twilite kid napisał(a):Ale co zmieni online? Nagle proporcje gry się zmienią i nie będzie tylu niepotrzebnych walek™?
Zedytowałem post wyżej, da się też skradać zamiast walczyć, ale to w sumie trudniejsze. Online nie zmieni częstotliwości walk, ale na pewno ich czas, więc proporcjonalnie będziesz go miał więcej na skradanie. Niestety faktycznie, niektóre lokacje, nawet całe misje, są śmiesznie krótkie. Z tymi walkami i zbieractwem gra bardziej przypomina pokemony, którymi Kojima zachwycił się przed projektem PW. I o to w sumie chodzi. Chociaż jest później kilka fajnych sekcji skradankowych w bazie.
Moim zdaniem jednak stealth w serii stał się banalny na normalnych poziomach trudności z usypiaczem
. W MGS4 jest praktycznie nieskończoność nabojów. W PW chłopki wracają do bycia strasznie ślepymi, wyjątkiem są snajperzy od święta i bazy, w których korytarze są wąskie i łatwiej o alarm.