MGS: Peace Walker

O brakującym ogniwie w historii Big Bossa

Moderator: GM

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Tidus93x » So sty 12, 13 20:26

Ja również miałem dość, ale to kwestia wprawy i dokopania się do lepszych broni, ja tam na początku brałem karabinki i bazooki i heja, potem się masterowało misję na S. Faktem jest, że kiedyś mogłem z kumplem chociaż pograć we 2, też miał psp (ale sprzedał, bo nie miał na fajki)
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez uci » So sty 12, 13 21:03

teoretycznie robiąc misje na S z czołgami (głównie z nimi) jest łatwiej niż full otwarta walka
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Faja » So sty 12, 13 21:09

ja pamiętam jak grałem w to dawno temu zaraz po premierze to nie miałem żadnego problemu z żadnym bossem, także nie wiem o co wam loto
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Solidny » N sty 13, 13 02:27

uci napisał(a):masz coś takiego jak marker który pozwala na wezwania zapasu amunicji, choć przy pierwszym czołgowym bossie spokojnie wystarczy ammo w pistolecie na strzałki usypiające.
Ogólnie walka z bossem pojazdem polega na tym że najlepiej załatwiać ziomków na usypianie + fulton, lub ustrzelić ich po cichu, jeżeli czołg cie nie zobaczy to zaraz po zniknięciu ostatniego żołnierza wychodzi kapitan i trzeba go jeszcze tylko odstrzelić. (przydaje sie sneaking suit i granaty dymne).
Jeżeli czołg cię zobaczy to nawet po eliminacji wszystkich kolesi kapitan nie wyjdzie, wtedy trzeba walić po czołgu aż mu spadnie zycie gdzies do 3-2 kresek i wtedy wychodzi kapitan i znów eliminujemy.

Walka na głośno z czołgami bez arsenału i pancerzy z końca gry jest na początku gry dość trudna.

Może ograj extra opsy, zgranij jakies plany, bronie etc.?

Jeśli to pierwsze podejście, to nie musi ich usypiać. Można wystrzelać żołnierzy jak kaczki jak skończą się fultony :P. No i zawsze jest online, ludzie się dołączają :). Tylko bywa, że sami rozwalają przeciwnika w 2 minuty, a ty oglądasz spektakl. Tak miałem na początku :)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez SALADYN » N sty 13, 13 06:22

A poradnik z głównej to pies że można go olać.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Gillian » N sty 13, 13 12:27

Za kazdym razem jak zdejme kolezke respawnuje sie nowy. Jest bum na koncu mapy i przebiega kolejny.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Tidus93x » N sty 13, 13 13:06

W menu pauzy masz napisane ile ich jeszcze będzie w sumie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Gillian » N sty 13, 13 13:12

Jezu, strasznie nie ogarniam tej gry :D. Ale w końcu olałem stealth i załatwiłem wszystkich siłowo. I tak nie mam ambicji na najwyższe oceny.

Zarządzanie bazą bardzo mi się podoba, coraz bardziej. Ogólnie to widziałbym taką MGSową turówkę. Jeszcze bardziej rozbudowane zaplecze, zero akcji (bo w PW ona jak na razie jest najsłabszym elementem gry). Może na Vitę albo 3DSa coś takiego zrobią?
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez uci » Pn sty 14, 13 09:59

to GZ takie ma być ( chodzi mi o to gdybanie z rozbudową bazy jako aplikacją na fony)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Solidny » Cz sty 17, 13 17:27

To co, jakaś ustawka dzisiaj? Tylko nie za późno :)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Gillian » Cz sty 17, 13 17:35

Według harmonogramu trenuję cały wieczór ;)
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Solidny » Cz sty 17, 13 17:46

Rispekt :)
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 00:13

Też jakoś nie mogę ogarnąć tej gry. Niby jakoś idzie, ale widzę, że wiele się nie rozwija. Przeszedłem upierdliwe poszukiwania Zardonowa, czy jak mu tam, po raz szósty, ale już siódmy mi się nie odblokowuje. W ogóle myślałem, że gra kończy się po pokonaniu Peace Walkera a przecież jeszcze całe Outer Heaven przede mną, które też mam nieodblokowane. Właściwie mogę grać tylko extra opsy z potężnymi maszynami na które nie mam ochoty się porywac.. Co zrobić żeby coś się ruszyło? W bazie też panuje stagnacja. Panowie nie wymyślają nowych sprzętów, a nowych rekrotowac noe bardzo jest skąd. Przez to właśnie nie mam sprzętu na walkę z grubym zwierzem. Przeszukiwalem z grubsza forum i stronę, ale poradniki nie mówią np. Co zrobić, żeby odblokowac inne opsy. Poblokowane mam wszystko co pozwoliłoby ruszyć z miejsca. Kuźwa no nie potrafię się w tej grze odnaleźć choć widzę, że potencjał ma ogromny i wiem, że jak się w tym odnajde to spedze nad nią wiele godzin...
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Solidny » N sty 20, 13 00:49

Przecież praktycznie skończyłeś główny wątek fabularny. Do tego momentu powinieneś być odnaleziony :). Różne sprzęty dostaje się za bardzo różne rzeczy, głównie z misji. Rekrutować można trzy razy dziennie w menu recruit i oczywiście w misjach. Niektóre mają wyjątkowo dobrych żołnierzy włóczących się tu i tam. Przydaje się urządzenie analizer, dzięki któemu widzimy rangę i specjalizację żołnierza. I jak to nie masz odblokowanego Outer Heaven? Przecież je się rozwija od początku gry, WTF? Jeśli skończą się misje z Zadornovem..

Spoiler:
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez uci » N sty 20, 13 05:56

po misji 6tej musisz ograć z 2-3 inne opsy aż do info z 7dmą ucieczką a potem EO1.

zreszta na forum przewijało się jak zabierać się za misje by odblokowywać kolejne Extra opsy
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 10:41

Solidny, więc za co jest ostatnie trofeum fabularne Outer Heaven? Jest jeszcze walka z Zeke...

uci, wybacz, ale forum jest naprawdę spore. Znalazłem masę nawiazan do twórczości Kubricka, o symbolice i tego typu rzeczy. Poradniki mówią za to w której misji co znajdujemy. Problem polega na tym, że te właśnie misję mam poblokowane ;-)
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Solidny » N sty 20, 13 21:13

No niby jest jeszcze drugie zakończenie, ale ono głównie wiąże PW z resztą serii, pierwsze zakończenie finalizuje wątek główny gry. Tak czy siak chodzi mi o to, że jesteś już dość głęboko; rozpęd już miał miejsce jakiś czas temu, a teraz zostaje tylko powolny rozwój OH :)

Po prostu rób misje, a nie gadasz :P. Najlepiej na rangę S, chociaż te z pojazdami może nie od razu.
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 21:42

Czy ranga s w niektórych opsach otworzy dostęp do innych?

Może po prostu jestem niecierpliwy... :-( :-P

Aha, zajrzalem do extra ops 1 - nic nie znalazłem.
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Solidny » N sty 20, 13 21:49

Recoil napisał(a):Czy ranga s w niektórych opsach otworzy dostęp do innych?

Może po prostu jestem niecierpliwy... :-( :-P

Aha, zajrzalem do extra ops 1 - nic nie znalazłem.

To jak uci napisał, zajrzyj po siódmej misji z Zadornovem - i uważnie słuchaj :)

Ranga S daje czasem sprzęt, chyba że coś pomyliłem i przypadkiem dostawałem :D. Jak nie ma cierpliwości czy chęci do gry, to nie ma sensu się męczyć. Ja nie zauważyłem jak mi 90h przeleciało :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez SALADYN » N sty 20, 13 21:51

Spoiler z tego żaden więc piszcie wprost, Zadornova znajdziesz w EO 01, po prostu wejdź na górę i się rozejrzyj, po zaliczeniu następującej misji otworzą ci się kolejne a potem kolejne itd
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Solidny » N sty 20, 13 21:53

Chciałem zostawić pole do zabawy :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 23:06

Myślę, że jakby tam był to bym go znalazł. Ale nie mam odblokowanwj 7 mizji ;-) Ogólnie bardzo się wciagnalem ale zacialem się bo nie mam nowych opsow poza grubym zwierzem, na którego nie mam najlepszego sprzętu. Dlatego marudze... ;)
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez SALADYN » N sty 20, 13 23:09

No właśnie o to chodzi że siódme szukanie Zadornova się nie odblokowuje a można go znaleźć na górze tej strzelnicy jak się przykleja do ściany.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 23:14

Damn... No nie widziałem. Muszę w takim razie zajrzeć tam jeszcze raz... A szukałem z radarami, sonarami, nvg, elektrycznymi szczoteczkami do zębów... :/
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez SALADYN » N sty 20, 13 23:22

Słychać ten jego sadystyczny chichot a jakbyś kiedyś potrzebował pomocy z jakims pojazdem to wal smiało.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Recoil » N sty 20, 13 23:28

Jutro zasiade i sprawdze. Dzięki za pomoc. Mam nadzieję że nie będę już musiał marudzic ;) W kwestii solucji to do mnie niepodobne...
Calm down People!
It's just a little Lie.

Warning Shot!
Obrazek
Avatar użytkownika
Recoil
Vulcan Raven
 
Posty: 185
Dołączył(a): N lis 23, 08 10:24
Lokalizacja: Perdition City
Gram: The Last of Us

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Gillian » Pn lut 04, 13 21:58

Ja na prawdę chce polubić te gre, ale ona jest po prostu przeciętna. Gdyby nie zarządzanie Mother Base to byłaby kiepska. No kurde... Walczę z bossem, następna misja to krótkie przejście przez pare domków, kolejna misja to strzelanie do ponad 20 strażników i kolejna znow boss. Cała ta gra ma taka konstrukcje - łażenie, walka, łażenie, boss... Zepsute proporcje! Ja rozumiem, że pomiędzy powinno sie robić Extra Ops itp, ale to jest slabe jak na MGSa, żeby było tyle ładowania ołowiem, a tak niewiele przekradania się...
Zmarnowany potencjał... Trzeba było wziąć cały ten pomysł na elementy strategiczne po prostu wrzucić do jakiejś turówki i byłaby dobra gra. Nie gram w to na PSP ale zakładam, że na przenośnego konsolce lepiej by się to sprawdziło niż takie udawanie skradanie i nadmiar słabej akcji.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Solidny » Pn lut 04, 13 23:28

Ale w głównym wątku trochę tego skradania było, z tego co pamiętam. No nic, nie każdemu przypasuje taka gra, a co dopiero takiemu marudzie :P
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Coldman_9 » Wt lut 05, 13 02:01

jest po prostu przeciętna. Gdyby nie zarządzanie Mother Base to byłaby kiepska


http://www.gamerankings.com/psp/960566- ... index.html

Raczej to ty się milisz, a nie świat :)
Coldman_9
Vamp
 
Posty: 390
Dołączył(a): Pn wrz 03, 12 18:49

Re: MGS: Peace Walker

Postprzez Tidus93x » Wt lut 05, 13 02:54

A co kogo obchodzi świat? TK ma swoją opinię, wysuwa konstruktywne argumenty. Też powinieneś spróbować, zamiast uciekać się do statystyk.
Jeżeli zaś chodzi o zarzuty TK to się z nimi zgadzam, niemniej mi się Peace Walker jako całość podobał. Fabularnie końcówka jest genialna, ale mało skradania w stosunku do bossów to fakt. Jak tak z perspektywy czasu patrzę na ten tytuł, to wcale nie jest taki genialny i idealny, ot dobry MGS z ciekawymi patentami i kolejną masą dobrej zabawy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do MGS Peace Walker

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron