Fabuła Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez Snake_VR5 » Cz sie 12, 10 20:40

Jednak osobiście smaczki, odniesienia większe lub mniejsze muszą być. Wydaję mi się że ten timeline powinien być wyraźnym punktem dla twórców gry w kwestii tego co przedstawić ewentualnie. Misje z organizacją Big Mammy mogą być naprawdę ciekawym rozwiązaniem, biorąc pod uwagę jeszcze wewnętrzne rozterki głównego bohatera.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Cz sie 12, 10 20:47

Raiden napisał(a):timeline powinien być wyraźnym punktem dla twórców gry


W końcu stworzył go scenarzysta Rising.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » So sie 14, 10 14:51

No to w tej kwestii nie wydaje się by coś zmienili

Fabularnie zastanawiam się też z jakimi bossami przyjdzie nam się zmierzyć i jak dużo wniosą do samej gry. W Peace Walker były to maszyny, w innych MGS były to grupy a właściwie jednostki specjalnie. Gdzie mieliśmy do czynienia z osobnikami mniej lub bardziej realnymi. Na nowego MG chyba nie ma co liczyć, chyba że Raiden unieszkodliwi jakiś super prototyp w co osobiście wątpię.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » So sie 14, 10 17:50

Ja tam mogę się obejść bez kolejnego MG - im dalej w las tym bardziej wymuszają starego mecha, a jego rola już dawno się skończyła, teraz to już są tylko mutacje.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » So sie 14, 10 23:13

Saladin01 napisał(a):Ja tam mogę się obejść bez kolejnego MG - im dalej w las tym bardziej wymuszają starego mecha, a jego rola już dawno się skończyła, teraz to już są tylko mutacje.


Do tego nietrafione bo się zwyczajnie kłócą z czasami w których występują , ja bym chętnie widział jakąś grupę jak Fox Hound tylko że tym razem mogłyby to być cyborgi jak Raiden.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Coldman » N sie 15, 10 09:35

Niby w której części rola Metal Gear'a była marginalna dla fabuły?!
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Snake_VR5 » N sie 15, 10 13:42

SALADYN napisał(a): tylko że tym razem mogłyby to być cyborgi jak Raiden.


A jeden z nich to uzbrojony w miecz jak Raiden właśnie i już mamy świetny pojedynek niczym ten z MGS w sali komputerowej w Shadow Moses. W sumie czemu nie, androidy i cyborgi za bossów. A w tle tego wszystkiego Tokugawa Heavy Industries lub inna korporacja powiązana może nawet jakoś z Linquidem Ocelotem
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » N sie 15, 10 16:43

Oby tylko nie okazało się że fabuła będzie wyglądać jak prolog do czwórki. "Raiden zostaje wysłany przez Patriotów w celu inwestygacji podejrzanych działań PMC, by odkryć szokujące machlojki Liquid Ocelota, który okazuje się (!) być ich głównym wspomożycielem". Wtedy spasuje.

Walki na miecze być muszą, zresztą już w dwójce mieliśmy okazję krzyżować klingi.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » N sie 15, 10 21:56

Saladin01 napisał(a):Walki na miecze być muszą, zresztą już w dwójce mieliśmy okazję krzyżować klingi.


To krzyżowanie klingi w MGS2 jest jednak już dość anachroniczne, w Rising będzie nowy system cięć i gra sama w sobie będzie bardziej dynamiczna. Przydało by się jednak rzeczywiście jakieś starcie z użyciem miecza, jednak coś innego od Raiden vs Tengu czy Raiden vs Solidus.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Pn sie 16, 10 10:30

Ale miecz to stealth weapon więc to też chyba nie będzie tak że będziemy toczyć jakieś samurajskie pojedynki, może poza określonymi wyjątkami. Osobiście jakoś nie zależy mi na tym żeby bawić się w szermierkę - interesuje mnie wykorzystanie miecza do celów czysto praktycznych: eliminowania wroga w sposób niespotykany oraz manipulowanie otoczeniem.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Tidus93x » Śr sie 18, 10 10:55

interesuje mnie wykorzystanie miecza do celów czysto praktycznych: eliminowania wroga w sposób niespotykany oraz manipulowanie otoczeniem.


Dokładnie takie są też moje oczekiwania. Mam nadzieję, że motyw stealth nie przejdzie zupełnie do lamusa. Zniszczalność otoczenia to dość istotny element, który urozmaici rozgrywkę.

Ja tam mogę się obejść bez kolejnego MG - im dalej w las tym bardziej wymuszają starego mecha, a jego rola już dawno się skończyła, teraz to już są tylko mutacje.


To fakt, jeśli mają dać jakiegoś szybko sklejonego mecha, tylko po to by był MG w grze, który nawet nie będzie wyglądał jak MG, to ja dziękuję. Jeśli będzie wyglądał dobrze, a i w fabule jakąś rolę będzie miał, nie mam nic przeciwko.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez Snake_VR5 » Śr sie 18, 10 18:11

Ja osobiście wolał bym by jednak miecz był wykorzystany nie tylko do takich celów czysto praktycznych, ale także do przynajmniej jednego naprawdę porządnego pojedynku na miecze. Eliminowania wroga, cięcia pod różnym kątem ok. Manipulowanie otoczeniem, poprzez torowanie sobie drogi chociażby też ok. Oczekuje jednak czegoś więcej, ciekawe czy miecz będzie miał również formę ogłuszającą jak w MGS2. Jednak skoro katana zasadniczo ma służyć celom składankowym to i ten element pewnie będzie.

To nie jest gra w której tniesz i tniesz i idziesz przed siebie, samo wykonywanie cięć musi odbywać się z odpowiednią precyzją pozwalającą na zdobywanie i absorbowanie baterii



Mam nadzieje że przy dynamice samej gry nie wyjdzie z tego jakiś Dance Dance Revolution :iconbiggrin:
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Pt paź 22, 10 11:17

Dlaczego by tak nie przenieść akcji gry o wiele lat do przodu i opowiedzieć zupełnie nową historię? Sean Eyestone odpowiada że z jednej strony takie podejście bierze się z faktu iż jest to głównie historia Raidena i nie musi opierać się na powracających bohaterach, podając przykład trzeciej odsłony serii, która choć wprowadzała wiele wątków i nowych postaci, wciąż potrafiła dostarczyć wielu istotnych odpowiedzi na zagadki uniwersum.


Biorąc pod uwagę ostatni punkt można podejrzewać że Rising jeszcze wniesie do serii jako całości, odpowiadając na niektóre pytania.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » N gru 11, 11 14:27

Tak to brzmi w oryginale:

METAL GEAR SOLID: RISING was a spin-off intended to feature the actions and transformation of Raiden, one of METAL GEAR SOLID 2: SONS OF LIBERTY’s main characters, in the lead-up to METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS.
However, after Platinum Games came on board, the story was changed to take place several years after METAL GEAR SOLID 4 to give them more of an opportunity to show off what they can bring to the series. Cyborgs are spreading at a rapid pace in the game’s world, resulting in earth-shattering superhuman action at every turn! The main character, Raiden, was once feared as the child soldier "Jack the Ripper" on the front lines of the First Liberian Civil War. Now, his combat mastery is channeled through a cyborg body as the strikes from his high-frequency blade slice even massive assault drones in two.
Raiden is contracted for VIP protection, military training and other duties by PMSCs (Private Military and Security Companies) in a developing country piecing itself back together after a bloody civil war. Little does he know that the stage is set for a clash with an enigmatic force of countless cyborgs.
Reborn at the hands of Platinum Games, METAL GEAR RISING: REVENGEANCE pits cyborg against cyborg in battle that blazes past every human limit!
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Wt gru 27, 11 16:23

Takie wątki co do fabuły:

mamy 3 lub 4 strony konfliktu
- Zwykli komandosi ( z raidenem po swojej stronie?)
- Zakapturzeni z Vampem
- Agenci - którzy na pewno są wrogo nastawieni do ludzi vampa, ale czy są sojusznikami raidena to już nie wiadomo.
Co do czwartej strony to niepewna jest strona wysyłająca Raya, jest wroga dla Agentów ale nic nie mówi że współpracuje z vampem (choć na 90% to ta sama strona konfliktu)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Wt gru 27, 11 17:48

uci napisał(a):- Agenci - którzy na pewno są wrogo nastawieni do ludzi vampa, ale czy są sojusznikami raidena to już nie wiadomo.


Co było wcześniej, stawiam na FBI (albo CIA). Na bank agencje stawiają teraz na wpół ludzkie puszki.

Po tym AI-Core na łbie Raya można się domyślić że to standalone jednostka.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Wt gru 27, 11 17:54

lub N-5 o ile to nie numer jednostki a numer "agencji" - może jakies nowej do walk, lub wykorzystująca cyborgi.

AI-core może słuzyć jako mechanizm sterowania raya, ale ktos go musiał wypuścić?
Vamp, N-5?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Wt gru 27, 11 18:08

Niggaz-5 ;)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Spuczan_ » Pt mar 09, 12 23:47

Snake_VR5 napisał(a):Ja osobiście wolał bym by jednak miecz był wykorzystany nie tylko do takich celów czysto praktycznych, ale także do przynajmniej jednego naprawdę porządnego pojedynku na miecze.


Nawet kilku ale oczywiście bez przesady. Tylko fajnie jakby to było coś więcej niż MGS2

Snake_VR5 napisał(a):Eliminowania wroga, cięcia pod różnym kątem ok. Manipulowanie otoczeniem, poprzez torowanie sobie drogi chociażby też ok. Oczekuje jednak czegoś więcej, ciekawe czy miecz będzie miał również formę ogłuszającą jak w MGS2. Jednak skoro katana zasadniczo ma służyć celom składankowym to i ten element pewnie będzie.


Cięcia pod różnym katem jeszcze wnoszą coś fajnego do gry ale torowania sobie drogi za pomocą katany jakoś nie mogę przełknąć. Wiem, że to gra i nie chodzi mi o realizm ale jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Wycinka przez las? A może dziura w ścianie? Nie jakoś nie za bardzo mi to podchodzi.
Avatar użytkownika
Spuczan_
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): So sty 14, 12 01:33

Postprzez uci » So mar 10, 12 21:58

jak juz wiadomo przez ściany przecinac sie nie będziemy, ale za to pokroimy wszystko na swojej drodze
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez kALWa888 » N mar 11, 12 02:26

Gra byłaby za bardzo wymagająca sprzętowo gdyby można było się przez wszystko przeciąć by utorować sobie drogę.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez Gillian » N mar 11, 12 02:48

Nie byłaby może wymagająca sprzętowo. Byłaby sporym wyzwaniem dla jej twórców. Sprzęt to rzecz wtórna. Można by to potem jakoś zeskalować.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez kALWa888 » N mar 11, 12 02:56

To jeszcze zależy jaką gra ma mieć konstrukcję.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28

Postprzez uci » N mar 11, 12 07:57

w Red Facton 3 można było przebić się przez wszystko i gra hulała spokojnie, więc to nie wymagania sprzętowe, a po prostu brak pomysłu/albo ekipa nie dała sobie rady
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » N mar 11, 12 12:48

Pewno zastosowali by patent jak z wiekowego Omego Boost gdzie do eksploracji oddano nam cały kosmos jednak w którąkolwiek stronę się udaliśmy i tak przybliżaliśmy się do celu.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » N mar 11, 12 12:55

SALADYN napisał(a):Pewno zastosowali by patent jak z wiekowego Omego Boost gdzie do eksploracji oddano nam cały kosmos jednak w którąkolwiek stronę się udaliśmy i tak przybliżaliśmy się do celu.


Ja pierdzielę ktoś jeszcze pamięta takie gry? Nigdy nie potrafiłem w to grać.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » N mar 11, 12 17:04

Cóż oni (KP) może nie grali ;)

Ale z drugiej strony w RF3 można było iść gdzie się chce a i tak umiano kierować nami w fabule.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » N mar 11, 12 23:03

Saladin01 napisał(a):Ja pierdzielę ktoś jeszcze pamięta takie gry?


Tak tak stary już jestem i swoje widziałem.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Fabuła Rising

Postprzez SaladinAI » Pt cze 01, 12 17:22

Akcja gry toczy się w 2023 roku. Pod koniec trailera widzimy jednak Jacka egzoszkielecie znanym z czwórki. Może akcja będzie skakać w czasie.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Fabuła Rising

Postprzez Osvelot » Pt cze 01, 12 22:21

Chwilę potem odsłania mu się kawałek metalowej japy - czyli coś nie bardzo. Facecamo, anybody? Stary motyw ze złym klonem-bliźniakiem, anybody?

I GDZIE NAGŁÓWEK O POWROCIE FATMANA
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron