O tym jak może wyglądać walka w Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez SaladinAI » Wt gru 27, 11 17:53

To i tak dziwne i przegięte, tak z rozpędu kroić wszystko co na drodze (i nie) się znajduje.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Wt gru 27, 11 18:28

weź poprawkę że gra jest teraz Slasherem a tam zasięg broni wyznacza kraniec świetlistej smugi wydobywającej się z miecza a nie długość miecza fizyczna.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Spuczan_ » Pt mar 09, 12 23:32

Saladin01 napisał(a):To i tak dziwne i przegięte, tak z rozpędu kroić wszystko co na drodze (i nie) się znajduje.


Nie zapominaj, że to gra.

MGS przyzwyczaił nas do czegoś poważniejszego ale czas to zmienić. Warto zobaczyć coś innego.
Avatar użytkownika
Spuczan_
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): So sty 14, 12 01:33

Postprzez uci » So mar 10, 12 22:00

2 nogie Mechy, vampiry, ludzie kontrolujący szerszenie.
MGSy zawsze były bardzo poważne;)

Przynajmniej PG na siłę nie robi czegoś innego, tylko to na czym się świetnie zna. Więc to aż takie złe nie może być.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kALWa888 » N mar 11, 12 02:18

No złe na pewno nie będzie. Tylko nie wiem czy przekonanie siebie samego, że to całkiem odrębny MGS nie będzie zbyt trudne. :)

W zasadzie, to nie wiem czy słusznie, ale martwi mnie że MGSy stracą na swojej oryginalności jaka miała jeszcze miejsce nawet w PW
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez uci » N mar 11, 12 07:59

a Ac!d był karcianką i mimo tego kolejne MGSy nie straciły na orginalności
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » N mar 11, 12 12:39

Chyba bardziej chodzi o to że nie wiesz czy kupić DMC czy to. Przy karciankach nie było aż takiego wyboru ;)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » N mar 11, 12 16:57

jeżeli miałbym spojrzeć na tytuł z czysto slasherowego punktu widzenia to bym mógł jeszcze się zastanawiać czy Rising czy DMC.
Ale z drugiej strony już w Vanquish były oczka puszczane względem MGSów, a gameplay z Rising wygląda jak V na miecz.

A pod takim względem można by rozważać czy MGS4 czy nie wiem Girsy?
(też podobieństwo gameplayu, ba spokojnie całą grę można przejść nie puszczająć palca z spustu M60)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kALWa888 » N mar 11, 12 20:36

Nie mówię o gameplayu, bo on musi ewoluować, ale z tych trailerów wnioskuję że Rising zbytnio upodabnia się do innych, nowych slasherów. MGS wciąż mógłby być bardzo slasherowaty ale stworzony tak byśmy grając czuli że mamy do czynienia z MGSem. Ale to podobno spin-off i może zbytnio narzekam. Strasznie dużo widzę w nim DMC i to mnie martwi. Nie lubię jak gry się do siebie upodobniają a tym bardzie j jak robi to jedna z gier z serii którą uważałem za bardzo oryginalną.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez uci » N mar 11, 12 22:39

Cóż porównałbym bardziej do Bayo niż DMC, ale co widać z trailera? Szybki system walki - to zdecydowanie DMC/Bayo , a reszta? Bieganie po ścianach, krojenie otoczenia, straszenie kolesia w kartonie, to już w tym momencie odbija się od klimatów typowych jSlasherów.

Ciekawi mnie otwartość terenu, jaka i czy będzie (czy będa slasherowe korytarze), podział gry (Akty, misje, gra jako wielka całość) to też może dużo zadecydować, ale wole poczekać na kolejne trailery lub grywalne demka.
jedno po PG wiem na 100% gry mają tak widowiskowe jak zwiastuny
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kALWa888 » Pn mar 12, 12 15:39

No widowiskowo na pewno będzie i to mnie ciągnie ku tej grze. Ale mi niegdy tego nie brakowalo w MGSach. Tylko było chyba w mniejszej dawce. No nic, czekać na jakieś demko i nowe trailery pozostaje. Chyba będę musiał zacząć chodzić z przymrużonymi oczami by nie narzekać tak bardzo na tą grę :).
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez uci » Pt mar 16, 12 08:23

zależy własnie jak to wszystko wygląda - ile w niej jest MGS:Rising a ile MGR, czy PG pójdą w kierunku Vanquish czy zaszaleją bardziej jak w bayo
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Coldman_6 » Cz kwi 26, 12 12:59

Jak się dobrze przyjrzeć szarży Raidena na RAY'a oraz temu poniżej, to pachnie mi wykorzystaniem systemu "ślizgów" z Vanquish. Zjazd na wślizgu pod Gekko, juggle i seria z katany w powietrzu - miodzio ;)

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb2 ... meplay.gif
Obrazek
Avatar użytkownika
Coldman_6
Machinegun Kid
 
Posty: 17
Dołączył(a): Wt kwi 24, 12 19:14
Gram: Dead Space 2, GoW Collection, Castlevania

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Cz kwi 26, 12 17:00

Z artykułu który wrzucił Sal na głównej można było sporo wyczytać co do walk w Rising:
System ciachania jak z DMC + god hand (czyli ciachanie bez Lock-On na wrogach), boost i cała szybkość godna Vanquish + na koniec Risingowska wersja Witch Time (czyli bullet time który aktywuje idealny unik). To samo w sobie daje już zapowiedź niezłej wycinki wśród wrogów.
Do tego kilka broni zapasowych w drugiej ręcę (prócz sztyletu)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Coldman_6 » Cz kwi 26, 12 17:58

uci napisał(a):Do tego kilka broni zapasowych w drugiej ręcę (prócz sztyletu)


Ten pancerz Raidena jest sam w sobie bardzo ruchomy i myślę, że wewnątrz będzie krył sporo ciekawych zabawek. O, coś jak spluwa z "otwieranej" nogi w RoboCopie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Coldman_6
Machinegun Kid
 
Posty: 17
Dołączył(a): Wt kwi 24, 12 19:14
Gram: Dead Space 2, GoW Collection, Castlevania

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SaladinAI » Pt cze 01, 12 16:59

Jednak będzie trochę więcej broni:

Obrazek

Obrazek

Ogólnie czeka nas sporo zabawy:

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » So cze 02, 12 08:21

jak dla mnie to tylko na plus
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez kALWa888 » So cze 02, 12 14:24

Walka i ogólnie gameplay gry nie będzie raczej mało ciekawy. To zapewne będzie największą zaletą gry, w moim przypadku może być tak, że sięgnę po ten tytuł ze względu na to że lubię postać Raidena i kilka innych z uniwersum MGS, ale martwi mnie fabuła gry.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » So cze 02, 12 16:46

trzymam kciuki za dobrą fabułę, ale nawet jeśli zabrać się za gameplay to nawet tylko dla niego warto. Co ciekawe w grze miały być tylko bronie suportowe, a widzę że jednak i wprowadzili alternatywne dla katany (kijek)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez kALWa888 » So cze 02, 12 17:11

No gameplay zapowiada się wyśmienicie i ja wiem że ze względu na niego choćby sięgnę po ten tytuł. I bardzo dobrze, że dodali inne typy broni. Pod względem rozgrywki będzie raczej bardzo dobrze i ciekawie.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Gillian » N cze 03, 12 00:01

Za stówkę się kupi - tak to na razie widzę.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » N cze 03, 12 00:20

Widzę że nasz forumowy maruda trzyma formę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Gillian » N cze 03, 12 01:14

Nie no serio... nie widzę tu niczego, co mogłoby ode mnie na ten moment wyciągnąć więcej kasy. Nie piszczę i nie skaczę z radości. Pełna kasa jak na razie polecieć może, ale na Dishonored.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » N cze 03, 12 08:21

przecież twilite narzeka na MGSy od początku tej generacji więc i teraz nie mogłoby być inaczej :)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » Wt cze 05, 12 02:27

Raiden ma posiadać Acceleration Mode czyli odpalany w dowolnym momencie i pewno w jakiś sposób ograniczony tryb w którym biegnie przed siebie a wokół trzaskają błyskawice, pokonywanie przeszkód będzie wtedy prawie na bank automatyczne, w trybie tym ma sie również odbywać lwia część walki razem z krojeniem wszystkiego na kawałki.
Teraz pytanko, w jakiej innej grze rozgrywka opierała się na dokładnie tym samym patencie ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Wt cze 05, 12 06:45

? - szczeże to sobie teraz przypomnieć nie umiem

tryb przyspieszenia do biegania po wszystkim i nad wszystkim wygląda b.dobrze, a do precyzyjnego cięcia kolejny.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » Wt cze 05, 12 11:57

Vanquish mam na myśli oczywiście.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Wt cze 05, 12 16:36

tylko że tam był tylko wślizg, nie przeskakiwał on wtedy przeszkód etc. tylko szybko zmieniał miejsce położenia, ewentualnie odpalał BT
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » Wt cze 05, 12 16:38

Nie patrz na szczegóły uci, jest tryb w którym bohater dostaje kopa i nagle zaczyna wyczyniać cuda ?
Jest i pewno wiele osób wytknie Rising nazbyt wielkie podobieństwo do reszty gier PG.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Wt cze 05, 12 16:53

z tego pkt. widzenia to fakt.

Ale ja tam widzę grę która obiecali mi KojiPro i ją dostaje + kilka elementów charakterystycznych dla PG
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron