurdów i paradoksów.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Śr sie 18, 10 18:50

To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Coldman » Śr sie 18, 10 20:39

W tym temacie pojadę dość nietypowo, tzn. częstochowskim rymem: wieści i przypuszczenia zapowiadają bezmózgą sieczkę jak cholera ;)

Ale czy to źle? Czy ortodoksy w takiej formie "wyrzucą sobie" grę z kanonu (tak, to do Ciebie, twilite)? Ja tam nastawiam się na bardzo widowiskową siekankę w hi-techowych klimatach (fajna odskocznia od "GoW" czy "Ninja Gaiden") ze szczątkową, acz trzymającą się jakieś logiki fabułą. Jeśli pierwsza część składowa będzie bardzo miodna, to jestem w domu ;)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Gillian » Śr sie 18, 10 22:17

No wlasnie takie bzdurne wypowiedzi zamazuja obraz Rising ze potem mowi sie ze fo ma byc slasher.
Wypowiedzi jednoznacznie wskazuja na szybka, dynamiczna, wciaz skradanke, no ale niektorzy obstaja dalej przy swoich domyslach opartych na jednym filmiku.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Coldman » Cz sie 19, 10 09:20

twilite; przecież wiem, co mówią twórcy, także w kwestii skradanki. Ale... lepiej założyć sobie pewne rzeczy z dystansem, niż się później niemiło rozczarować. "MGS: Rising" w bardziej skradankowej formule? Byłoby najlepiej...
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Gillian » Cz sie 19, 10 10:06

No to co pieprzysz o bezmozgiej siekance i porownujesz to do GoWa i MG?

No chyba ze domena chorych fanbojow jest celowe obrzydanie sobie MGSa ktory nie jest excl dla Sony. Bo takie zachowania w sieci obserwuje...
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Cz sie 19, 10 13:17

Nawet w raportach mówili że styl skradankowy jest najbardziej wynagradzający, co nie zmienia faktu że mamy wybór jak w czwórce jeśli chodzi o styl gry.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Gac666 » Cz sie 19, 10 16:39

Tak jest zawsze i jakos ludzie sie nigdy nie nauczą. Krzyż na drogę ;]
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez Coldman » Cz sie 19, 10 18:30

twilite; pieprze, bo sprawa jest tutaj jasna. Najpierw gadali przez rok (od E3 '2009), że będziesz kroił, przecinał, ciachał i... kroił. Gracze na świecie podnieśli larum, no to zaczęli przeskakiwać na skradankę z elementami ciachania. Chodzi mi bardziej o to, że niezależnie czym się ostatecznie gra gatunkowo okaże, to jeśli oś rozgrywki będzie świetna, to na pewno będę się cieszył. I pewnie nie tylko ja.

twilite; (to będzie żart, żeby nie było) - Czepiasz się, bo "Twoją" grę "obrażam" :)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Snake_VR5 » Pt sie 20, 10 18:40

Coldman napisał(a):Ja tam nastawiam się na bardzo widowiskową siekankę w hi-techowych klimatach (fajna odskocznia od "GoW" czy "Ninja Gaiden") ze szczątkową, acz trzymającą się jakieś logiki fabułą.


W przypadku pojawienia się tego ostatniego powiem najzwyczajniej pass. Cóż twórcą zdarza się zmieniać zdanie, lub po prostu odkrywać przed nami informacje na temat gry szczątkowo i to chyba zrozumiałe. Wydaje mi się że lepiej ''smakuje'' to w odróżnieniu, od odkrywania wszystkich kart za jednym zamachem. Krojenie, przecinanie to ma być symbolem i podstawowym elementem Rising. A fabuła mam nadzieje że jednak będzie spójna i logiczna, nawet jak przyjdzie nam w grze Raidenem odzyskiwać ciało Solidusa .
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Gillian » Pt sie 20, 10 23:17

Ja przede wszystkim licze na to, ze Rising nie bedzie kolejna telenowela przepelniona jakimis bredniami. ktore mialyby nadawac sens niespojnosciom serii...lub tworzyc nowe.
Moje marzenie to solidna, konkretna historia bez nawiazan do tego pseudo-heroizmu ultrawspanialej bogini The Boss czy zawilej nie trzymajacej sie kupy genezy Patriotow z Big Bossem w tle. Gdyby to choc czesciowo trzymalo poziom przyzwoitosci znany z MGS1 byloby cudownie.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » Śr wrz 15, 10 18:13

Konami Style zaczyna przedsprzedaż koszulek MGS: Rising, cena - 1,260 jenów. Póki co brak zdjęć.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Pt wrz 17, 10 17:31

Wspomniany plakat za około 40 zł:

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Pt wrz 17, 10 23:35

Saladin01 napisał(a):Wspomniany plakat za około 40 zł:

[url=http://img716.imageshack.us/img716/6643/o0285038010752658615.th.jpg]Obrazek[/URL]


A gdzie za tyle ???
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Faja » So wrz 18, 10 11:37

Plakat za 40 ziko, nieźle kogoś posrało.
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez SALADYN » So wrz 18, 10 14:05

Faja napisał(a):Plakat za 40 ziko, nieźle kogoś posrało.


Niektóre plakaty z MGS 1 i 2 potrafią na ebayu osiągnąć kwotę rzędu 200$ a są też takie których jest tylko jedna sztuka i kolekcjonerzy potrafią za nie wyłożyć jeszcze wiecej.

http://diesnake.com/main.php?g2_itemId=59
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Simon » Śr wrz 22, 10 18:35

Tyle, że ten plakat jest bardzo хуй jak na 40PLN.
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez Helerek » Śr wrz 22, 10 19:10

Liczy się być mieć byle jaki, ale żeby go mieć bo wiesz że jest jedyny :D.
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez Coldman » Śr paź 13, 10 20:26

Cytat pochodzi z "Wieści z Zanzibaru", ale mówię o tym tutaj, bo tam mało kto zagląda.
twilite kid napisał(a):No to chyba mamy coraz mniej wątpliwości. Pewnie zobaczymy przemianę Raidena ;D

I to zdecydowanie. Teraz możemy sobie zadawać pytanie, czy ta część nie będzie przypadkiem achronologiczna czy też "serialowa". Mówię o tym dlatego, bo przecież na zwiastunie Raiden szaleje, jakby się już cyborgiem urodził. A nie wierzę w taki motyw, że po przemianie zerwie się z wyra i zacznie od razu chlastać.
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Snake_VR5 » Cz paź 14, 10 11:28

Raczej chciał bym by gra dawała nam możliwość szalenia na maksa Raidenem już od razu po przemianie, ok na początku oswajalibyśmy się z systemem cięć i ogólnie z samym głównym bohaterem. Z grą samą również, dlatego ten aspekt pozostawiam indywidualnie samemu graczowi. Jednak nie chciał bym by postać jako tako rozwijała się etapowo czy też stopniowo, byśmy pewne umiejętności zyskiwali dopiero z czasem. By w końcówce gry dopiero zacząć szaleć na maksa.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez maciej1- » Cz paź 14, 10 12:23

Raiden ja się z tobą nie zgodzę. Przecież w MGS'ach coraz to mocniejsze "pukawki" zawsze zdobywaliśmy wraz z rozwojem fabuły. Więc oczywiste jest, że Raiden też będzie musiał z biegiem gry stawać się coraz silniejszy - oczywiście pod kątem siły ognia.

Pełny dostęp do systemu cięć zaraz po przemianie oczywiście tak, ale może nie wszystkie akrobacje ? Skoro Raiden ucieka ze Strefy 51 to może jego przemiana pod względem technologicznym nie będzie kompletna ? Ja osobiście chciałbym uciekać z ośrodka badawczego jako częściowo nieukończony cyborg/człowiek-maszyna. To by było interesujące gdyby nie wszystkie funkcjonalności nowego ciała Raidena działały ponieważ nie został jeszcze skończony, można by tutaj zaszaleć również w kwestii design'u postaci.

Później w trakcie gry rozwijanie się pod kątem stania się tym wyjadaczem z MGS4, tutaj możecie sobie wstawić nawet system zdobywania części PODOBNY do tego z PW jeżeli chodzi o upgrade naszego biomechanicznego ciała.

Możliwości jest mnóstwo tylko wszystko zależy od tego jak daleko odważą się posunąć twórcy.
maciej1-
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Pn mar 09, 09 19:39

Postprzez Snake_VR5 » Cz paź 14, 10 12:29

Powiedzmy sobie jednak szczerze Rising ma być czymś nowym dla serii MGS, a jeśli tak i twórcy rzeczywiście prócz systemu cięć położą na to nacisk to chyba schemat z tym by główny bohater z biegiem gry stawał się coraz silniejszy powinien odejść w zapomnienie. Pytanie jak daleko odważą się posunąć twórcy, jest tutaj uważam właśnie bardzo na miejscu. Różne ograniczenia (zdobywanie baterii) jak najbardziej tak, akrobacje ? oby nie przypominało to systemu z Spider-Man: Web of Shadows. Osobiście chyba bym nie chciał też by Rising z upgradowaniem przypominał jakieś RPG.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » N lis 28, 10 18:27

To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez szymekpolak_1 » Pt gru 03, 10 16:23

Jak dla mnie to jest inna gra i jak już ktoś wspominał powinni odjąć solid od nazwy. Ale ja bym sie tak nie zachwycal, gra jest zrobiona dla pieniędzy,co widać już na trailerze z e3. Jest na zachodni rynek gdzie ludzie wolą akkcję i bezsensowną siekaninę.ja nie mam p0jęcia jak do takiej gry dałoby dać się jakieś momenty skradankowe(tzn. mogą być ale wątpie czy zachodniemu graczowi by sie spodobały). To będzie inna gra niż poprzednie części i nie wiem czy duża ilośćakcji i krwi zastąpi mi dużą ilośćemocji jak np.mgs 3 snake eater.Poza tym bohater jest jakimś dzimnym super techno-ninja a nie normalnym zabijaką.Srednio mnie się to podoba i zapewne wiele fanów serii odejdzie , bo to już nie będzie ch ulubiona gra.
szymekpolak_1
Machinegun Kid
 
Posty: 19
Dołączył(a): Pt lis 19, 10 22:28
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Gillian » So gru 04, 10 01:44

O znów bełkot pisany na podstawie jakichś internetowych domysłów sprzed roku...

Zachodni gracz to tępak i idiota i nie lubi skradanek? A wiesz że to Zachód dał światu tak hardkorowe skradanki jak Thief czy Splinter Cell, obok których zabawkowy MGS stać nie może?

Zachód to bezsensowna siekanina? Skąd się wam wzięło to utożsamianie siekanin czy slasherów z zachodem, skoro to Japończycy są mistrzami w tym gatunku. Jeden GoW wiosny nie czyni, bo to Ninja Gaiden, DMC czy Bayonetta wyznaczały i wyznaczają standardy.

Duża ilość krwi? To poprzednie MGSy były bezkrwawe tak? Już nikt nie pamięta tych strug krwi jakie lały się tu i ówdzie w dwójce? I emocje jak w MGS3? To ja już wolę akcję i krew...

I znów ten Solid. Podtytuł "Solid" nie miał nic wspólnego z Solid Snakiem! Ileż razy można to powtarzać? Solid to przejście w 3D. Rising jest w 3D tak?

Tak no i gra jest robiona dla pieniędzy... No cóż pozostałe MGSy to wyraz pasji Kojimy, który z każdym kolejnym MGSem mówi, że żadnego więcej nie zrobi ;]. Kasa panie kasa! W tym rynku to się liczy i trzaba być głupcem by sądzić, że ktoś wydaje miliony dolarów na bezinteresowne realizowanie czyichś pasji. Bo Koji ze swojej kieszeni na gry nie wykłada. Kase daje Konami i Konami oczekuje profitów.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron