Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Kontynuacja losów Raidena od Platinum Games we współpracy z Kojima Productions. Czy fani to przeżyją?

Moderatorzy: Snake., GM

Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Coldman_9 » Wt mar 12, 13 02:12

Tutaj możemy pisać i pytać o trofea/osiągnięcia w Rising.


Ja może zacznę. Mam większość zdobytych, ale z jednym banalnym się szarpię i nie wiem, na czym polega myk. Chodzi o zniszczenie wszystkich humanoidalnych Dwarf Gekko w całej grze. Jest ich w Rising pięć. W każdym ich załatwiłem, ukończyłem rozdział, a trofeum za Chiny nie wchodzi. Tego w ucieczce z Denver trzeba zajść na stealth, co też zrobiłem. Tego obok Sandownera z bazooki. Piąty, ostatni, jest w górach w Pakistanie - załatwiony. A brązowego trofeum za to ani widu, ani słychu... :(
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez uci » Wt mar 12, 13 05:39

bo jest na te gekko pewien drobny myk - trzeba je załatwić podczas "ciągłego" posiedzenia - tj. one się nie zaliczają jak MiB, jeżeli podczas gry np. przejdziesz od File 00 do File 05, a potem chapter selectem cofniesz się do File 02 to wszystkie zebrane Gekko się kasują. Zbierając te mimic gekko musisz przejść całą grę bez jakichkolwiek restartów rozdziałów, zmianów rozdziałów etc.

Najlepiej (tak czytałem w sieci) machnąć to trofeum na speedrunie na easy
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Wt mar 12, 13 13:17

Dziwne bo takie trofeum z ratowaniem cywili wpadło zaraz po tym jak uratowałem tego drugiego wracając się do pierwszego rozdziału przez chapter select, może wystarczy tylko skończyć dany rozdział ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez uci » Śr mar 13, 13 05:40

nie wiem, w 2 poradnikach trofeowych jakie czytałem pisało że wszystkie znajdźkowe trofea się odkładają do kupy za wyjątkiem właśnie mimic gekko
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » N mar 17, 13 09:22

uci napisał(a):bo jest na te gekko pewien drobny myk - trzeba je załatwić podczas "ciągłego" posiedzenia - tj. one się nie zaliczają jak MiB,


Tu mamy problem, za pierwszym razem zdobyłem trzech (drugi, trzeci i piąty) MiB którzy wyświetlili się w kolekcji, teraz gram drugi raz i znalazłem pozostałych dwóch a trofeum nie wpadło. Możliwe że będę musiał najpierw dokończyć rozdział lub całą grę żeby dostać ten puchar, jak było u ciebie uci ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Dzbwu00 » N mar 17, 13 09:24

Musisz dokończyć całą grę żeby wpadł pucharek za MiB
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez uci » N mar 17, 13 15:24

ja zrobiłem MiB na chapter select nie podczas drugiego przechodzenia gry - co ciekawe trofeum wpadło mi dopiero podczas końcowego wyniku - musimy znaleść kolesia w kartonie a potem musimy skończyć rozdział, inaczej się nie liczy.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Pn mar 18, 13 00:58

Puchar za MiB wpadł po dokończeniu rozdziału, za podwójne Gekko z kolei dostałem zaraz po tym jak zniszczyłem ostatniego w ostatnim rozdziale.
Problematyczne może być odsłuchiwanie rozmów z codecu, przez całą grę praktycznie co chwile inicjowałem rozmowy z wszystkimi postaciami ale jak widać czegoś mi zabrakło bo puchar nie wpadł, spróbuje jeszcze raz ale w przyszłości bo to jedno z tych żmudniejszych trofeów do zaliczenia, prawie jak flashbacki z MGS4.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Pn mar 18, 13 17:55

Trofeum za rozmowy jest kumulatywne i raz zasłyszana gadka przechodzi dalej, wcześniej nie dostałem tego pucharu bo jak się okazało ominąłem kilka rozmów z samego początku gdy walczymy z Gekko np.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Konsola » So mar 23, 13 20:16

Witam. Wątek fabularny pękł, zatem pora zabrać się za trofea, a tutaj garść pytań:
1)Amateur Radio Operator - jakieś wskazówki? Wyczytałem, że puchar jest kumulatywny, ale robiąc wszystkie zbierajki mocno się na nim skupiłem, a trofeum niestety nie wpadło. Co prawda do połowy gry dzwoniłem do każdej postaci dopóki się nie zaczęła powtarzać niemal co checkpoint'a, później robiłem to tylko po cut-scenkach i na początku walki z boss'ami - i zonk. Jakieś rady? Jechać od samego początku i wydzwaniać co minutę do wszystkich?
2)Becoming a Lightning God. Po pierwsze, przechodząc dopiero całę grę na Hardzie, odblokuję Very Hard i robiąc to samo jeszcze raz pokaże się Revengence? Pytam, ponieważ nie interesują mnie te całe kody.
3)Chyba najważniejsze: do w.w. trofeum potrzebujemy wszystkich rozdziałów na S i teraz - czy, żeby wykręcić S za dany rozdział, potrzeba samych S za poszczególne checkpoint'y w rozdziale, czy może wpaść jakieś jedno A?
4)Załóżmy, że po rozdziale X noty są takie: S, S, S, S, A, S, S, S.
Na końcu nie wpada S i czy powtarzając ten level, mogę pierwsze checkpoint'y wbić np. na D, skupić się na tym jednym "A", a później znowu olać rangi, a pod koniec poziomu wszystkie wcześniejsze S zostaną (bo to najwyższa nota), a to jedno A, które zostało poprawione zamieni się na S = będą same S?
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez uci » So mar 23, 13 20:27

1 - tu nie pomogę
2 - bez kodu trzeba kolejno odblokowywać wyższy poziom trudności zaliczając niższy
3 - Musisz za jednym zamachem machnąć same Ski (jak wpadnie niższa nota musisz odpalić restart checkpointu)
4 - W wynikach końcowych oceny się nie kumulują (tzn. że zostają najwyższe) tylko te z danego przejścia

SAL na pewno poprawi jak coś pomyliłem
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Konsola » So mar 23, 13 20:31

3 - Musisz za jednym zamachem machnąć same Ski (jak wpadnie niższa nota musisz odpalić restart checkpointu)

Ale czy czasami po pokazaniu się noty, nie robi się ułamek sekundy po tym zapis? Robiąc wtedy restart restartuję tak jakby nowy checkpoint.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Dzbwu00 » So mar 23, 13 21:42

Dziś rano wbiłem "Amateur Radio Operator" wpadło zanim dotarłem do bramy na początku R-07. Używałem codec w każdej możliwej chwili nawet w czasie walk z przeciwnikami, kilkakrotnie w czasie walk z bossami (w każdym etapie walki np. gdy wolf wzywa posiłki)
Co do ocen to jak tylko pojawi się inna ocena niż S natychmiast wciśnij "start" i rób restart. Zapis checkpoint'u robi się dopiero po zniknięciu okna podsumowującego walkę.
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » So mar 23, 13 23:26

Tak tak, S-ki trzeba machać za jednym podejściem i nie ważne że wcześniej w tej walce w tym rozdziale już miałeś najwyższą notę, jakakolwiek ocena A niweluje twoje starania.
Co do męczenia Codecu to przechodziłem grę w taki właśnie sposób wydzwaniając do wszystkich jak popadnie i też trofeum nie dostałem, odpaliłem sobie zatem rozdział 01 i po kilku gadkach puchar był mój więc pewnie tak samo jak ja coś ominąłeś więc poza scenkami, checpointami i bossami zadzwoń do doktora i Borisa przy każdym rodzaju przeciwnika. Jest też jeden myk, rozmowy z Courtney są liczone podwójnie nawet jeśli już je słyszałeś. Dzwonisz do niej np podczas walki z bossem i nie robisz save'a to masz jeden dialog, zaraz potem zadzwoń i zasejvuj to zaliczy ci drugi dialog mimo tego że prawie się powtórzyła.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Konsola » N mar 24, 13 11:31

Ło rany, rany. To przecież flashback'i się umywają przy tym. Tam przynajmniej była jakaś "oficjalna" liczba za rozdział, można było sobie wszystko sprawdzić etc. Tutaj tych rozmów jest przecież od groma, a niezbyt dokładna forma opisu trofeum "Most of" też nie pomaga. No nic, na razie kończę gierę na Very Hardzie i zbadany ten najwyższy tryb. Obawiam się tylko boss'ów w sumie.
Jakieś rady odnośnie seta? Obecnie biegam z Custom Cyborg Body (Desperado Ver.), High-Frequency Murasama Blade, wszystko na +5 i Pole-Arm "L Etranger", również +5. Jakieś bronie lepiej spiszą się na najwyższym poziomie trudności?
Btw., jak ludzie na filmikach z YT osiągają 200%HP? Jakiś DLC strój? W Customize LIFE mam Complete.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » N mar 24, 13 13:02

Ulepszenia zdrowia i baterii można również znaleźć w skrzyniach które trzeba otworzyć za pomocą Blade Mode.
Dobrą rada jest na pewno rozmyślne korzystanie z broni, taki Fox Blade to potężny oręż ale przy nim nie zbudujesz odpowiednie długiego comba i ciężko będzie zrobić zandatsu a bez choćby szczątkowych ocen za te elementy nawet bonusy no kill i no damage nie pomogą, korzystaj też z sai'a przy latających przeciwnikach, nawet na Pincer Blade znajdziesz dobre zastosowanie i staraj się kończyć walkę z jednym z bonusów choc czasami łatwiej jest spełnić wymagania co do samej walki. Warto tez zaprzyjaźnić się bliżej z drewnianym mieczem i chyba nie muszę wspominać o skutecznym parowaniu ?

Konsola napisał(a):Ło rany, rany. To przecież flashback'i się umywają przy tym. Tam przynajmniej była jakaś "oficjalna" liczba za rozdział, można było sobie wszystko sprawdzić etc. Tutaj tych rozmów jest przecież od groma, a niezbyt dokładna forma opisu trofeum "Most of" też nie pomaga.

Dla mnie to flashbacki są znacznie gorsze bo trzeba je robić z pamięci i z nowego sejwa a taka rozmowa o Gekko pojawi się przy każdej walce z tym UG no a Most of oznacza po prostu większość i w poradniku podają liczbę 400 z 540, poza tym rozmowy są po prostu ciekawsze od nawalania w X podczas scenki.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez uci » Pn mar 25, 13 05:53

Może dodamy w temacie?

VR DLC:
DL-VR Master:Complete every DL-VR Mission.
Hero of the Metaverse :Set the highest score on every DL-VR Mission.

Sam DLC:
Complete DL-Story-01: Jetstream
Defeat Sen Armstrong without taking damage on hard difficulty or higher
Complete DL-Story-01: Jetstream on Revengance difficulty in one hour or less.
Defeat 100 enemies in DL-Story_01: Jetstream's Story mode using quick draw
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Konsola » Wt mar 26, 13 18:05

Kilka pytań odnośnie tego filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=ttDPbzxpkrk
Jakim cudem typ zadaje tak ogromne obrażenia podczas finałowej walki? Jakieś DLC? Z tego co widzę ma High-Frequency Murasama Blade, a podczas QTE kiedy bijemy Sentora pod żebro gość za 9 hitów zjada prawie 50%, a za końcowego strzała prawie 30, gdzie u mnie zabieram Mu przez to całe QTE max 5-10. Wie ktoś o co może chodzić?
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Wt mar 26, 13 18:14

Custom Red Body powodujące zadawanie większych obrażeń kosztem przyjmowanych i peruka z nieskończoną energią elektrolitów a więc ma cały czas włączony Ripper Mode, chyba dzięki temu zadaje takie obrażenia.
A teraz sobie wyobraź tą kombinacje w połączeniu z Fox Blade.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Konsola » Wt mar 26, 13 18:37

Hoho, to czemu nie pisaliście o tych fantach jak pytałem o dobry set pod najwyższy tryb trudności.
Z tego co patrzę Custom Red jest za misje VR, czyli zaraz go sobie wbiję, no a nie ma co ukrywać, że w większości przypadków jeśli celujemy w S, to pomaga nam dana walka bez obrażeń, a ten Fox Blade to chyba jakieś DLC ze strojem Grey'a, który akurat mam.
Biorę się za te 6 misji VR i zobaczymy jak teraz pójdzie wbijanie misji na S.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Wt mar 26, 13 18:40

Konsola napisał(a):Hoho, to czemu nie pisaliście o tych fantach jak pytałem o dobry set pod najwyższy tryb trudności.


Nie przyszło mi do głowy że taka kombinacja może tak działać, przebacz nam !!!

BTW fox blade'a chyba raczej nie można używać w trzeciej fazie walki ?
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Konsola » Wt mar 26, 13 19:40

Z tym Fox Blade'em to nie wiem jak on się ma do 3 walki, ale to chyba musi być jedyne wytłumaczenie.
Odblokowałem ten Custom Red i wraz z Ripper Mode i max. Murasama Blade tam gdzie koleś w ostatnim hicie QTE zchodzi z 126% na 98%, ja zjadam max 6%. Spora różnica.
Być może jednak chodzi o ten Fox Blade. Na razie go nie kupowałem, bo nie starczyłoby mi na max upgrade, ale jak dozbieram punkty to to sprawdzę.
Nie mniej jednak JAKĄŚ różnicę w dmg widać. I tym zadawanym i otrzymywanym.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Wt mar 26, 13 19:41

Wytłumaczenie jest takie że fabularnie masz walczyć za pomocą Muramasa Blade.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Konsola » Wt mar 26, 13 21:15

SALADYN napisał(a):Wytłumaczenie jest takie że fabularnie masz walczyć za pomocą Muramasa Blade.

Heh, oczywiście, że to wiem. Ciekawe tylko czy to mus. Jak dojdę tam na najwyższym trybie to to sprawdzę, na razie zostałem niemiło rozczarowany początkiem z tym trybem. O ile poziom 00 poszedł gładko, tak w 01 wbiłem same S'ki, a na końcu A...
Okazało się, że potrzeba 100% S, a ja pominąłem te dwie sytuacje kiedy możemy się cofnąć i zagrać dodatkowe pojedynki. Eh.
Szukając gdzie dokładnie się znajdują (o dziwo Borys nie zawsze do Nas dzwoni z tą informacją) znalazłem filmik gdzie koleś ma dosyć ciekawy sposób atakowania tych latających mech'ów.
Orientuje się ktoś co to za combo, ewentualnie broń z 3:16?
http://www.youtube.com/watch?v=qTZsHEEOMiM
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Wt mar 26, 13 22:48

To działanie sztyletu Sai od Monnsoon'a.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Dzbwu00 » Śr mar 27, 13 00:07

Żeby zadać takie obrażenia Armstrongowi nie potrzeba żadnych dodatków w postaci np. Custom Red Body, na poziomie Revengeance normalnie w trakcie tej sekwencji QTE zadaje się takie obrażenia. Wiem bo zbiłem mu moc ze 140% do 65% bez dodatków
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez uci » Śr mar 27, 13 10:49

niektóre walki sa ukryte własnie tak że nikt do nas nie dzwoni - samemu trzeba poszukać - jak np. atak tych latających pierduł w file 01 zaraz po szukaniu ręki do odcięcia.

A tak chciałem się zapytać - w VR misjach nie ma jakiejkolwiek szansy na używanie innych broni niż HF blade + bronie po bossach?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Dzbwu00 » Śr mar 27, 13 13:55

Na poziomie Revengeance jest w sumie 54 rankingowych walk, każdą należy zaliczyć na ocenę "S" by zdobyć puchar "Become a Lightning God".
** - oznaczyłem walki ukryte jak i te które można ominąć;

R-00 (2 walki rankingowe)
1 - pierwszy etap walki z MGRay
2 - drugi etap walki z MGRay

R-01 (10 walk rankingowych)
1 - pierwsi przeciwnicy
2 - pierwsze spotkanie z gekko
3 - walka z LQ-84i
4 - pierwsza potyczka z Hammerhead'em
5** - po zdobyciu pierwszej i obowiązkowej "lewej ręki" wracamy do zawalonego mostu
6 - walka przed wejściem do hotelu (fontanna)
7** - diabelski młyn, warto włączyć alarm pojawi się Grad
8** - przed otwarciem bramy do rafinerii wracamy pod diabelski młyn
9 - potyczka z fwarf gekkos na terenie rafinerii
10 - walka z Mistral

R-02 (8 walk rankingowych)
1 - pierwsze spotkanie z Mafistem
2** - korytarz pełen dwarf gekkos
3 - spotkanie z Raptorami
4** - po walce z 3 Mafistami wracamy się pomieszczenie z generatorami pojawią się vodomjerki
5 - po dostaniu się do laboratorium czeka nas walka z Mafistami i raptorami, nie używać ninja kill
6 - walka po cutscence z mózgami
7 - mini misja dwarf gekko, szybko przebiegamy przez lokacje
8 - Walka z Grad'em

R-03 (14 walk rankingowych)
1 - walka z policją
2 - 2 Grady
3** - przed wejściem do pierwszego budynku wracamy na początek levelu
4 - biuro pełne dwarf gekkos
5 - oszklony korytarz po drodze do windy
6** - przed pierwszym spotkaniem z Heavily Armed Cyborg musimy udać się w lewo do ukrytej skrzyni, walka ze sliderami
7 - pierwsze starcie z Heavily Armed Cyborg
8** - po walce Heavily Armed Cyborg musimy włączyć alarm na pierwszym napotkanym wrogu, przyleci hammerhead
9 - walka przed wyjściem z kanałów
10 - potyczka z Grad'em po wyjściu z kanałów
11** - plac ze schodami na szczycie których jest plakat zaklejony taśmą
12 - policjanci po cutscence z Sam'em
13** - gdy Raiden jest oszołomiony musimy zabić wszystkie cyborgi przed siedzibą World's Marshall, warto użyć Fox Blade i Ripper Mode
14 - walka z Monnsoon'em

cdn.
Avatar użytkownika
Dzbwu00
Fire Trooper
 
Posty: 45
Dołączył(a): Wt mar 13, 12 17:22

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez Konsola » Śr mar 27, 13 18:57

Dzbwu00, dobra robota. Czekam na kolejne rozdziały.
Mam też pytanie - pomiędzy "9 - potyczka z fwarf gekkos na terenie rafinerii", a "10 - walka z Mistral" jest ta lokacja z kamerami, w środku kilku przeciwników. Czy walka z nimi, albo np. odniesione obrażenia zaliczają się do noty za walkę z Minstral i np. spowodują brak bonusa No Damage?
Obrazek
Avatar użytkownika
Konsola
Ultra Box
 
Posty: 89
Dołączył(a): Śr cze 24, 09 15:33
Lokalizacja: Kraków

Re: Trofea / osiągnięcia w Metal Gear Rising

Postprzez SALADYN » Śr mar 27, 13 20:37

To jest jedna z tych potyczek które możesz ominąć, zakończyć po cichu lub wejść w wrogów jak burza, ogólna zasada jest taka że jak widzisz jakiegoś wroga to wywołaj alarm i załatw całą hałastrę, jeśli oceny nie ma po ubiciu ostatniego cyborga to możesz iść dalej w innym wypadku wystarczy zrestartować checkpoint.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Następna strona

Powrót do Metal Gear Rising: Revengeance

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron