Końcowe wyniki

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » N mar 10, 13 00:00

Obrazek

Moje statystyki po ukończeniu gry, wszystko zaliczane pierwszy raz na luzie stąd ta ocena a znając gry platynowych to dalej będzie jak z płatka.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Dzbwu00 » N mar 10, 13 15:16

Dorzuce się do tematu, moje pierwsze ukończenie gry na poziomie normal.
Załączniki
wynik.jpg
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Końcowe wyniki

Postprzez uci » N mar 10, 13 16:26

wrzuciłbym swoje ale fotki nie miałem jak zrobić - ogólnie po 9h grania końcowy wynik na poziomie 4h gry
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Dzbwu00 » Wt mar 12, 13 23:53

:D :D
Załączniki
rev_wynik.jpg
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Śr mar 13, 13 08:33

Mógłbyś pokrótce opisać jak to zaliczyć ?
Ogólne rady, najcięższe momenty, różne myki, przydałoby mi się do poradnika z pucharami.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez WhiteDeath » Śr mar 13, 13 17:16

Nie zrobiłem screenshotu, ale grę po raz pierwszy przechodziłem na hardzie, zajęło mi to 19 h :D
Avatar użytkownika
WhiteDeath
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Pt wrz 03, 10 00:48

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Pt mar 22, 13 23:27

Obrazek

Drugie podejście, znowu na luzie z szukaniem znajdziek i innymi pierdołami.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Dzbwu00 » So mar 23, 13 14:33

Czas wziąść się za VR'ki

Offtopic; pojawiły się kolejne puchary w MGR ;)
Załączniki
IMG_20130323_091117.jpg
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Końcowe wyniki

Postprzez uci » So mar 23, 13 18:19

25 VR w grze, jest też już 30 DLCkowych (niektóre to niezły hardcore) - a trofiki ujawniaja info o DLC z Samem
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Konsola » Pn kwi 01, 13 15:34

Nie tak dawno wbiłem wszystkie S na Revengeance. Staty niemal standardowe. Normal pod fabułę, Easy pod zbierajki, Hard i Very Hard to speedrun'y, żeby odblokować Revengeance.
Obrazek
Eh, to teraz jeszcze raz od deski do deski, żeby przesłuchać wszystkie dialogi. Normalnie prawie jak z emblematami z MGS4.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Pn kwi 01, 13 15:49

Rozmówki ci wpadną szybko o ile znowu nie pominiesz tych samych. Pamiętaj, save'y, przeciwnicy, scenki, checkpointy i powinno wpaść nawet w pierwszym rozdziale.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Konsola » Pn kwi 01, 13 17:30

Nie no, pierwsze podejście do dialogów to mała porażka, o ile pierwsze rozdziały to dzwonienie niemal co kilkadziesiąt sekund, tak pod koniec gry napaliłem się na jak najszybsze odblokowanie Revengeance i dzwoniłem tylko przy checkpoint'ach czy po cutscenkach.
Zobaczymy też jak pójdą te VR'ki. Jak odblokowywałem sobie Custom Red zbroję to musiałem ich zrobić 6, a już wtedy zaliczyłem kilka restartów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Końcowe wyniki

Postprzez uci » Pn kwi 01, 13 18:07

VR są niezłe - np. taka gdzie walczymy z kolesiami którzy koszą nas 1 ciosem (gekko, raptory, mastify) i dwarfy żeby utrudniać życie.

Szkoda że w misje nie można zabrać sprzetu/broni z normalnej gry :(
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Faja » Cz kwi 11, 13 18:54

Moje pierwsze przejście na normalu :]

Obrazek
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Cz kwi 11, 13 23:26

Jak na sam początek to bardzo ładnie, u mnie było zdecydowanie gorzej.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Dzbwu00 » So kwi 13, 13 08:21

:)
Załączniki
sam2.jpg
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Cz maja 30, 13 23:24

Obrazek

Zapomniałem o pierwszym podejściu do rozdziału Sama, jak widać poszło mi znacznie lepiej a że nie trzeba zaliczać tym razem wszystkiego to raczej ekstra walki sobie odpuszczę.
Ostatni Boss to mega kapusta.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Cz cze 06, 13 00:22

Obrazek

Tadam, tak jak zwykle bez pośpiechu, dla zabawy.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez uci » Cz sie 01, 13 23:34

Mam już swoją Skę za Revenegance - ale Armstrong to jakaś kpina trochę - raptem 4 ciosy dostał i już wyrywam mu serce, za to reszta bossów to jakaś miazga - głównie za te wymogi do combosów/zandatsu itp.

Czas na VRki
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Pt sie 02, 13 23:27

Serio aż tak łatwo ci poszło ?
Jakieś rady jak go tak szybko rozwalić ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez uci » So sie 03, 13 08:38

Faza 1 - blokujemy wszystkie ataki + uniki na złote ataki (złapanie i wybuch) - no i tłuczemy ile wlezie
Faza 2 - przez 3-4 minuty unikamy Andersona (nawet jak blokujemy jego ataki zadają obrażenia), w pewnym momencie robi nieblokowany atak fabularny i przechodzimy do:
Faza 3 - Anderson zaczyna od ataków sejsmicznych, po dwóch atakach (losowo albo te kolumny energii wychodzące z ziemi, albo ten wielki wstrząs) robi wślizg do nas i atakuje złotym atakiem na chwyt - unikamy i wtedy przechodzimy do kontr ataku. Tłuczemy go mieczem i blokujemy czerwone ciosy - celujemy w (przód, przód, kwadrat) i próbujemy go wybić w powietrze.
Kiedy zaczyna spadać wchodzimy w blade mode i lejemy go ile tylko można (aż spadnie i zobaczymy że powoli zaczyna wstawać)
Teraz rzuca w nas kamieniem - rozcinamy go i potem uderzamy go w głowę - ten cios zabiera mu z 30% życia jak nic.
Potem zacznie się regenerować lub powtarzać ataki sejsmiczne.
Albo przerywamy regenerację, albo unikamy ciosów sejsmicznych i znów wybijamy go w powietrze - jak spada to mashowanie w blade mode.
Znów w nas czymś rzuci - powtarzamy akcję i znów spada mu jednym ciosem z 30% życia.
Z atakami w Blade mode powinien mieć już grubo poniżej 100 HPków.
Wtedy powinna nam się odpalić QTE z walką na pięści - kiedy raiden tłucze go po żebrach można mu zabrać nawet z 50% życia.
Po wszystkim dobijamy go kilkoma ciosami i odpala nam się sekwencja wykańczająca.

Jest jeszcze szybciej jak wejdzie nam kontra po którymś jego normalnym ciosie - na Revenegance kontratak po bloku zadaje 500% DMG więcej względem Normalnego poziomu.
Najważniejsze to pamiętąc że wszelkie QTE/ataki specjalne zabierają mu ogromnie dużo więcej życia.

Na Rev bardzo łatwo mu też wbić No damage.

Jak jakieś rady na innych bossów na S to chętnie pomogę.

Drugi w kolejności łatwości to Sundrowner -> Mistrall -> Bladewolf -> Grad -> Ray i na końcu MonSoon
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » So sie 03, 13 11:08

Mistrall już nawet zrobiłem a Sundowner to rzeczywiście najtańszy leszcz, nawalasz podstawowe ciosy trzymając się jego pleców i unikasz jego normalnych ataków. Będąc blisko niego i za jego plecami nie wykona niczego poza podstawowymi atakami tymi tarczami z wybuchowym pancerzem.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez uci » So sie 03, 13 16:16

jest nawet szybszy sposób (i ekstra szybki ale dostaniemy tylko A w ocenie końcowej)

Sun zaczyna walkę od taranowania tarczą - blokujemy i rozwalamy dwie tarcze, w 95% przypadków po tym ataku Sun blokuje się tarczami co pozwala na wejście w Blade Mode i odcięcie kolejnych 2. Potem po kilku atakach robi on 3cie taranowanie i pozbawiamy go tarcz.

I teraz druga faza - ładujemy Pincer Blade i zadajemy 2 naładowane ataki - po sprawie koniec walki.
Ale jak chcemy Ske musimy przez chwilę go unikać, w pewnej chwili leci on urwać jeden z masztów i na scenę wpadają 2 cyborgi (robimy im podwójne Zandatsu i koniecznie Fox Bladem bo to opancerzone cyborgi). Kiedy umierają Sun wpada na dach już z masztem w ręku - nim zdąży nas uderzyć ładujemy mu 2 ataki naładowanym Pincer Blade.

W fazie lotu na Sliderze udajemy się w lewy dolny róg i mashujemy atak rakietowy - bezstresowo dzięki temu przelatujemy całą sekcję (jedyne co nas wtedy może zranić to nabudówka w tunelu).

Całość kończymy dość długim kombosem w cięciu dachu i 33 hitowym kombosem na umierającym Sundownerze.

Dzięki temu nie musimy mu zakładać 50 hit combo - odpowiednia ilość punktów wpada za BP, combo (33hit), 2+ zabić i 2 zandatsu (i no damage)

Jedynie Monsoona musiałem zrobić na 8000 pkt bez premii za No Damage
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Gac666 » Cz sty 16, 14 11:51

Ja pitole, ja to jednak cienki jestem w te klocki :)

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Cz sty 16, 14 22:42

Z czasem będzie lepiej.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Gac666 » Cz sty 16, 14 22:49

Ale D? No kurna nikt tu D nie miał ;].
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Cz sty 16, 14 22:54

D pewnie się wzięło stąd że zginąłeś w sekwencji gdy biegniesz w dół wieży rozciąć Raya. Zgon w tym momencie resetuje wszystkie statystyki walki i cofa do początku sekwencji, w praktyce to wygląda tak jakbyś zaczął grać od tego momentu. Prawie każda walka z bossem ma pod koniec taką upierdliwą sekwencję w której zgon oznacza powtarzanie całej walki lub nawet rozdziału.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Końcowe wyniki

Postprzez Gac666 » Cz sty 16, 14 23:19

No to mogło być to, fakt zginąłem 2 razy. No cóż panie władzo postaram sie lepiej ;).
Obrazek
Avatar użytkownika
Gac666
Big Boss
 
Posty: 3443
Dołączył(a): N sie 23, 09 12:22
Lokalizacja: Ultramar/Warszawa

Re: Końcowe wyniki

Postprzez box » Pn cze 09, 14 10:44

BOX musi się poprawić

Obrazek



Obrazek
So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 476
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi

Re: Końcowe wyniki

Postprzez SALADYN » Pn cze 09, 14 11:19

Ja tam poprawę widzę, oceny równe i lepsze na wyższym poziomie trudności, tak trzymać.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Następna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron