O tym jak może wyglądać walka w Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » So paź 27, 12 08:16

jeżeli biała figurka nie kłamie to w arsenale Raidena jest jeszcze miejsce na nóż zwykły i noże do rzucania
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Coldman_9 » Pn paź 29, 12 23:15

Oto próbka możliwości Raidena, kiedy znajduje się w rękach sprawnego gracza:

http://www.gametrailers.com/videos/uhts ... o-gameplay
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Wt paź 30, 12 06:31

myśle że po ograniu demka 10+ nawet ten poprzedni mógłby się tak popisać - ale wracając do Bayo - jeżeli raiden będzie mógł kupować i ulepszać ciosy/skille/zdolności tak jak bayo, to umiejętności reprezentowane w demku są ledwie zapowiedzią tego co nas może czekać dalej. W demku bayo dysponowaliśmy bowiem tylko 10% jej pełnych umiejętności i były ułatwienia tak jak tutaj.
za każdym razem jak wróg chce atakować wręcz to mu błyska oko na czerwono
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » Wt paź 30, 12 08:18

Tam wprawnego, początek ograny na pamięć a potem jedzie schematem, ważne że pokazał nam coś co myślałem że wyleciało z gry a mianowicie chodzi mi o moment gdy zwala tą "etakade" na głowę gekko przecinając filary w biegu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » Cz lis 08, 12 00:35

jakby kogoś ciekawiło - 10min. filmik z zaliczniem demka na S

http://www.youtube.com/watch?v=pHkK2IYpp9o&feature=youtu.be&hd=1
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SaladinAI » So sty 26, 13 19:29

Wygląda na broń ogłuszającą

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Solidny » So sty 26, 13 19:45

Wow, coś dla miłośników no-kill run XD. No ale faktycznie tak wygląda. Może rozrywa na strzępy, smaży mózgi, cokolwiek. Inaczej się nie da w tej grze :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » N sty 27, 13 09:51

raiden ma jeszcze taki cios z otwartej dłoni który ogłuszał pancerne gekko, może to było to?

Z drugiej strony żaden boss nie ma mega paralizatora, więc może broni będzie więcej niż tylko po bossach.

Na tym filmiku z Combo-zandatsu widać jak raiden jednocześnie jest uzbrojony w miecz i dłoniokij, możliwe że kółko wtedy służy do walki zapasową bronią.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Osvelot » N sty 27, 13 13:07

uci napisał(a):raiden ma jeszcze taki cios z otwartej dłoni który ogłuszał pancerne gekko, może to było to?

Mega-plaskacz, cios bardzo dobrze znany w Opolu, wręcz klasyka.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » N sty 27, 13 19:41

nie bywam w opolu, ale kto tam wie czy raiden nie był?
na treningu
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » Śr lut 20, 13 08:07

Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » So lut 23, 13 01:29

http://www.youtube.com/watch?v=MUAXLvP8H0o

Szalony Raiden z jednego z trailerów to taki typowy dla slashera tryb szału, tak btw to miało już nie być zwiastunów.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » Śr mar 06, 13 00:22

To parowanie rzeczywiście wymaga skilla w ferworze walki, przy pojedynczych przeciwnikach lub małych grupkach nie mam problemów w odbijaniu ataków ale już większa liczba wrogów lub obecność tych silniejszych cyborgów znacząco utrudnia sprawę że o gekko nie wspomnę choć podejrzewam że te jego ataki nogami to jeden z tych których nie można zablokować, w każdym razie z Irvingami mam póki co największe kłopoty zobaczymy co będzie dalej.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Solidny » Śr mar 06, 13 03:32

Normalnie można blokować nogi Gekko, chyba nawet mają złotą poświatę wtedy. Ba, można już na początku blokować nogi Ray'a, kiedy próbuje nas zdeptać :)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » Śr mar 06, 13 19:51

Jakoś mi to nie szło to nastawiłem się na uniki.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez madness » Cz mar 07, 13 22:50

SALADYN napisał(a):Jakoś mi to nie szło to nastawiłem się na uniki.


Wystarczyło biegać w kółko przy pomocy Ninja Run i nie ma bata żeby Ray cię dotknął.
Spoiler:
madness
Inkarnacja VR
 
Posty: 3
Dołączył(a): Cz lut 21, 13 22:16

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » Pt mar 08, 13 23:16

Rozgryzłem z czym mam problem, ataki są nam sygnalizowane dwoma kolorami, czerwonym i złotym przy czym sparować można tylko ten czerwony a przy złotym trzeba uciekać lub lepiej wykorzystać cholernie skuteczny unik z atakiem.
O systemie walki szerzej napiszę w recenzji ale już teraz widać że jest przemyślany choć żeby czerpać z niego pełnię zabawy trzeba go poznać i rozbudować postać na maksa, tak więc olałem żyłowanie wyników i gram sobie na spokojnie, szukam znajdziek (cyborgi w kartonach, ręce dowódców, misje VR i oczywiście laski na plakatach), próbuje ratować cywili (granat EM szalenie skuteczny) a poza tym ogólnie cieszę sie grą.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Solidny » So mar 09, 13 01:08

SALADYN napisał(a):Rozgryzłem z czym mam problem, ataki są nam sygnalizowane dwoma kolorami, czerwonym i złotym przy czym sparować można tylko ten czerwony a przy złotym trzeba uciekać lub lepiej wykorzystać cholernie skuteczny unik z atakiem.

Ja blokuję te złote właśnie. Czerwonych nie jestem pewny.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » So mar 09, 13 01:32

Nie wiem jakim cudem bo parowanie czerwonych ataków weszło mi już w krew ale próby zablokowania złotego kończą sie ciągłą kleską więc wywnioskowałem że są to ataki nie do zablokowania.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Dzbwu00 » So mar 09, 13 19:36

Tak jak napisał Saladyn można parować tylko ataki zasygnalizowane czerwonym błyskiem. Solidnemu chyba chodzi o zmiane koloru kończyn/broni cyborgów w trakcie wykonywania ataku.
Załączniki
atak mgr.jpg
wykonywanie ataku
attack mgr.jpg
Sygnalizowanie ataku
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez Solidny » So mar 09, 13 21:32

No tak. Zmieniają kolor kończyn na żółty(a raczej dodają blask) przed atakiem. I właśnie te blokuję, przynajmniej w przypadku Gekko.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... EEk#t=974s

16:16 - blokowanie Gekko - złota poświata, czerwony błysk - i gicior
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » So mar 09, 13 23:05

No właśnie czerwony błysk a mnie chodzi o te ataki które sygnalizowane są złotym błyskiem, spróbuj zablokować złoty atak Hammerheada to się przekonasz, gość zadaje dwa ciosy młotem z czerwonym błyskiem które blokujesz a zaraz potem wykonuje złoty atak którego lepiej uniknąć, złota poświata niczego nie sygnalizuje.
Poza tym już opanowałem dość dobrze to parowanie, cały problem w tym że wychylałem gałkę w stronę atakującego wroga i trzymałem naciskając kwadrat co blokowało jeden atak ale już kolejne nie bo jak się okazało każdy trzeba sparować z osobna więc przy takim Vodomojerce szarpie gałkę w jedną stronę kilka razy i nawalam kwadrat co pozwoliło mi zablokować cały jego atak nogami gdzie zadaje kilka szybkich ciosów pod rząd.

Przy okazji bronie Mistral, Moonson i Sundowner'a to czysto opcjonalna sprawa, po ich wyekwipowaniu można z nich korzystać za pomocą trójkąta i Raiden nie zadaje już wtedy ciosów nogami, katana Sam'a z kolei zastępuje HF blade Raiden'a, bronie opcjonalne mają swoje unikatowe zdolności przydatne w pewnych sytuacjach.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez uci » N mar 10, 13 16:29

Chodzi o to że wrogowie czasem mixują w kombosach złote i czerwone ataki, trzeba wtedy wiedzieć które unikać a które można parować (i automatycznie ładować kontrę). Np. ci z długim mieczem mają 2 kombosy - czerwony, czerwony, złoty albo czerwony, złoty, złoty, czasem to ogarnąć i uniknąć/sparować to nie lada wyzwanie.

A co do broni unikalnych - można ich używać w VR, broni podstawowych innych niż HF blade już nie
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron