O tym jak może wyglądać walka w Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez SALADYN » Pt sie 14, 09 11:25

Bateryjki ???
Ja to bym wolał żeby Raiden sobie transfuzję sztucznej krwi robił aby odzyskać pasek energii , co do staminy to syringe z nanomaszynami to w końcu takie MGS'owe ;)
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Crusher » Pt sie 14, 09 12:27

SALADYN napisał(a):Bateryjki ???
Ja to bym wolał żeby Raiden sobie transfuzję sztucznej krwi robił aby odzyskać pasek energii , co do staminy to syringe z nanomaszynami to w końcu takie MGS'owe ;)

Chodziło mi o takie nowoczesne energetyczne baterie ;) Ale transfuzja i syringe też niezłe pomysły.
Avatar użytkownika
Crusher
Vamp
 
Posty: 359
Dołączył(a): Pt maja 16, 08 14:24
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez SaladinAI » Pt sie 14, 09 14:04

Wasze pomysły kwalifikują się bardziej do tematu o ciele Raidena.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Blady » Pt sie 14, 09 21:13

Najlepszy system walki na świecie może zostać skopany przez beznadziejną kamerę lub zbyt skomplikowane sterowanie, a to zawsze była bolączka MGSów. Niemniej wasze pomysły są równie ciekawe co wykonalne. Czekajmy na trailahhh.
The days of the car as a symbol of freedom are gone. The world wants us all in eco-boxes, wedged nose-to-tail with other eco-boxes. There are people who'd rather we took no pleasure from driving at all.
Avatar użytkownika
Blady
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Pn lip 18, 05 11:10

Postprzez Nemesis U.S. » So sie 15, 09 20:35

To mógłby być typowy slasher na wzór Ninja Gaiden, tyle, że z mniejszym stopniem intensywności.
Avatar użytkownika
Nemesis U.S.
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): Wt lip 14, 09 15:21
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez uci » So sie 15, 09 20:53

to gdzie tutaj element stealth?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Nemesis U.S. » N sie 16, 09 13:10

Ja nie wierzę już w nic temu, co gada Hideo Kojima. Tak jak MGS4 miał być pierwszym tytułem obsługującym system trofeów.
Avatar użytkownika
Nemesis U.S.
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): Wt lip 14, 09 15:21
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Gillian » N sie 16, 09 13:28

Nemesis U.S. napisał(a):Ja nie wierzę już w nic temu, co gada Hideo Kojima.
Rozumiemy się ; )
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SaladinAI » N sie 16, 09 13:35

Nemesis U.S. napisał(a):Ja nie wierzę już w nic temu, co gada Hideo Kojima.


Brak logiki - Kojima mógł nie spełnić części rzeczy które obiecywał, ale reszta znalazła się w grze. Więc na pewno można mieć do niego zaufanie w określonej mierze. Kojima od samego początku kładł nacisk że seria będzie kontynuowana ale tylko pod wyjątkiem jeśli zachowa skradankowy styl.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » N sie 16, 09 16:34

jak nie było trofeow w 4ce, przecież oceny końcowe to właśnie jakby nie patrząc nagrody (trofea) za przejście gry.
Ale to był offtop.

Wiadomo że Rising zostanie stealth, tylko właśnie czy z naciskiem na slashowanie wrogów, czy na coś w klimatach tenchu, jeżeli zostawią skradanie może być nawet jak Ninja Gaiden...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez ColonelAI » Pn sie 17, 09 15:06

OT Przecież to nie są trofea.

Nie wiadomo czy Rising będzie stealth. Pracujesz w KP i widziałeś jakiś materiał? Zobaczymy co wymyślą, ale pewnie gra będzie musiała się jak najlepiej sprzedać (kiepska sytuacja Konami) więc na jakieś cuda bym nie liczył. Gra ma być przystępna i z ułatwieniami.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez SaladinAI » Pn sie 17, 09 15:57

Od początku zapowiadali Rising jako skradankę a teraz wszyscy to podważają - ja nie mogę, przecież Raiden to musi być Sunny, bo Kojimie to nie ma co wierzyć.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez ColonelAI » Pn sie 17, 09 16:06

Ja tam czekam na potwierdzenie tych rewelacji. Może to będzie siekanka z elementami skradanki. Kto wie...
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Operator » Pn sie 17, 09 18:18

ColonelAI napisał(a):Może to będzie siekanka z elementami skradanki. Kto wie...

Myślę, że lepiej by było gdyby było jednak na odwrót. Bo wtedy pojawiłoby się ryzyko przejścia w czystą siekankę. Bez jakichkolwiek elementów skradanki.
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez uci » Pn sie 17, 09 18:36

to że nowy Mgs ma być skradanką ma być rewelacją?
Sunny ma być raidenem, Rising ma być slasherem...

Jak to chyba wspomniał Bizon (nie pamiętam dokładnie) to Kojima już od mgs2 przestał nas zaskakiwać, koleś wyglądający jak BB to był BB, stary snake okazał się old snake'iem, BB z Peace Walkera okazał się BB. Więc dziwne by było gdyby serie która zarabiała właśnie na tym że była skradanką, nagle zmieniła się w slashera...

ta gra nie zaskoczy nas jakoś specjalnie, stawiam że będzie to skradany raiden z mieczem i jakimś pistoletem, wiadomo że chodzi o kasę, więc trzeba ją zarobić na czymś co jest znane, a nie na ekspermentach ktore mogą się nie sprzedać.
Kojima prędzej niedotrzymuje słowa kiedy chodzi o otwarte tereny, loadingi, grafikę czy inne podobne popierdółki...
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Wisniowsky » Śr sie 26, 09 18:46

No mi to tez przypomina Raiden'a i Gray Fox'a .
Moze taki styl walki bedzie wystepowal w MGS:Rising, takie cos w stylu Assassin's Creed moze jak to przeczytalem :D
Avatar użytkownika
Wisniowsky
Inkarnacja VR
 
Posty: 5
Dołączył(a): Śr sie 26, 09 10:44
Lokalizacja: Walcz

Postprzez SaladinAI » Pt wrz 11, 09 16:31

Taka walka byłaby całkiem milutka. Przynajmniej dawkowana odpowiednio....

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez meridious » Pn wrz 14, 09 21:24

Wisniowsky napisał(a):No mi to tez przypomina Raiden'a i Gray Fox'a .
Moze taki styl walki bedzie wystepowal w MGS:Rising, takie cos w stylu Assassin's Creed moze jak to przeczytalem :D


Walka opierająca się o kontry? Jeżeli byłoby Rising'owi bliżej do nowego Batmana niż Asasyna to jestem jak najbardziej za.
Avatar użytkownika
meridious
Inkarnacja VR
 
Posty: 4
Dołączył(a): N sie 09, 09 12:53
Lokalizacja: Żagań

Postprzez facecamo » Cz wrz 24, 09 16:01

uci napisał(a):to gdzie tutaj element stealth?


Marzę o tym by było to pomieszenie MGS z Tenchu, ale by było zajefajnie :icon_smile:
Avatar użytkownika
facecamo
Revolver Ocelot
 
Posty: 166
Dołączył(a): Śr mar 04, 09 08:57

Postprzez Raven » Pn paź 12, 09 09:34

Co tam snuć domysły walka w Rising będzię wyglądac tak:
Obrazek
Chodź, chodź do tatusia - chodź do tatusia Cie porusza!
Avatar użytkownika
Raven
Ciamciarak
 
Posty: 31
Dołączył(a): Śr wrz 28, 05 11:14
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez La-Li-Lu-Le-Lo » Pn paź 12, 09 16:26

Tak to będzie wyglądać ; )
http://www.youtube.com/watch?v=CCfrWhRI8mE
Avatar użytkownika
La-Li-Lu-Le-Lo
Fortune
 
Posty: 307
Dołączył(a): N cze 22, 08 15:29
Lokalizacja: GW

Postprzez Snake_VR5 » Pt kwi 23, 10 17:57

zzzzz
Ostatnio edytowano Pn lis 14, 11 22:41 przez Snake_VR5, łącznie edytowano 1 raz
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Pt kwi 23, 10 18:19

Zasadniczo od Kojimy wiemy że gra reprezentuje inny typ akcji - ale co to oznacza? Po Peace Walkerze ciężko odwoływać się tutaj do podstawowych definicji.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Pt kwi 23, 10 18:29

Czyli albo krok w stronę cichego zabijania jak w Assassins Creed albo krok w stronę szybkiej akcji jak np. Conviction
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Tidus93x » Pt kwi 23, 10 19:47

Oby to tylko nie był hack'n'slash, w MGS-ie musi być skradanko, więc jestem za połączeniu z Assassinem. Poza tym te nawiązania do AC w MGS4 i PW świadczą o tym, że Kojimę interesuje ten tok myślenia. Może czas na Assassin's Gear Raiden XD
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez SaladinAI » Cz cze 24, 10 17:48

Posługiwanie się mieczem przypominać ma styl walki znany już z końcówki MGS 2. Kąt uderzenia zależeć będzie od wychylenia prawej gałki analogowej, różnica polega jednak na większej precyzji i wyrafinowaniu w walce kataną.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Sylvan Wielki » Pn sie 09, 10 20:17

Ja chciałbym, abo nie doszło do tego, że to efektowne wymachiwanie w zwolnionym czasie, kataną było po kilku godzinach nużące. Nie da się wszystkich elementów zniszczyć, ale podobno większość tak. Spodziewam się tym samym swoistego rodzaju smaczków związanych z tym motywem.

Ogólnie już widzę te dzbany za "posztakuj przeciwnika na 4 plasterki w powietrzu".
Avatar użytkownika
Sylvan Wielki
Mniejsza połówka "Myth busted"
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 22:13

Postprzez Snake_VR5 » Cz sie 12, 10 14:54

Myślę że niszczenie niektórych elementów otoczenia mieczem w raz z zadawaniem różnych cięć pod różnych kątem i z różnym efektem nie powinni być nudne nawet po kilku godzinach grania. Biorąc tym bardziej pod uwagę że gra będzie na pewno dynamiczna, zobaczymy też jak ten system cięć rozwiążą pod kątem sterowania (ale jestem dobrej myśli)
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Cz sie 19, 10 14:14

Naszym ludzkim wrogom możemy poodcinać dłonie, lub pozbawić ich broni przecinając je na pół. Takie wyjście budzi strach wśród żołnierzy, co powoduje ich ucieczkę


http://www.mgs.gram.pl/news.php?readmore=1842

To już wiemy co po amputacji. Przynajmniej do rękoczynów nie dojdzie ;) Ale co z nogami? Żołnierz będzie wykrwawiał się i krzyczał wniebogłosy the horror, the horror???
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Cz sie 19, 10 22:18

Odcinanie dłoni to jeden z głupszych pomysłów (mam nadzieje że to jakiś błąd w tłumaczeniu albo przejęzyczenie), nie wiem jak to się ma mieć do przejścia gry bez zabijania skoro taki gostek bez kończyn powinien się wykrwawić , taka umowność nie przejdzie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron