Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez SaladinAI » So lip 14, 12 10:47

Wygląda jak platformer:

http://mgs.gram.pl/wordpress/wp-content ... 6/1519.jpg

Mini-gierka?
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: O tym jak może wyglądać walka w Rising

Postprzez SALADYN » So lip 14, 12 11:24

VR ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez SaladinAI » So lip 14, 12 16:21

A co mi tam, wydzieliłem.

Rzeczywiście wygląda jak trening, program szkoleniowy, niekoniecznie w cyfrowym konstrukcie. Nabijanie punktów dla "doświadczenia" miecza lub zadanie poboczne.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez SALADYN » So lip 14, 12 16:41

Albo po prostu zwykła miejscówka z gry, jakiś zakamarek w końcu Rising ma mieć bardziej otwartą strukturę lokacji w odróżnieniu od oryginalnej sagi.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez shalashaska » Cz lip 19, 12 12:24

Ta grafika jest tragiczna. Jaja sobie robią?
My Hero ... plis ... set me free.
Avatar użytkownika
shalashaska
Crying Wolf
 
Posty: 763
Dołączył(a): Wt wrz 05, 06 21:59
Lokalizacja: Kraków
Gram: Tenchu, MoH

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez Osvelot » Cz lip 19, 12 14:41

Hmmm... w sumie racja. Wygląda jak wersja na handhelda jakiegoś.

INB4 SPEKULACJE
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez SaladinAI » Pn wrz 17, 12 17:23

VR będzie. Arbuzy tym bardziej.

Obrazek
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez Coldman_9 » Pn wrz 17, 12 17:56

Wiadomo już, że VR będzie w kampanii głównej jako turtorial, ale jest niemal pewne, że z poziomu menu otrzymamy możliwość dłuższej zabawy w VR.
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez Osvelot » Pn wrz 17, 12 18:07

Wiadomo? Pewne? Źródła plz
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez Coldman_9 » Pn wrz 17, 12 18:35

Że w kampanii? Wystarczy popatrzeć na udostępnione materiały, włącznie z demem z E3.

Że dodatkowe misje w menu? Napisałem, że "niemal pewne", a opieram to na nowym materiale, który nijak ma się do poprzednich zajawek z VR z kampanii.
Ostatnio edytowano Wt wrz 18, 12 12:25 przez Coldman_9, łącznie edytowano 1 raz
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez uci » Wt wrz 18, 12 08:30

kawałek dialogu faktycznie może oznaczać że zagramy w VR trening dla idiotów w bieganiu po planszy raidenem.
i popre Johana - spójrzcie na dezajn poziomu - przypomina miejscówki z VR treningu z MGS2.

jest szansa na VRowe misję poza fabuła
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Krojenie arbuzów: gdy zabijanie już nie wystarcza

Postprzez kALWa888 » Wt wrz 18, 12 14:54

Byłoby zajefajnie gdyby było VR Missions. Brakowało mi tego w 3 i 4.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
kALWa888
Liquid Snake
 
Posty: 2700
Dołączył(a): Pn cze 01, 09 12:28


Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron