Wirtualnie...

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Wirtualnie...

Postprzez SaladinAI » Wt mar 22, 11 19:07

Według Seana Eyestone'a Rising ma przypominać w pewnej mierze drugą odsłonę sagi - w tym sensie iż dwójka naprowadzać ma nas na to co może wydarzyć się w tej części. Z kolei Christopher Johns czyni wyraźne nawiązania do wirtualnej rzeczywistości...jako głównego motywu w grze? Przypomina film "Tron" którego konstrukcja świata ma w jakimś sensie być zbliżona do tego co znajduje się w Rising, w którym ma być sporo wirtualnych elementów, nawiązując tym samym do MGS 2.


To całkiem sporo. Wirtualne misje? Nacisk idzie w kierunku bardziej szerszego wykorzystania wirtualnej tematyki, ale szczegółów nie poznajemy. Futurystyczny kierunek gry może zmierzać ku ponownym wykorzystaniu elementów zdigitalizowanego świata, być może do którego przyjdzie nam się przemieszczać: rzeczywistość realna mieszająca się z cyfrowymi konstruktami...
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Simon » Wt mar 22, 11 19:09

I właśnie tego się boję - że będzie ZBYT wirtualnie...
Choć z drugiej strony pitolą pewnie tak dlatego, że planują efekty 3D...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez uci » Wt mar 22, 11 21:02

albo upchną wszystko w jakiś trening VR z którego na końcu Big mama wyciąga Jacka. Co przy okazji wyjaśni możliwość cięcia wszystkiego i przez wszystko mieczem :)

A tak poważniej to może wykorzystanie VR jako extra ops w Rising?
Było by to niezwiązane z fabułą, a mogło by pomagać w ulepszaniu/rozwijaniu Raidena.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Wt mar 22, 11 21:07

Lub po prostu dobrej zabawie jak dodatek do pierwszego MGS'a , jakiemukolwiek usprawiedliwianiu , upraszczaniu czy też mieszaniu fabuły rzeczywistością wirtualną mówię stanowcze nie.
Co innego snucie sobie domysłów a co innego gmatwanie fabuły serii.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Śr mar 23, 11 14:21

Ale wraz z postępem na gruncie technologii zyskiwać muszą rozwiązania rozszerzające użycie wirtualnego środowiska. To nie jest więc kwestia używania VR do celów czysto fabularnych, jako wytłumaczenie scenariuszowych twistów. Skoro mamy maszyny, to możemy mieć ich też hakowanie, a skoro mamy dostęp do czystych danych to może przyjdzie nam też zanurzać w ich cyfrowych bazach. Wirtualna rzeczywistość może stanowić środowisko w którym konstrukty osobowościowe mają swoje źródło lub siedlisko - jako programy być może używane w szkoleniach żołnierzy takich jak Raiden. Swoisty napływ cyfrowych bytów z wirtualnego świata, przekształcanie się poprzez proces "opętania" maszyn, ich emanacja już na poziomie realnych ciał, jako główny wątek w grze?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez Snake_VR5 » N kwi 03, 11 11:17

Simon napisał(a):I właśnie tego się boję - że będzie ZBYT wirtualnie...


Spokojnie, to raczej nie będzie przypominać filmu Tron: Legacy. Choć kto wie jaki i czy w ogóle będzie jakiś wpływ filmu na twórców, a w konsekwencji na sam Rising. Wirtualnych misji, czy też wirtualnego świata się nie obawiam. To w końcu stały element serii, pamiętany jeszcze z pierwszego MGS. Mam tylko nadzieje że Rising nie pójdzie fabularnie w ślady MGS2 i nie będzie pod tym kątem zbyt ciężki jak na pierwszy kontakt.

Saladin01 napisał(a):Skoro mamy maszyny, to możemy mieć ich też hakowanie


Na razie o tym chyba nic nie wiadomo, swoją drogą gdyby się pojawiło to jestem ciekaw czy twórcy pójdą w ślady Deus Ex: Human Revolution. Jestem też ciekaw czy tak samo jak w tym przypadku będzie kilka dróg do celu i zróżnicowany przebieg misji.A może twórcy Rising pokuszą o coś bardziej nowatorskiego ? Z drugiej jednak strony z Deus Ex: Human Revolution mogli by zaczerpnąć rozwiązanie ulepszeń, wszystkich nie będzie dało odblokować. Pozwoli to graczowi na przechodzenie gry na różny sposób z różnymi ulepszeniami.
Snake_VR5
Jack the Ripper
 
Posty: 1373
Dołączył(a): Wt kwi 20, 10 17:13
Lokalizacja: Konami

Postprzez Osvelot » N kwi 03, 11 11:46

Najważniejsze, żeby były heksagony.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Postprzez SaladinAI » N gru 04, 11 19:00

Stuxnet to robak komputerowy, wykorzystywany w szpiegostwie przemysłowym na skalę międzynarodową. Szkody nim wywołane obserwujemy od 2010 roku m.in na przykładzie zainfekowania irańskiej elektrowni atomowej - zaatakowane wirusem oprogramowanie wirówek do wzbogacania uranu zostało poważnie uszkodzone.

Zachodni eksperci doszli ostatnio do wniosku, że wirus komputerowy Stuxnet, który zaraził instalacje nuklearne Teheranu, wyrządził ogromne szkody, zapewne zniszczył lub poważnie uszkodził ponad tysiąc wirówek do wzbogacania uranu i opóźnił irański program nuklearny o dwa lata.


http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/arty ... ny-stuxnet

Zdaniem niemieckiego specjalisty to najbardziej złożony i agresywny ze wszystkich znanych do tej pory komputerowych wirusów. Jego kod składa się z 15 tys. elementów - jest tak skomplikowany, że nie może być dziełem jednego, nawet genialnego hakera. Stuxnet mógł powstać tylko dzięki współpracy kilku państw, a jego opracowanie trwało lata - podkreśla Langner. Według najbardziej rozpowszechnionej opinii jest dziełem służb specjalnych Izraela lub Stanów Zjednoczonych, które być może wymyśliły go wspólnie. Państwo żydowskie widzi w programie atomowym Iranu śmiertelne zagrożenie dla swego istnienia. Według innej teorii za cybernetycznym atakiem stoją Chiny, które także nie chcą, aby Teheran zdobył broń nuklearną. Wiele wirówek używanych w irańskich ośrodkach jest produkcji chińskiej, toteż cybernetyczni wojownicy Pekinu, znający słabe punkty tego sprzętu, mieliby łatwe zadanie. Wariant chiński jest jednak znacznie mniej prawdopodobny.



Dlaczego o tym pisze? Stuxnet jest wzmiankowany w zaktualizowanej chronologii świata MGS. Mowa tam o początkach cyber-wojny na skalę międzynarodową, zapewne to ważne także ze względu na sabotowanie nuklearnych instalacji - gorący temat w uniwersum.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cyberwarfare

Skoro mowa o tym w timeline, a wydarzenie te są blisko Rising, to może pewne elementy związane z atakami cybernetycznymi na sieciową strukturę obcych państw będą ogrywały znaczną rolę w fabule gry.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Wirtualnie...

Postprzez SaladinAI » Pt lip 20, 12 12:01

Fajnie że treningi VR się pojawią
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Wirtualnie...

Postprzez Tidus93x » Pt lip 20, 12 12:14

Miłe, że chociaż coś ma to wspólnego z MGSem poza tytułem, postacią i mechami.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: Wirtualnie...

Postprzez Coldman_9 » Pt wrz 07, 12 12:48

W tym demie z E3 wkurzał mnie trochę fakt, jak zawalone elementy otoczenia czy drzewa dematerializują się po kilku sekundach. Jednak skoro to demo było treningiem VR, tłumaczyłoby to taki efekt. W wersji "in real" mogliby to dopracować.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Wirtualnie...

Postprzez uci » Pt wrz 07, 12 14:06

wątpliwe by w wersji "real" przedmioty i wrogowi posiekani na kawałki mieli by nie znikać. konsole po prostu by tego nie udźwigły
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Wirtualnie...

Postprzez SaladinAI » Wt lut 17, 15 20:51

Łomatko, dały mi w kość zadania w VR. Sporej części nawet nie ruszyłem, zresztą olałem te polegające na eliminacji przeciwników na standardowym pasku energii. I to tutaj najlepiej wykorzystano implementacje motywów skradankowych - wielopoziomowe levele są nieźle pomyślane a unikanie skaczących i pozostających w ciągłym ruchu Irvingów zmusza do ciągłego kombinowania. Jednak pokazano, że Rising w czystym stylu stealth też byłby możliwy, z plusem w postaci poruszania się na więcej niż jednej płaszczyźnie.

Ogólnie misje VR wykonane na wysokim emgieesowym poziomie. Ale mam już dość walk.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Wirtualnie...

Postprzez SALADYN » Wt lut 17, 15 20:53

Ja tam misje VR w ogóle olałem, większości przejść się nie da normalnie, kombinować trzeba jak koń pod górkę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Wirtualnie...

Postprzez SaladinAI » Wt lut 17, 15 21:12

Czyli nie jestem sam a już myślałem że odzywa się mój wewnętrzny lamer :)

W VR zdecydowanie brakuje broni i ulepszeń z głównego trybu, choć stopień wymagań jest równy a bywa i wyższy.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Wirtualnie...

Postprzez SALADYN » Wt lut 17, 15 21:33

No grając w te misje czułem się jakbym musiał pokonać Armstronga na Revengance gołym Raidenem. Do tego te wymagania czasowe i sposobów eliminacji.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Wirtualnie...

Postprzez uci » Śr lut 18, 15 03:05

dobrze że przechodzą chociaz bronie od bossow i kombosy bo niektorych zadan nie dalo by sie przejsc. Szczegolnie te 18 chyba gdzie mamy 5 fal a 90% wrogow zalatwia nas 1 hitem
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh


Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron