Peace Walker - problemy... [spoilery]

O brakującym ogniwie w historii Big Bossa

Moderator: GM

Peace Walker - problemy... [spoilery]

Postprzez Coldman » Pt cze 18, 10 09:25

Tutaj proponowałbym wrzucać pytania odnośnie rozgrywki, trudnych momentów i niuansów z gameplayu.

Ja mam jedno na początek. Jestem na początku rozdziału II. W przypadku przygotowania Snake'a na misję doskwiera brak jednej rzeczy - mogę włożyć tylko dwie bronie "strzelane". Czy ktoś, kto jest już dalej może określić, czy to ograniczenie schodzi wraz z postępem czasu gry, czy też należy osiągnąć dany level, np. w sekcji technicznej?
Ostatnio edytowano Cz cze 24, 10 00:29 przez Coldman, łącznie edytowano 1 raz
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez uci » Pt cze 18, 10 09:31

a nie chodzi tutaj o typ stroju który sie nosi? z tego co pamietam pojemność kieszeni miala zależec o stroju właśnie.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez Coldman » Pt cze 18, 10 09:33

Niestety nie. Zresztą demo było dość mylące w kilku kwestiach.
Chociaż w ostatniej Extra Ops kilka dostałem i sprawdzę jak się bateria naładuje ;)
Ostatnio edytowano Pt cze 18, 10 09:51 przez Coldman, łącznie edytowano 2 razy
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez uci » Pt cze 18, 10 09:34

cóż to dopóki nie dostane swojego egzemplarzu PW nie jestem w stanie bardziej pomóc.
Avatar użytkownika
uci
Uber Big Boss
 
Posty: 8409
Dołączył(a): Cz lut 23, 06 14:05
Czytam: MGS:Guns of the Patrits - Project Itoh

Postprzez SALADYN » Pt cze 18, 10 10:07

Żeby nosić więcej jak dwie sztuki broni musisz posiadać Battle Suit , te kostiumy maja adekwatne właściwości zgodne z ich nazwą przy czym Naked to szybsze poruszanie a Jungle Fatigues to taki najbardziej wyważony.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez golda8 » Pt cze 18, 10 10:45

ja z koleji cos nie moge cobie wyhodowac C4 bo nie mam 12 lvl teamu technicznego on podkosczy sam z 10 czy mam lapac nowych?
golda8
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): N kwi 18, 10 01:13

Postprzez Coldman » Pt cze 18, 10 10:51

SALADYN; dzięki. Zmyliło mnie trochę demo, gdzie Jungle miał trzy różne spluwy, dlatego myślałem, że nie ma to takiego znaczenia.

golda8; C4 można znaleźć samemu, bodajże misję czy dwie przed tą z wymaganym C4.
Jak chcesz podbić level, musisz wrzucać nowych.
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez golda8 » Pt cze 18, 10 13:10

dzieki gosciu szukam ale cos nie moge znalesc moze cos wymysle!
golda8
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): N kwi 18, 10 01:13

Postprzez golda8 » Pt cze 18, 10 19:35

znowu ja mam problem z pupa nie moge go zalatwic zostaje mu 2 paski i ja nie mam juz amunicji czym mam w niego ladowac?:(
golda8
Machinegun Kid
 
Posty: 12
Dołączył(a): N kwi 18, 10 01:13

Postprzez Gillian » Pt cze 18, 10 21:29

golda8, edytuj posty.
Avatar użytkownika
Gillian
Uber Big Boss
 
Posty: 8739
Dołączył(a): Wt maja 08, 07 22:30

Postprzez SALADYN » Pt cze 18, 10 21:39

Sprzęt w Peace Walkerze można zdobywać w misjach lub samemu go produkując , przy czym w misji można zdobyć przedmiot który normalnie nie bylibyśmy w stanie wynaleźć i nawet po jego zdobyciu nie możemy go produkować dopóki nie będziemy mieć odpowiedniego levelu i innych warunków.

Co do PUPY to weź ze sobą SUPPORT MARK. dzięki temu urządzeniu będziesz mógł wezwać wsparcie w postaci kartonika z amunicją , właściwie to bez tego nie da się pokonać bossa.

Ja mam natomiast problem z Amandą która coś nie chce się leczyć , niby była rozmowa żeby ją do czegoś zaangażować ale jej stan się wtedy pogarsza i zaniża mi morale ???
No i MG ZEKE , pojedynek z Pupą mam już za sobą i udało mi się wyjąć wszystkie części ale coś nie mam żadnej z nich w hangarze , czy to oznacza że muszę powtarzać pojedynek ???
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Snaker » Pt cze 18, 10 23:27

Żeby jedna główna część się zrobiła trzeba uzbierać 5 mini części z tego co pamiętam. (np. 1/5 dla head part) większość z tego co się wyjmuje służy do konstrukcji AI a części do głównych części są pokazane po zakończeniu misji. leg part/head part itd.
Najlepiej grać we dwóch bo jak jeden wyjmuje ze środka drugi strzela w dany part i można jeszcze coś wyskubać.
Avatar użytkownika
Snaker
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Pn wrz 24, 07 20:17
Lokalizacja: Londyn

Postprzez SALADYN » So cze 19, 10 21:30

Prosty sposób na zdobycie nieuszkodzonego czołgu , wybieramy strój Sneaking (nie słychać kroków) , w ekwipunku musi znajdować się:
- Mk22
- Assasin Box
- Fulton Rank 3
- jakieś itemki regenerujące
- coś mocnego na czołg (na wszelki wypadek)

Zakradamy się od tyłu do żołnierzy i po kolei wciągamy ich do stogu siania , najlepiej jednego lub dwóch pod rząd po czym stoimy chwilkę aż czołg kawałek odjedzie , wysyłamy nieprzytomnych soldatów do bazy matki i odchodzimy w bok bo za chwilkę dojdzie dwóch nowych żołnierzy.
Manewr powtarzamy aż rozpadnie sie stóg siana , wtedy ostatnich żołnierzy usypiamy z daleka i też wysyłamy do nieba po czym powinien pojawić się dowódca którego też traktujemy Mk22.
Ważne jest aby nie dać sie zauważysz w ruchu bo w trakcie alarmu jest trudniej pozbywać się wrogów bez zabijania a poza tym czołg trzeba trochę zmiękczyć żeby dowódca się pojawił , jak się uda to można zdobyć gotowy do użycia czołg bez żadnego alarmu czy zużycia chociaż jednej racji , niestety nie próbowałem jeszcze tego na śmigłowcach.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Coldman » So cze 19, 10 21:46

A ja mam fundamentalne pytanie, jeśli chodzi o kolejne podejścia. Załóżmy, że pokonaliśmy ostatniego przeciwnika, na pewno jest potem dużo filmu, napisy końcowe, i teraz co, jeśli potem pojawia się save? Czy dając Load mamy swój ekwipunek i w ogóle stan sprzed ostatniej walki, czy jak w Portable Ops - dostaliśmy jakiś przydomek, a zabawę możemy zacząć tylko od zera? Pytam, bo jak tak jak w PO, to po bossie nie zasejwuje.

2) Extra Ops są odblokowywane tylko dzięki misjom z Main Ops, czy także z dobrych ratingów w poprzednich Extra Ops?
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Ex SOLDIER » N cze 20, 10 10:23

SALADYN napisał(a):Ja mam natomiast problem z Amandą która coś nie chce się leczyć , niby była rozmowa żeby ją do czegoś zaangażować ale jej stan się wtedy pogarsza i zaniża mi morale ???
No i MG ZEKE , pojedynek z Pupą mam już za sobą i udało mi się wyjąć wszystkie części ale coś nie mam żadnej z nich w hangarze , czy to oznacza że muszę powtarzać pojedynek ???


Co do Amandy to też ciągle jej stan choroby mam na 20 ptk stoi w miejscu. Co do ZEKE to powtarzałem walkę z PUPA z 10 razy tam samo z innymi AI aż dostałem co potrzebuję np:

Pupa - silniki, Chrysalis _ radar, rail gun.

Ponoć zasadą jest że to co chcemy zdobyć od bossa trzeba mu to głownie rozwalać w walce aby blok AI się odblokował w jego rdzeniu. Ale tak naprawdę nie widziałem szczególne różnicy w tym gdy chciałem zdobyć dodatkowe osprzętowianie. A zdobyliście już Hideo do Teamu ? :D ma dobre staty :D. Bynamnie znalazłem go przez przypadek w ciężarówce w filmiku podczas błędnej inter- reakcji o nr rejestracyjnych Centro America 63824 Peace Sentinel. Później sprawdzałem też inne jest w jednym np plakat Mei Ling.
Avatar użytkownika
Ex SOLDIER
Inkarnacja VR
 
Posty: 1
Dołączył(a): So cze 19, 10 09:55
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Xello » N cze 20, 10 10:58

Coldman napisał(a):A ja mam fundamentalne pytanie


Po endingu wszystko zostaje, grasz dalej.

Ex SOLDIER napisał(a):Co do Amandy to też ciągle jej stan choroby mam na 20 ptk stoi w miejscu.


Amanda zacznie zdrowieć dopiero po endingu, do tego czasu można używać rannej.

Coldman napisał(a):2) Extra Ops są odblokowywane tylko dzięki misjom z Main Ops, czy także z dobrych ratingów w poprzednich Extra Ops?


Do endingu odblokowujesz tylko przez Main Ops, potem przez Extra Ops i Main Ops.

Ponoć zasadą jest że to co chcemy zdobyć od bossa trzeba mu to głownie rozwalać w walce aby blok AI się odblokował w jego rdzeniu.


True, odwrotnie jest z częściami - chcąc zdobyć części do głowy nie wolno strzelać w części głowy itp.
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez SALADYN » N cze 20, 10 13:46

Namieszali z tym tworzeniem MG ZEKE , w grze dowiedziałem się że trzeba rozwalać części które chce zdobyć a tu widzę jest inaczej.
Czyli chcąc zdobyć nogi to najlepiej załatwić bossa strzelając w głowę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Snaker » N cze 20, 10 14:54

Co zrobić jak mam pełny personel 350/350 a żywność z misji na misje spada? Nie mam już nikogo z oceną "E" wszystkich wyrzuciłem. Trzeba wymieniać tych słabszych na lepszych?
Da się zwiększyć pojemność personelu?
Avatar użytkownika
Snaker
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Pn wrz 24, 07 20:17
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Coldman » N cze 20, 10 15:21

Snaker; z tego co czytałem w jakiś komentarzach na IGN albo gdzieś tam, to nie.

Pytanie: może to nie taki problem, ale mam wrażenie, że Intel nie najlepiej funkcjonuje, tj. jak na razie (przed Peace Walker Battle II), nie znalazłem zbyt dużo ludzi o wysokim tego współczynniku. Ma ktoś jakieś patenty i rady?

Aha, tak z ciekawości. W "Monster Hunter" trzeba mieć wyrzutnie pod maksa, ażeby "normalnie" bydlaka ubić, czy tylko ja jestem taki cienki bolek, i trzy różne wyrzutnie na rank 2 i 3 nie robią mu prawie nic? ;)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Xello » N cze 20, 10 18:13

Coldman napisał(a):Aha, tak z ciekawości. W "Monster Hunter" trzeba mieć wyrzutnie pod maksa, ażeby "normalnie" bydlaka ubić, czy tylko ja jestem taki cienki bolek, i trzy różne wyrzutnie na rank 2 i 3 nie robią mu prawie nic? ;)

Właśnie pierwszy raz podszedłem do potworów i ogólnie nie miałem problemu z dwoma wyrzutniami rank 3 wyexpionymi na 2 lvl (dwie - trzy rakiety zjadały 1 pasek)
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez Coldman » N cze 20, 10 22:03

O, a teraz Peace Walker Battle 2. To jest lekkie przegięcie pałki, naprawdę...
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Tidus93x » Pn cze 21, 10 14:47

Spokojnie, jeszcze 3 część walki, na szczęście nie do końca pełnoprawna.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tidus93x
Jack the Ripper
 
Posty: 1827
Dołączył(a): N sty 31, 10 22:54
Lokalizacja: Zanarkand

Postprzez Coldman » Pn cze 21, 10 15:27

Moje biadolenie już nieaktualne ;) Po prostu brałem zawsze trzy wyrzutnie na walkę, a nie wiedziałem, że tę jej "termo-osłonę" można prać z karabinu ;)

Co nie zmienia faktu, że tę walkę pod kątem Single powinien Hideo bardziej zbalansować. Jak do tej pory, żadnej "wpadki" więcej nie odnotowano ;)
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez SALADYN » Pn cze 21, 10 17:48

Tidus93x napisał(a):Spokojnie, jeszcze 3 część walki, na szczęście nie do końca pełnoprawna.


Nie rozumiem czemu trzeba to było przenosić do osobnej misji , rozumiem że struktura gry itp ale jednak dla tego momentu mogli zrobić wyjątek albo jakąś kolejną interaktywną cutscenkę
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Postprzez Xello » Pn cze 21, 10 18:02

SALADYN napisał(a):
Tidus93x napisał(a):Spokojnie, jeszcze 3 część walki, na szczęście nie do końca pełnoprawna.


Nie rozumiem czemu trzeba to było przenosić do osobnej misji , rozumiem że struktura gry itp ale jednak dla tego momentu mogli zrobić wyjątek albo jakąś kolejną interaktywną cutscenkę


To proste - niektórym może zwyczajnie nie starczyć amunicji...
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez Coldman » Pn cze 21, 10 18:22

Xello, napisałeś mi, że po endingu gram dalej tym, co zdobyłem. No, ale ze spojlerów kilku drani na forum wiem, że po ciągu misji z Zodorovem, boss na koniec jest konkretny i tam chyba jest właściwy koniec. Po tym też mam wszystko?
Ostatnio edytowano Pn cze 21, 10 19:30 przez Coldman, łącznie edytowano 1 raz
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez Xello » Pn cze 21, 10 19:17

Jak najbardziej, kontynuujesz zabawę, gra tak naprawdę wtedy dopiero zyskuje rumieńców w multi i nigdy się nie kończy ;)
Popularność MGSów: MGS2 - 7 mln, MGS4 - 5 mln MGS3 - 4 mln. Zapamiętać i nie opowiadać głupot!
Xello
Black Viper
 
Posty: 159
Dołączył(a): Wt cze 16, 09 21:35

Postprzez Snaker » Cz cze 24, 10 00:13

W jaki sposób odblokować walkę z MH?
LVL broni wbija się jak ją używamy?
Gdzie można znaleść więcej kamuflaży? Przeszedłem całą grę a mam chyba 1/3 z nich.
Avatar użytkownika
Snaker
Black Color
 
Posty: 51
Dołączył(a): Pn wrz 24, 07 20:17
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Coldman » Cz cze 24, 10 00:20

Ad.1. Najpierw odsłuchaj wszystkich dostępnych Mission Briefingów Chico. Potem idziesz do Extra Ops 029. Cofasz się na plażę i obok mostu widzisz kociaka na łodzi :) Podchodzisz do niego, idzie filmik i masz MH na ostatnim Extra Ops. Miłego grania ;)

Ad.2. Tak. Ale wydaje mi się, że natężenie musi iść w parze z solidną skutecznością.

Ad.3. Żebym to ja wiedział...

P.S. Czy aby na pewno walczyłeś z OSTATNIM bossem w Main Ops? Bo skoro doszedłeś jak tę walkę włączyć, to dziwię się, że nie wiedziałeś, jak MH.
"All those moments will lost in time like tears in the rain..."
Avatar użytkownika
Coldman
banan
 
Posty: 539
Dołączył(a): N kwi 11, 10 18:03

Postprzez SALADYN » Cz cze 24, 10 13:00

Level broni rośnie tak czy siak nawet jak walisz bez opamiętania w ścianę.
Avatar użytkownika
SALADYN
I was made to fight. I AM a gun
 
Posty: 10247
Dołączył(a): Cz maja 29, 08 09:53

Następna strona

Powrót do MGS Peace Walker

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron