O tym jak może wyglądać walka w Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SaladinAI » Wt cze 05, 12 16:58

Stealth kille są ok ale wątpię żeby pełniły istotny element rozgrywki, raczej dodatek dla smaku.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez kALWa888 » Wt cze 05, 12 17:01

Saladin01 napisał(a):Stealth kille są ok ale wątpię żeby pełniły istotny element rozgrywki, raczej dodatek dla smaku.


Bardzo przypominają mi Tenchu, ale ja chłop ze starej generacji :p
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Wt cze 05, 12 19:32

ale przy tym całym skakniu po budynkach etc. myślę że i konkretnych przeciwników będzie można spokojnie ominąć
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SaladinAI » Śr cze 06, 12 10:04

Pytanie ile faktycznej swobody zostawią.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Śr cze 06, 12 12:15

poprzez skakanie po budynkach - wydaje mi się że nieco więcej niż w MGS4

Bo dokładnym obejrzeniu gameplayu - widzę więcej bojowych inspiracji z Bayo. Atak specjalny wymagający naciśnięcia 2 guzików po którym Raiden ładuje w przeciwnika atak specjalny - to zdecydowanie Raidenowa wersja Torture attack od bayo. System kontr też jest podobny, musimy manulanie trafić w atak przeciwnika w odp. momencie. Podobnie było w Bayo/DMC3i4 kiedy już dostaliśmy bransoletę do bloku lub używaliśmy trybu do bloku. Cały ten system nawigacji mam nadzieje że będzie wyłączalny.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SaladinAI » Śr cze 06, 12 15:28

Radar pokazuje liniowe ułożenie tereny plus przylegające budynki. I poza te dachy raczej dalej nie pójdziemy.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Osvelot » Śr cze 06, 12 16:05

Z tego co pamiętam, to była misja treningowa, więc bez bólu nt. strzałek, plz. Będzie dobrze.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Śr cze 06, 12 19:59

w statach są "parts'y" więc może jakies zbieranie ulepszeń, lub coś ?
50 partów = upgrejd lub kasa do sklepu lub coś?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Osvelot » Śr cze 06, 12 20:18

Brzmi sensownie, może być. Rozróżnił ktoś w ogóle przeciwników ludzkich od nieludzkich na tym filmiku? Osobiście parę razy myślałem, że Kubuś przecina człowieka na pół, ale potem i tak wyrywał niebieską bateryjkę. Tylko ten sebek co siedział w kartonie chyba nie był cyborgiem - ale nadal nie widać wielkiej różnicy wizualnej na dzień dobry. A chyba powinna być, skoro zabijanie ludzi ma nie być nagradzane (czy tam nawet wręcz przeciwnie), a rozwalanie cyborgów MA być nagradzane poprzez kolekcjonowanie bateryjek i części.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Śr cze 06, 12 22:24

jak dobrze pamiętam to w grze nie ma ludzi - tylko cyborgi, żeby jap. cenzura łyknęła hektolitry krwi. Nawet Sebek w kartonie
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez kALWa888 » Śr cze 06, 12 22:27

To szkoda trochę że samych cyborgów kroić będziemy.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Śr cze 06, 12 22:36

gdyby to byli "ludzie" to byłby to Gore i Slasher pełną gębą, raiden jednak musiałby mieć wtedy maskę hokejową
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez kALWa888 » Śr cze 06, 12 22:51

uci napisał(a):gdyby to byli "ludzie" to byłby to Gore i Slasher pełną gębą, raiden jednak musiałby mieć wtedy maskę hokejową


Bardzo fajne by to było. Choć może bez tej maski hokejowej xp

Ale w takiej formie też jest spoko. Ale chciałbym jakiegoś takiego bardzo brutalnego slashera sobie pograć. Twórcy tworząc dzisiejsze gry, dzięki coraz lepszej technologii mogą wykorzystywać ją do coraz lepszych bajerów. Jak pamiętam to kiedyś powychodziło parę takich gierek co to zakazane były ze względu na swoją brutalność czy wzbudzały sporo kontrowersji, ale wtedy nie było takich możliwości jak dzisiaj. Wystarczy spojrzeć na to co Raiden może robić z przeciwników. Sałatkę. Tak czy siak, po MGR oczekiwałem właśnie takiej slasherowatości. Ale wiadomo - Konami celuje w większą rzeszę odbiorców, więc ludzi raczej nie uświadczymy.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Śr cze 06, 12 23:20

ale co za różnica w sumie, krwawią na czerwono tak czy siak
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez kALWa888 » Śr cze 06, 12 23:34

Na czerwono, to i tak dobrze. Ale te wybuchy potem psuja efekt. I byłoby o wiele brutalniejsze gdy podczas krojenia wylewały się wnętrzności itp. Ale to już gusta, nie każdy lubi to oglądac choć ja osobiście wolałbym gore niż coś takiego co teraz mamy w Rising.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Curtis » Cz cze 07, 12 00:46

Czy tylko dla mnie Slasher ze stajni Metal Gear brzmi jak jakaś herezja ? :>
Osvelot jest Bogiem
Avatar użytkownika
Curtis
The Sorrow
 
Posty: 661
Dołączył(a): Śr sty 09, 08 15:06
Czytam: Nie podam bo jak skończę będzie nieaktualne

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez kALWa888 » Cz cze 07, 12 01:14

Dla mnie Rising od początku był herezją. Skoro ma odbiegać od tego co mieliśmy dotychczas w serii, to można rozważyć rózne podejścia. Ja piszę tylko o swoim osobistym widzimisię. Jest katana, jest innowacyjny system krojenia, to czemu by nie mógł to być slasher? Powodów jest kilka, ale ja byłbym bardziej zadowolony gdyby MGR okazał się mocno brutalnym slasherem.

Ale to jest tylko jeden aczkolwiek całkiem znaczący element jeśli chodzi o odbiór gry. Drugim, bardziej istotnym elementem jest dziwna fabuła (tak się zapowiada) i jak na razie do niej mam największe zastrzeżenia. Choć ostatecznie będzie można ocenić dopiero podczas grania.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Osvelot » Cz cze 07, 12 04:08

Jak to w ogóle nie ma ludzi? Nie mogą być same cyborgi, bo niezabijanie ma być nagrodzone. W przypadku cyborgów za to nagrodą jest raczej brak bateryjek i części. NO WAY, JOSE.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Cz cze 07, 12 04:52

chyba w Revenegance nie ma opcji grania bez zabijania, to był jeszcze patent z mgS:rising i on chyba nie przeszedł do wersji od PG.
Co do Gore - efekt cenzury, w jap. Big Boss musiał śmiac się na torturach

Jak dla mnie mogli by troche opóźnić znikanie zwłok i ciętych elementów - taki detal.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez shalashaska » Cz cze 07, 12 07:03

Mi jakoś nie podchodzi ten gameplay.
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez kALWa888 » Cz cze 07, 12 13:43

uci napisał(a):Co do Gore - efekt cenzury, w jap. Big Boss musiał śmiac się na torturach.

What? Jak to smiać?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Cz cze 07, 12 21:25

no w MGS:PW podczas tortur Strangelove "łaskotała" big bossa na śmierć.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SaladinAI » So lip 14, 12 17:28

To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Coldman_9 » Pt wrz 14, 12 15:41

Ciekawą mnie przeciwnicy w tej grze. W demie widać bazookę i to już w VR Trening, takiego Ray'a Raiden załatwia kataną, a skoro Gekko i Ray nie wydają się być poważnymi przeciwnikami w końcowych etapach gry, to już sam nie wiem, jakich kozaków dostaniemy. Oddział Ray'ów jako standardowych sub-bossów, jakaś ich transformacja w jednego gigantycznego mecha? Podejrzewam cały zestaw zupełnie nowych, ultra mocnych Metal Gearów. Revengeance będzie więc paradoksalnie tą częścią, w której kluczowych dla każdego MG mechów będzie najwięcej.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Pt wrz 14, 12 17:35

Stinger jest tylko bronią taką jak pistolety czy gas rurki w starych beat'em upach, jednorazówką która nam pomoże przyspieszyć wykończenie walki. Całość gry opiera się o katanę.
A co do rayów widzielismy tylko QTE na wykończenie, nie wiemy jeszcze jak wygląda cała walka i jak mogą być trudni.

Choć osobiście obstawiam że to ci "mniejsi" przeciwnicy będą stanowili prawdziwe wyzwanie a nie ogromne mechy. Np. komandosi z desperadosa, jacyś super cybernetyczni zabójcy etc.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » So wrz 15, 12 00:09

uci napisał(a):Choć osobiście obstawiam że to ci "mniejsi" przeciwnicy będą stanowili prawdziwe wyzwanie a nie ogromne mechy. Np. komandosi z desperadosa, jacyś super cybernetyczni zabójcy etc.


No właśnie ten Fatman z maczetą ma taka minę że już mam ochotę uciąć mu to i owo.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » So wrz 15, 12 12:42

Pamietam po prostu bossów m.in. z DMC czy bayo

Ci "Duzi" są dla widowiskowych akcji i innego epickiego bajeru, ale to ci "normalni" zawsze stanowią prawdziwe wyzwanie
Vergil w DMC, Jean w Bayo, Sabertooth w Wolverinie

A jako alternatywa - mega posąg w DMC4, każdy main boss w Bayo czy Sentinel w Wolverinie, chodzi o skale :]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez ArecaS » So wrz 15, 12 22:11

To dlaczego najwięcej się namęczyłem w DMC3 przy Cerberusie? :P Przynajmniej przy pierwszym podejściu. Ale dobra, trochę bym skłamał, bo Nevan i ostatni Vergil też mi krwi napsuli.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » So wrz 15, 12 22:37

fakt - ale to raczej kwestia braku uzbrojenia, dopalaczy i pasków z życiem
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez ArecaS » So wrz 15, 12 23:25

I tego, że Piesek był bardzo tani. Części jego ataków praktycznie nie szło uniknąć. Acz potem się role odwracały - z wymaksowanymi E&I po znalezieniu odpowiedniego miejsca można było go zaspamować pistoletami i bez ruszania się uniknąć 90% ataków. :P
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron