Lokacje?

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Lokacje?

Postprzez SaladinAI » N cze 20, 10 16:35

Gra prezentuje nowy zestaw miejscówek. Tych ma być jeśli nie więcej niż dotychczas, to twórcy stawiają przynajmniej na większą różnorodność. Szczególnie interesuje mnie lokacja z pierwszego trailera. Nie mówię o opuszczonej fabryce lecz o mieście w którym toczą się walki.

Metropolia nie wygląda na strefę wojenną więc obecność PMC może dziwić. Część graczy sugeruje Londyn. Faktycznie, architektura mogłaby pasować do któregoś z europejskich miast. Inni stawiają na jedną z macierzystych siedzib wspomnianych jednostek prywatnych armii. Pieuvre Armement pochodzi z Francji. Praying Mantis osadzona jest w Zjednoczonym Królestwie. Niewykluczone więc że tezy te mają swoje potwierdzenie w tytule.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Wt cze 22, 10 18:06

Pogrzebałem trochę w necie, punktem wyjścia moich poszukiwań był ten obrazek:

Obrazek

Jedyne co mogłoby pomóc w identyfikacji miasta to znaki na drodze. Powyżej widzimy podwójną żółta linię na poboczu drogi. Takie oznaczenia wprowadzają zakaz parkowania w tym miejscu:

Obrazek

Żeby było ciekawie, takie linie wywodzą się i są stosowane głównie na terenie Wielkiej Brytanii. Czyżby czekała nas podróż do Zjednoczonego Królestwa?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Wt cze 22, 10 23:15

Równie dobrze to mogą być Stany Zjednoczone, akcja MGS2 kończy się na Manhattanie. Może tu gdzie kończy się MGS2, zaczniemy MGS Rising.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Śr cze 23, 10 12:53

Osadzenie akcji zaraz po MGS 2 byłoby dobre, ale patrząc na tą zbroję zakładam że jednak mamy do czynienia z wydarzeniami po spotkaniu z szamanem na Alasce.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez deadspace6 » Śr cze 23, 10 17:51

Londyn to jak dla mnie właściwy trop. To ciekawe miasto bardzo rzadko występuje w grach i młoda ekipa z Konami chyba to dostrzegła.
Avatar użytkownika
deadspace6
Fortune
 
Posty: 295
Dołączył(a): So gru 12, 09 15:07

Postprzez Snake_VR5 » Śr cze 23, 10 17:55

Saladin01 napisał(a):Osadzenie akcji zaraz po MGS 2 byłoby dobre, ale patrząc na tą zbroję zakładam że jednak mamy do czynienia z wydarzeniami po spotkaniu z szamanem na Alasce.


Chyba że wracamy już po przemianie do tej lokacji
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Sylvan Wielki » Pn sie 09, 10 20:19

Mnie przypomina to.... The Getaway. Słynną grę z poprzedniej generacji. Miejscówką docelową był Londyn, więc i ja skłaniam się ku temu miastu. Tak przy okazji, Saladin01, trafne oko, niebanalna spostrzegawczość zarazem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Sylvan Wielki
Mniejsza połówka "Myth busted"
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): Śr wrz 10, 08 22:13

Postprzez SaladinAI » Wt sie 10, 10 11:40

Nie wykluczałbym jednak tego że jest to lokacja testowa, opracowana na potrzeby prezentacji a nie faktyczna miejscówka w grze. Nie mniej nie pogniewałbym się na porządną metropolię, tak odmienną od dotychczasowych lokacji.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SaladinAI » Wt wrz 21, 10 17:33

Twórcy zapowiadają że Raiden będzie wzbogacony o wszystkie te akrobacje znane z poprzedniej części. Ponadto bohater nie będzie poruszać się tylko w poziomie. W zwiastunie widzieliśmy jak Raiden zakradał się od strony dachu stamtąd dokonując swój desant. Takie rozwiązania muszą nieść ze sobą określone konsekwencje. Nie mamy co liczyć na to że postać będzie zasuwała szybami wentylacyjnymi, poruszanie się po dachach musi wiązać się z bardziej otwartymi lokacjami. Nie muszą to od razu być całe miasta czekające tylko na rozdziewiczającą eksplorację, nie mniej spodziewam się że dostaniemy więcej swobody niż dotychczas. W sumie na to cały czas czekam - wybór własnej ścieżki przejścia, tego czy chcę walić od frontu, obejść budynek czy wskoczyć do środka przez otwór w dachu. A skoro samy mamy tworzyć sobie przejścia to chyba innej opcji już nie ma. Pod względem technicznym może być grubo...i znacznie ciekawiej niż w poprzedniczkach. Tylko kiedy to pokażą....
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » Pt wrz 24, 10 11:45

Wskakiwanie na pionowe ściany i bieganie po nich wraz z jednoczesnym odbijaniem mieczem pocisków ? why not. Akcja rodem z Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast, choć zabawne znacznie dynamiczniejsza. Osobiście miłym akcentem było by zobaczyć coś w stylu starego Ninja Gaiden, skok + przyklejenie się do pionowej ściany + odbicie się od niej i przyklejenie się do ściany przeciwległej i tak dalej. W lokalizacji takiej jak metropolia mogło by się to sprawdzić (patrz Ninja Gaiden na NES)
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SALADYN » Pt wrz 24, 10 22:21

A tak przy okazji zwróciliście uwagę na to miejscówkę z Tech Demo ???
W tle widać schody przeciwpożarowe jakich pełno w amerykańskich miastach , angielskich pewnie też.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » So wrz 25, 10 13:26

Ciekawe czy da się wejść na dach...
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » So wrz 25, 10 13:50

Skoro gra ma mieć otwarte lokacje to raczej sobie nie wyobrażam aby nie mozna było wejść na dach budynku.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 27, 10 17:59

http://mgs.gram.pl/forum/viewtopic.php?p=76940#76940

Stany....

....pustynia....

....Strefa 51?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Pn wrz 27, 10 23:25

Strefa 51 jak najbardziej realna , ludzie Kojimy chyba czytają te wszystkie fora i strony bo ta miejscówka powtarza się w wielu miejscach jako prawdopodobna lokacja w grze.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Wt wrz 28, 10 11:23

W sumie to najlepsze miejsce na początek, no bo chyba nikt sobie nie wyobraża sytuacji w której nie poznajemy jak Raiden przekształcił się w tego cyborga?

Zostajemy złapani w czasie infiltracji - to właśnie tam zaczyna się gra. Później jesteśmy poddani chirurgicznym operacjom, może przechodzimy jakieś ćwiczenia, testujemy egozoszkielet. W krytycznym momencie udaje nam się uciec, nie bez pomocy zresztą, omijając wszystkie te wojskowe kompleksy. Taki klasyczny MGS - sterylne i ciasne pomieszczenia by na końcu udać się na pustynię a stamtąd uciec być może do miasta znanego z trailera.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Helerek » Wt wrz 28, 10 15:01

Może uratuje nas ktoś?
Koledzy Big Mamma i wtedy będziemy dla niej służyć wykonywać misję itd.
Samemu uciec? Głupota :/, jeśli tak to MGS stanie się trochę banalny, bo jak wiadomo nawet Gray Fox nie miał własnej woli do końca, pewnie mu wczepią jakiś implant albo cuś kontrolujące umysł. Ciekawe jak to będzie wyglądało? Może będzie reagował na uczucia? Dlatego raiden ich nie pokazuje ;p?
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez Coldman » Pt paź 01, 10 15:56

Bądź co bądź, ale uniwersum MGS-a to alternatywna rzeczywistość, w dodatku parę lat do przodu. To chyba najlepszy moment, żeby zaszaleć z jakąś oryginalną i nieszablonową architekturą. A przy okazji to nie pogniewałbym się na powrót do rosyjskiej dżungli lub Shadow Moses :) Ale to raczej niemożliwe. Chyba, że scenariusz aż tak zaskoczy.
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Helerek » Pt paź 01, 10 17:15

"w dodatku parę lat do przodu"
przecież cofamy się o parę lat w tył do czasów młodego snake'a czyli może będzie coś co już widzieliśmy w MGS 4? Może będziemy walczyć z prototypami frog's?
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez Snake_VR5 » Pt paź 01, 10 17:18

Wydaje mi się że nie ma potrzeby ponownie wracać do Shadow Moses, czy też tym samym umieszczać w grze ponownie tą lokację. MGS i MGS4 uważam pokazały w tej kwestii dużo, wcisnęły że tak to ujmę z tego miejsca wszystko i nie widzę też sensu na kolejny (patrz MGS4) sentymentalny powrót. Tselinoyarsk ? ale zapytam po co ?. Po co Raiden będący na takim etapie życia i w takim jego momencie miałby wracać do lokacji z MGS3.

Strefa 51 to dobra lokacja, bo tak jak napisał Saladin01 sterylne i ciasne pomieszczenia klimatem nawiązywały by do MGS. Patrząc na takie lokacje jak Groznyj Grad, San Hieronymo Peninsula czy Shadow Moses jestem dobrej myśli co do tego że twórcy zaprezentują coś ciekawego.

Helerek napisał(a):Samemu uciec? Głupota


Proponuje więc by część ucieczki była ucieczką solo Raidena, a końcówka z pomocą Paradise Lost i wszyscy będą zadowoleni.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SALADYN » Pt paź 01, 10 22:27

Może nie od razu Shadow Moses ale Alaska jest jak najbardziej możliwa , w końcu to tam Raiden sie szkolił na łowcę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez deadspace6 » So paź 02, 10 14:48

Zbierając do kupy to co do tej pory zostało napisane wymyśliłem coś takiego:
gra zaczyna się w Strefie 51 skąd wyciąga nas ekipa Big Mamy a następnie trafiamy do kryjówki Paradise Lost znajdującej się w Londynie. Po jakimś czasie ze względów bezpieczeństwa wszyscy przenoszą się do Pragi. Alaska może zostać zaprezentowana w grze np. w formie retrospekcji.
Avatar użytkownika
deadspace6
Fortune
 
Posty: 295
Dołączył(a): So gru 12, 09 15:07

Postprzez Helerek » So paź 02, 10 16:08

Nie musi być coś z ameryką, bo co z ciężarówką i schodami z mgs4?
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez Snake_VR5 » Pn paź 04, 10 10:50

Z lokacji chyba możemy być już pewni Strefy 51, ja do tego proponował bym jeszcze Manhattan (bo w końcu tu kończy się akcja MGS2). Prócz tego Paryż, jako kolejny ukłon serii MGS w stronę Francji lub może słoneczny Rzym (wiadomo ''Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu'')
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » Pn paź 04, 10 13:44

manhattan mi nie pasuje, tam sie kończy MGS2, ale po wydarzeniach z dwójki za bardzo nie ma już co tam robić, najwyżej może to być baza wypadowa do właśnie strefy 51.

Wedle Wiki i Database'a Raiden znika po przeróbce aż do 2014 więc jest masa czasu na więcej niż jedna przygodę, stad niekoniecznie musi biegac po miejscówkach z MGS4. Miejsca takie jak Praga, Alaska, Area 51 mogą pojawic się w dialogach, retrospekcjach itp.
natomiast Alaska i Area 51 to dla mnie idealne miejsca do treningu sterowania, bo jak widać sporo się zmieni w samej rozgrywce.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Pn paź 04, 10 13:47

Poza tym Manhattan jest już tak wyeksploatowaną miejscówką w grach i filmach że aż budzi niesmak , ileż można.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Helerek » Pn paź 04, 10 18:54

Może po tym jak raiden gada z tą jego dziewczyną zaczyna żyć na nowo itp. i wtedy go łapią! Pokazują co się stało w manhattanie albo gdzieś tam, że zmienił się Raiden, albo może wspomnieniami tam będziemy wracać?
Może zaczniemy jako maszyna, zabijamy kogo popadnie i po trochu sobie przypominamy kim jesteśmy itp. i wtedy musimy po którejś misji się wyrwać z bazy gdzie nas stworzyli?
Oby Kojima wymyślił coś zaskakującego =D. Tak byśmy się tego nawet nie spodziewali :3.
Ciekawe czy zacznie pokazywać grę od końca i żeby poznać przyczynę zmiany raidena musimy przejść całą grę, to by było coś :D.
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez uci » Pn paź 04, 10 20:52

problem w tym że w głównej idei zmianę raidena, jej przyczynę i kilka etapów już znamy, więc osobiście bym wolał coś na zasadzie - odbębniamy cyborgizację i zaczynamy jakąś nową niezależna fabułę sprzed MGS4.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Snake_VR5 » Wt paź 05, 10 17:39

Nie twierdze że Manhattan nie jest wyeksploatowaną miejscówką, jednak z perspektywy serii MGS z Alaską wydaje mi się jest dość podobnie. Pierwsze skojarzenie Shadow Moses, mieliśmy w MGS i MGS4. Jeśli Alaska w Rising ma znów spełniać lub budzić kolejne uczucia nostalgii i sentymentu z The Best Is Yet To Come w tle to ja dziękuje osobiście. Delikatne nawiązanie do klimatu MGS i MGS4 mile widziane, ale bez przesady.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » Wt paź 05, 10 20:47

Alaska to nie tylko shadow moses, Manhattan to jednak zawsze będzie miasto na wyspie.
Skoro Raiden miałby trenować na Alasce to prędzej bym widział jak biega po lasach czy innych terenach i poluje na śnieżne lisy niz po ruinach shadow moses
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Następna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron