Lokacje?

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Postprzez Helerek » Wt paź 05, 10 21:19

a może na wyspie były resztki ludzi, ale wybił je Raiden =D? Może oni pilnowali REX'a? Ciekawe czy coś z tym było? Bo chyba nikt nie zostawiłby REX'a samego?
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez maciej1- » Wt paź 05, 10 21:50

Z tym Shadow Moses to też bez przesady. Rozumiem, że to jest kultowa "miejscówka" i właśnie dlatego otrzymała swój hołd w "4", ale nie oczekujmy teraz aby każda część MGSa eksploatowała tą jedną lokację. Naprawdę chcecie ciągle oglądać to samo ? Przecież na Ziemi nie brakuję ciekawych miejsc w których może się dziać akcja gry.

Ja bym chciał zobaczyć jakieś miasto właśnie na wzór Pragi, ale żeby to znowu nie była Praga tylko miasto o takim europejskim klimacie - kanały, noc, stare zabudowania.
maciej1-
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Pn mar 09, 09 19:39

Postprzez SALADYN » Śr paź 06, 10 01:16

Nikt nie powiedział wprost że gra ma znowu mieć miejsce na Shadow Moses tylko że na Alasce , pobyt Raiden'a w tym regionie po MGS2 i przed MGS4 jest kanonicznym faktem i istnieje wielkie prawdopodobieństwo że ta lokacja trafi do gry , choćby jako retrospekcja czy epizod.

Helerek napisał(a):Bo chyba nikt nie zostawiłby REX'a samego?


To jest jeden z tych małych szczegółów które nie zostały wyjaśnione w MGS4 bo w końcu finał pogoni Snake'a za Ocelotem miał mieć miejsce właśnie na Shadow Moses po walce Ray vs Rex , tak to sobie Koji zaplanował i raczej nie miał sensownego wyjaśnienia jakim cudem sprawną maszyne tego typu do tego uzbrojoną w głowice jądrową pozostawiono na pastwę losu a nawet jeśli była pilnowana to czemu jej nie uruchomiono ponownie lub rozebrano na złom.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Helerek » Śr paź 06, 10 17:18

"sprawną maszyne tego typu"?
Ona nie była sprawna to był złom ale Otacon i jego nowa technologia zdziałały cuda ;]. Ciekawe czy Raiden będzie coś robił w tej bazie?
Może będzie tam trenował? Z racji że nikogo tam nie ma i nikt nie zbyt zna takie miejsce, bo gdyby ktoś znał to by zabrał REX'a chociaż na złom xD.
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez Snake_VR5 » Śr paź 06, 10 22:11

Jego samotny trening w Shadow Moses wykluczam, osobiście wolał bym jakiś survivor w mroźnym krajobrazie lasów pośród Indian i szamanów.Ewentualnie na Alasce po dziś dzień znajduje się kilka aktywnych Amerykańskich instalacji wojskowych, skoro prawdopodobnie odwiedzimy Strefę 51 to czemu by nie wybrać którejś z nich. Powrót Rexa i Shadow Moses już miesimy w MGS4 i twórcy nie powinni do tego w takim stopniu wracać.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SALADYN » Cz paź 07, 10 18:41

Helerek napisał(a):"sprawną maszyne tego typu"?


A co z nim Otacon zrobił ???
Pogrzebał mu trochę w komputerach i voila , pal licho że dziesięć lat wcześniej maszyna eksplodowała po ostrzelaniu Stingerami , że zawalił sie cały hangar i że tyle lat sobie leżała w minusowych temperaturach.
Rex był jednym z dwóch powodów dla których Shadow Moses powróciło w MGS4 i mam nadzieje że w Rising nie zahaczymy znowu o tą wyspę tylko dlatego że tam leży Rex i Ray albo żeby przypodobać sie fanom.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez maciej1- » Cz paź 07, 10 21:08

Też tak uważam, nie ma sensu odwiedzać tych samych lokacji tylko z sentymentu. To jest pójście po najmniejszej linii oporu. Na takiej zasadzie to możemy odwiedzić Shadow Moses, zniszczonego Plant'a albo co lepsze eksplorować pod wodą zatopiony tanker :/

Niech stworzą nowe, świeże lokacje w jakichś klimatach których jeszcze nie było, vide Area 51 - pustynny ośrodek badawczy.
maciej1-
Predator
 
Posty: 97
Dołączył(a): Pn mar 09, 09 19:39

Postprzez uci » Pt paź 08, 10 11:23

skoro Rising ma być na tyle nowy, żeby ściągnąć graczy niezwiązanych z serią itp. to wątpię żeby na siłę wpychali lokacje z poprzednich MGSów. A prędzej ruszą z nowymi miejscami i lokacjami.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Pt paź 08, 10 11:26

Przestudiowałem jeszcze raz ostatnie demo. Nie ma tam zbyt wielu szczegółów choć to co mamy wskazuję na USA lub Wielką Brytanię. Moją uwagę przyciągnęła latarnia widoczna w tle:

Obrazek

To typowe latarnie pochodzące z okresu epoki wiktoriańskiej z końca XIX wieku. Samo to w sobie niestety niczego nie dowodzi, wiktoriańska architektura zawędrowała w końcu także do Północnej Ameryki choć nie sądzę żeby były tam aż tak rozpowszechnione.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez La-Li-Lu-Le-Lo » Wt paź 12, 10 18:42

Jakoś nie widzi mi się powtórne zwiedzanie Shadow Moses. Co Raiden mógłby tam robić, skoro przez 9 lat baza była nietknięta. Jeśli gra ma mieć nowy gameplay, nowy image to również i nowe lokacje, takie których jeszcze nie widzieliśmy w grze. Ile to już było odwołań do SM.

SALADYN napisał(a):To jest jeden z tych małych szczegółów które nie zostały wyjaśnione

Ale to zostało wyjaśnione w rozmowie w przed actem 4 ; )
Avatar użytkownika
La-Li-Lu-Le-Lo
Fortune
 
Posty: 307
Dołączył(a): N cze 22, 08 15:29
Lokalizacja: GW

Postprzez SaladinAI » Wt paź 19, 10 18:40

Więcej piasku będzie raczej niż śniegu. Zapowiadają się obszerne fragmenty w bazach oraz na pustyni. Ciekawe czy akcja rozciągnie się na kilka lat.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Albi_Saint » Wt paź 26, 10 21:52

Ja bym chciał by akcja rozgrywała się na bliskim wschodzie(i też z takimi miejscówkami kojarzył mi się trailer z E3) tak jak pierwszy akt MGS4. Bardzo mi się te lokacje podobały i chciałbym ich rozwinięcia w MGS Rising.
Avatar użytkownika
Albi_Saint
Marionette Owl
 
Posty: 128
Dołączył(a): Śr paź 13, 10 07:41
Lokalizacja: Łódź/Koluszki

Postprzez Snake_VR5 » Pt paź 29, 10 09:32

Tylko pytanie czy Rising również będzie tak jak MGS4 podzielony na akty ? O Bliskim Wschodzie teraz wszędzie głośno, więc może Bałkany. Podsumowując Londyn z racji widocznych w tle latarni z trailera, Strefa 51 i Alaska to chyba na dzień dzisiejszy najpewniejsze lokacje jakie prawdopodobnie odwiedzimy. Osobiście chciałbym jeszcze jakiś powrót do Afryki, taka wycieczka w klimaty post-Zanzibar Land.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez uci » Pt paź 29, 10 21:35

Jak narazie zapowiada się bieganie po wojskowych bazach na terenie (mam nadzieje) dużej pustyni z różnymi jej atrakcjami.

A może te całe miasteczko to taka makieta, jak to które wysadzono przy projekcie manhattan. Od takie realistycznie wyglądajace pole treningowe dla ninja zabójców.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Albi_Saint » Pt paź 29, 10 22:49

Tak jak w filmie "Indiana Jones i królestwo kryształowej czaszki"(odnośnie miasteczka).

Baza wojskowa? ;/ Jestem na nie. Mieliśmy już Shadow Moses, mieliśmy Big Shell, mieliśmy Outer Heaven. Mi się marzą właśnie takie miejscówki jak z 1. aktu MGS4, wąskie uliczki z wieloma przejściami i zabudowaniami, oraz możliwość walki na wielu poziomach.
Avatar użytkownika
Albi_Saint
Marionette Owl
 
Posty: 128
Dołączył(a): Śr paź 13, 10 07:41
Lokalizacja: Łódź/Koluszki

Postprzez uci » So paź 30, 10 06:57

ale big shell była oczyszczalnia a nie bazą wojskowa
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » So paź 30, 10 09:38

Zresztą ciężko żeby w tego typu grze nie było obiektów wojskowych. Strefa 51 to dobry pomysł, ciekawe co tam znajdziemy? ;)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Albi_Saint » So paź 30, 10 17:02

uci, chodziło mi o takie zamknięte kompleksy jakim jest Big Shell.
Avatar użytkownika
Albi_Saint
Marionette Owl
 
Posty: 128
Dołączył(a): Śr paź 13, 10 07:41
Lokalizacja: Łódź/Koluszki

Postprzez Snake_VR5 » Pn lis 01, 10 12:39

Saladin01 napisał(a):Strefa 51 to dobry pomysł, ciekawe co tam znajdziemy? ;)


Związek między Patriotami a UFO :iconbiggrin:
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez SaladinAI » Pn lis 01, 10 18:35

Jakiś szarak musi się przewinąć...
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Helerek » Pn lis 01, 10 21:07

Może Raiden'a porwało UFO i dało ten exoszkielet xd? Wtedy strefa 51 pocięła Raiden'a na kawałki, bo był overpower oprócz serca i tak on się stał maszyną :3.
Avatar użytkownika
Helerek
Revolver Ocelot
 
Posty: 171
Dołączył(a): N sty 31, 10 23:37

Postprzez uci » Wt lis 02, 10 07:56

to raiden wyratuje little greya i odda go drebinowi :]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Wt lis 02, 10 09:24

Teraz mi Uci przypomniałeś że ta mała pokraka może powrócić w Rising , nie cierpię gada , za jego opiekunem też nie przepadam.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Albi_Saint » Wt lis 02, 10 14:08

Ja ich tam zawsze lubiłem.
Avatar użytkownika
Albi_Saint
Marionette Owl
 
Posty: 128
Dołączył(a): Śr paź 13, 10 07:41
Lokalizacja: Łódź/Koluszki

Re: Lokacje?

Postprzez SaladinAI » Śr cze 06, 12 11:22

New York, New York...

A nie, to nie to. Z tym Robochłopem o mało nie wykrakałem Detroit, a będzie jednak Denver.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Lokacje?

Postprzez uci » Śr cze 06, 12 11:51

bardzo sie nastawiam na krojenie radiowozów, to znaczy że policja to tez cyborgi?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Lokacje?

Postprzez SaladinAI » Śr cze 06, 12 11:53

Tym bardziej. Robocop był gliną:)
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re:

Postprzez shalashaska » Cz cze 07, 12 08:25

SALADYN napisał(a):Może nie od razu Shadow Moses ale Alaska jest jak najbardziej możliwa , w końcu to tam Raiden sie szkolił na łowcę.

W MGS4 trochę schrzanili Shadow Moses, owszem cel był szczytny bo aż łezka w oku sie zakręciła. Wchodząc na Heliport burza śnieżna się uspokaja, w tle zaczyna lecieć The best is yet to come, w tej lokacji uruchamiamy sporo wspomnień z MGS1, ło matko aż przed momentem odpaliłem specjalnie przygotowanego save by poczuć ten dreszczyk. Ja tam bym nie narzekał na powtórkę z Shadow Moses, byleby była bardziej obszerniejsza i bardziej odzwierciedlająca ten Sahdow Moses 1-ki.
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Poprzednia strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron