Jakich zmian oczekujesz?

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez SaladinAI » Pt paź 01, 10 17:46

Ja wszelkie alarmy widzę inaczej: każde wykrycie powinno skończyć się zintensyfikowaną obecnością wojsk na drodze przed nami. Każda nasza pomyłka oznacza że każdy kolejny krok będzie łatwiejszy do wykrycia przez przeciwnika co doprowadzi do większego zaangażowania na rzecz wprowadzenia ściślejszych środków ochrony. Można by mówić o większej ilości żołnierzy, urządzeń wykrywających czy choćby pól minowych poumieszczanych w nietypowych miejscach, zmuszając tym samym gracza do większego kombinowania.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Helerek » Pt paź 01, 10 19:54

W PW było nawet fajnie, wojo idzie tam gdzie byliśmy ostatnio nie latają za nami wszędzie jak w innych MGS'ach :p.
Choć twój pomysł jest niezły, ale trochę głupi bo to by było coś jak z the sorrow, a taki newbie to nie potrafi zrobić ani 1 misji bez zabijania to co on ma zrobić?
Chyba że by wprowadzili poziomy trudności do MGS'a, bo nigdy ich nie było praktycznie, albo nie było widać różnicy.
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez SALADYN » Pt paź 01, 10 22:32

Bardziej intensywne patrole po wykryciu to bardzo dobry pomysł zwłaszcza jeżeli ktoś zwraca uwagę na realizm w grze , w końcu ilu z was miało dość tego schematu z poprzednich MGS'ów gdzie po alarmie wszystko wracało do normy jakby nigdy nic.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Gac666 » Pt paź 01, 10 22:46

Fajne rozwiązanie miał Splinter Cell: Chaos Theory. Im więcej razy cię wykryli tym przeciwnicy się lepiej dozbrajali. Po dwóch alarmach mieli już kamizelki, potem hełmy, a po czwartym game over.
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Postprzez SALADYN » Pt paź 01, 10 22:59

No właśnie chodzi mi o coś podobnego , dajmy na to bez alarmu , strażnicy mają karabiny chadzają sobie powoli jak w MGS3 , po pierwszym alarmie na danej planszy i udanej ucieczce strażnicy chodzą już parami z bronią gotową do strzału , po drugim pojawiają się lepiej wyposażone jednostki bojowe lub cyborgi a im więcej podniesionych alarmów tym pojawia się więcej żołnierzy , śmigłowce , czołgi , roboty , cyphery , psy tropiące i w ogóle strefa wojny przez którą najłatwiej sie po prostu przebić siłą.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Snake_VR5 » So paź 02, 10 22:47

SALADYN napisał(a):a im więcej podniesionych alarmów tym pojawia się więcej żołnierzy , śmigłowce , czołgi , roboty , cyphery , psy tropiące i w ogóle strefa wojny przez którą najłatwiej sie po prostu przebić siłą.


Czy jednak nasze oczekiwania nie są zbyt duże, już w samym MGS4 zostaliśmy na samym początku rzuceni w sam środek wojny by przedzierać się i słyszeć wystrzały i wybuchy. Ok nie mieliśmy do czynienia z taką ilością jednostek na raz, jednak Raiden w egzoszkielecie to prawdziwa precyzyjna maszynka do eliminowania wrogów. Rzucenie go w wir ogólnie panującej w około wojny jakoś mi osobiście nie leży.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » So paź 02, 10 23:26

cóż, ale sama zmiana reakcji strażników po pierwszym alarmie była by już sukcesem w serii.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Snake_VR5 » N paź 10, 10 22:29

A by alarm ucichł należało by gdzieś się schować, ok Raiden potrafi się w Rising szybko przemieszczać co już pokazano w trailerze. Przy braku pudełka, cienie które były by naszym sprzymierzeńcem w przypadku ukrycia się lub ewentualnego ataku z zaskoczenia były by idealne. Co do reakcji przeciwników, niech najpierw w bój wysyłane są jakieś szperacze które mają wykryć cel a ewentualnie później coraz lepsze jednostki.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Helerek » Pn paź 11, 10 16:10

Zawsze mi było żal MGS'a za alarmy, alarm i co? Ludzie biegną do pomieszczenia gdzie jestem nawet nie wiedzieli że tam jestem a i tak idą i tak zawsze jest na red alarmie, w PW chyba to zmienili, zabiłem kogoś niewidzialność a ludzie się zbierali tam gdzie zabiłem gościa.
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez Snake_VR5 » Pn paź 11, 10 23:25

W przypadku jednak MGS2 przynajmniej miało to jakiś efekt i napięcie, siedzisz w szafce a tu do pomieszczenia wpada ci kilku gości którzy zaczynają najogólniej szperać. Kto wie czy w Rising w ogóle będzie jakiś alarm na wzór dotychczasowego w MGS, skoro nawet taki symbol jak pudełko przeminął z wiatrem.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Wt paź 12, 10 10:22

To też zależy od rozmiarów lokacji. W przypadku dużych miejscówek widzi mi się coś na kształt policyjnego rewiru z GTA 4 - przeczesywania określonej strefy w której coś się wydarzyło. Taki "alarm" praktycznie nie przemija, ba, wraz z przedłużającą się w nim naszą obecnością, strefa poszukiwań zostaje drastycznie zwiększona i wzbogacona o kolejne jednostki szperaczy. Jedyny sposób na jego pozbycie się to ucieczka w obszar nie objęty działaniami wojsk - czyli tworzenie nowych przejść, chowanie się w zaułkach, korzystanie z dachów aż do "czystej" miejscówki.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Spuczan_ » So mar 10, 12 00:16

W zasadzie to nowa gra. Inna niż wszystkie które ukazały się do tej pory więc zmiany powinny dotyczyć każdego elementu.

1) ekwipunek - zaczynając od tego, że Raiden nie potrzebuje tylu rzeczy co BB/Snake więc powinno być jakoś ograniczone; więcej nowych niespotykanych dotąd przedmiotów;

2) przeciwnicy - koniec z krótkowzrocznością; przydałoby się trochę urozmaicić ścieżki strażników, raz na jakiś czas któryś mógłby kichnąć, zapalić czy chociaż podrapać się w tyłek;

3) alarm - skoro wszczęto alarm to po co odwoływać go po kilkunastu sekundach? Pewnie mają nadzieję, że ktoś kto usłyszał alarm schował się w kącie i popełnił samobójstwo...

4) bossowie - tutaj twórcy powinni wykazać się szczególną wyobraźnią, chcę zobaczyć coś nowego i świetnego. Tylko nie chcę cały czas walczyć z robotami lub pojazdami. To jeden z kilku minusów PW;
Avatar użytkownika
Spuczan_
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): So sty 14, 12 01:33

Postprzez Gillian » So mar 10, 12 01:40

Spu, to jest slasher. Nie spodziewalbym sie takich cudow jak sciezki straznikow czy alarmy:)
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Spuczan_ » So mar 10, 12 02:25

Może będą elementy skradankowe w tej grze. Pogdybać zawsze można.
Avatar użytkownika
Spuczan_
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): So sty 14, 12 01:33

Postprzez kALWa888 » N mar 11, 12 03:00

Elementy skradankowe (coś w stylu Tenchu) byłyby bardzo mile widziane. Trailer pokazuje grę jedynie od tej głośno krojącej strony, ale może będą tez momenty ciche. Albo twórcy posłużą się tym samym co w poprzednich MGSach - "styl przechodzenia gry zostawmy graczowi". jak wolimy hałas i fajerwerki to wiadomo, jesli wolimy po cichu to kucami i z kosą na plecach, na palcach po cichu brniemy do przeciwników, by ich poćwiartować lub poderżnąć gardło. Choć nie wiem czy możemy tego oczekiwać od PG.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez SaladinAI » N mar 11, 12 13:09

Nie no oni już powiedzieli że stealth is gone.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Tidus93x » N mar 11, 12 14:27

Saladin01 napisał(a):Nie no oni już powiedzieli że stealth is gone.


Właśnie, za czasów Metal Gear Solid Rising miał być stealth. Teraz to slasher jest, zapomnijcie o skradance... Niestety.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez ArecaS » N mar 11, 12 15:08

Czarnowidztwo i malkontenctwo jakie dostrzegam we wszystkich tematach związanych z Rising jest przerażające. :P
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Tidus93x » N mar 11, 12 15:33

Może, ale jak tu być optymistą w tych ciężkich czasach? XD
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez uci » N mar 11, 12 16:42

A jeżeli tytuł zostanie w kanonie to można oczekiwać masowych aktów samobójstw ;)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez ArecaS » N mar 11, 12 20:33

Tidus93x napisał(a):ciężkich czasach

Tak jak w każdych innych ciężkich czasach. Acz czego ja wymagam po Polakach tak wzorowo wywiązujących się z obowiązku szerzenia narodowego pesymizmu.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » N mar 11, 12 22:38

ten pesymizm chyba opanował cały świat.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez ArecaS » N mar 11, 12 22:54

To przez Schengen. Zarazili się od naszych.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2862
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron