MGS: Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Re: MGS: Rising

Postprzez Gac666 » Pt lut 13, 15 10:32

Kurde to ja jestem jedna wielka noga z obsługi analogów, a akurat te cięcia nie robiły mi problemów. W blade mode czas ci sie zatrzymuje i wystarczy szarpać do upadłego aż wszystkie punkty przetniesz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: MGS: Rising

Postprzez Bizon » Pt lut 13, 15 12:19

Najpierw lewą gałką trzeba ustawić wysokość mniej więcej tak, żeby złapać środek tego układu, potem tylko skorygować kąt prawą i JEB ;)
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Re: MGS: Rising

Postprzez kALWa888 » Pt lut 13, 15 13:34

Ja też miałem z głazami problem, a potem jakoś ogarnąłem że właśnie wystarczyły trzy punkty zaznaczone i wtedy ciachnąć. I nie robić tego pośpiesznie. Pamiętam, że lepiej z tym sekundkę poczekać niż machnąć za szybko, bo od razu giniemy.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » Pt lut 13, 15 16:46

Jaki ze mnie lamer jest no ja pierdolę...

Z walki z MG zachowałem wszystkie apteczki - tracę część na skałach ale хуй. Potem zaczyna się faza kiedy Armstrong emanuje tym zielonym światłem, z tego co rozumiem powinienem go ciąć swobodnie w określony punkt? Dobijam do setki na pasku i zaczyna się ponowna sekcja z rzucaniem odłamkami...i wtedy kończą się apteczki.

Poważnie rozważam opcję z samobójstwem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez Gac666 » Pt lut 13, 15 17:30

Nie pamiętam bym w drugiej sekcji w ogóle z apteczek korzystał XD
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » Pt lut 13, 15 18:26

Tak Sal, musisz zadać cios w blade mode w tego pryszcza na plecach. Wystarczy jedno cięcie ale warto przy okazji zużyć cały pasek i pociachać jeszcze trochę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » So lut 14, 15 08:40

sekwencje z rzucaniem sa chyba 3 jak dobrze pamiętam
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » So lut 14, 15 13:45

Tak Sal, musisz zadać cios w blade mode w tego pryszcza na plecach. Wystarczy jedno cięcie ale warto przy okazji zużyć cały pasek i pociachać jeszcze trochę.


Ciacham ale Armstrong łapie miecz. Tak powinno być?

sekwencje z rzucaniem sa chyba 3 jak dobrze pamiętam


Zejdź Mi z oczu, szatanie! Jesteś Mi zawadą.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » So lut 14, 15 14:43

Atakujesz od złej strony, musisz stać dokładnie za nim i zadać cios w blade mode, każdy inny atak zostanie zatrzymany.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez Solidny » So lut 14, 15 15:02

Lepiej jednak ciachnąć i dać się obić niż pozwolić mu się uleczyć ;). Ale tak, prosto w plecy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » So lut 14, 15 17:21

Kałabanga madafaka!!!

Skurwiel nie żyje już od kilku godzin! Udało się (bo praktycznie fartem). Na rzucanie odłamkami jest tylko jeden dobry sposób - ucieczka na bok, żadne tam machanie kosą, nie ma sensu się wysilać jeżeli biegiem da się ominąć rzucany kawał żelastwa unikając zupełnie obrażeń. Reszta to już przypadek, jak prawidłowe wykonywanie sekwencji QTE, które zawsze zabierały ze 20% w pasku energii i nie dać się uderzyć jakimś losowym ciosem. Jednak sporo dało również prawidłowe wykorzystanie tej słabizny na plecach - łącznie kupka randomowych elementów wykonanych prawidłowo dopiero przyniosła sukces. Uffff!
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » So lut 14, 15 20:03

Teraz możesz zacząć sobie pomagać perukami, kolorowymi ciałami i Murasamą.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » So lut 14, 15 21:43

hmm a ja myślałem że tylko przed zlomem rzucanym przez Monsoona można uciec - ale fakt teraz to już z górki
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » So lut 14, 15 22:40

No właśnie uci, z Armstrongiem jest nawet łatwiej unikać tych kawałków niż z Monsoonem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez Solidny » So lut 14, 15 22:41

SaladinAI napisał(a):No właśnie uci, z Armstrongiem jest nawet łatwiej unikać tych kawałków niż z Monsoonem.

Za szybko go pokonalem żeby znajdywać takie haki :D
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » N lut 15, 15 00:10

Solidny napisał(a):
SaladinAI napisał(a):No właśnie uci, z Armstrongiem jest nawet łatwiej unikać tych kawałków niż z Monsoonem.

Za szybko go pokonalem żeby znajdywać takie haki :D


Same here, noobs.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » N lut 15, 15 09:08

ale jak dobrze pamiętam to po rozwaleniu każdej serii rzucanych przez Armstronga kawałków skał/MG to on potem rzucał się na nas osobiście i można mu było ładnie wtedy życie ubić jak się trafiło
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » So lut 21, 15 18:05

Rypię teraz cyborgi Samem ale przy kolejnej walce z Wolfem myślałem, że sobie flaki gumką od ołówka wypruje - samuraj jest ociężały, znacznie wolniejszy od Raidena z mniejszą paletą ciosów i brakiem opcji rozwoju. Słowem: palce bolą jeszcze bardziej.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » So lut 21, 15 20:00

Ale Sam już na wstępie jest tak napakowany jak Raiden w połowie gry. Ciężka przeprawa czeka cie przy bossach, zwłaszcza ostatnim najbardziej kapuściarskim.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » N lut 22, 15 07:43

albo to kwestia wprawy - przy walce z wilkiem też miałem problemy, ale potem to już z górki i silnoręki padł dość szybko (choć tutaj spami atakami jak gupi)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SaladinAI » N lut 22, 15 15:52

Silnoręki rozłożony no i skończyłem. Ogólnie bez zachwytu chyba przez fakt zmniejszenia tempa akcji czy brak charakterystycznych dla Raidena umiejętności jak ninja-kill - czego mi brakowało przy większych przeciwnikach, przy których nie miałem ochoty na bezpośrednie starcie. Tak wyszła z tego dość powolna sieczka.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: MGS: Rising

Postprzez uci » N lut 22, 15 16:08

na skradanie znów bardziej nastawiony jest wilk - a zaś na mniej nastawiony jest na walke otwartą
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Rising

Postprzez SALADYN » Pn sty 04, 16 18:05

http://9gag.com/gag/a2mqvnp

Technologia już jest, czekam na taką katanę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron