Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

O brakującym ogniwie w historii Big Bossa

Moderator: GM

Re: Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

Postprzez SALADYN » N paź 07, 12 22:08

Toż to smaczek jest a nie żaden kanoniczny motyw.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Re: Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

Postprzez Solidny » Pn paź 08, 12 11:49

SALADYN napisał(a):Toż to smaczek jest a nie żaden kanoniczny motyw.

Ja wolę myśleć, że Snake to warlock. Dodaje więcej powera postaci :D
Avatar użytkownika
Solidny
Zanzibar
 
Posty: 2727
Dołączył(a): Pt lut 24, 06 16:10
Lokalizacja: Gduńsk
Gram: hipsterskie badziewia
Czytam: Komentarze na YT

Re: Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

Postprzez uci » Pn paź 08, 12 13:31

Jaki tam smaczek - bandana ma w końcu kształt 8 co oznacza nieskończoność, a to powoduje że nigdy mu się magazynki nie kończą, Patriot i brązowa peruka Raidena działają na tej samej zasadzie ;)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

Postprzez Osvelot » Pn paź 08, 12 23:46

Solidny napisał(a):
Sheva napisał(a):popieram, zresztą pasowała by do tego np bandana z mgsa pierwszego.

Problem w tym, że pojawiła się w dwójce jako wyjaśnienie skąd Snake ma wystarczająco amunicji żeby podzielić się z Raidenem. Wniosek - MGS2 jest niekanoniczny. :flower:

Ale opcję, że Wonsz chciał sobie porobić jaja z Rajdena, to dopuść, co.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

Postprzez uci » Wt paź 09, 12 01:32

tu trzeba przyznać rację Ocwelotowi - Snake robi sobie jaja z Raidena (smaczek dla gracza) zarówno amunicja jak i Rationki mu się z czasem kończą, a dwa Infinite Bandana ma chyba z 2 m długość a jak widać Snake ma zwykłą ;)
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Re: Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

Postprzez Osvelot » Wt paź 09, 12 19:13

Plus przypominam, że Raiden przeszedł całe MGS1 jako VR, a Snejku o tym wie, więc jaja są tym bardziej uzasadnione - w końcu Raiden jest w pewnym sensie reprezentacją gracza MGS1. Nie ma różnicy, czy mówi do blondasa, czy łamie czwartą ścianę i puszcza oczko prosto do gracza - wychodzi na to samo.
Obrazek
"From now on... call me Big Bonus."
Avatar użytkownika
Osvelot
Solidus Snake
 
Posty: 2143
Dołączył(a): Śr lip 14, 10 14:37
Gram: w pici-polo na małe bramki

Re: Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

Postprzez Gillian » Wt paź 09, 12 20:42

Ocwelot napisał(a):Plus przypominam, że Raiden przeszedł całe MGS1 jako VR, a Snejku o tym wie, więc jaja są tym bardziej uzasadnione - w końcu Raiden jest w pewnym sensie reprezentacją gracza MGS1. Nie ma różnicy, czy mówi do blondasa, czy łamie czwartą ścianę i puszcza oczko prosto do gracza - wychodzi na to samo.

Też tak właśnie pomyślałem.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Re: Wyjaśnienie technologicznego paradoksu

Postprzez SaladinAI » So mar 09, 13 12:08

Pozwolę sobie pociągnąć dyskusję skądinąd

To jest technologiczny paradoks serii który omówiliśmy w innym temacie i na którego nie ma sensownego wytłumaczenia w fabule.


Można powiedzieć to samo o konstruktach umieszczanych w wirtualnej rzeczywistości, nanomaszynach stosowanych w skali globalnej, cyfrowych filtrach cenzurujących dane z każdego pojedynczego bitu z podłączonego do sieci komputera, samoregenerujących się organizmach oraz zaawansowanej cyborgizacji bez śladu wskazania szerszego kontekstu procesu zmian. Telefony komórkowe egzystują tu na równi z zaawansowaną sztuczną inteligencją i w tym sensie technologiczny paradoks jest cechą każdego epizodu w tym świecie. Do pewnego stopnia przyznaję rację - nie ma uzasadnienia w scenariuszu - uznajemy to za efekt scenografii, wynik osadzenia w konwencji.
To swego rodzaju błędne kolo: roboty tworzące inne roboty
Avatar użytkownika
SaladinAI
Cipher watches all
 
Posty: 7022
Dołączył(a): N maja 14, 06 12:35

Poprzednia strona

Powrót do MGS Peace Walker

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron