MGS: Peace Walker

O brakującym ogniwie w historii Big Bossa

Moderator: GM

MGS: Peace Walker

Postprzez uci » Śr cze 03, 09 12:49

Myślę że skoro już wiadomo jakie mamy MGSy to czas dyskutować w nowych osobnych tematach.

Tutaj nowe przygody Big Bossa, mamy już trailer, pierwsze info, cudną grafikę i nową Raxę.

Wydaje mi się że to dobre miejsce na tą grę - jak nie prosze o przeniesienie do działu o PSP
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Simon » Śr cze 03, 09 15:09

Peace Walker będzie chyba killerem na PSP: świetna grafika, wyśmienicie zapowiadająca się muzyka i gameplay bazujący na MGS4 (e.g. chód w przykucnięciu) Tylko ten tytuł jakiś taki bezpłciowy jest...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez ColonelAI » Śr cze 03, 09 15:27

Moim zdaniem temat powinien tutaj zostać. Ma to być prawowita kontynuacja, a nie spin off.

[ Dodano: Sro Cze 03, 09 15:33 ]
Proponuję, zmianę nazwy Metal Gear Solid(?) 5 na Metal Gear Solid Next. Mamy już dwa projekty.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez SALADYN » Śr cze 03, 09 19:09

Colonel za muzykę w MPO odpowiadało kilka osób Między innymi Norihiko Hibino , Akihiro Honda , Kazuma Jinnouchi.
Dwóm ostatnim panom zawdzięczamy utwór "Show Time" , którego stylistyka bardzo przypomina temat z trailera.

Pamiętacie z trailera żołnierza i balonik ???
A pamiętacie jak Snake miał sie wydostać z Tselinoyarsk po "Virtuos Mission".
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez HanSatan » Śr cze 03, 09 19:16

Muzyka z MPO jest ok ale nie dorównuje tej z 4, czy 3 moim skromnym zdaniem...
Avatar użytkownika
HanSatan
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So maja 23, 09 00:05

Postprzez SALADYN » Śr cze 03, 09 19:28

Można powiedzieć że muzyka z MPO poszła w jakość a nie w ilość , tak naprawdę tylko trzy utwory z tego OST mogę słuchać bez grania , wspomniany "Show Time" , utwór z ekranu startowego i przecudny "Caling to the Night" , w przypadku MGS:PW jestem zdania że za muzykę odpowiada ta sama grupa twórców co przy MPO chociaż z chęcią zobaczyłbym tam również nazwisko Williams :)
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez HanSatan » Śr cze 03, 09 19:42

Czajcie to:

http://www.gamezine.co.uk/news/kojima-n ... 300991.htm

Kojima describes Peace Walker as the "Metal Gear Solid 5 inside me.


As for Rising, Kojima-san will only be serving as producer along side Kenichiro Imaizumi, telling Famitsu magazine:

"I'm not the director. I'm not doing game design either. Although, I do issue complaints (laughs). But, not too much."


Nonetheless, Metal Gear Solid Rising is still described by Kojima-san as the "next generation Metal Gear Solid 5."
Avatar użytkownika
HanSatan
Uber Big Boss
 
Posty: 16777215
Dołączył(a): So maja 23, 09 00:05

Postprzez Operator » Śr cze 03, 09 21:47

Wybaczcie niewiedzę, ale PSP nie mam więc nie miałem okazji się zapoznać z MGS: PO.
Czyli w MGS: PO nie było wyjaśnione jak Big Boss objął dowodzenie nad Outer Heaven etc. ?
Avatar użytkownika
Operator
Laughing Octopus
 
Posty: 916
Dołączył(a): Śr sie 20, 08 15:08
Lokalizacja: Vault 13
Gram: USOSweb

Postprzez Hebi » Śr cze 03, 09 21:57

No nie. Ale za to zdarzylo sie cos co przyczynilo sie po czesci do zrobienia 'zewnetrznego nieba'
>>> http://oghc.blogspot.com/ <<<

"Life is complicated..."
Avatar użytkownika
Hebi
Shlasher Hawk
 
Posty: 119
Dołączył(a): N kwi 06, 08 14:27

Postprzez La-Li-Lu-Le-Lo » Śr cze 03, 09 23:30

Mnie ciekawi ten narrator z trailera. Chyba nie zmienili głosu Big Bossowi?
Obrazek
Unfortunately, killing is just one of those things that gets easier the more you do it.
Avatar użytkownika
La-Li-Lu-Le-Lo
Fortune
 
Posty: 307
Dołączył(a): N cze 22, 08 15:29
Lokalizacja: GW

Postprzez Bizon » Śr cze 03, 09 23:36

La-Li-Lu-Le-Lo napisał(a):Chyba nie zmienili głosu Big Bossowi?

Ja mam nadzieję, że mu zmienili, bo Hayter był świetny jako Solid Snake w MGS1 i MGS2, ale mam już dość jego warczenia i gruźlicy, które zaczął prezentować od MGS3 (a połowa kwestii Snake'a z MGS4 to stęknięcia i warknięcia) .
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Hebi » Cz cze 04, 09 01:22

Jesli to glos Big Boss'a to bardzo dobrze (czy ten sam glos mial BB w czworce?,nie pamietam). Tak to "Peace Walker" bedzie mial odniesienie do voice acting'u z czworki
>>> http://oghc.blogspot.com/ <<<

"Life is complicated..."
Avatar użytkownika
Hebi
Shlasher Hawk
 
Posty: 119
Dołączył(a): N kwi 06, 08 14:27

Postprzez uci » Cz cze 04, 09 07:07

no przydało by się jakby własnie do PW dali tego aktora z VA z MGS4 - w końcu głos BB powinien zacząć się zmieniać.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SaladinAI » Cz cze 04, 09 10:26

Bizon napisał(a):jego warczenia i gruźlicy, które zaczął prezentować od MGS3


Zawsze taki był. Hayter ostatnio odniósł się do tego że głos Snake'a miał być w stylu twardego hollywoodzkiego bohatera.

Irytuje mnie tylko fakt że gra trafia znów na PSP. Prosta kalkulacja - PSP zalicza już czwartego metala, stacjonarna PS 2 ledwo dorobiła się dwóch gier z serii. Na konwersję nie ma co liczyć.

Big Boss zostaje terrorystą. Nie udało się w MGS 3, o MPO nie mówiąc więc pora na PW. Do trzech razy sztuka a ja mam wrażenie iż ta postać Kojime wyjątkowo się nie udała. Tak jakby była zupełnie nie przemyślana, inaczej nie dostalibyśmy tych trzech gier.

Niepokoi też fakt uznania gry za prawdziwą kontynuacje trójki. Kolejna negacja części serii? Tym razem chyba MPO dostanie po dupie.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez ColonelAI » Cz cze 04, 09 10:59

Przecież Kojima nie musi nic mieszać. Może po prostu pokazać charakter postaci oraz jego drogę od MGS3 do MPO. Widać, że gra nieźle się rusza, będzie co-op więc nie będzie to byle jakiś tam MGS. Postęp w stosunku do MPO jest bardzo duży. Brak kwadratowych modeli postaci oraz prostych przestrzeni. Snake został na konsolach Sony. Czy to źle? PSP jest tak samo wartościową konsolą jak inne.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez uci » Cz cze 04, 09 11:26

może w końcu koła w ciężarówkach nie będą sześciokątnę.
Powiem że jeżeli tak liczyć - to PSP ma tak na prawdę 2 MGSy, 2 chodzone karcianki i 1 digital comic, więc akurat w ilości MGSów PSP stoi na równo z PS2.

BTW. Colonel PW to jest po MPO więc raczej jego drogę od MPO do OH.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez ColonelAI » Cz cze 04, 09 11:46

Coś mi się mylło.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Bizon » Cz cze 04, 09 11:55

Saladin01 napisał(a):Zawsze taki był.

Taaaak?
To włącz sobie najpierw MGS1, posłuchaj Snake'a w brefingu, a później odpal sobie jakąś cut-scenkę z MGS3. Hayter zaczął mocno przesadzać od MGS3 (w MGS4 to zrozumiem, ale takie warczenie w MGS3 mógł sobie darować, bo teraz jak gram w MGS3 to potrafi mnie zirytować).
Mój ulubiony przykład "przeHeyterowania" z MGS3 jest pierwszej rozmowie z the Boss. Snake pyta się o "naukę myślenia jak żołnierz". To soldier jest wypowiedziane tak jakby po ostatniej sylabie wyzionął ducha.

Ok, koniec offtopu.
https://www.youtube.com/user/BizonBlady
My mama said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Bizon
Rozwalił beton w drobny mak
 
Posty: 2045
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 09:51

Postprzez Gillian » Cz cze 04, 09 13:06

Bizon napisał(a):To włącz sobie najpierw MGS1, posłuchaj Snake'a w brefingu, a później odpal sobie jakąś cut-scenkę z MGS3.
Nic dodac nic ując.

Hayter w MGS1 brzmiał "świeżo" i cynicznie. W dwójce wciąż brzmiał jak ten sam Snake, ale słychac bylo w głosie to jego doświadczenie. Za to w trójce przesadził. Chyba chciał nadać BB nieco innego charakteru, ale nie zawsze mu to wychodziło. Chrypił się, spinał... W czwórke nie grałem, ale jego głos w tym, co słyszałem, zaczynał mnie poważnie irytować.

Dlatego chętnie usłyszałbym kogos nowego w roli BB.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Faja » Cz cze 04, 09 13:48

Powstrzymać się nie mogłem od zacytowania dowodu ogromnej ignorancji redaktorów serwisu interia.pl

Metal Gear Solid: Peace Walker - jak już wiemy, gra ta powstaje na PlayStation Portable i ma być "emgieesem 5 Kojimy". Głównym bohaterem MGSPW jest, dla odmiany, "Naked Snake", a jej akcja rozgrywa się gdzieś pomiędzy MGS3 a MGS4. To dzięki tej odsłonie serii trochę światła padnie na historię powstania Outer Heaven na Kostaryce.
What is a man? A miserable little pile of secrets! But enough talk... Have at you!
Avatar użytkownika
Faja
Big Boss
 
Posty: 3031
Dołączył(a): Wt lip 29, 08 15:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Simon » Cz cze 04, 09 14:02

pomiędzy MGS3 a MGS4


Buahaha:D
Nie ma to jak kompetencja redaktorów...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez uci » Cz cze 04, 09 14:17

ale jakby na to nie patrzeć on się toczy miedzy MGS3 a 4.

Ciekawe czy w PW dalej bedą Jack'a nazywać Snake, czy już tylko Big Boss?
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Mroku » Cz cze 04, 09 14:19

Jak by nie patrzeć to zadnie jest jednak zgodne z prawdą :P
Avatar użytkownika
Mroku
Coward Duck
 
Posty: 30
Dołączył(a): N sie 05, 07 22:24

Postprzez Simon » Cz cze 04, 09 14:36

uci napisał(a):ale jakby na to nie patrzeć on się toczy miedzy MGS3 a 4.

Tak uci, tylko że pomiędzy MGS3 a MGS4 to jest ponad 50 lat różnicy
uci napisał(a):Ciekawe czy w PW dalej bedą Jack'a nazywać Snake, czy już tylko Big Boss?

Mam nadzieję, że BB...
'A cornered fox is more dangerous than a jackal!'

Obrazek
Avatar użytkownika
Simon
Liquid Snake
 
Posty: 2505
Dołączył(a): Wt maja 27, 08 23:50
Lokalizacja: Skwierzyna
Gram: MGSV The Phantom Pain

Postprzez SaladinAI » Cz cze 04, 09 15:08

Chyba chciał nadać BB nieco innego charakteru


Bo to jest inny charakter.

PSP dostaje cztery metale, co tego że dwa niekanoniczne? Wysoko diabelstwa był oceniane. Nie chodzi o to że PSP to nie wartościowa konsola. Chodzi mi podejście w którym właściciele PS 2 dostają po dupsku bo ktoś w Konami chcę sobie zarobić kasę. Coś takiego - zagraj sobie w metala na PS 2 > historia wyjaśni się na PSP > ale prawdziwa kontynuacja wyjdzie na PS 3. Szlag mnie trafia bo nie mogą domknąć kanonu na jednym sprzęcie. Poczekajcie na wersje DS - co się stało 24 godziny przed przybiciem Solida do OH.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Postprzez ColonelAI » Cz cze 04, 09 15:48

Przecież PW nie wyjdzie na PS2 (stara konsola)... Ta gra ma też promować PSP. MPO nie wnosi znowu aż tak dużo do sagi bym musiał kupować dla niej PSP. Acidy też. Zresztą te ostatnie znakomicie pasują do idei kieszonsolek. Zobaczymy jak będzie z tym Peace Walkerem. Z tą częścią na PS3 to jest takie samo argumentowanie w stylu "Dlaczego MGS2 wyszło PS2 a nie PS1". Na prawdę chciałbyś wszystkie części na PS1?
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem
Avatar użytkownika
ColonelAI
Raging Raven
 
Posty: 1039
Dołączył(a): Pn sie 27, 07 17:18
Lokalizacja: GW

Postprzez Gillian » Cz cze 04, 09 15:57

Saladin01 napisał(a):Bo to jest inny charakter.
ja napisał(a):ale nie zawsze mu to wychodziło. Chrypił się, spinał...

; )
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez Crusher » Cz cze 04, 09 16:11

Jeśli Peace Walker to będzie ulepszone MPO w dżungli z kooperacją, game sharingiem i fabułą opowiadającą o zmianie Big Bossa itd. to ja wchodzę.

Tak właściwie to można sobie samemu wytłumaczyć, w jaki sposób Big Boss się zmienił na podstawie MGS4 i MPO...
Muzyka w trailerze jest świetna. Oglądam już ten trailer 16 raz...
Avatar użytkownika
Crusher
Vamp
 
Posty: 359
Dołączył(a): Pt maja 16, 08 14:24
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Hebi » Cz cze 04, 09 17:23

Muzyka z nowego zwiastuna "Peace Walker" jest bardzo dobra, fajny jest moment kiedy slychac odglosy jakies maszyny (pewnie meta gear). Oraz montaz tego trailer'a mi sie podoba, cos w rodzaju filmu dokumentalnego
>>> http://oghc.blogspot.com/ <<<

"Life is complicated..."
Avatar użytkownika
Hebi
Shlasher Hawk
 
Posty: 119
Dołączył(a): N kwi 06, 08 14:27

Postprzez hugerth » Cz cze 04, 09 18:36

...którego akcja ma się rozgrywać 10 lat po wydarzeniach z MGS3, a jej głównym bohaterem będzie Solid Snake. Jest to więc pełnoprawny sequel serii MGS.


by benchmark.pl

Znawcy xD
hugerth
Inkarnacja VR
 
Posty: 9
Dołączył(a): Cz maja 28, 09 15:31

Następna strona

Powrót do MGS Peace Walker

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron