Main Ops/Extra Ops/Co-Ops

O brakującym ogniwie w historii Big Bossa

Moderator: GM

Main Ops/Extra Ops/Co-Ops

Postprzez SaladinAI » Pn mar 29, 10 22:43

Jak wiadomo gra dzielić się ma na trzy tryby. Pierwszy z nich, Main Ops dotyczy zasadniczo fabuły. Drugi, Extra Ops opiera się na wykonywaniu zadań pobocznych których ma być ponad setka. Trzeci tryb to walka zespołowa. To w zasadzie cały Peace Walker.


Co do Extra Ops - znalazłem taki oto skan z Famitsu:


Obrazek


Zdaje się przedstawiać (kontekst zdań - sporo mowy o Main/Extra Ops) jedną z pobocznych misji. Wygląda na to że Snake musi poradzić sobie z 500 strzelniczymi tarczami w kształcie ludzi. Typowe zadanie kolekcjonerskie. Co jeszcze nas czeka?
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 6990
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » Pn mar 29, 10 22:55

Pewno będziemy mogli pobawić się w coś na wzór misji VR z MGS1 i 2.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10190
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Tidus93x » Pn mar 29, 10 23:01

Jako że Peace Walker ma być wg Kojimy jeszcze zabawniejszy to spodziewam się lepszych zagrań jak z VR misji o nazwie "Variety" :P. Tu Hideo puści wodze fantazji coś czuję XD
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1825
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez uci » Wt mar 30, 10 10:56

A ja osobiście chciałbym żeby pojawiły się takie jak Detective mission ;]
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8397
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Xello » Wt mar 30, 10 14:29

uci napisał(a):A ja osobiście chciałbym żeby pojawiły się takie jak Detective mission ;]

Dokładnie to sobie wczoraj pomyślałem, czytając post Saladin01'a, tylko nie chciało mi się pisać ;)
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez uci » Wt mar 30, 10 21:15

ciekawe czy te 500 tarcz to będzie na zasadzie 1 gracz = 500 tarcz, 2 = 1000, czy raczej tarcz ciągle jest 500 a my konkurujemy z kumplem kto zestrzeli więcej.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8397
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Wt mar 30, 10 23:44

uci napisał(a):ciekawe czy te 500 tarcz to będzie na zasadzie 1 gracz = 500 tarcz, 2 = 1000, czy raczej tarcz ciągle jest 500 a my konkurujemy z kumplem kto zestrzeli więcej.


Oba warianty są dobre i mogłyby być stosowane w drodze wyboru.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10190
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez SaladinAI » Pt kwi 09, 10 12:20

Gra ma być podzielona na misje - po skończeniu zadania wycofanym się do Bazy Matki gdzie planujemy nasze dalsze poczynania. Być może dowodzi to iż gra będzie toczyć się na przestrzeni kilkudziesięciu lat. W końcu rozwój naszej armii trochę potrwa ale też przedział czasowy między kolejnymi zadaniami może być całkiem spory. Outer Ops pokazuje że możemy wysyłać naszych żołnierzy w różne rejony na świecie, które zostały objęte konfliktem. Wykonane zadanie odblokuje kolejne misje. Nie wykluczam iż w pewnym momencie gry możemy trafić do takiego Mozambiku.
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 6990
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez SALADYN » So kwi 10, 10 12:16

Te misje w innych rejonach świata to chyba mają wyglądać jakby się odbywały na papierze , wystawiamy swoje wojska przeciwko siłom przeciwnika po czym czytamy raport o stratach i wyniku potyczki ewentualnie o konsekwencjach naszych działań , coś jak bitwy w starych Civilization czy w specjalnym trybie w Soul Calibur 3 gdzie walka odbywała się automatycznie.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10190
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez ArecaS » So kwi 10, 10 12:34

Na pewno tak będą wyglądały, ale to nie zmienia faktu, że przez dajmy na to rok gry takich konfliktów będzie kilkanaście. Choć trochę muszą się historii trzymać. Przedział czasowy będzie dłuższy na bank.
Avatar użytkownika
ArecaS
Miał 0 punktów w quizie
 
Posty: 2861
Dołączył(a): Cz sie 21, 08 17:26
Lokalizacja: Katowice

Postprzez uci » So kwi 10, 10 13:58

mnie one przypominają pojedynki ze starego onlineowego Ogame, ale znów ja mam wrażenie że tych pojedynków może być dość sporo, bo to może być np. 1 konflikt, ale w nim kilkanaście bitew.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8397
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Pn kwi 12, 10 18:33

Outer Ops w praktyce:

Obrazek
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 6990
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez uci » Pn kwi 12, 10 18:47

fajnie by było jakby MG też był grywalny w tym trybie.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8397
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Main Ops/Extra Ops/Co-Ops

Postprzez box » Pt kwi 08, 16 14:57

jest tylko trzeba go zbudować ( wersja na ps3 HD)
Zeke nawet 2 lub 3 cele atakuje czasami.
Załączniki
1.JPG
4
2.JPG
3
3.JPG
2
4.JPG
1
So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 475
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi

Re: Main Ops/Extra Ops/Co-Ops

Postprzez SALADYN » Pt kwi 08, 16 15:16

Eeeeeee, uci pisał ten post przed premierą gry, sześć lat temu :I
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10190
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Main Ops/Extra Ops/Co-Ops

Postprzez box » Pt kwi 08, 16 17:03

a ja go dokończyłam, ja np. nie grałam na psp więc chciała bym wiedzieć czy jest taka możliwość na przenośnej
So This is Raven's territory
Avatar użytkownika
box
The Fear
 
Posty: 475
Dołączył(a): Pn gru 29, 08 16:52
Lokalizacja: Produkcji pudełek
Gram: Na zawsze wierni MGS'owi


Powrót do MGS Peace Walker

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron